Nee.. ik denk juist dat dit is gegaan zonder invloed van het hokje.quote:Op zondag 18 november 2007 23:11 schreef 2live het volgende:
[..]
En het is onmogelijk dat Huub dit uit zichzelf doet, zonder hokje?
Het is moeilijk te volgen deze ommezwaai, we zullen zien.quote:Op zondag 18 november 2007 23:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijft alletwee stom.Hokje volgen of zichzelf.Slaat echt nergens op wat hij nu doet.Ik heb het echt gehad met hem.
quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Trusten allemaal.
Dit was weer een belachlijk stukje acteerwerk vanavond.![]()
Maar L is ook heel schijnheilig omdat zij toch ook met 'TOP!!' reageerde toen J het nieuws over de zus van A vertelde.quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
Oh heil Akveor! Zegen mij!![]()
Ik vind dat Lieke het retegoed uitlegt en zegt!
Zekers, en nu is het wachten op het goedmaak-gesprek tussen Brian en Huub...quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is moeilijk te volgen deze ommezwaai, we zullen zien.
Ik weet ook niet wat ik er van denken moet.quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Trusten allemaal.
Dit was weer een belachlijk stukje acteerwerk vanavond.![]()
Dat doet iedereen daar anders zaten ze er niet meer in. Er zijn er twee uit omdat ze het verdomden. Bart en Sylvia.quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef Darklight het volgende:
Wat valt Huub door de mand
doet werkelijk alles wat achter zegt, wat een loser is het
Zeker weten.Gewoon zeggen tegen Huub je fans waren niet blij met je wraakgevoelens en dat zie je al in je popi poll.En Huub is om.quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef Darklight het volgende:
Wat valt Huub door de mand
doet werkelijk alles wat achter zegt, wat een loser is het
stom he!quote:Op zondag 18 november 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:
En Huub is mooi weer overal ingetrapt.Wat zal hij zijn haren uit zijn kop trekken als hij straks alles weet en inziet dat hij goed gebruikt is .
en dat inderdaad ook ja.quote:Op zondag 18 november 2007 23:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.Gewoon zeggen tegen Huub je fans waren niet blij met je wraakgevoelens en dat zie je al in je popi poll.En Huub is om.![]()
misschien moet ie welquote:Op zondag 18 november 2007 23:24 schreef Darklight het volgende:
Valt me echt zwaar tegen van Huub
Wist wel dat die veel deed voor achter, maar dit is echt om te kotsen
Trusten Ruud en Pullup.quote:Op zondag 18 november 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik er van denken moet.
![]()
Ik wens jullie nog veel plezier en ga 5 uurtjes plat.![]()
![]()
het kost je 100 CPtjesquote:Op zondag 18 november 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten Ruud en Pullup.![]()
BQ is ook het spoor bijster.
Ik ook.... En eigenlijk had ie ook geen keus meer. Huub lijkt me een mensen vriend. Die gedijt niet alleen in haat.quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee.. ik denk juist dat dit is gegaan zonder invloed van het hokje.
En.. ik durf het amper te zeggen.. maar ik snap hem nog ook.
snap er werkelijk niks meer vanquote:Op zondag 18 november 2007 23:24 schreef Darklight het volgende:
Valt me echt zwaar tegen van Huub
Wist wel dat die veel deed voor achter, maar dit is echt om te kotsen
Haha zelf heb ik niets met religieshit. Maar leek me wel passend bij de moodquote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
Oh heil Akveor! Zegen mij!![]()
Ik vind dat Lieke het retegoed uitlegt en zegt!
ik mis talpaquote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef lorence1 het volgende:
wat een verschikkelijke ontwikkelingen weer in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |