SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GescheldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iemands moeder op basis van profiel, interesses, fobo dissen
Aangezien ik nog geen voorganger heb trap ik af door de moeder van een willekeurig modjete kiezen
![]()
Yo Remlof ! Je moeder is zo dik! De laatste keer dat je moeder 90210 had gezien, was toen zij op een weegschaal stond.....*Hosselcopter*
thanksquote:Op zondag 18 november 2007 21:24 schreef Ravii het volgende:
Yo Dibble je moeder is lief
quote:Op zondag 18 november 2007 21:28 schreef snadrem het volgende:
Yo Dibble! Jouw moeder is zo dik dat ze twee horloges moet dragen omdat ze in twee verschillende tijdzones tegelijk zit!
![]()
Je moeder is een autoquote:Op zondag 18 november 2007 22:05 schreef Ravii het volgende:
wat hebben jullie met autos?
Beter.quote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef attieboy het volgende:
Engels zijn ze veel leuker:
Yo momma is so fat she fell in love and broke it!![]()
Dat kan je ook gewoon naar het Nederlands vertalen, dus je snapt waarschijnlijk niet wat ik bedoel.quote:Op zondag 18 november 2007 22:45 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Beter.
Yo mamma is so fat, she uses a boomerang to tie her belt.
Jawel maar wilde gewoon engels pratenquote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef attieboy het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon naar het Nederlands vertalen, dus je snapt waarschijnlijk niet wat ik bedoel.
flauw...quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef sc00p het volgende:
...
Jouw moeder is zo dik dat ze haar eigen kengetal heeft
...
jouw moeder is zo dik dat ze de gezondheid van Putin en die arme stakkers in Afrika tegelijk in gevaarbrengd .quote:Op zondag 18 november 2007 22:58 schreef Zwoerd het volgende:
Jouw moeder is zo dik dat ze haar gezondheid ernstig in gevaar brengt![]()
Zaktuig, je moeder is zo dik, Convoi Exceptionelle is haar bijnaam!quote:Op maandag 19 november 2007 12:24 schreef Zaktuig het volgende:
Scorpie, je moeder is zo dik, ze stond laatst in de Telegraaf, op pagina 5,6,7,8 en 9!
Skatersam, je moder is zo lelijk, dat als ze op uglypeople.com verschijnt alle mensen die daar ook op staan zelfmoord plegen.quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zaktuig, je moeder is zo dik, Convoi Exceptionelle is haar bijnaam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |