belachelijke coverquote:Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Freemasons ft. Bailey Tzuke - Uninvited
Dat is hem. Dank.quote:Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Freemasons ft. Bailey Tzuke - Uninvited
OMFG vond het een schitterend nummer, tot ik http://www.youtube.com/watch?v=FjTB6EG3xGo deze zagquote:
Van sommige platen moet je gewoon afblijven! (Denk nog steeds aan die verkrachting van Under The Bridge door All Saints)quote:
please don't remind mequote:Op zondag 2 december 2007 17:57 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Van sommige platen moet je gewoon afblijven! (Denk nog steeds aan die verkrachting van Under The Bridge door All Saints)
Een cover is niet per definitie slecht. Maar hier is vakkundig al het gevoel uit het origineel van Alanis gesloopt, zodat er een lege huls overblijft. En dat is niet best.quote:Op zondag 2 december 2007 17:57 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Van sommige platen moet je gewoon afblijven! (Denk nog steeds aan die verkrachting van Under The Bridge door All Saints)
mango kings - under di mango tree (1995) ???quote:Op zondag 2 december 2007 17:48 schreef kookie_monster het volgende:
Een liedje waarvan het refrein of couplet begint met ets met een banana of monkey tree, niet echt recent volgens mij. weet het, omschrijving had moeilijker nog vager kunnen zijn.
probeer het eens bij iemand van een drive-in show, of die dat spul verhuurd, misschien kun je een kopietje regelenquote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef MaxC het volgende:
Ik zoek een karaoke versie van Walking on Sunshine, iemand enig idee waar ik die kan kopen?
Het is voor een opdracht
quote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef MaxC het volgende:
Ik zoek een karaoke versie van Walking on Sunshine, iemand enig idee waar ik die kan kopen?
Het is voor een opdracht
Al gezocht, maar niks gevondenquote:
Ik heb alleen een linkje, ik kan hem ook niet zo snel vinden.quote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
Hey! Ben op zoek naar een nummer![]()
Een Nederlandse krullebol zong dit (geloof ik) op het Junioren Songfestival![]()
Geen idee hoe hij heet verder.. Tis een Nederlands nummer!
http://www.karaoke-versio(...)ing-on-sunshine.htmlquote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef MaxC het volgende:
Het is voor een opdracht
Ja die had ik ook gevonden maar moet een cd hebbenquote:Op zondag 2 december 2007 21:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.karaoke-versio(...)ing-on-sunshine.html
En gratis te downloaden op de T-Mobile sitequote:Op maandag 3 december 2007 00:16 schreef ook_gek het volgende:
iemand een idee welk nummer er gebruikt word in de reclame van orange en t mobile die samen gaan.
Staat helaas niet op ster.nl
edit
gho ik zoek er al weken naar en nu vind ik hem opeens na deze post![]()
Voor de geen die het willen weten...
het is Buster Cottam Ft. Eloise - Guide me Home
Hier de playlist van een dvd (het beste van...). Misschien heb je er iets aan??quote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
Hey! Ben op zoek naar een nummer![]()
Een Nederlandse krullebol zong dit (geloof ik) op het Junioren Songfestival![]()
Geen idee hoe hij heet verder.. Tis een Nederlands nummer!
Dat is Roelquote:Op zondag 2 december 2007 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ IS DAT!!!
Maar ik weet nog niet hoe hij heet en welk liedje het is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |