Hey thanksquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:42 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Chemical brothers - Under the influence
1. Ricky L ft. M:CK - Born Againquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:49 schreef deejaylethal het volgende:
Hey iedereen,
Ik zoek twee houseplaatjes:
De ene gaat zo: ,,We were born in a system, that doesn't give a fuck about you or me"... etc. (dat moet wel genoeg zijn denk ik)
De andere is iets als: ,,Viva la Vida"/Viva la Viva/oid.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, vooral die tweede lijkt me lastig...
Speakerz - Love U Morequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:33 schreef SuperRogier het volgende:
Gisteren bij deal or no deal, een nummer "love you more" van paul elstak geremixt, weet iemand van wie die was? Had een veel rustigere maar diepere bass..
Distant soundz - Time after timequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:17 schreef Doodkapje het volgende:
Na een laptop crash kan ik bepaalde nummers niet meer terugvinden in mijn backups. Aangezien ik het gisteren bij zangles heb moeten zingen kwam het weer in mij op:
Ik zoek dus een 2step / garage remix van Cindi Lauper's Time after Time... weet iemand de artiest die deze remix heeft gemaakt?
Thanks alvast!
haha ik zocht em ook en zag em er gelijk tussen staan wat een toevalquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:56 schreef Agiath het volgende:
Oh wacht het staat een paar post hierboven ook aldie young folks dus...
Yakety Sax heet het...quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef Fatality het volgende:
Ik zoek het muziekje die ze vroeger altijd in van die funnie homevideos deden, ik denk dat het standaard wel in elke aflevering van America's Funniest homevideos zat. Hoofdzakelijk hoorde je zo'n fluitachtig (neusfluit ofzo) instrument. Als je het hoort ken je het direct, maar het lukt me niet om te googelen.
hulde!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yakety Sax heet het...
YouTube
[Wiki]
Iemand die me kan helpen nog met deze?quote:Ik zoek een houseplaatje:
[...]
De andere is iets als: ,,Viva la Vida"/Viva la Viva/oid.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, vooral die tweede lijkt me lastig...
Que viva la vida van Belle Perez?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:51 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Iemand die me kan helpen nog met deze?
Dit nummer komt voor in de Film Fear of the Darkquote:Op maandag 3 december 2007 23:17 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Is er dan niemand die hier een aanwijzing bij heeft. Heb op internet gezocht naar de lyrics maar niets gevonden. Het intro met die violen is wel erg mooi en kweet dat er velen zijn die dit nummer ook wel graag willen hebben
Rollergirl - Luv u morequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:33 schreef SuperRogier het volgende:
Gisteren bij deal or no deal, een nummer "love you more" van paul elstak geremixt, weet iemand van wie die was? Had een veel rustigere maar diepere bass..
James Bond Anthem dacht ik. Hij is in ieder geval van Mobyquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:33 schreef F04 het volgende:
Weet er iemand hoe de tune heet van het jeugdprogramma van vroeger ''Groot licht''?
Toen ik het liedje hoorde dacht ik meteen aan Mr. Bronkz, klopt ook nogquote:Op woensdag 5 december 2007 08:50 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
James Bond Anthem dacht ik. Hij is in ieder geval van Moby
Kent iemand het achtergrond liedje van dit filmpje dan??
http://www.dumpert.nl/med(...)uur._cup_a_soup.html
Die is het dus niet, niet bepaald een house-plaatquote:Op woensdag 5 december 2007 01:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Que viva la vida van Belle Perez?
Daar kom ik cker weten wel iets verder mee, reuze bedankt zegquote:Op woensdag 5 december 2007 05:13 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
Dit nummer komt voor in de Film Fear of the Dark
dit is een low budget film , en er is weinig soundtrack info over te vinden
maar hoop alvast dat dit je wat verder helpt
Wat ik wel weet is dat deze song midden in de movie langskoms
en bij de Aftiteling ( credits )
House-plaat? Bedoel je geen hardstyle plaat? Ik ken wel een hardstyle plaat waar een Italiaans gebed doorheen komt op een rustig stukje.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:28 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Die is het dus niet, niet bepaald een house-plaat. Ik denk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat niemand het hier weet.
Thx trouwens.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toen ik het liedje hoorde dacht ik meteen aan Mr. Bronkz, klopt ook nog.
Brokenbeatz - Touch Me Baby (Mr Bronkz Remix)
Helaas is er op internet niets te vinden over de soundtrack van "Fear of the dark" Heeft misschien iemand deze film of weet iemand toevallig waar deze soundtrack wel te vinden is. Bedankt alvastquote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Daar kom ik cker weten wel iets verder mee, reuze bedankt zeg
Try mequote:Op woensdag 5 december 2007 14:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
House-plaat? Bedoel je geen hardstyle plaat? Ik ken wel een hardstyle plaat waar een Italiaans gebed doorheen komt op een rustig stukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |