Nee.. ik denk juist dat dit is gegaan zonder invloed van het hokje.quote:Op zondag 18 november 2007 23:11 schreef 2live het volgende:
[..]
En het is onmogelijk dat Huub dit uit zichzelf doet, zonder hokje?
Het is moeilijk te volgen deze ommezwaai, we zullen zien.quote:Op zondag 18 november 2007 23:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijft alletwee stom.Hokje volgen of zichzelf.Slaat echt nergens op wat hij nu doet.Ik heb het echt gehad met hem.
quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Trusten allemaal.
Dit was weer een belachlijk stukje acteerwerk vanavond.![]()
Maar L is ook heel schijnheilig omdat zij toch ook met 'TOP!!' reageerde toen J het nieuws over de zus van A vertelde.quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
Oh heil Akveor! Zegen mij!![]()
Ik vind dat Lieke het retegoed uitlegt en zegt!
Zekers, en nu is het wachten op het goedmaak-gesprek tussen Brian en Huub...quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is moeilijk te volgen deze ommezwaai, we zullen zien.
Ik weet ook niet wat ik er van denken moet.quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Trusten allemaal.
Dit was weer een belachlijk stukje acteerwerk vanavond.![]()
Dat doet iedereen daar anders zaten ze er niet meer in. Er zijn er twee uit omdat ze het verdomden. Bart en Sylvia.quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef Darklight het volgende:
Wat valt Huub door de mand
doet werkelijk alles wat achter zegt, wat een loser is het
Zeker weten.Gewoon zeggen tegen Huub je fans waren niet blij met je wraakgevoelens en dat zie je al in je popi poll.En Huub is om.quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef Darklight het volgende:
stom he!quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:
En Huub is mooi weer overal ingetrapt.Wat zal hij zijn haren uit zijn kop trekken als hij straks alles weet en inziet dat hij goed gebruikt is .
en dat inderdaad ook ja.quote:Op zondag 18 november 2007 23:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.Gewoon zeggen tegen Huub je fans waren niet blij met je wraakgevoelens en dat zie je al in je popi poll.En Huub is om.![]()
misschien moet ie welquote:Op zondag 18 november 2007 23:24 schreef Darklight het volgende:
Valt me echt zwaar tegen van Huub
Wist wel dat die veel deed voor achter, maar dit is echt om te kotsen
Trusten Ruud en Pullup.quote:Op zondag 18 november 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik er van denken moet.
![]()
Ik wens jullie nog veel plezier en ga 5 uurtjes plat.![]()
![]()
het kost je 100 CPtjesquote:Op zondag 18 november 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten Ruud en Pullup.![]()
BQ is ook het spoor bijster.
Ik ook.... En eigenlijk had ie ook geen keus meer. Huub lijkt me een mensen vriend. Die gedijt niet alleen in haat.quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee.. ik denk juist dat dit is gegaan zonder invloed van het hokje.
En.. ik durf het amper te zeggen.. maar ik snap hem nog ook.
snap er werkelijk niks meer vanquote:Op zondag 18 november 2007 23:24 schreef Darklight het volgende:
Valt me echt zwaar tegen van Huub
Wist wel dat die veel deed voor achter, maar dit is echt om te kotsen
Haha zelf heb ik niets met religieshit. Maar leek me wel passend bij de moodquote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
Oh heil Akveor! Zegen mij!![]()
Ik vind dat Lieke het retegoed uitlegt en zegt!
ik mis talpaquote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef lorence1 het volgende:
wat een verschikkelijke ontwikkelingen weer in het huis
Precies en chapeau voor die 2. Je laten naaien door het hokje, ach, dat kan iedereen. Flens wordt er alleen maar gelukkig van.quote:Op zondag 18 november 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat doet iedereen daar anders zaten ze er niet meer in. Er zijn er twee uit omdat ze het verdomden. Bart en Sylvia.
Wat is dat voor een liedje en waarom treffend?quote:Op zondag 18 november 2007 23:27 schreef Sonique het volgende:
En weer het pocahontas liedje...
Treffende soundtrack bij deze situatie weer..
scheld amanda 10 maal per dag voor penose hoer uitquote:Op zondag 18 november 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook.... En eigenlijk had ie ook geen keus meer. Huub lijkt me een mensen vriend. Die gedijt niet alleen in haat.
Dit zijn toch gewoon de reparatiegesprekken die juist veel op Talpa te zien waren. Dat er zaken uitgespreken worden. Ik vind het wel een positieve ontwikkeling.quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 23:29 schreef Desii het volgende:
Ik vond het een mooi gesprek tussen Huub en Amanda.... en imo was het van beide oprecht
Op zich veranderd er niet zoveel... Huub zal alleen niet meer schelden met haar vader en haar zus... that's all
Dus ik snap al jullie kritiek van geen ene meter
ik hoopte dat amanda eindelijk eens op haar nummer gezet ging worden... en dat is er maar 1 die dat kanquote:Op zondag 18 november 2007 23:29 schreef Desii het volgende:
Ik vond het een mooi gesprek tussen Huub en Amanda.... en imo was het van beide oprecht
Op zich veranderd er niet zoveel... Huub zal alleen niet meer schelden met haar vader en haar zus... that's all
Maar die 2 kunnen het spel ook niet meer winnen, en daarom zitten ze toch daar.quote:Op zondag 18 november 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en chapeau voor die 2. Je laten naaien door het hokje, ach, dat kan iedereen. Flens wordt er alleen maar gelukkig van.![]()
Oh maar bij hem wil ik niet nader tot komen. Jij wel. Brian blijft toch voor mij de meest irritante bewoner.quote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha zelf heb ik niets met religieshit. Maar leek me wel passend bij de moodwaar Brian inzit....
Het klinkt wat grof maar heel logisch.quote:Op zondag 18 november 2007 23:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
scheld amanda 10 maal per dag voor penose hoer uit
en brian en amanda beginnen te meppen
exit alle haat....
Dat ie blij is met je SMS-jes?quote:Op zondag 18 november 2007 23:29 schreef neehe het volgende:
Nou moet ik NepHuub ook nog op mute zetten, blijven alleen Lieke en Jaap nog over.
Wat zal Jaap ervan vinden ?
hij pakt haar wel aan, maar niet meer op haar pa en zusquote:Op zondag 18 november 2007 23:32 schreef Katewalker het volgende:
Als ik goed begrijp hebben Huub en Amanda naar elkaar uitgesproken dat ze elkaar niet meer zullen aanvallen.
Als Lieke of Jaap dat wel doen dan doet hij dus niet mee...
Maar wat als Nadia en Amanda Lieke weer gaan treiteren? Dan loopt hij weg ofzo?
Ik begrijp ook niet goed wat Huub wil bereiken hiermee..![]()
Ik snap hem ookquote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee.. ik denk juist dat dit is gegaan zonder invloed van het hokje.
En.. ik durf het amper te zeggen.. maar ik snap hem nog ook.
sommige dingen hoef je niet uit te pratenquote:Op zondag 18 november 2007 23:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon de reparatiegesprekken die juist veel op Talpa te zien waren. Dat er zaken uitgespreken worden. Ik vind het wel een positieve ontwikkeling.
Je bedoelt hiermee , dat Nix Nix is en zich op de achtergrond moet blijven houden zoals ie eigenlijk al zn hele leven heeft gedaan.. Of dat het gewoon een looser is !quote:
nee, de boel wordt hier weer eens flink overtrokken.... Huub gaat alleen niet meer schelden met haar overleden vader en haar zusjesquote:Op zondag 18 november 2007 23:32 schreef Katewalker het volgende:
Als ik goed begrijp hebben Huub en Amanda naar elkaar uitgesproken dat ze elkaar niet meer zullen aanvallen.
De eer aan jezelf houden was Bart en Syl meer waard dan die hut en de poen, capice?quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar die 2 kunnen het spel ook niet meer winnen, en daarom zitten ze toch daar.
I agreequote:Op zondag 18 november 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook.... En eigenlijk had ie ook geen keus meer. Huub lijkt me een mensen vriend. Die gedijt niet alleen in haat.
ik heb de songtekst erbij geplaatst.quote:Op zondag 18 november 2007 23:29 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat is dat voor een liedje en waarom treffend?
Ik vind er ook niks mis mee, ik zie Huub liever met Brian spelen, als tegen hem. Ook al ben ik geen Brian fan, maar een Huub fan.quote:Op zondag 18 november 2007 23:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon de reparatiegesprekken die juist veel op Talpa te zien waren. Dat er zaken uitgespreken worden. Ik vind het wel een positieve ontwikkeling.
Wel een hele lap tekst ! Ik kijk liever een plaatjequote:Op zondag 18 november 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
ik heb de songtekst erbij geplaatst.
Dat snap ik heel goed, maar als iedereen zo dacht was er ook geen spel.quote:Op zondag 18 november 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
De eer aan jezelf houden was Bart en Syl meer waard dan die hut en de poen, capice?![]()
Het heeft te maken met de stemming.... dat het pijn doet dat ze ten koste van naasten het spel spelen. Dat willen ze allebei niet. Ze hebben elkaar daarmee pijn gedaan. En het lijkt erop dat ze dat beide niet meer op deze manier zullen doen. Niets meer, niets minder.quote:Op zondag 18 november 2007 23:32 schreef Katewalker het volgende:
En Amanda dus Huub niet meer op zijn vrienden die hij vermoord heeft in Amerika, yeah right.quote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij pakt haar wel aan, maar niet meer op haar pa en zus
linkjequote:Op zondag 18 november 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
ik heb de songtekst erbij geplaatst.
Ja maar die fucked de layoutquote:Op zondag 18 november 2007 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een hele lap tekst ! Ik kijk liever een plaatje
Nou....als dat alles is dan begrijp ik de ophef hier niet...ik dacht minstens dat ze een verbond hadden gesloten ofzo..quote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Spel, welk spel?quote:Op zondag 18 november 2007 23:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed, maar als iedereen zo dacht was er ook geen spel.
Het gaat er toch om wat mensen er voor over hebben om dit te winnen? Nou veel dus.
Huub heeft dat teruggenomen.quote:Op zondag 18 november 2007 23:23 schreef rooie3 het volgende:
Wat een uitspraak zeg tegen Jaap.Jaap mag het nu ook ineens niet meer doen.
Tja Huub en Lieke stonden al bijna op de rand van instorten. Met andere woorden domme zet van Amanda als ik jou theorie volg.quote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
sommige dingen hoef je niet uit te praten
alleen je huis uit te werken
beter uitgelegd waar mijn onvrede zit. huub heeft een zwak voor amanda al van meet af aan, en dit heeft hem er altijd van weerhouden amanda op een goede manier aan te pakken... dus niet roepen uit boosheid over de doden, maar effective methodes zonder doden maar met goede plannen om haar op haar gedrag aan te pakken. door zijn zwak voor haar heeft hij daar altijd van afgezien. ik hoopte dat hij nu eens inzag met wat voor meisje hij te maken had en dat zijn zwak voor weg was en hij zich ook eens tegen haar zou richten in het spel, want zij doet dat zonder moeite ook tegen hemquote:Op zondag 18 november 2007 23:29 schreef Desii het volgende:
Ik geloof alleen niet dat standpunt lang volhoudt. ze heeft een bord voor dr kop met daarnaast een Brian die het haar voorhoudt..quote:Op zondag 18 november 2007 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft te maken met de stemming.... dat het pijn doet dat ze ten koste van naasten het spel spelen. Dat willen ze allebei niet. Ze hebben elkaar daarmee pijn gedaan. En het lijkt erop dat ze dat beide niet meer op deze manier zullen doen. Niets meer, niets minder.
ja dat denk ik ookquote:Op zondag 18 november 2007 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Amanda dus Huub niet meer op zijn vrienden die hij vermoord heeft in Amerika, yeah right.
Een onbewaakt ogenblik en Amanda is over de rooie.
Geef het een kans zou ik zeggen. En Amanda over de rooie is toch prima? Wat een ophef obver een geod gesprek zeg.quote:Op zondag 18 november 2007 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Amanda dus Huub niet meer op zijn vrienden die hij vermoord heeft in Amerika, yeah right.
Precies,Huub heeft totaal een verkeerd beeld van Amanda net zoals hij het van Natasia had.quote:Op zondag 18 november 2007 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Huub van vroeger had plezier,was gezellig en zat vol energie.De Huub van nou is een zeikerd,loopt maar te gapen ,bekt tegen de verkeerde mensen en weet alles beter.quote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wij zeggen allemaal wel: "Zo als de oude Huub was", maar wie is de oude/echte Huub eigenlijk.
Toen hij voor de eerste keer het huis in kwam, werd hij ook van alle kanten gebashd.
Dat was ook niet voor niets. Zijn tegenspelers zagen in hem niet zo'n sterke speler.
Het is, dat er veel mensen in het geweer gekomen zijn, die Huub weer het huis in kregen, waardoor Huub's ego misschien een boost heeft gekregen.
Zoals Huub nu is, is hij waarschijnlijk in het dagelijks leven ook. Niks rebel. Ja, als hij een borrel op heeft en dat was ook best vaak zo in het begin.
Weer een mooie post waar ik me bij aansluit....quote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef riri het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die vast blijven zitten in een bepaalde vibe die ook nog eens heel negatief is...amanda kan dat als de beste...daarom soms zo'n hekel aan haar dat ze niet over een muurtje kan kijken om te proberen het anders te zien.
Vanavond gebeurde dat wel...mede doorat Huub het gesprek begon waarin hij open was...
De haat waarin hij hing de afgelopen dag was niet gezond....als hij daar mee door was gegaan deed hij in principe hetzelfde waar Amanda ook altijd een handje van heeft...blijven hangen in een bepaald gevoel en het alleen maar erger maken daardoor......op een gegeven moment blijft het dan niet meer bij onschuldige agressie maar mondt het uit in iets ernstigs....
niemand die dat wil....het lijkt me dat je na die Kooi jezelf nog aan moet kunnen kijken in de spiegel....in ieder geval dat je niet zo wordt als Natasia...vol met haat
nee ik denk dat ze afluisterde uit jalouzie, ze weet wat huub voor band voelt met amanda (andersom amanda voor huub zet ik echt mijn vraagtekens bij)quote:Op zondag 18 november 2007 23:40 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook
en brian ook daarmee
kortom: de febo heeft weer een mooie verhaallijn gecreëerd zo.
misschien gaan amanda en huub straks wel zo goed met elkaar om dat ze weer het bed in duiken samen.
ik vind het ook zo apart dat lieke stond af te luisteren...
dat zou ze normaal gesproken toch niet doen bij huub...
misschien was dat ook wel in opdracht, anders hadden ze de hele discussie van daarnet niet kunnen voeren
daar hadden huub en lieke het al over gehad....dat ze even mee zou luisteren...gewoon over hoe zij vond hoe amanda sprakquote:Op zondag 18 november 2007 23:40 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook
en brian ook daarmee
kortom: de febo heeft weer een mooie verhaallijn gecreëerd zo.
misschien gaan amanda en huub straks wel zo goed met elkaar om dat ze weer het bed in duiken samen.
ik vind het ook zo apart dat lieke stond af te luisteren...
dat zou ze normaal gesproken toch niet doen bij huub...
misschien was dat ook wel in opdracht, anders hadden ze de hele discussie van daarnet niet kunnen voeren
Klopt en Huub is inmiddels monddood gemaakt door het hokje. Lullig om te constateren maar hij is inmiddels zijn eigen ondergang aan het bewerkstelligen, met een flinke duw in de rug van de FEBO.quote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wij zeggen allemaal wel: "Zo als de oude Huub was", maar wie is de oude/echte Huub eigenlijk.
Toen hij voor de eerste keer het huis in kwam, werd hij ook van alle kanten gebashd.
Dat was ook niet voor niets. Zijn tegenspelers zagen in hem niet zo'n sterke speler.
Het is, dat er veel mensen in het geweer gekomen zijn, die Huub weer het huis in kregen, waardoor Huub's ego misschien een opdoffer heeft gekregen.
Zoals Huub nu is, is hij waarschijnlijk in het dagelijks leven ook. Niks rebel. Ja, als hij een borrel op heeft en dat was ook best vaak zo in het begin.
mijn theorie is simpelquote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja Huub en Lieke stonden al bijna op de rand van instorten. Met andere woorden domme zet van Amanda als ik jou theorie volg.
Dat is goed beschreven,precies hoe ik het ook zie.quote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef lorence1 het volgende:
[..]
beter uitgelegd waar mijn onvrede zit. huub heeft een zwak voor amanda al van meet af aan, en dit heeft hem er altijd van weerhouden amanda op een goede manier aan te pakken... dus niet roepen uit boosheid over de doden, maar effective methodes zonder doden maar met goede plannen om haar op haar gedrag aan te pakken. door zijn zwak voor haar heeft hij daar altijd van afgezien. ik hoopte dat hij nu eens inzag met wat voor meisje hij te maken had en dat zijn zwak voor weg was en hij zich ook eens tegen haar zou richten in het spel, want zij doet dat zonder moeite ook tegen hem
Maar dat maakt toch niet uit? Huub moet veel meer bij zichzelf blijven... en familieleden erbij haeln? Kom op zeg Huub kan veel beter en is veel beter.quote:Op zondag 18 november 2007 23:43 schreef kybe het volgende:
[..]
Precies,Huub heeft totaal een verkeerd beeld van Amanda net zoals hij het van Natasia had.
Amanda en Brian zijn weer de weldoeners want die hebben Huub een lesje geleerd.Ik geloof dan ook absoluut niet dat Amanda oprecht was.
precies... volgens mij heeft dit gesprek amanda ook erg opgelucht... ze heeft een positievere uitstraling.quote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef riri het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die vast blijven zitten in een bepaalde vibe die ook nog eens heel negatief is...amanda kan dat als de beste...daarom soms zo'n hekel aan haar dat ze niet over een muurtje kan kijken om te proberen het anders te zien.
Vanavond gebeurde dat wel...mede doorat Huub het gesprek begon waarin hij open was...
De haat waarin hij hing de afgelopen dag was niet gezond....als hij daar mee door was gegaan deed hij in principe hetzelfde waar Amanda ook altijd een handje van heeft...blijven hangen in een bepaald gevoel en het alleen maar erger maken daardoor......op een gegeven moment blijft het dan niet meer bij onschuldige agressie maar mondt het uit in iets ernstigs....
niemand die dat wil....het lijkt me dat je na die Kooi jezelf nog aan moet kunnen kijken in de spiegel....in ieder geval dat je niet zo wordt als Natasia...vol met haat
quote:Op zondag 18 november 2007 23:44 schreef riri het volgende:
[..]
daar hadden huub en lieke het al over gehad....dat ze even mee zou luisteren...gewoon over hoe zij vond hoe amanda sprak
Inderdaad Huub , maar ook Jaap en Lieke hebben de laatste tijd het programma getrokken. Als het aan de rest had gelegen was er in zn geheel niets gebeurt en das geen TV en was de stekker er allang uitgetrokken . Het Hokje probeert vanalles om ze iets te laten doen, maar zelfs met de pro B&A gast spelers komt er geen eigen initiatief van uit dat groepje..quote:Op zondag 18 november 2007 23:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt en Huub is inmiddels monddood gemaakt door het hokje. Lullig om te constateren maar hij is inmiddels zijn eigen ondergang aan het bewerkstelligen, met een flinke duw in de rug van de FEBO.
Zonder Huub geen DGK, Huub is DGK maar het hokje heeft andere plannen. Het programma loopt hooguit nog 3 maanden.........wie ligt er nog wakker van het vertrek van Huub?
Ik geloof wel dat ze in het gesprek met Huub (zonder brian erbij wat goed was) oprecht was....quote:Op zondag 18 november 2007 23:43 schreef kybe het volgende:
[..]
Precies,Huub heeft totaal een verkeerd beeld van Amanda net zoals hij het van Natasia had.
Amanda en Brian zijn weer de weldoeners want die hebben Huub een lesje geleerd.Ik geloof dan ook absoluut niet dat Amanda oprecht was.
En? Weten wij of dit dan niet de echte Huub is? Toneelspelen kan je een tijd volhouden.quote:Op zondag 18 november 2007 23:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De Huub van vroeger had plezier,was gezellig en zat vol energie.De Huub van nou is een zeikerd,loopt maar te gapen ,bekt tegen de verkeerde mensen en weet alles beter.
Nou vind ik juist niet... ik denk dat Huub en Lieke eerder kapot zouden gaan dan Brian en Amanda.quote:Op zondag 18 november 2007 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Conclusie van deze avond, Amanda en Brian winnen op punten van Huub.
Dik zelfs, en Huub loopt hier behoorlijk wat imago-schade mee op. Kortom,
de FEBO heeft zijn werk weer uitstekend gedaan, bedankt daarvoor.
Weer een obstakel minder voor "Gouden Brian" .......![]()
![]()
![]()
als je een echte vriend bent kan je dat hebben en weet je dat wat die ander zegt frustatie is die eruit moet...je kan het nemen met een korreltje zout zeg maarquote:Op zondag 18 november 2007 23:47 schreef Marieke_B het volgende:
Het is ook lullig voor Lieke..ze heeft 2 dagen lang Huub lopen sussen en al die ongenuanceerde, zwartgallige haatuitspraken over zich heen gehad.
Ze is telkens de buffer..net zoals Sil dat was.
mooi verwoord Riri.. ik ben het er helemaal mee eensquote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef riri het volgende:
Vanavond gebeurde dat wel...mede doordat Huub het gesprek begon waarin hij open was...
Yep, je kunt er veel posts aan verspillen maar dit is de enige juiste conclusie.quote:Op zondag 18 november 2007 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat er nog wel een verrassing aan zit te komen.quote:Op zondag 18 november 2007 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Inderdaad Huub , maar ook Jaap en Lieke hebben de laatste tijd het programma getrokken. Als het aan de rest had gelegen was er in zn geheel niets gebeurt en das geen TV en was de stekker er allang uitgetrokken . Het Hokje probeert vanalles om ze iets te laten doen, maar zelfs met de pro B&A gast spelers komt er geen eigen initiatief van uit dat groepje..
Vertelquote:Op zondag 18 november 2007 23:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel een verrassing aan zit te komen.
Ik ben het hier niet mee eens....quote:Op zondag 18 november 2007 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
Laat nu net de bedoeling zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 23:54 schreef chufi het volgende:
REDACTIE : Mogen de bubbels uit !! We horen het zo slecht !!
Ja mogelijk, maar vanavond echt niet meer !!quote:Op zondag 18 november 2007 23:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel..... Huub krijgt een beloning.... zou me niets verbazen dat er een stemming komt om het graf te bezoeken.quote:Op zondag 18 november 2007 23:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
koptelefoon helptquote:Op zondag 18 november 2007 23:54 schreef chufi het volgende:
REDACTIE : Mogen de bubbels uit !! We horen het zo slecht !!
Nee Huub straalde echt plezier uit.Ook hoe hij tegen het personeel en gasten deed.Hij sjouwde maar met spullen en hielp iedereen.Nu voelt hij zich boven iedereen uit verheven.Huub was net een puppy .Genoot van al die energie die hij had.Nu is het net een uitgeblust mannetje.quote:Op zondag 18 november 2007 23:51 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
En? Weten wij of dit dan niet de echte Huub is? Toneelspelen kan je een tijd volhouden.
Daarna val je door de mand. Dus....... Ik ben bang, dat dit de ware Huub is!!!
Trusten Sonique, ik duik ook mijn mand in. Succes voor de nachtploeg en tot morgen.quote:Op zondag 18 november 2007 23:55 schreef Sonique het volgende:
truste allemaal
trustequote:Op zondag 18 november 2007 23:55 schreef Sonique het volgende:
truste allemaal
Ja haat is een energievreter.... Huub houd van schermen met woorden... Ik hoop dat hij daar nu ook weer wat meer de kans voor krijgt.quote:Op zondag 18 november 2007 23:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee Huub straalde echt plezier uit.Ook hoe hij tegen het personeel en gasten deed.Hij sjouwde maar met spullen en hielp iedereen.Nu voelt hij zich boven iedereen uit verheven.Huub was net een puppy .Genoot van al die energie die hij had.Nu is het net een uitgeblust mannetje.
en dat doet ze ookquote:Op zondag 18 november 2007 23:52 schreef riri het volgende:
[..]
als je een echte vriend bent kan je dat hebben en weet je dat wat die ander zegt frustatie is die eruit moet...je kan het nemen met een korreltje zout zeg maar
quote:Op zondag 18 november 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niet uit? Huub moet veel meer bij zichzelf blijven... en familieleden erbij haeln? Kom op zeg Huub kan veel beter en is veel beter.
Maar het is ook niet erg als ze weer een keer te ver gaan in uitspraken... als ze het maar uitspreken. Dat is iets wat er niet meer gebeurde. Amanda die steeds opgeruit werd door Nadia en onder de duim zit van Brian. Ik ben erg blij met de uitgesproken voornemens.quote:Op zondag 18 november 2007 23:58 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zal in het vervolg Amanda eraan te herinneren (op het moment dat ze begint over Cora) dat Cra net zoveel met het het spel te maken heeft als Amanda's zus en vader..
Lieke en Jaap geloven beide niet dat Amanda en Huub de afspraak waar kunnen maken..
quote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef riri het volgende:
Vanavond gebeurde dat wel...mede doordat Huub het gesprek begon waarin hij open was...
Baal er gewoon van dat Amanda en Brian nooit tegenwerking mogen krijgen.Als het mis dreigt te gaan dan word er hard ingegrepen.En Huub trapt daarin en is zelf de pineut.Hij moest eens weten.quote:Op maandag 19 november 2007 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Huub heeft dus eieren voor zijn geld gekozen. Aan de ene kant begrijp ik er niets want vanmorgen zat hij nog vol met wraakgevoelens en wilde het hele catwalk-festijn verstieren. Ik begreep dat hij vlak voordat het barbie-gehuppel begon werd gebeld en hem toen is ingefluisterd dat hij zijn snode plannen niet ten uitvoer mocht brengen. Misschien is dat voor hem het keerpunt geweest en heeft hij daardoor ingezien dat hij er niets mee bereikt als hij B & A flink aanpakt. Misschien is hem duidelijk geworden dat dit het is, dat dit de mensen zijn met wie hij het moet doen volgens de regeltjes de Febo.
Wij kunnen nu wel heel hard oordelen over Huub, ik deed het zelf ook na het lezen van de posts van vanavond, maar laten we eerlijk zijn, wij zitten niet in die kooi, in dat kleine wereldje, waar je geen kant op kan met snode plannen, waar je geen kant op kan met je gevoel, met mensen waar je niet voor gekozen hebt en waar niets is wat het lijkt.
Ik slaap er nog een nachtje over.
Eigenlijk vind ik dat het mooie aan Huub. Spel spelen en op zijn manier toch proberen normaal te blijven doen. Keihard aanvallen... maar ook begrip kunnen tonen dat iemand het moeilijk heeft. In het begin was het gewoon gezonder... je had weken dat het spel gespeeld werd en weken dat ze weer iets tot elkaar kwamen. Doordat het groepje elkaar maar bleef opruien gebeurde dat niet meer en werd het steeds harder en steeds meer haat omdat ze niet meer naar elkaar konden luisteren.quote:Op maandag 19 november 2007 00:01 schreef kybe het volgende:
[..]
Familieleden erbij halen heb ik nooit op prijs gesteld.Het gaat mij erom dat Huub mensen verkeerd inschat,zeker mensen zoals Natasia en Amanda.Dan zegt hij ook nog dat hij heel veel om haar geeft,die gaat gaat nog heel verbaasd zijn als hij dingen terug gaat kijken.
En dat is inderdaad dieptriest, FEBOquote:Op maandag 19 november 2007 00:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Baal er gewoon van dat Amanda en Brian nooit tegenwerking mogen krijgen.Als het mis dreigt te gaan dan word er hard ingegrepen.En Huub trapt daarin en is zelf de pineut.Hij moest eens weten.
http://nl.wikipedia.org/w(...)de_van_Sint_Hubertusquote:Op maandag 19 november 2007 00:01 schreef Nomrc2 het volgende:
we hadden dus al saint brian en nu hebben een huub die ook op zoek is naar heilig verklaring
fuck wat saai
Maar dan blijft er genoeg familie over..............quote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Ja daar baal ik ook vreselijk van, in alles worden Brian en Amanda zo ontzettend door achter beschermd, dat het mij vaak de lust ontneemt om DGK nog te volgen. Ik denk dat Huub daar inmiddels ook wel achter is en daarom eieren voor zijn geld heeft gekozen, wetende dat hij toch altijd tegen gewerkt zal worden in zijn plannen tegen B & A.quote:Op maandag 19 november 2007 00:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Baal er gewoon van dat Amanda en Brian nooit tegenwerking mogen krijgen.Als het mis dreigt te gaan dan word er hard ingegrepen.En Huub trapt daarin en is zelf de pineut.Hij moest eens weten.
ja pffquote:Op maandag 19 november 2007 00:11 schreef Marieke_B het volgende:
we leren nu hoe je spagetti ala bolognese kan klaarmaken in een koffiezetautomaat![]()
tot je billen plat zijn?quote:Op maandag 19 november 2007 00:12 schreef chufi het volgende:
Hoelang zit iemand normaliter in een bad of JackCucci?
Waar haal je het vandaan.quote:Op zondag 18 november 2007 23:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, je kunt er veel posts aan verspillen maar dit is de enige juiste conclusie.![]()
Het gaat mij veel te ver dat hij als Amanda weer over de scheef is gegaan haar een kusje geeft of zegt ik hou van jou.quote:Op maandag 19 november 2007 00:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat het mooie aan Huub. Spel spelen en op zijn manier toch proberen normaal te blijven doen. Keihard aanvallen... maar ook begrip kunnen tonen dat iemand het moeilijk heeft. In het begin was het gewoon gezonder... je had weken dat het spel gespeeld werd en weken dat ze weer iets tot elkaar kwamen. Doordat het groepje elkaar maar bleef opruien gebeurde dat niet meer en werd het steeds harder en steeds meer haat omdat ze niet meer naar elkaar konden luisteren.
klopt!!!! .... ze maken het hier allemaal veel erger dan het isquote:Op maandag 19 november 2007 00:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan.![]()
Je kunt maar 1 conclusie trekken over het gesprek:
Amanda en Huub hebben de intentie tegen elkaar uitgesproken geen uitspraken meer te doen over familieleden om elkaar te raken. .
De rest is fantasie.
morgen, of eigenlijk vandaag inmiddelsquote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
Wanneer rot die Jan eigenlijk weer op?
morgenquote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
Morgenquote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
gelukkig niet dusquote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
Huub geilt op Aman vanaf dag 1, wie herinnert nog de GTST scenes die ze deelden...quote:Op maandag 19 november 2007 00:21 schreef kybe het volgende:
[..]
Het gaat mij veel te ver dat hij als Amanda weer over de scheef is gegaan haar een kusje geeft of zegt ik hou van jou.
Hij heeft dat gedaan na de 6-2 toestand,hij heeft dat gedaan na het paardenbak incident,nadat zij een hak in zijn schouders gezet heeft,nadat zij een la naar hem heeft gegooid.Amanda's haat is echt.Ik vind het een mooi streven als je altijd het beste van de mens wil zien maar eens houdt het op.
nee.... .dat houdt nooit op..... anders zou tie een stuk van zichzelf verliezenquote:Op maandag 19 november 2007 00:21 schreef kybe het volgende:
[..]
Het gaat mij veel te ver dat hij als Amanda weer over de scheef is gegaan haar een kusje geeft of zegt ik hou van jou.
Hij heeft dat gedaan na de 6-2 toestand,hij heeft dat gedaan na het paardenbak incident,nadat zij een hak in zijn schouders gezet heeft,nadat zij een la naar hem heeft gegooid.Amanda's haat is echt.Ik vind het een mooi streven als je altijd het beste van de mens wil zien maar eens houdt het op.
geloof ik niet........ hij geeft om haar als gewone vriendquote:Op maandag 19 november 2007 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub geilt op Aman vanaf dag 1, wie herinnert nog de GTST scenes die ze deelden...
Daarom moet ie nou ook weer weg gok ik..hij had 't er erder over vanavond dat ie misschien nog een week langere zou blijven maar hij had het ineens ' heel erg druk met allerlei voorbereidingen enzo'quote:Op maandag 19 november 2007 00:25 schreef tipsch het volgende:
Mooi zo, heeft ook helemaal 0,0 gebracht.
Ja dat was soms heerlijk om te zien... allebei heerlijk vrij... Zal wel niet meer terugkomen. Maar wie weet.quote:Op maandag 19 november 2007 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub geilt op Aman vanaf dag 1, wie herinnert nog de GTST scenes die ze deelden...
Toendertijd wel maar Aman heeft zich als een beest gdragen en dan zou je haar niog als en gewone vriend beschouwen? Sorry hoor! Huub hoopt gewoon op een eventuaeel triootje met Nena en Aman.quote:Op maandag 19 november 2007 00:27 schreef Desii het volgende:
[..]
geloof ik niet........ hij geeft om haar als gewone vriend
Misschien worden ze wel verliefd op elkaar.quote:Op maandag 19 november 2007 00:29 schreef Ziet het volgende:
huub zegt net dat ie weer helemaal vrolijk is
maar amanda heeft daar ook nogal last van geloof ik
(ik zie haar in ieder geval koprollen achterover maken en zingen)
Misschien verklaart dat de haat wel tussen Lieke en Amanda.quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef Desii het volgende:
Ik vond Huub en Amanda altijd heel vermakelijk samen.... dit is veranderd toen Lieke erbij kwam
En dit niet ten nadele van Lieke, want het is logisch dat hij zich anders is gaan opstellen...... maar toch mis ik het speelse wat hij en Amanda hadden.
Dit heeft tie nooit met Lieke gehad.....
en jaaaa..... ik denk dat huub en lieke echt verliefd zijn
Dat denk ik ook want anders zouden ze die discussie nooit zo heftig voeren en dan toch weer bij elkaar komen ...quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef Desii het volgende:
ik denk dat huub en lieke echt verliefd zijn
Leuk partnerruilquote:Op maandag 19 november 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien worden ze wel verliefd op elkaar.Eigenlijk vind ik Amanda beter bij Huub passen. En Lieke bij Brian.
Amanda en Huub zijn meer gevoels mensen. Brian voelt net als Lieke bijna nooit de situatie goed aan.
Als Hupert de kooi uit is gaat ie zich 10 slagen de rondte in neuken maar niet met Liekequote:Op maandag 19 november 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien verklaart dat de haat wel tussen Lieke en Amanda.
Jaaaa, ik vind het wel tijd voor veranderingquote:Op maandag 19 november 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien worden ze wel verliefd op elkaar.Eigenlijk vind ik Amanda beter bij Huub passen.
Misschien voorbarig... maar ik zie ook weer veel openingen.... Misschien vaker gesprekken tussen Huub en Amanda.... waar Huub verteld wat Brian doet en waar Amanda verteld wat Huub doet tov Lieke. Brian zal iig niet blij zijn met deze gesprekken.quote:Op maandag 19 november 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Leuk partnerruil![]()
Zolang het maar niet Huub en Nadia wordt, Amanda met nix en Lieke met Brian Jaap![]()
(zou wel lachen zijn, Brian als enige vrijgezel in de toko. We weten hoe hij daar op reageerd)
Denk dat ie wel snel van een koude kermis thuis komt als ie daar aan begintquote:Op maandag 19 november 2007 00:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Hupert de kooi uit is gaat ie zich 10 slagen de rondte in neuken maar niet met Lieke
precies...quote:Op maandag 19 november 2007 00:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar het is ook niet erg als ze weer een keer te ver gaan in uitspraken... als ze het maar uitspreken. Dat is iets wat er niet meer gebeurde. Amanda die steeds opgeruit werd door Nadia en onder de duim zit van Brian. Ik ben erg blij met de uitgesproken voornemens.
me tooquote:Op maandag 19 november 2007 00:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaaaa, ik vind het wel tijd voor verandering![]()
![]()
Brian en Naad OK koppel!. En daar hou ik het bij, want Huub en Lieke die krijg je niet uit elkaar hier in de villaquote:Op maandag 19 november 2007 00:45 schreef Desii het volgende:
[..]
me too
Brian met Nadia...... prima optie![]()
Amanda en Huub vind ik ook prima, maar zoals ik al eerder schreef.... Huub en Lieke is imo echt
Al hoewel ik hem er voor aan zie om er Whisky in te gooien. Net zoals ie van de week gewoon Baileys dronk terwijl ieder een alcohol verbod had !. Is dat nu trouwens weer opgeheven ?? Iemand iets gehoord?quote:Op maandag 19 november 2007 00:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Petje op met lammetjesthee
laaste weken heeft hij alleen maar op haar af gegevenquote:Op maandag 19 november 2007 00:27 schreef Desii het volgende:
[..]
geloof ik niet........ hij geeft om haar als gewone vriend
quote:Op maandag 19 november 2007 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Al hoewel ik hem er voor aan zie om er Whisky in te gooien. Net zoals ie van de week gewoon Baileys dronk terwijl ieder een alcohol verbod had !. Is dat nu trouwens weer opgeheven ?? Iemand iets gehoord?
nee. is tot nader order en alleen bij byzondere gelegenhedenquote:Op maandag 19 november 2007 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Al hoewel ik hem er voor aan zie om er Whisky in te gooien. Net zoals ie van de week gewoon Baileys dronk terwijl ieder een alcohol verbod had !. Is dat nu trouwens weer opgeheven ?? Iemand iets gehoord?
Waarom, ik denk dat hij wel een type is die zich er helemaal happy bij zal voelenquote:Op maandag 19 november 2007 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie wel snel van een koude kermis thuis komt als ie daar aan begint
Ik vind het een vooruitgang dat de febo de acteurs soms ook weer even mensen laat zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 01:02 schreef Ziet het volgende:
ja als amanda en huub wat vaker met elkaar gaan praten komt amanda er ook nog voordeliger uit in het programma; wat slimmer
die lult wel mee in huubs niveau op haar manier
weer een voordeel van de febo richting amanda en brian
Volgens mij zijn zn Fans ouder dan ie zelf is en dat trekt ie nietquote:Op maandag 19 november 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom, ik denk dat hij wel een type is die zich er helemaal happy bij zal voelen
Settelen kan altijd nog
Volgens mij trekt hij alles wat vrouw is en wil neukenquote:Op maandag 19 november 2007 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zn Fans ouder dan ie zelf is en dat trekt ie niet
Niet dat ie het weet, maar ja en hij maakt er geen woorden meer aan vuil.. Mist allleen zn biertje en zn whiskyquote:Op maandag 19 november 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Brian speelt voor Onslow?
snuifje coke en een fles wodka erbij en hupert is weer helemaal de oudequote:Op maandag 19 november 2007 01:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij trekt hij alles wat vrouw is en wil neuken![]()
Maar daar doe jij niet aan mee, mag ik van uitgaanquote:Op maandag 19 november 2007 01:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij trekt hij alles wat vrouw is en wil neuken![]()
Jij mag helemaal nergens van uitgaan maar ik kan je verklappen dat ik niet op tuinkabouters valquote:Op maandag 19 november 2007 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daar doe jij niet aan mee, mag ik van uitgaan
is ie zeker al 2 weken mee bezigquote:Op maandag 19 november 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
De King leest de Graaf van Monte Cristo
[ afbeelding ]
Al fietsend kwam ie niet tot het eind en ook nu niet.. Tis vermoeiender dan het lijkt die Gouden Kooiquote:Op maandag 19 november 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
De King leest de Graaf van Monte Cristo
[ afbeelding ]
Lieke zeikt veel teveel die Hupert heeft volgens mij niet eens drank en drugs nodig om compleet los te gaan als hij de poort uit is.quote:Op maandag 19 november 2007 01:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
snuifje coke en een fles wodka erbij en hupert is weer helemaal de oude
Ik ook niet op barbies !quote:Op maandag 19 november 2007 01:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jij mag helemaal nergens van uitgaan maar ik kan je verklappen dat ik niet op tuinkabouters val
het zal niet zo gescript zijn als verhaallijnquote:Op maandag 19 november 2007 01:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het een vooruitgang dat de febo de acteurs soms ook weer even mensen laat zijn.
Ik geloof niet dat het gescript is.
En als dat wel zo is bedank ik hierbij de febo voor het mooie gesprek tussen Amanda en Huub. Mij heeft het ontroert.
lieke is idd zeikwijfquote:Op maandag 19 november 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke zeikt veel teveel die Hupert heeft volgens mij niet eens drank en drugs nodig om compleet los te gaan als hij de poort uit is.
Tis dat ie soms zn verbale momenten heeft/had, maar ik heb Huub altijd als een onbetrouwbaar persoon gezien.. veel te agressesief en veel te gauw op zn ballen getrapt ..quote:Op maandag 19 november 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke zeikt veel teveel die Hupert heeft volgens mij niet eens drank en drugs nodig om compleet los te gaan als hij de poort uit is.
dan vraag ik me oprecht af waarom er nooit een gesprek tussen amanda en lieke heeft plaatsgevondenquote:Op maandag 19 november 2007 01:21 schreef Ziet het volgende:
[..]
het zal niet zo gescript zijn als verhaallijn
maar wel als: wanneer er een dergelijk gesprek nu niet plaats vindt, dan loopt het helemaal uit de hand en kunnen andere verhaallijnen ook geen kant meer op.
de bijkomende voordelen zijn alleen maar mooi megenomen
EO Huub is meer van ik ik ik ik ik ik ik.quote:Op maandag 19 november 2007 01:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dan vraag ik me oprecht af waarom er nooit een gesprek tussen amanda en lieke heeft plaatsgevonden
want amanda haat lieke echt
vind het ook vreemd dat huub het in dit intieme gesprek met mannie niet ff ter sprake heeft gebracht
is toch wel het miste wat hij had kunnen doen voor z'n vriendin/team mate
totaal onbetrouwbaarquote:Op maandag 19 november 2007 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ie soms zn verbale momenten heeft/had, maar ik heb Huub altijd als een onbetrouwbaar persoon gezien.. veel te agressesief en veel te gauw op zn ballen getrapt ..
Even wachten hij moet Amanda nog op har buik krijgen en dan de handjes in haar nekquote:Op maandag 19 november 2007 01:34 schreef chufi het volgende:
Oeps ik was te snel Petje Af gaat nu voor zn score of the nite, nml. Aman berkstelligen ..
Om haar strotje bedoel je !!quote:Op maandag 19 november 2007 01:36 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Even wachten hij moet Amanda nog op har buik krijgen en dan de handjes in haar nek
iddquote:Op maandag 19 november 2007 01:29 schreef neehe het volgende:
[..]
EO Huub is meer van ik ik ik ik ik ik ik.
Goed begrepen.quote:Op maandag 19 november 2007 07:34 schreef Verida het volgende:
Als ik deze cossen goed begrijp komt het er op neer dat Huub min of meer zijn excuses heeft aangeboden voor het feit dat Amanda zijn 12 uur heeft geblokt met de mededeling dat als zij Huub zag dat zij dan de duivel zag en het hem daarom niet gunde?
Want dat was toch de reactie van Amanda?
Tjonge jonge, de Febo moet wel een hele goede reden hebben verzonnen om Huub zover te krijgen....
Ik vind het gewoon waanzin, het slaat nergens op, Amanda heeft totaal geen medelijden met Huub gehad dat hij niet naar zijn oude coach is gegaan. Ze heeft alleen maar een bevestiging gekregen van eigen goede daden. Walgelijk Febo....
En Brian, die is er weer trots op dat hij samen met Amanda Huub een spiegel heeft kunnen voorhouden...
En Jaap en Lieke mogen van Huub ook niet meer Amanda's zus en vader erbij betrekken. Dat Amanda elke keer Lieke's moeder hoer en kleptomaan noemt is zeker niet ter sprake gebracht...zal dus wel gewoon mogen, want Amanda mag alles![]()
Ik denk dat het zinloos is geworden om als streamer nog maar iets te willen volgen van dit vreselijke toneelspel.
zo zie ik t ookquote:Op maandag 19 november 2007 07:36 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen
Kijk eens hoe Huub met familie en vrienden omgaat, dat is de echte Huub.
En die Huub is niet haatdragend.
Dat hij er vanuit ging dat ze allemaal in een spel zitten en na de kooi normaal tegen elkaar kunnen doen zegt al genoeg over hem. Naief van hem, want niet alle mensen zijn zo, kijk maar naar Natasja.
Maar ik mag die Huub wel, met al zijn fouten en goede punten.
Niet dat ik zijn fouten goedkeur.
En dit is nu precies wat achter wil. Zo zal Huub uiteindelijk verliezen. Ze zijn inmiddels al begonnen met rommelen in de stemmingen om Jaap laag te houden en Dennis een wonderbaarlijke 17% te helpen. Binnenkort zal Dennis wel weg mogen van de Febo en dan is een in de popo zakkende Huub precies wat de febo wil zodat Brian heel langzaam omhoog geholpen kan worden en dan zullen we meemaken dat Brian in februari ineens bovenaan in de popo staat zodat hij aan het einde van die maand kan winnen.quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef Darklight het volgende:
De smerige ratquote:Op maandag 19 november 2007 00:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Petje op stil in da house !
Ik denk dat dat niet gaat lukken. Als Brian de winnaar wordt worden de media overspoelt met filmjes en mails over zijn gedragingen in de kooi. Het zou me niets verbazen als Dennis uiteindelijk de winnaar moet worden van de febo. Dat is echt zo'n Jeroen uit BB typequote:Op maandag 19 november 2007 08:21 schreef marky het volgende:
[..]
En dit is nu precies wat achter wil. Zo zal Huub uiteindelijk verliezen. Ze zijn inmiddels al begonnen met rommelen in de stemmingen om Jaap laag te houden en Dennis een wonderbaarlijke 17% te helpen. Binnenkort zal Dennis wel weg mogen van de Febo en dan is een in de popo zakkende Huub precies wat de febo wil zodat Brian heel langzaam omhoog geholpen kan worden en dan zullen we meemaken dat Brian in februari ineens bovenaan in de popo staat zodat hij aan het einde van die maand kan winnen.
Heel langzaam maar zeker maakt de FEBO de weg vrij voor Brian.
We moeten niet vergeten dat Huub ziek is.quote:Op zondag 18 november 2007 23:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De Huub van vroeger had plezier,was gezellig en zat vol energie.De Huub van nou is een zeikerd,loopt maar te gapen ,bekt tegen de verkeerde mensen en weet alles beter.
Nogmaals die smerige rat,met die silicone hoerquote:Op maandag 19 november 2007 00:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Petje op met lammetjesthee
Vergis je niet. Ze weten het tegen die tijd zo te draaien dat Brian ondanks al zijn negatieve daden toch de enige echte winnaar kon zijn. Je weet het nu nog niet maar in februari zal je er vrede mee hebben.quote:Op maandag 19 november 2007 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat lukken. Als Brian de winnaar wordt worden de media overspoelt met filmjes en mails over zijn gedragingen in de kooi. Het zou me niets verbazen als Dennis uiteindelijk de winnaar moet worden van de febo.
Huub is echt wel ziek.quote:Op maandag 19 november 2007 08:46 schreef Verida het volgende:
Schiet toch op met Huub ziek.
Huub is gewoon een slaaf geworden van de Febo. Hij doet precies wat het hokje zegt, vraagt alle acties van te voren in drievoud aan en als ze dan afgewezen worden krijgt Lieke de wind van voren, omdat hij toch ergens zijn frustratie kwijt moet.
Huub is gewoon een marionet geworden.
Het hele 'spel' zit vast....
Een psycholoog die verstandig wordt...quote:Op maandag 19 november 2007 08:47 schreef DrsH het volgende:
Ik heb besloten mij nergens meer druk om te maken, Ik lees bij, vorm mij een mening, volg zeer incidenteel de streams en zie vanzelf wel hoe deze inmiddels VIERDERANGS SOAP doodbloed.
Brian vraagt alles om zich in te dekken. Bovendien doet Brian niets zelf, daar heeft hij Amanda voor. Brian is alleen de eerste die gaat bellen als de anderen iets van plan zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 08:50 schreef marky het volgende:
[..]
Huub is echt wel ziek.
Zo werkt Brian ook die vraagt ook eerst of het mag. Het is namelijk nogal vervelend als je daar voor een prijsgeld zit er straks aan het einde van de rit niets meer overblijft want dat heeft het hokje inmiddels wel goed geregeld.
Huub mag ook rustiger aan doen van achter. Hoeft niet meer te sporten en als hij zich overdag moe voelt mag hij rusig aan doen.quote:Op maandag 19 november 2007 08:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Brian vraagt alles om zich in te dekken. Bovendien doet Brian niets zelf, daar heeft hij Amanda voor. Brian is alleen de eerste die gaat bellen als de anderen iets van plan zijn.
En het ziek zijn van Huub, als hij inderdaad een aan pfeiffer verwant iets zou hebben, zou hij misschien beter eens eerder zijn nest in moeten gaan en eventueel toestemming vragen om overdag te rusten of te slapen.
Het is net als Drs H. zegt een vierderangs soap geworden maar dan ook nog met een vreselijk slecht script en een stel marionetten als spelers.
Heel terror Jaap was een verzinsel van achter dus Jaap is net zo goed een trekpop van flensquote:Op maandag 19 november 2007 08:57 schreef Prosac het volgende:
Inmiddels maakt het me geen zak meer uit. Laat Jaap maar winnen. Huub laat zich bespelen door achter. reageert zich verbaal af op zijn teamgenoten en durft Brian/Amanda nauwelijks aan te pakken.
Het spel wordt sinds de komst van Amanda sowieso al niet meer gespeeld. Brian marionet zijn "slaafjes".
men lijkt wel doodsbenauwd voor hem. Of Brian nou Huub een mes in de borst steekt of Huub Brian. who cares. Maar het is de enige manier waarop er nog een einde aan dit programma kan komen.
Want vrouwen slaan, sleuren en tegen de douchewand beuken, ellebogen, schoppen etc etc is geen fysiek geweld hebben we allemaal geleerd.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 november 2007 09:03 schreef Prosac het volgende:
Iedereen is een marionet, maar ik gun het prijzengeld inmiddels het meest aan Jaap. Misschien Lieke. Maar misschien is een oudbewoner als Sylvia, Bart of Ilona dan zelfs beter. Geef die 1,5 miljoen maar aan stichtingen tegen zinloos geweld en blijf van mijn lijf huizen. Of aan de organisatie tegen pesten, ter compensatie van het misbruik door Brian en Jaap toendertijd.
Dennix, Nadia doen sowieso niets om het te verdienen, Amanda nog minder, die is meer met zichzelf bezig, die beseft totaal niet dat het om een spelletje gaat. Die wil alleen de luxe, zolang ze Brian heeft, mist ze eigenlijk niet eens haar familie en vrienden lijkt het. Brian is een mooie führer, maar verder, die mag gezien zijn hypocrisie, zelfverheerlijking en aggresiviteit eigenlijk niet eens winnen, omdat hij dan beloont zal worden voor dit gedrag.
zo waar dit!!quote:Op maandag 19 november 2007 09:03 schreef Prosac het volgende:
Iedereen is een marionet, maar ik gun het prijzengeld inmiddels het meest aan Jaap. Misschien Lieke. Maar misschien is een oudbewoner als Sylvia, Bart of Ilona dan zelfs beter. Geef die 1,5 miljoen maar aan stichtingen tegen zinloos geweld en blijf van mijn lijf huizen. Of aan de organisatie tegen pesten, ter compensatie van het misbruik door Brian en Jaap toendertijd.
Dennix, Nadia doen sowieso niets om het te verdienen, Amanda nog minder, die is meer met zichzelf bezig, die beseft totaal niet dat het om een spelletje gaat. Die wil alleen de luxe, zolang ze Brian heeft, mist ze eigenlijk niet eens haar familie en vrienden lijkt het. Brian is een mooie führer, maar verder, die mag gezien zijn hypocrisie, zelfverheerlijking en aggresiviteit eigenlijk niet eens winnen, omdat hij dan beloont zal worden voor dit gedrag.
Jaap doet ook niets zonder Huub.quote:Op maandag 19 november 2007 09:03 schreef Prosac het volgende:
Daarom zeg ik ook dat een oudbewoner maar beter kan winnen. Niemand durft ook nog maar zelfstandig een poot uit te steken. Dat Huub beter naar huis kan gaan heb je helemaal gelijk aan. Lieke en Jaap mee. Hun niveau is veel te hoog voor de kampers die er dan in blijven zitten. En met die laatste uitspraak beledig ik eigenlijk zelfs nog kampers.quote:Op maandag 19 november 2007 09:21 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap doet ook niets zonder Huub.
Beetje jammer dat iedereen Huub afvalt. Dat is precies wat het hokje wil en het lukt ze nog ook.
Zo langzamerhand kan Huub beter gewoon lekker naar huis gaan. Dan zakt het programma volledig de stront in en dat is waar de rest die er dan ook zit hoort.
quote:Op maandag 19 november 2007 08:57 schreef Prosac het volgende:
Inmiddels maakt het me geen zak meer uit. Laat Jaap maar winnen. Huub laat zich bespelen door achter. reageert zich verbaal af op zijn teamgenoten en durft Brian/Amanda nauwelijks aan te pakken.
Het spel wordt sinds de komst van Amanda sowieso al niet meer gespeeld. Brian marionet zijn "slaafjes".
men lijkt wel doodsbenauwd voor hem. Of Brian nou Huub een mes in de borst steekt of Huub Brian. who cares. Maar het is de enige manier waarop er nog een einde aan dit programma kan komen.
Want vrouwen slaan, sleuren en tegen de douchewand beuken, ellebogen, schoppen etc etc is geen fysiek geweld hebben we allemaal geleerd.
quote:Op maandag 19 november 2007 09:21 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap doet ook niets zonder Huub.
Beetje jammer dat iedereen Huub afvalt. Dat is precies wat het hokje wil en het lukt ze nog ook.
Zo langzamerhand kan Huub beter gewoon lekker naar huis gaan. Dan zakt het programma volledig de stront in en dat is waar de rest die er dan ook zit hoort.
Ik weet dat je het sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 19 november 2007 09:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Slechts Terrorjaap deed dingen uit zichzelf -Helemaal zonder sturing van het hokje!
Ach, het zijn allemaal puppets, met puppetmaster Flens die aan de touwtjes trekt.quote:Op maandag 19 november 2007 09:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik weet dat je het sarcastisch bedoeld.
denkt aan de avond dat Huub en Amanda "gezellig" deden op het grasveld, Jaap kreeg telefoon en pakte ineens zijn camera om als een paparazzo foto's te maken.
Niet aan de kindjes van god komen, hè?quote:Op maandag 19 november 2007 09:32 schreef Jewscky het volgende:
Volgens mij vergeet Palma,die smerige rat en die silicone hoer
Als ze maar van de mijne afblijftquote:Op maandag 19 november 2007 09:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Benieuwd wiens badjas Naad vandaag aanheeft.
juistquote:Op maandag 19 november 2007 08:58 schreef marky het volgende:
[..]
Heel terror Jaap was een verzinsel van achter dus Jaap is net zo goed een trekpop van flens
Kijk, zo kennen we Huub weer.quote:Op maandag 19 november 2007 09:50 schreef Clank het volgende:
Huub vertelt Amanda dat hij naar gedroomd heeft... Brian's moeder was overleden en iedereen stond op het bordes te huilen.
Idd, ik vond Lieke ook behoorlijk uit de bocht vliegen.quote:Op maandag 19 november 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Jaap laat geen scheet zonder toestemming van de Febo!
Het gesprek wat Huub gisteravond heeft gehad met Amanda kwam recht uit zijn hart. Amanda stelde zich kwetsbaar op (ipv haar verdriet te overschreeuwen) en Huub besefte zich voor het eerst de gevolgen van zijn harde spel. Dat zij hem niet naar de begrafenis heeft laten gaan heeft hij nog steeds geen begrip voor. De afspraak die er gemaakt is is enkel en alleen haar niet meer kwetsen over haar vader of haar zus. Verder zal Huub haar gerust nog voor van alles wat mooi en lelijk is uitmaken
Lieke sprak Huub gisteren na het gesprek aan op 'bewust of onbewust' kwetsen. Daar had ze ws best wel een punt. Maar de toon waarop ze dan zo'n gesprek voert (???) Echt zo van.. 'nou zal ik jou 's even op je plaats zetten'. Ze beschuldigde Huub ervan dat zijn gesprek met Amanda manipulatief was.. terwijl ze er maar een paar flarden van gehoord had.. leuke vriendin op zo'n moment.![]()
en Jaap zei, ha skattie tegen Huub.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 09:54 schreef noekje het volgende:
[..]
en Jaap zei, ha skattie tegen Huub.
Ik voel de liefde vanochtend. Laten we samen zingen!
Brian is een lul olé olé!
Ik hoopte dat hij erbij zou zeggen; en ik gaf de 12 uur niet.quote:Op maandag 19 november 2007 09:50 schreef Clank het volgende:
Huub vertelt Amanda dat hij naar gedroomd heeft... Brian's moeder was overleden en iedereen stond op het bordes te huilen.
Dan mag ze B&A ook nog wel even op zijn Palmasiaans op hun fouten wijzen...quote:Op maandag 19 november 2007 09:57 schreef Clank het volgende:
Palma neemt Huub even apart voor een dikke knuffel en zegt hem dat ze vindt dat hij zich er kranig doorheen geslagen heeft en dat ze veel steunbetuigingen van fans voor hem heeft gehad.
Het zal mij benieuwen of Brian uit zichzelf nog naar Huub toe zal komen om het over het blokken van de stemming te hebben. Hij als 'gevoelsmens' had het er toch zó moeilijk meequote:Op maandag 19 november 2007 09:57 schreef noekje het volgende:
en of Huub nog boos op Brian is.
Mooie is dat achter de gevoelens niet kan sturen.
Met een beetje geluk gaat Brian de blijde boodschap nog verkondigen aan Huub.quote:Op maandag 19 november 2007 09:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen of Brian uit zichzelf nog naar Huub toe zal komen om het over het blokken van de stemming te hebben. Hij als 'gevoelsmens' had het er toch zó moeilijk mee![]()
En Huub wist even niet waar hij kijken moest...quote:Op maandag 19 november 2007 09:57 schreef Clank het volgende:
Palma neemt Huub even apart voor een dikke knuffel en zegt hem dat ze vindt dat hij zich er kranig doorheen geslagen heeft en dat ze veel steunbetuigingen van fans voor hem heeft gehad.
Ja.. daar werd hij even verlegen vanquote:Op maandag 19 november 2007 10:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
En Huub wist even niet waar hij kijken moest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |