Jouw vrouw?quote:Op maandag 19 november 2007 21:35 schreef peaceman het volgende:
Die jarige Diaan he?!, dat is mijn vrouw![]()
Ah, vreugde en jolijt! Gevulde eieren, asperges uit blik gerold in een plakje ham, en de onvermijdelijke cervelaatworst met augurk!quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef peaceman het volgende:
Namens Diaan even wat hapjes voor iedereen:
[ afbeelding ]
Psst... dat is eigenlijk geheim bedenk ik me nu...quote:Op maandag 19 november 2007 21:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jouw vrouw?![]()
Sinds wanneer zijn jullie getrouwd?
![]()
Ze heeft het wel gezien, maar had nog niet kunnen reageren. Namens haar bedankt voor alle felicitaties!quote:Afijn, waarschijnlijk heeft ze mijn felicitatie in het vorige topic gemist, dus bij dezen nogmaals:
Van harte, Diaan!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 21:36 schreef Tokay het volgende:
Meneer maakte furore als politicus?
Snel, er is nog maar één blokje kaas met een mandarijnpartje over!quote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef Treinhomo het volgende:
Gellius zit zich natuurlijk ongegeneerd vol te stouwen met lekkere hapjes.![]()
Dat hoor je, volgens de étiquette, natuurlijk te laten liggen.quote:Op maandag 19 november 2007 23:43 schreef Tokay het volgende:
Snel, er is nog maar één blokje kaas met een mandarijnpartje over!
O met alle liefde hoor, TH.quote:Op maandag 19 november 2007 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
Dat hoor je, volgens de étiquette, natuurlijk te laten liggen.![]()
Gemiddeld zitten er toch minstens 15 verschillende urinesporen op.quote:Op maandag 19 november 2007 23:53 schreef Tokay het volgende:
O met alle liefde hoor, TH.
Op de mandarijntjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Op de mandarijntjes of op de kaas?
Weer juist. Geen Nixon echter, haha. Dat was niet zo'n he-man in zijn jeugd, denk ik.quote:Op maandag 19 november 2007 22:40 schreef Tokay het volgende:
Former President of the USA?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:52 schreef Tokay het volgende:
Dan denk ik dat het Gerald Ford is.
Wat?quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:55 schreef Gellius het volgende:
Nou ja zeg Tokae!
ald Reagan, ja.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:01 schreef Z het volgende:
Ron?
Welke stad ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:43 schreef wyccie het volgende:
Ga je daar toch iets mee doen. Met die toestanden.
Ik ga even de stad in, boodschapjes doen. Ik heb een vrije dag.![]()
Ik heb een tijdje mijn muis telkens op dezelfde plek gehouden en het duurde een hele tijd voordat ik vast kwam te zitten (telkens hetzelfde plaatje).quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:40 schreef Tokay het volgende:
Verveel je je nog steeds, Gwaen?
Ik heb iets waar je je een tijdje mee kunt vermaken: http://interact10ways.com/usa/information_interactive.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |