8 december in Zandvoort!quote:Op maandag 19 november 2007 02:10 schreef rena het volgende:
Ja echt he, en het is nog een computeruur ook, dus waarschijnlijk 3 kwartier fokken en msn'en en een kwartier naar de uitleg luisteren om alles vervolgens thuis te maken![]()
![]()
Wanneer komt er weer een meet?
Ik kijk geen filmpjes op mijn werk en thuis heb ik geen internet, dus tease mij niet zo!quote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Z, dit soort sprookjes kan ik nou weer wel waarderen
http://www.apple.com/trailers/disney/enchanted/McDreamy
en die humor
Busy, loyal worker beequote:Op maandag 19 november 2007 09:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kijk geen filmpjes op mijn werk en thuis heb ik geen internet, dus tease mij niet zo!![]()
Gelukkig is het maandag: Giechel_Ho Dagquote:
Nog maar eventjes hoorquote:Op maandag 19 november 2007 10:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig is het maandag: Giechel_Ho Dag![]()
Ik wil dat "mijn" team God's Warriors heet 14.gifquote:Op maandag 19 november 2007 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed we hebben een stapel mensen vanavond, dus we gaan voor Team Bliss & The Bliss Team?
Daar hebben we het dan wel overquote:Op maandag 19 november 2007 10:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik wil dat "mijn" team God's Warriors heet 14.gif
Die bedoel ik ook, kneusquote:Op maandag 19 november 2007 10:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nog maar eventjes hoorTijdens de pubquiz komt z'n lieve, attente alter ego weer opdraven
Ik ben voor Zhenar's bitchesquote:Op maandag 19 november 2007 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed we hebben een stapel mensen vanavond, dus we gaan voor Team Bliss & The Bliss Team?
Zou ook best niet kunnenquote:
Hier alvast mijn eisen voor vanavond:quote:Op maandag 19 november 2007 11:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil trouwens wel bij Re in de groep hoor![]()
Dat zijn heel redelijke eisenquote:Op maandag 19 november 2007 11:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hier alvast mijn eisen voor vanavond:
Ik wil niet bij Dizer of Dark_Angelus in de groep. Wel bij MB en Re of Zhenar, maar niet bij hun samen. Verder wil ik een schaaltje M&Ms op de rechterflank van de tafel. Verder moeten alle vrouwen hun haar los dragen en hoge hakken aan. Zhenars haar moet strak achterover gekamd zijn, met veel gel.
Jullie raden het al: anders weet ik niet of ik kom.
quote:Op maandag 19 november 2007 11:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil trouwens wel bij Re in de groep hoor![]()
Linkje!!!quote:Op maandag 19 november 2007 11:15 schreef BVO het volgende:
Hoi. Op school. Totr 14:00 wachten.
Zhenar! Je hebt m'n aanvaring met Baaike gemist.
Samenvatting:quote:
Met m'n voor- en achetnaam wegeedit door een modquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan hé mijn wegwerken in topic schaatsen.
En lul niet zo met wijn die heb ik niet op B v O...Nu is genoeg... lelijke draak![]()
Doe maar Divaquote:Op maandag 19 november 2007 11:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik wil niet bij Dizer of Dark_Angelus in de groep. Wel bij MB en Re of Zhenar, maar niet bij hun samen. Verder wil ik een schaaltje M&Ms op de rechterflank van de tafel. Verder moeten alle vrouwen hun haar los dragen en hoge hakken aan. Zhenars haar moet strak achterover gekamd zijn, met veel gel.
quote:Op maandag 19 november 2007 11:31 schreef BVO het volgende:
Wel de quote van het jaar:
[..]
Met m'n voor- en achetnaam wegeedit door een mod.
Rena!quote:
Kom hier, geile beeeeerquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 09:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Z, dit soort sprookjes kan ik nou weer wel waarderen
http://www.apple.com/trailers/disney/enchanted/McDreamy
en die humor
Ja, de teamindeling, dat wordt nog watquote:Op maandag 19 november 2007 11:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zal wel kleine lettertjes doenquote:Op maandag 19 november 2007 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ] Sssst, Re leest mee...
Ik bij Re! IK BIJ RE!!!!!quote:Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, de teamindeling, dat wordt nog wat
Wie isquote:
Neenquote:Op maandag 19 november 2007 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal wel kleine lettertjes doen [afbeelding]
Computer al terug? [afbeelding]
Ik wil ook bij jou!quote:Op maandag 19 november 2007 13:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bij Re! IK BIJ RE!!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat is Wouter.quote:
Dat kan toch ook!quote:
Bos?!quote:
Wauw, wat een kutgrapquote:
Sterfquote:Op maandag 19 november 2007 14:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kan toch ook! [afbeelding] [afbeelding]
Ik en Re, dat is samen twee.
Het maximam aantal groepsleden is vijf.
Dus er kunnen nog drie anderen bij mij en Re in het team.
Maar aangezien jij die simpele rekensom niet zelf kon maken, zijn je kansen daarop aanzienlijk afgenomen [afbeelding]
Een afzegging?!quote:Op maandag 19 november 2007 15:00 schreef MissBliss het volgende:
Een afzegging
We zijn dus met 8 of 9 (als Sanne meegaat..)
Nee, Dizer zou een vriend meenemen en die komt niet meer.quote:Op maandag 19 november 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een afzegging?! [afbeelding] Toch niet Giechel_Ho hè?!?!?!??! [afbeelding]
Naar wie moet ik dan staren voor inspiratie? [afbeelding]
Ik moet uit mijn werk een omweg maken om mijn fiets ergens op te halen. En dan nog eten. Ik kan jullie 19 uur geven, maar eerder lukt me (vrees ik) niet.quote:Op maandag 19 november 2007 15:45 schreef MissBliss het volgende:
En van die lijst gaan D_A, Re, mita en ik rond 6 uur eten in de Leidsedwarsstraat en dan rond half 7 naar de Boom. Ik adviseer de rest zo snel mogelijk te komen ivm het bezet houden van plaatsen
Wie de fuck is dat?!quote:- mita_kuuluu
Nou, vooruit dan maarquote:Op maandag 19 november 2007 15:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet uit mijn werk een omweg maken om mijn fiets ergens op te halen. En dan nog eten. Ik kan jullie 19 uur geven, maar eerder lukt me (vrees ik) niet.
Je naamgenootjequote:Op maandag 19 november 2007 15:49 schreef Zhenar het volgende:
Oh en trouwens...
[..]
Wie de fuck is dat?! [afbeelding]
Sinds wanneer is er plaats voor meerdere [insert meervoudsvorm van mijn naam] in jullie leven?!quote:
Dat jij een onoriginele naam hebt, kan ik niks aan doenquote:Op maandag 19 november 2007 15:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er plaats voor meerdere [insert meervoudsvorm van mijn naam] in jullie leven?! [afbeelding] [afbeelding] !!!!
Je snapt dat je nu maar liefst twéé mensen met wie je vanavond gaat drinken tegelijkertijd hebt beledigd?quote:Op maandag 19 november 2007 16:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat jij een onoriginele naam hebt, kan ik niks aan doen [ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 19 november 2007 16:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je snapt dat je nu maar liefst twéé mensen met wie je vanavond gaat drinken tegelijkertijd hebt beledigd? [afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jup!
Moet ook!quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 23:51 schreef Dizer het volgende:
Speciaal voor Giechel_Ho, omdat hij zo tof is, post ik weer eens.
But beteeeeeeeer!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Becausee Team Bliss is boooorrringgg.
Hehequote:Op dinsdag 20 november 2007 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
But beteeeeeeeer! [ afbeelding ]
Whehequote:Op dinsdag 20 november 2007 00:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
D_A ook, alhoewel ik (ondanks de vele foto's) hem niet gelijk herkende [afbeelding]
Avrilquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hehe [afbeelding]
Daar zat Zhenar dan, met Re.... [afbeelding] [afbeelding] Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaatste [afbeelding] [afbeelding]
En ons team gewoon keihard twee na laatste [afbeelding]
En Z. stelde ongelooflijk teleur met z'n kijk op Rihanna's Unfaithful [afbeelding] Avril Lavigne [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WheheTegen mita: "Oh, hoi, D_A?"
Aaaw, de oprechte schrikquote:Op maandag 19 november 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een afzegging?!Toch niet Giechel_Ho hè?!?!?!??!
![]()
Naar wie moet ik dan staren voor inspiratie?![]()
Inquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:48 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
[afbeelding]
D_A viel mij echt 100% mee [afbeelding] Hij had geen foto's van zichzelf bij zich (nou ja hij liet ze niet zien), en toonde interesse in andere mensen [afbeelding]
But tonight, he was...CURSEDquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inons
En ja, hij is tofEen vaste Team Blisser
Het vreet aan je he? Professortjequote:Op dinsdag 20 november 2007 00:52 schreef Re het volgende:
tssss how overrated...
Whehequote:Op dinsdag 20 november 2007 00:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
But tonight, he was...CURSED [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het vreet aan je he? Professortje
Moeten ze jou weer hebben?quote:
Wees blij dat ik niet naar de prijsuitreiking ben gekomen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:06 schreef Re het volgende:
ja tuurlijk... een icoon die van zijn voetstuk valt vandaag ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |