Weet je zeker dat ie geen stuurbekrachtiging heeft?quote:Op zondag 18 november 2007 22:08 schreef Ricky... het volgende:
De auto is via een dealer verkocht aan een kennis van mij welke de auto had gekocht voor zijn vrouw. Omdat zijn vrouw een beetje een mietje is en deze auto niet over stuurbekrachtiging beschikt heb ik in een gekke bui gezegd dat ik hem wel over wilde nemen...en toen had ik ineens een auto.
Hey wat goed van je gast! Scheelt mij weer kijken!quote:Op maandag 19 november 2007 13:00 schreef retuow82 het volgende:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=8457&cache=no
Stuurbekrachtiging is geen standaard optie bij de eerste series.
En die kilometerstand zou ik me geen zorgen over maken, het is een digitale teller en die zet je niet zo snel terug...
Die gaan nog makkelijker dan de ouderwetse.quote:Op maandag 19 november 2007 13:00 schreef retuow82 het volgende:
En die kilometerstand zou ik me geen zorgen over maken, het is een digitale teller en die zet je niet zo snel terug...
Het aanbod van BMW's uit begin jaren 90 is erg groot, uiteraard niet met zo'n km stand maar dat wekt ook vragen op.quote:Op maandag 19 november 2007 20:31 schreef Ricky... het volgende:
Bod staat genoteerd Piet-Piraat. Doe hem alleen nog niet weg voor die prijs uiteraard
Wel apart zeg, ik moet inderdaad toegeven dat er maar mondjesmaat reactie op de auto komt terwijl ik toch geen barrel aanbied. Toch laat ik ik hem lekker voor deze prijs staan voorlopig. De advertentiej staat overigens ook op Marktplaats.
Extra check nodig? Stap in je auto, en draai je stuur een eindje zonder dat de auto op contact staat. Hoeft helemaal niet ver, als je maar weerstand voelt. Vervolgens starten.. Als 'ie stuurbekrachtiging zou hebben zou het stuur mee moeten geven en opeens veel lichter aanvoelen..quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:52 schreef Ricky... het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat deze auto er 13 seconden over doet om op de 100 te komen.
Tevens heb ik vanochtend even het boekje bekeken en er staat niets in over stuurbekrachtiging dus retuow82 had het bij het juiste eind.
Ach het valt best mee om zonder stuurbekrachtiging te rijden. Tenzij het aan een beetje spierballen ontbreekt....slappequote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef divided het volgende:
GEEN stuurbekrachting kan me haast niet voorstellen ok :S
erg jammer
Die link betreft een 316iN uit 1993, een uitgekleed model. TS heeft een 316i uit 1991. Het bewijst overigens wel dat er dus toch E36's zonder s.b. waren, wat ik nog niet wist.quote:Op maandag 19 november 2007 13:00 schreef retuow82 het volgende:
Stuurbekrachtiging is geen standaard optie bij de eerste series.
Dat er niets in staat over s.b. lijkt me erg vreemd, aangezien die boekjes voor alle modelversies hetzelfde zijn, dus ook voor de modellen met en eventueel zonder s.b.quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:52 schreef Ricky... het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat deze auto er 13 seconden over doet om op de 100 te komen.
Tevens heb ik vanochtend even het boekje bekeken en er staat niets in over stuurbekrachtiging dus retuow82 had het bij het juiste eind.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:01 schreef Ricky... het volgende:
Auto is verkocht, topic mag dicht!
Een tvp voor een verkochte autoquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef TheBoogieMan het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef TheBoogieMan het volgende:
tvp
En jij rijd?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:15 schreef _GdR_ het volgende:
een BMW met 4 cylinders is geen BMW
lul toch niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:15 schreef _GdR_ het volgende:
een BMW met 4 cylinders is geen BMW
eeen BMW met 4 cylinders is geen BMW. kom maar terug als je er ooit in gereden hebtquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
lul toch niet.
Ga eens in een BMW 320d of een 320si rijden en kom dan terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |