Als analist wel ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh ja, want die topper McFadden zou eigenlijk iedereen moeten kennen, wat een held is dat![]()
![]()
![]()
Lees de OP eens joh!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:00 schreef VoreG het volgende:
Waar en hoe laat?
Ja, eh. Niet dus.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef venomsnake het volgende:
0-1 Kroatie lijkt me wel wat.
Mooi afstandsschot van Luka Modrić..quote:
Kan Roman hem een extra bonus geven voor zn contractquote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mooi afstandsschot van Luka Modrić..![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan Roman hem een extra bonus geven voor zn contract![]()
Simpel zal het niet worden denk ik, Kroatie heeft best een aardige ploeg hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:50 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht een simpele overwinning voor Engeland, maar hoop op een stunt van Kroatië.
Zo'n stunt zou dat toch niet zijn? Kroatie heeft toch gewoon een hele goede ploeg?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:50 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht een simpele overwinning voor Engeland, maar hoop op een stunt van Kroatië.
BBCquote:Op woensdag 21 november 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
Op de bbc waren de volksliederen al begonnen en bij rtl hadden ze nog reclame
Met het geluid van de Beebquote:
11 maar liefstquote:Op woensdag 21 november 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
Veel Kroaten zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |