Jouw vrouw?quote:Op maandag 19 november 2007 21:35 schreef peaceman het volgende:
Die jarige Diaan he?!, dat is mijn vrouw![]()
Ah, vreugde en jolijt! Gevulde eieren, asperges uit blik gerold in een plakje ham, en de onvermijdelijke cervelaatworst met augurk!quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef peaceman het volgende:
Namens Diaan even wat hapjes voor iedereen:
[ afbeelding ]
Psst... dat is eigenlijk geheim bedenk ik me nu...quote:Op maandag 19 november 2007 21:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jouw vrouw?![]()
Sinds wanneer zijn jullie getrouwd?
![]()
Ze heeft het wel gezien, maar had nog niet kunnen reageren. Namens haar bedankt voor alle felicitaties!quote:Afijn, waarschijnlijk heeft ze mijn felicitatie in het vorige topic gemist, dus bij dezen nogmaals:
Van harte, Diaan!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 21:36 schreef Tokay het volgende:
Meneer maakte furore als politicus?
Snel, er is nog maar één blokje kaas met een mandarijnpartje over!quote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef Treinhomo het volgende:
Gellius zit zich natuurlijk ongegeneerd vol te stouwen met lekkere hapjes.![]()
Dat hoor je, volgens de étiquette, natuurlijk te laten liggen.quote:Op maandag 19 november 2007 23:43 schreef Tokay het volgende:
Snel, er is nog maar één blokje kaas met een mandarijnpartje over!
O met alle liefde hoor, TH.quote:Op maandag 19 november 2007 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
Dat hoor je, volgens de étiquette, natuurlijk te laten liggen.![]()
Gemiddeld zitten er toch minstens 15 verschillende urinesporen op.quote:Op maandag 19 november 2007 23:53 schreef Tokay het volgende:
O met alle liefde hoor, TH.
Op de mandarijntjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Op de mandarijntjes of op de kaas?
Weer juist. Geen Nixon echter, haha. Dat was niet zo'n he-man in zijn jeugd, denk ik.quote:Op maandag 19 november 2007 22:40 schreef Tokay het volgende:
Former President of the USA?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:52 schreef Tokay het volgende:
Dan denk ik dat het Gerald Ford is.
Wat?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:55 schreef Gellius het volgende:
Nou ja zeg Tokae!
ald Reagan, ja.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef Z het volgende:
Ron?
Welke stad ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:43 schreef wyccie het volgende:
Ga je daar toch iets mee doen. Met die toestanden.
Ik ga even de stad in, boodschapjes doen. Ik heb een vrije dag.![]()
Ik heb een tijdje mijn muis telkens op dezelfde plek gehouden en het duurde een hele tijd voordat ik vast kwam te zitten (telkens hetzelfde plaatje).quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:40 schreef Tokay het volgende:
Verveel je je nog steeds, Gwaen?
Ik heb iets waar je je een tijdje mee kunt vermaken: http://interact10ways.com/usa/information_interactive.htm
Daguerreotype, wyccie. Type. . Maar nee, dit is gewoon een foto, denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:56 schreef wyccie het volgende:
Mooie plaat. Weer Daguerreografie?
Nou ja, niet zo boos!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:58 schreef Gellius het volgende:
Daguerreotype, wyccie. Type. . Maar nee, dit is gewoon een foto, denk ik.
Ja, dat was me niet ontgaan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo boos!Ik wilde er nog achteraan typen 'of zoiets'.
Wees blij dat ik wel Daguerreo heb getypt, met de e.
Juist, dat wilde ik je net aanraden. Je portje/thee. Neem het maar gauw in, anders stort je nog eens in.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:09 schreef Gellius het volgende:
Zo. Dan wil ik nu wel een hapje van Diaan.
Kannibalius ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:09 schreef Gellius het volgende:
Zo. Dan wil ik nu wel een hapje van Diaan.
Nauwelijks de moeite van het F5-en waard derhalve...quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:26 schreef Gellius het volgende:
Geen politicus èn geen Amerikaan.
Graag gedaan hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja Tokay, nog bedankt voor dit naamtopic, erg leuk. Was ik nog vergeten te zeggen....
Wat heb je nu gewonnenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:10 schreef Gellius het volgende:
En dat is niet deze, wed ik? Nee, dat is niet deze.
Nou normaal ben je maar 1 dag jarig, dus nee ze is niet meer jarig. Maar ze heeft nog wel a.s. zaterdag feest Dus dan ook nog wel een beetje jarig.quote:Op woensdag 21 november 2007 07:36 schreef Z het volgende:
Is Diaan nog steeds jarig?
Na al die jaren, wyccie!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
Kun je wat duidelijker zijn? Ik ken jouw voorkeuren niet.
Twee jaar maar, Gellius.quote:Op woensdag 21 november 2007 08:58 schreef Gellius het volgende:
Na al die jaren, wyccie!
Sir Anthony Hopkins.quote:
Dame Helen Mirren, om precies te zijn, tong!quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:52 schreef tong80 het volgende:
Nog goed ook. In 6 jaar Fok is dit mijn mooiste wild gues
Wat is RJPvD toch een leerzame topicreeks!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef tong80 het volgende:
Echt absurd, ken geen films van haar, weet niet hoe ze eruit ziet, en wist niet dat ze een Oscar heeft gewonnen.
Yep.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:42 schreef Z het volgende:
Hillary Swank.
George Clooneydinges.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:54 schreef tong80 het volgende:
Absurd ik kom niet op zijn naam
ooney Dinges
Neuh, gevalletje 'honger op de filmset'.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:25 schreef Treinhomo het volgende:
George Clooney aan lager wal geraakt ? [ afbeelding ]
Da's in de Afrikaanse filmindustrie standaard...quote:Op woensdag 21 november 2007 21:50 schreef Tokay het volgende:
Neuh, gevalletje 'honger op de filmset'.![]()
Hmm dat is weinig hoopgevendquote:Op woensdag 21 november 2007 22:15 schreef Gellius het volgende:
Ik heb al anderhalve week keelpijn, maar die verkoudheid komt maar niet.
Nee, JIJ dan.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef wyccie het volgende:
Snotneus.
Maar het gokken wordt goedkoperquote:Op donderdag 22 november 2007 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
De regering is belachelijk bezig......
Yep.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:06 schreef Appie_HK het volgende:
Bette Midler...
quote:
Stom hè?quote:
Oh, ik lach je niet uit om die cd, hoor. Maar jullie waren zo gezellig aan het lachen dat ik er ook van moest lachen.quote:
Ja hoor, maar je moet ons wel wat hints geven!quote:Op donderdag 22 november 2007 17:22 schreef Gellius het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in mijn archetypische Zwitser?
Niet!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 18:53 schreef Gellius het volgende:
Dat doe ik toch.
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:50 schreef Gellius het volgende:
Komaan Tokay, dat is zo gepiept. Ik kijk wel even een andere kant op.
Ehm.....quote:Op donderdag 22 november 2007 23:10 schreef wyccie het volgende:
Blowup
We zullen zien.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:44 schreef wyccie het volgende:
Gellius fluistert het wel in je oor.
Wat vreselijk! Word jij daar niet gek van?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:20 schreef Gellius het volgende:
Ik werk in een vrouwenwereld, Took. Ik kan het inmiddels als de beste.
Welnee joh, dat ligt gewoon aan mij en aan de plaatjes die ik plaats.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:56 schreef Gellius het volgende:
Het is allemaal zo tacky tegenwoordig.
Nee, ik ben Tokay.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:01 schreef Gellius het volgende:
Jij bent tacky?
Vast een verlate bijwerking van je ambtelijke voorbehandeling! De schoften!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
bijholte ontsteking
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Vast een verlate bijwerking van je ambtelijke voorbehandeling! De schoften!.
Zou je denken, dat het daardoor komt? Door het niet wassen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:18 schreef Gellius het volgende:
Ze zouden zich toch tenmìnste even kunnen wassen voor ze aan zo'n voorbehandeling beginnen, zou je denken.
Zeker.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:04 schreef Z het volgende:
James Taylor.
Sorry, ik was aan het eten!quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:32 schreef Treinhomo het volgende:
De 3 minuten regel geldt niet voor het bevestigen van een goed antwoord, hoor...![]()
Yep, naar verluidt hebben die nu een relatie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
Reese Witherspoon en Jake Gyllenhaal.
Jawel hoor.quote:
Maar daar staat gelukkig wél tegenover dat de snelheid er al een klein beetje uit begint te gaan.quote:Op zondag 25 november 2007 10:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Potverdomme, nu staat dit topic ineens wel in MyAT
Alleen Tong is hier beroeps.quote:Op zondag 25 november 2007 10:54 schreef Scrutinizer het volgende:
We kunnen niet allemaal beroeps-Fok!ker zijn. Daarvoor is er te weinig Pal.
Da's mooi meegenomenquote:Op zondag 25 november 2007 10:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar daar staat gelukkig wél tegenover dat de snelheid er al een klein beetje uit begint te gaan.
Jawel.quote:Op zondag 25 november 2007 11:01 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu gaat het hier ook al regenen. Is er dan helemaal niets gelukt tijdens de down-time?
Dan zou 't evenzogoed ome Adolf kunnen zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 18:20 schreef wyccie het volgende:
Nee, maar hij is wel in Frankrijk geweest en er was een klein relletje ontstaan.
Wow, hoe wist je dat?!quote:Op zondag 25 november 2007 22:32 schreef Tokay het volgende:
Meneer is een componist, hè?
Helder moment.quote:
Als je weet uit welk land hij komt en wat hij componeerde ben ik blij.quote:Op zondag 25 november 2007 22:42 schreef Tokay het volgende:
Helder moment.![]()
Ik wist ineens dat meneer al eens eerder voorbij is gekomen... Het welbekende déja-vu gevoel.
Maar ik weet alleen zijn naam niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |