Nopequote:
Niet raar hoor... Naomi had gezegd dat ze door Penny was gestuurd. Penny zei tegen Charlie dat ze niet op het schip zat en Naomi niet kende. Ofwel... de 'redders' zijn denk ik niet de 'redders' waar ze van uit gaan. Ben zal misschien toch gelijk hebben dat het nog ergere bad guys zijn dan The Others al waren.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:31 schreef suuzepluus het volgende:
arme Charlie![]()
![]()
en die "flashforward" had ik ook pas laat door.... mede doordat hij over zijn vader praat idd.
ik kan niet wachten tot seizoen 4...................................................................... downloaden!!!
wel raar ook dat die vriendin van Desmond niet weet wie Naomi is.... WIE is zij?!?!?!?!?!![]()
goed cadeau voorkerst!!! de Lost box!!
quote:Op zondag 25 november 2007 20:40 schreef Sender_ het volgende:
Wat een einde zeg.
Het levert iig nog zoveel vragen weer op, en er zijn er nog zoveel niet beantwoord.
Woord wel ff een tijd wachten op de vervolgen helaas.
quote:Op maandag 26 november 2007 12:58 schreef Eveli het volgende:
Maar dat is dan zeker in Amerika?
Het lijkt mij dat Ben dat alleen zei om Jack ervan te weerhouden om te bellen aangezien duidelijk niet iedereen vermoord wordt (iig Jack en Kate niet).quote:Jack, listen to me. If you phone her boat, every single living person on this Island will be killed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |