Mooi, kunnen we hier klagen over het koude weer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:10 schreef Caesu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aan de kust voelt het ook een stuk kouder aan terwijl het minder hard vriest.
Ja, alweerquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:13 schreef IHVK het volgende:
Pluim heeft zachte weer, alweer uitgesteld.
Water hequote:Op zaterdag 15 december 2007 13:10 schreef Caesu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aan de kust voelt het ook een stuk kouder aan terwijl het minder hard vriest.
en ietsje mee windquote:
jij hebt wel erg hoge eisen voor het weer in Nederland zegquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:34 schreef B03S het volgende:
-5 en overdag rond -1/3 ofzo, dat is toch geen kou? Hopelijk wordt het na de kerst koud genoeg voor fatsoenlijk ijs enzo
als je de normale temperatuur opzoekt voor december dan is het behoorlijk koudquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:34 schreef B03S het volgende:
-5 en overdag rond -1/3 ofzo, dat is toch geen kou? Hopelijk wordt het na de kerst koud genoeg voor fatsoenlijk ijs enzo
hm, en een tijdje geleden zat de oper juist helemaal bovenin!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:24 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
vanaf volgend weekend onzekerheid.
maar de oper ziet er erg goed uit!
de hele koude-inval van 97 heb ik gemist omdat ik in het zuiden van Frankrijk zat, waar toen, goh wat toevallig, ook sneeuw vielquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef IedeK. het volgende:
Nieuwe pluim:
[ afbeelding ]
Oper zit alleen eind volgende week 4/5 graden lager dan het gemiddelde, maar het begin van de week ziet er mooi uit!
Vanmiddag bij de verjaardag van mijn oma haalden mijn vader en wat oudere neven van me al winterherinneringen uit 97 op. Toen hebben ze flink wat tochten geschaatst.
neerslag zit er de hele volgende week niet in.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:42 schreef Dementor het volgende:
IK WIL SNEEUW.
die hebben dus de warme hoge druk winden. Prachtige runs na prachtige dag. 250 euro winnen met pokertournooi en dan zulke kaarten zien,wat wil je nog meerquote:Op zondag 16 december 2007 00:52 schreef kepler het volgende:
grappig, ik zie net op het journaal dat het in het noorden van Scandinavie gewoon +6 graden is![]()
Dan is het best winter bij ons
nou bij ons over de kanalen schaatsen en over de grote meren dat was zeg maar 10/11 jaar geleden voor het laatst..., het wordt weer eens tijdquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
de hele koude-inval van 97 heb ik gemist omdat ik in het zuiden van Frankrijk zat, waar toen, goh wat toevallig, ook sneeuw viel
Maar bij thuiskomst zagen we mensen over de Amstel schaatsenDag daarna gelijk met een groep vrienden de al lange tijd voorgenomen schaatstocht van Amstelveen naar onze stamkroeg aan de Lijnsbaansgracht gedaan. Geweldig was dat
http://www.knmi.nl/actueel/index.htmlquote:Op zondag 16 december 2007 08:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Wuuu, heb je een link voor die kaarten? Net paar vingers verloren met de vorst.
als het echt een tijdje gaat vriezen komt het KNMI ook met kaartjes voor Zuid- en Noord-Nederland.quote:Op zondag 16 december 2007 10:57 schreef kloas_wokkel het volgende:
is die kaart met de verwachte ijsdikte er ook voor noord nederland?
Maakt niet zo heel veel uit. Nederland is maar een klein landje natuurlijk. Groningen heeft wel maar kans dan Zeeland of zo denk ik danquote:Op zondag 16 december 2007 11:09 schreef kloas_wokkel het volgende:
is er meer of minder kans op schaatsijs in het noorden (groningen ) als in het midden van het land ?
* kloas_wokkel heeft nu al zin om weer te schaatsen op natuurijs
quote:Op zondag 16 december 2007 11:56 schreef Cootz het volgende:
Ik vind het wel weer snel opwarmen als je de kaartjes ziet. Nu overal al boven -1. Dat gaat geen ijsdag worden dus.
Er ligt water op het ijs hier.quote:Op zondag 16 december 2007 12:51 schreef Gewas het volgende:
Er ligt ijs op het water hier.
maar vooral Noord Nederland scheelt het niet veel. Bij ons is de tempratuur uiteindelijk blijven steken op +0.5quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef Cootz het volgende:
En Nederland is weer groen. De ijsdag is er niet gekomen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |