hoamsterquote:Op maandag 19 november 2007 21:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoe staat de hamster in Limburg ook wel bekend?
tomtomaat +1quote:Op maandag 19 november 2007 21:24 schreef tomtomaat het volgende:
Korenwolf
Jaap van eden. Zoetemelk. boogerd?quote:Op maandag 19 november 2007 21:33 schreef tomtomaat het volgende:
Noem 3 Nederlandse winnaars van het WK wielrennen bij de professionals?
quote:Op maandag 19 november 2007 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Zoetemelk, Kneteman, Raas
Van eden heeft toch ook gewonnen? de enige die WK schaatsen en WK wielrennen ooit heeft gewonnen... oops foutje. Hij kon wel redelijkfietsen maar geen WK. Het was NK.quote:Op maandag 19 november 2007 21:39 schreef tomtomaat het volgende:
Alleen Zoetemelk is goed.....
en gloeit...quote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef tomtomaat het volgende:
De enige gezonde sigaret, die wel rookt maar niet schadelijk is.
Allemaal waar, maar weet je ook de naam?quote:
Als verstokte roker wil ik zelf wel eens bekijken of dit het wondermiddel is, zeker met het oog op het naderende rookverbod.quote:
dat ding wat in belgië verboden is en hier niet. Zon hervulbare nicotine stok. Daar kanj e heeeel veel nicotine mee binnenkrijgen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar weet je ook de naam?
De reclame staat er bol van.
Ik ga er denk ik ééntje aanschaffen...
Het is dan ook geen promo-posting om te gaan roken...quote:Op maandag 19 november 2007 22:06 schreef Flaccid het volgende:
dat ding wat in belgië verboden is en hier niet. Zon hervulbare nicotine stok. Daar kanj e heeeel veel nicotine mee binnenkrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |