Ik hoop niet dat die andere gast er idd een gewoonte van maakt.quote:Op maandag 19 november 2007 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat zijn dat voor irritante gewoontes![]()
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op maandag 19 november 2007 00:13 schreef Ridocar het volgende:
[..]
(poging tot doodslag kan hem dan ten laste gelegd worden)
Beginnend bestuurder enzoquote:Op maandag 19 november 2007 00:15 schreef deepart het volgende:
140 wat is dat voor slakkegang. Ga er dan met style voorbij. Met een sjieke 160 op de teller
Idd gegronde klacht. Kwam dit ook onlangs tegen met mijn oma erbij, ik rijd ergens rond de 60 achter iemand (baantje waar je 90 mocht) en besluit die voorbij te gaan. Mens versnelt waardoor ik ook ineens veel moest versnellen (kwam wel geen tegenligger af, maar je bent er toch best zo snel mogelijk voorbij) dus ik vloer het gaspedaal. Aangezien ik met een automaat rijd schakelt dat ding natuurlijk terug naar 2de versnelling @ 4500 rpm om door te trekken tot 85 in 2de (tegen de 6500 toeren).quote:Op maandag 19 november 2007 00:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Met een Opel Corsa uit 1990 is dat lastig om m er nog voor te trekken dus moest vol op de rem aangezien ik een auto tegemoet zag komen.
Gegronde klacht.
Gisteravond 140/150 terug vanuit A'dam continu, goed te doenquote:Op maandag 19 november 2007 00:15 schreef deepart het volgende:
140 wat is dat voor slakkegang. Ga er dan met style voorbij. Met een sjieke 160 op de teller
Je rijd SNACHTSquote:Op maandag 19 november 2007 00:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Beginnend bestuurder enzo(inmiddels bijna 2jaar), en het boetegeld kan ik beter gebruiken
Juh, maar de staatspolizei vertrouw ik niet. Ik rij altijd 130-140 op de snelweg, dusja. Alleen in Duitsland ga ik richting 180, maar dat mag dan ook.quote:
Ach de klpd gebaard alleen eventjes als je ze snachts passeerd met 150quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Juh, maar de staatspolizei vertrouw ik niet.
zoek een andere hardrijder op & ga je zo'n 50à100m erachter hangen. Dan kan je probleemloos volgen, àls er al geflitst wordt gaat die ander er eerst op staan & zie jij de flits. Tegen dat jij op die plaats bent waar er geflitst wordt kan je al lang tijdig remmen.quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Juh, maar de staatspolizei vertrouw ik niet. Ik rij altijd 130-140 op de snelweg, dusja. Alleen in Duitsland ga ik richting 180, maar dat mag dan ook.
Nee ze doen er een hoes over, tegen het vriezen...hoeven ze niet te krabben smorgensquote:Op maandag 19 november 2007 00:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze flitspalen en trajectcontroles 's nachts binnenhalen voor de regen ?
Goed planquote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zoek een andere hardrijder op & ga je zo'n 50à100m erachter hangen. Dan kan je probleemloos volgen, àls er al geflitst wordt gaat die ander er eerst op staan & zie jij de flits. Tegen dat jij op die plaats bent waar er geflitst wordt kan je al lang tijdig remmen.
Ik doe het ook altijd 's avonds. Net ook nog hele stukken snelweg met 180 km/h af kunnen rammelenquote:Op maandag 19 november 2007 00:32 schreef Athmozz het volgende:
zolang er nog geen toestellen zijn die zonder flits je kunnen flitsen (en die zijn er nog niet, wat er op sommige sites ook staat) kan je die truck altijd in het donker toepassen.
De laagste dan juist, in een kruisloze slipquote:Op maandag 19 november 2007 00:34 schreef Laton het volgende:
terechte klacht, dat soort mensen aan hoogste boom @ gay ontmoetingsparkeerplaats !
Waar ik woon zijn wel veel viaducten over de snelweg. Voor auto's op de vluchtstrook rem ik sowieso af. Al een paar keer gehad dat het gewoon undercover polizei was.quote:Op maandag 19 november 2007 00:32 schreef Athmozz het volgende:
zolang er nog geen toestellen zijn die zonder flits je kunnen flitsen (en die zijn er nog niet, wat er op sommige sites ook staat) kan je die truck altijd in het donker toepassen. Op klaarlichte dag gaat dat volgens mij wat moeilijker zijn (flits is dan veel minder zichtbaar), maar ook dan kan je vaak op sommige stukken veilig over je snelheid gaan. Op veel snelwegen zijn er geen plekken in het midden waar ze kunnen staan flitsen, zie je de palen al op voorhand & zie je ook wel of er op de pechstrook een auto staat.
Gewoon eventjes vertragen voor elke auto op de pechstrook (dat zijn er toch bijna geen) en voor elke brug (daar wordt ook van geflitst), maar op veel stukken zijn er geen bruggen die je moeten laten vertragen.
Waren ze verdwaald dan?quote:Op maandag 19 november 2007 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waar ik woon zijn wel veel viaducten over de snelweg. Voor auto's op de vluchtstrook rem ik sowieso af. Al een paar keer gehad dat het gewoon undercover polizei was.
He sukkel, anders houd je die dingen even voor je aubquote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zoek een andere hardrijder op & ga je zo'n 50à100m erachter hangen. Dan kan je probleemloos volgen, àls er al geflitst wordt gaat die ander er eerst op staan & zie jij de flits. Tegen dat jij op die plaats bent waar er geflitst wordt kan je al lang tijdig remmen.
klopt wel....quote:Op maandag 19 november 2007 00:14 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |