En dan?quote:
Jaquote:
Ach snel nog paar posts maken kom opquote:Op maandag 19 november 2007 20:49 schreef BrandX het volgende:
en weer kijken naar NCIStot de volgende reclame
nog 2
ok, hier nog eentjequote:Op maandag 19 november 2007 21:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach snel nog paar posts maken kom op
die grens ben ik al even voorbijquote:Op maandag 19 november 2007 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Ik zit nu al bijna aan de 20000![]()
De grens van geen leven komt akelig snel dichterbij![]()
ik heb het begin gemist omdat de fucking Syntus weer eens vertraging hadquote:Op maandag 19 november 2007 21:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep.
oh, en weer terug naar NCIS, tot later.
whehehe "anyone seen my ball-cap?"quote:Op maandag 19 november 2007 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het begin gemist omdat de fucking Syntus weer eens vertraging had
mja, numbers is vaak teveel van hetzelfdequote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
nu numbers, vind ik minder. Wanted, daarna, is wel weer cool![]()
lekker danquote:Op maandag 19 november 2007 21:34 schreef crossover het volgende:
Grrrrrr net winamp moeten verwijderen omdat ik een foutmelding kreeg, al m'n instellingen en playcounts weg
En de foutmelding is er nog
iTunesquote:Op maandag 19 november 2007 21:34 schreef crossover het volgende:
Grrrrrr net winamp moeten verwijderen omdat ik een foutmelding kreeg, al m'n instellingen en playcounts weg
Feliquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 21:34 schreef crossover het volgende:
Niet voor mij weggelegd, winamp bevalt goed. (En de meeste programma's van microsoft en apple zijn toch maar matig als je het mij vraagt)quote:
quote:
Dacht ik ook alquote:Op maandag 19 november 2007 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is zwaar minder prettig vaginaal....
(kut dus)
Vaginaal? Dat doet me denken aan een geniale quote van een van mn vriendenquote:Op maandag 19 november 2007 21:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is zwaar minder prettig vaginaal....
(kut dus)
whehequote:Op maandag 19 november 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Vaginaal? Dat doet me denken aan een geniale quote van een van mn vrienden:
Vriend rijdt mee in tomtom-fileralley, en staat bij een stempelpost, met een tv camera op zn neus, en hij krijgt te horen dat hij een plaats gezakt is in het klassement. "Kut kut kut!" roept hij uit. Totdat hij de camera in het oog krijgt. Hij richt zich tot de camera en zegt: "Mijn excuses, ik bedoelde natuurlijk vaginaal".
quote:Op maandag 19 november 2007 22:07 schreef Muck het volgende:
ah, daar zijn we weer
truste...quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 21:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet voor mij weggelegd, winamp bevalt goed. (En de meeste programma's van microsoft en apple zijn toch maar matig als je het mij vraagt)
iTunes op een MacBook met Coverflow® en een touchpad waarmee je met twee vingers kunt scrollenquote:
Bende al beter danne?quote:Op maandag 19 november 2007 22:26 schreef Houniet het volgende:
morgen om 1310 mijn eerste en enige uur op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |