Discogs.com misschien?quote:Op zondag 25 november 2007 15:02 schreef Pedro_1 het volgende:
Recentelijk hoor ik heel af en toe het volgende nummer op fresh FM.
Grooving to the night......... pom pom pom .........
Dit lijk verdacht veel op het nummer van "Outwork Feat. Mr Gee - Elektro" .
Toch is deze het zeker niet.
Heeft iemand het nummer ook gehoord en kan diegene mij vertellen van wie het dan wel is en hoe het heet?
Misschien is het wel een remix... Ik weet het niet meer?
All the best,
Pedro
WTF? Het origineel deze zomer was van Ron Carrol - With My Nikes Onquote:
Dat kon 'm ook zijnquote:Op zondag 25 november 2007 15:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
WTF? Het origineel deze zomer was van Ron Carrol - With My Nikes On
Wie heeft nu wat van wie gejat, met dit soort nummers weet je het nooitquote:Op zondag 25 november 2007 12:31 schreef GFA het volgende:
[..]
Is dat niet Jaydee - Plastic Dreams? (of is dat weer een cover van dat nummer dat jij bedoelt?)
Sander Kleinenberg - This is Miamiquote:Op zondag 25 november 2007 17:48 schreef OldJeller het volgende:
Weet iemand dat club/dance nummer waarbij heel vaak wordt gezegd:
This is not... [gevolgd door een plaatsnaam]
BVD
Jaydee - Plastic Dreams is een stuk ouder...quote:Op zondag 25 november 2007 17:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie heeft nu wat van wie gejat, met dit soort nummers weet je het nooit![]()
Maar het klinkt bijna identiek.
Bedankt!quote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sander Kleinenberg - This is Miami
Bloodhoundgang - I hope you diequote:Op zondag 25 november 2007 20:40 schreef ErikN het volgende:
Mensen er is een liedje, waarschijnlijk een hele foute met daarin de quote "You must die, I alone am best", heeft iemand enig idee welk lied dit kan zijn?
wow dat ging snel, thnxquote:Op zondag 25 november 2007 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bloodhoundgang - I hope you die
http://www.youtube.com/watch?v=WO85aJQkniE
Klinkt een beetje als een David Guetta plaatquote:Op maandag 26 november 2007 19:28 schreef Gstyles het volgende:
baby it kills me.. al the love that hurts inside....
of
baby you kiss me.... all the love that hurts inside...
ofiets dergelijks.. is een vette dance / club plaat mja de title en producer, geen idee.. kan iemand me helpen? met google lukte het niet
Je hebt ook geen sets of wat dan ook waar hij in voor komt en waar je een stukje uit kan knippen ?quote:Op maandag 26 november 2007 19:53 schreef Gstyles het volgende:
heb gezocht op guetta maar wordt ook nietsmja wordt door een vrouwen stem gezongen (meestal heeft D Guetta mannenstemmen op de laatste hit na..) toch bedankt voor t meedenken!
het nummer gaat zo:
baby you kiss meeeeeee..all the love that hurts indide
en dat een aantal malen achter elkaar door een vrouwen stem gezongen..
Mmh, ik kom er niet uit, aan de hand van die 2 regelsquote:Op maandag 26 november 2007 20:01 schreef Gstyles het volgende:
nee man helaasmja een coll van me weet ws hoe de plaat heet.. het is echt een vette club plaat! klote als ik em ni kan vinden...
Laidback Luke draait die vaakquote:Op maandag 26 november 2007 20:32 schreef kurwa_mac het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar dit nummer, het is een club nummer
http://home.planet.nl/~sanga002/log/audio14.wav
Het is maar een klein bestand.
das een gouwe ouwe komen we vast opquote:Op maandag 26 november 2007 20:32 schreef kurwa_mac het volgende:
Hallo allemaal,
Jaydee - Plastic Dreamsquote:Op maandag 26 november 2007 20:32 schreef kurwa_mac het volgende:
Hallo allemaal,
quote:
Hij geeft file not found aanquote:Op maandag 26 november 2007 21:57 schreef Icefire1971 het volgende:
Net een instrumentaal stukje muziek gehoord op fashion tv (ja, ik was aan het zappen) klinkt heel erg jaren 80 maar dan moderner (beetje human league). Kon nog net dit stukje met mijn Zen opnemen (slechte kwaliteit): http://1.download-1.files(...)-12-20_22h55m45s.wav
Wil heel graag weten wat het is. Het klinkt zo vertrouwd maar toch kan ik het niet thuisbrengen.
zat blijkbaar nog in mijn cache; heb er een linkje bijgeplaatst (zijn er betere host-sites?)quote:
OutKast ft. Sleepy Brown - The Way You Movequote:Op maandag 26 november 2007 23:41 schreef 27miracles het volgende:
ik zoek het liedje:
I like the way you moooooooooooooove.
wie zingt dat ook alweer.
nee niet die.. andere genre..quote:Op maandag 26 november 2007 23:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
OutKast ft. Sleepy Brown - The Way You Move
Enige nummer met star erin wat ik kan bedenken is deze :quote:Op maandag 26 november 2007 22:28 schreef Fillipe het volgende:
Jaa, ik zoek het volgende (foute) nummer.
Het is een vrij oud happy hardcore nummer die ik laatst weer hoorde en spontaan dacht aan wat good old times (don't ask) . Ik neem aan dat het hier ook niet gaat lukken, maar hé ik kan het altijd proberen.
Het is dus een oud happy hardcore nummer en de tekst (ja, het bevat ijzersterke lyrics) gaat als volgt:
"I can be a star, you can be a star, everyone can be a star" Zoiets of dan net omgekeerd anyway star staat centraal.
Zo good old nummer. "Free as a bird" is het overigens niet... Nou zou top zijn en iig erg bedankt als het iemand lukt om te achterhalen en uberhaupt te begrijpen over welk nummer ik het heb.
Cheers.
Okquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:00 schreef The_Terminator het volgende:
Bravebart; Ik was vergeten te vermelden dat dat ene nummer uit ASOT wist, maar deze was het dus: Luke Warner & Mat Lock - Deep psychosis (daniel kandi remix)
Dan is 't Bodyrockers - I like the way you movequote:Op maandag 26 november 2007 23:47 schreef 27miracles het volgende:
[..]
nee niet die.. andere genre..
je hoort hem ook in een auto commercial..
thanks gast, dat is em..quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan is 't Bodyrockers - I like the way you move
Geen dank hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef 27miracles het volgende:
[..]
thanks gast, dat is em..
i like the way you movvvvvvvvvve...
Peter, Bjorn & John - Young Folksquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:43 schreef moemoe het volgende:
Argh hoe heet dat nummer ook alweer waarbij de videoclip getekend is? Ze fluiten in het nummer en zingen iets van ''would you come around with someone like me?''. Björk zingt geloof ik ook mee.
klinkt eerder als iets OMD-achtigs, maar ik zou helaas niet weten wat.quote:Op maandag 26 november 2007 21:57 schreef Icefire1971 het volgende:
Net een instrumentaal stukje muziek gehoord op fashion tv (ja, ik was aan het zappen) klinkt heel erg jaren 80 maar dan moderner (beetje human league). Kon nog net dit stukje met mijn Zen opnemen (slechte kwaliteit): http://1.download-1.files(...)-12-20_22h55m45s.wav
Wil heel graag weten wat het is. Het klinkt zo vertrouwd maar toch kan ik het niet thuisbrengen.
edit:
werkt deze link wel?:
http://www.2shared.com/fi(...)12-20_22h55m45s.html
ha, mijn babies zijn inmiddels 9 en 5 jaar oud. Zat in de uitzending.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:24 schreef BrandX het volgende:
klinkt eerder als iets OMD-achtigs, maar ik zou helaas niet weten wat.
n.b. Je baby op de achtergrond is een nice touch!!
Geen Happy Hardcore, maar toch Hardcore:quote:Op maandag 26 november 2007 22:28 schreef Fillipe het volgende:
Jaa, ik zoek het volgende (foute) nummer.
Het is een vrij oud happy hardcore nummer die ik laatst weer hoorde en spontaan dacht aan wat good old times (don't ask) . Ik neem aan dat het hier ook niet gaat lukken, maar hé ik kan het altijd proberen.
Het is dus een oud happy hardcore nummer en de tekst (ja, het bevat ijzersterke lyrics) gaat als volgt:
"I can be a star, you can be a star, everyone can be a star" Zoiets of dan net omgekeerd anyway star staat centraal.
Zo good old nummer. "Free as a bird" is het overigens niet... Nou zou top zijn en iig erg bedankt als het iemand lukt om te achterhalen en uberhaupt te begrijpen over welk nummer ik het heb.
Cheers.
Ja dieee! Thanks! Hoe ik nou weer bij Bjork komquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Peter, Bjorn & John - Young Folks
Moguai - Tonightquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:02 schreef Nashje het volgende:
Welk nummer is dit: http://www.youtube.com/watch?v=GZE95weTp_I
Ja sorry kwam 'm op hyves tegenquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moguai - Tonight
Staat er bij dude
Stuur ff een mailtje naar SlamFM, Kristel van Eijk heeft mij vanmiddag ook ff geholpen met mijn nummer! Was in de uitzending...quote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef Jacobobo het volgende:
-dit liedje was vandaag tegen 15.00u/15.15 gedraaid op Slamfm.
oh haha, en ja. ik hoorde het!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef ReVu het volgende:
[..]
Stuur ff een mailtje naar SlamFM, Kristel van Eijk heeft mij vanmiddag ook ff geholpen met mijn nummer! Was in de uitzending...
Mijn zoektocht is hiermee dus beeindigd!
SE:SA Ft Sharon Philips
Like this, like that
Das Royksopp - Eplequote:Op woensdag 28 november 2007 19:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welk nummer hoor je hier op de achtergrond?
http://nl.youtube.com/watch?v=ewHpv7IsAu8&feature=related
quote:Op maandag 26 november 2007 18:01 schreef EggsTC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Fjl9dOP-2IQ
Op 18 seconden... dat nummer komt waarschijnlijk van iemand als hans zimmer, immediate music of xraydog, iemand enig idee?
nog 1tje van de unsolved, voor de liefhebbers.
http://www.mijk.net/zooi/eerste.wav
ook van eerdere topics
Thicke - When I get you alonequote:Op woensdag 28 november 2007 23:31 schreef Martijn_16 het volgende:
Ik zoek een bepaald nummer, in de clip zie je een man met een baard in new york fietsen als zo'n postbode. En het liedje begint met een stukje van een componist (Mozart/Beethoven?) en dan krijg je pop muziek. In de clip fiets hij op z'n mountainbike heel NY door en brengt pakketjes rond. Iemand een idee welk liedje dit is?
Massive Attack - Teardropquote:Op donderdag 29 november 2007 07:50 schreef Charro_133 het volgende:
hoi allemaal
Ik zoek een nummer dat voorkomt in de Reclame van Assasin's creed. ( aan het einde)
hoop dat iemand dit weet
xx
truth hurts - addictive ??quote:Op donderdag 29 november 2007 07:13 schreef Roppenzo het volgende:
Kom er maar niet op..![]()
R 'N B nummer met Arabisch Gezang erin. en een zangeres a la Faith Evans oid..
en ze zingt over een man
"he's so.."
spontanious? outrages?
he's what I'm looking for ?
nummer heeft een geweldig arabisch getint ritme..
ooquote:Op donderdag 29 november 2007 00:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Thicke - When I get you alone
Alleen heeft hij geen baard.
Eric Benet feat. Faith Evans - Georgy Porgyquote:Op donderdag 29 november 2007 19:13 schreef Jelleee het volgende:
Ahoy,
Ik zoek al zo'n 2 jaar naar een bepaald nummer. Heb 'm op mijn 6e ofzo (Ergens tussen 1995~1998 ongeveer) gehoord op TMF, toen al die SMS-crap er nog niet was.
In de clip zie je een donkere man en donkere vrouw die ruzie hebben, de man loopt weg en dan word het nummer helemaal in slomotion gedraait, de man word aangereden en je ziet zo heel sloom die auto op hem af komen, je ziet heel sloom een kop koffie uit iemands handen vallen en aan het einde rent die vrouw weer naar die man.
Ik ken alleen nog een stuk van het reffrein en daar kwam in voor; 'lonely girl', met een uithaal van die vrouw erachter.
Heel vaag etc >_>.
Maar ik zoek dit al een tijdje, iemand een idee?
ik dank u zeer, dat is 'm.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:26 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Eric Benet feat. Faith Evans - Georgy Porgy
Ik denk dat je deze bedoelt: Truth Hurts feat. Rakim Addictive (So Contagious)quote:Op donderdag 29 november 2007 07:13 schreef Roppenzo het volgende:
Kom er maar niet op..![]()
R 'N B nummer met Arabisch Gezang erin. en een zangeres a la Faith Evans oid..
en ze zingt over een man
"he's so.."
spontanious? outrages?
he's what I'm looking for ?
nummer heeft een geweldig arabisch getint ritme..
dan zijn we het eens:quote:Op donderdag 29 november 2007 19:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze bedoelt: Truth Hurts feat. Rakim Addictive (So Contagious)
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
truth hurts - addictive ??
Oh hehe, niet gezien, ik wist het niet zeker maar dan zal het hem dus wel zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dan zijn we het eens:
[..]
Dat is ook deze, alleen iets versneld lijkt het:quote:Op donderdag 29 november 2007 22:30 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb een maand of 2 geleden ook gezochd naar dit lied, maar kon het totaal niet vinden. Een lounge liedje. Maar heb nu een filmpje gezien waarin het deuntje op de achtergrond te horen is.
http://www.flabber.nl/archief/022352.php
Eerst even de reclame zien, maar daarna, meteen die eerste, wat dikkere gast. Daar hoor je op de achtergrond een liedje. Welk liedje is dat?
quote:
Ik denk dat dat het origineel is ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is ook deze, alleen iets versneld lijkt het:
[..]
Royksopp - Eplequote:Op donderdag 29 november 2007 22:30 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb een maand of 2 geleden ook gezochd naar dit lied, maar kon het totaal niet vinden. Een lounge liedje. Maar heb nu een filmpje gezien waarin het deuntje op de achtergrond te horen is.
http://www.flabber.nl/archief/022352.php
Eerst even de reclame zien, maar daarna, meteen die eerste, wat dikkere gast. Daar hoor je op de achtergrond een liedje. Welk liedje is dat?
Derde! Derde!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Royksopp - Eple
2de keer op deze pagina...
Ja die bedoelde ik ook. Ik dank jullie allemaal hartelijk. Eindelijk dat liedje gevonden!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Royksopp - Eple
2de keer op deze pagina...
edit: waarschijnlijk viel het je op omdat ie in de jaren 2000-2002 in een AXE-reclame is gebruikt
Ben niet zo snel hier met internet met replyen...quote:
Geen dankquote:Op donderdag 29 november 2007 22:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ook. Ik dank jullie allemaal hartelijk. Eindelijk dat liedje gevonden!
Heb je een linkje naar de reclame?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef donroyco het volgende:
Heb net de reclame van Freo gekeken, en op de achtergrond (muziek in 't restaurant) is een pianodeuntje dat een variatie is (of het lijkt er in ieder geval op) van een klassiek stuk.. maar welk? Ster.nl biedt geen uitkomst
nee helaas..quote:Op donderdag 29 november 2007 22:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de reclame?
ppk - resurectionquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:02 schreef hornet74 het volgende:
Hallo,
Ben op zoek naar een nummer van enige tijd geleden.
Het is een instrumentaal nummer, stond in de top 40, en aan het einde hoor je een stukje uit een gesprek tussen twee Russen vanuit de ruimte.
Soort Trance nummer.....
Wie o wie???
ah, hij is goed . Er is zo'n "...sputnik" -sample die in een hoop nummers is gebruikt. Vandaar mijn twijfels.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef hornet74 het volgende:
Shit ja, dat was het!
Ik kon er echt niet meer op komen.
Hartelijk dank voor de snelle service
T-Rex - 20th Century Boyquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef Xbox_360 het volgende:
Wie weet welk nummer er wordt afgespeeld tijdens dit Top Gear geluidsfragment?
Na ff googled te heben op de songtekst kwam ik hier terecht: http://www.megamediamagazine.nl/phorum/read.php?f=1&i=2158&t=2158quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van het volgende reclame liedje:
http://www.oetker.nl/webg(...)eNL/$FILE/index.html
- klik bovenaan op tv spotje
- de reclame met het 'tina' gebakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |