Niet elke Smart heeft een topsnelheid van 135km, collega van me heeft een Brabus Smart Roadster en die gaat echt wel wat harder dan 135km/uur.quote:Op maandag 19 november 2007 13:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat doe ik altijd bij Smartjes, met de wetenschap dat de topsnelheid 135 km/uur is.![]()
Brabus Smart Roadserquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef Toewan het volgende:
[..]
Niet elke Smart heeft een topsnelheid van 135km, collega van me heeft een Brabus Smart Roadster en die gaat echt wel wat harder dan 135km/uur.
Nu wel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Brabus Smart Roadser
Hoe verzinnen ze het?
Is Smart van Mercedes dan?
Hmm.. 0-100 in 14 sec met een top van 155quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:29 schreef Athmozz het volgende:
die ga je als je het echt wil ook nog voorbij hoor, 0-100 duurt gewoon 12sec (en de top is maar 190, dus daar kan je ook wel voorbij als je zou willen)
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Brabus Smart Roadser
Hoe verzinnen ze het?
Is Smart van Mercedes dan?
En dat bewijst dus eens te meer dat Smart een kutauto isquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:35 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Nu wel.Eerst van Mercedes en Swatch.
De samenwerking tussen Swatch en Mercedes is net voor de introductie van de City-coupe beëindigd.
het was voor swach te duur of???quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:35 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Nu wel.Eerst van Mercedes en Swatch.
De samenwerking tussen Swatch en Mercedes is net voor de introductie van de City-coupe beëindigd.
Yup, irritant.quote:Op maandag 19 november 2007 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dus afgelopen nacht reed ik zo lekker naar huis over de A7 vanuit Grunn, gangetje iets van 135 op de teller.
Zie ik voor mij zo'n VW busje rijden, die vermoed ik iets van 120 rijdt. Dus als ik dichtbij genoeg ben, pleur ik mijn richting aanwijzer naar links, en ga zo op de linkerbaan rijden. Gewoon 135 natuurlijk. Gaat die gast ineens 140 rijden. Welja, dan ik er maar weer achter met 135. Even later rijdt die vent weer langzamer dan mij, en wil ik hem weer inhalen, gaat ie weer 140 rijden.
Wat zijn dat voor irritante gewoontes![]()
Ik denk dat Swatch tot inkeer gekomen isquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het was voor swach te duur of???
en over 1 maandje een boete thuisquote:Op maandag 19 november 2007 00:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gisteravond 140/150 terug vanuit A'dam continu, goed te doen
Ik denk het niet want die dingen zijn van lege soep blikken gemaaktquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het was voor swach te duur of???
Ondanks dat de veiligste auto in zijn klasse.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik denk het niet want die dingen zijn van lege soep blikken gemaakt
Omdat ie ook in z'n eentje isquote:Op woensdag 21 november 2007 11:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ondanks dat de veiligste auto in zijn klasse.![]()
Kijk hier eens.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:37 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Omdat ie ook in z'n eentje is![]()
![]()
Ik krijg echt het gevoel of dat ik naar een mopgefokt 45KM wagentje zit te kijken. En heel zijn neus weg, waar is die gebleve? Ik denk toch dat je bij die crash je benen kwijt bentquote:Op woensdag 21 november 2007 11:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kijk hier eens.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=QbBo1UPbloI
Mocro's zijn een verhaal appart, daar is geen remedie tegen, het zijn net kakkerlakkenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:43 schreef McGilles het volgende:
Tijdje geleden reed ik een rotonde op, moest ik ineens vol in de ankers omdat er een auto vol met marokaantjes toch maar even snel de rotonde op wou rijden, zij ook vol in de remmen. Ik reed dus vrolijk verder en ging van de rotonde af, samen met die mocro's achter me.
Ik trok snel op maar toch vonden die aapjes achter me dat het nodig was om me proberen in te halen terwijl er in de verte al weer verkeer aan kwam. Reden ze half naast me terwijl ik nu bijna 80 reed (waar je 80 mocht) gingen ze op het laatste moment toch maar remmend en al slingerend achter me rijden.... Echt sneu...
Volgens mij ben jij zelf degene die inhaalt met een snelheid hoger dan eigenlijk toegestaan hoor. Het is uiteraard niet toegestaan om hard te gaan rijden als je wordt ingehaald, maar dit is erg overdreven hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 00:13 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die andere gast er idd een gewoonte van maakt.
Moet 'ie eens doen op een provincionale weg. Kun je meteen de politie bellen (poging tot doodslag kan hem dan ten laste gelegd worden)
Die kans is best groot, er vanuitgaande dat hij het traject A4/A13/A20/A16 heeft genomen van Amsterdam naar Zwijndrecht... Het KLPD is ook 's nachts regelmatig op de populaire snelwegen te vindenquote:Op woensdag 21 november 2007 10:43 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
en over 1 maandje een boete thuis![]()
S'avonds/S'nachts ben ik nog nooit geflitst.. alleen overdag.. klote den oever / wieringerwerfquote:Op woensdag 21 november 2007 10:43 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
en over 1 maandje een boete thuis![]()
Ik denk dat hij mensen bedoelt die 60 rijden waar je 80 mag. -> Inhalen die handel -> gaan die andere mensen ineens ook -> 80quote:Op woensdag 21 november 2007 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zelf degene die inhaalt met een snelheid hoger dan eigenlijk toegestaan hoor. Het is uiteraard niet toegestaan om hard te gaan rijden als je wordt ingehaald, maar dit is erg overdreven hoor.
Het is wel heel erg irritant als het gebeurt.
ik weet niet of het echt een regel is.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:14 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mensen bedoelt die 60 rijden waar je 80 mag. -> Inhalen die handel -> gaan die andere mensen ineens ook -> 80
het is niet alleen super irritant, ook nog eens gevaarlijk. Als iemand voor mij 70 rijdt waar je 90 mag, dan ga ik daar voorbij gaan tegen rond de 100à110 om dan eens ik voorbij die persoon ben rond de 90 te gaan rijden. Tijdens mijn inhaalmaneuver ben ik dus te snel, maar er na daarom niet. Als die persoon die 70 rijdt ook ineens zijn gas vloert, dan duurt het gemakkelijk een seconde of 10 langer voor je die persoon ingehaald hebt, waardoor je je kan verkijken op de tegenliggers.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zelf degene die inhaalt met een snelheid hoger dan eigenlijk toegestaan hoor. Het is uiteraard niet toegestaan om hard te gaan rijden als je wordt ingehaald, maar dit is erg overdreven hoor.
Het is wel heel erg irritant als het gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |