Ik heb het vanochtend live gevolgd, erg tof.quote:Op maandag 10 december 2007 20:31 schreef Innuendo het volgende:
KROQ Almost Acoustic Christmas is nu te downloaden op Muselive.com (mp3 en video), erg de moeite waard!
Alleen al dat hele gave spiderman pakje van Dom is hilarisch
Zekers niet! Supergaaf!quote:Op maandag 10 december 2007 22:30 schreef Mike.Strutter het volgende:
Klinkt niet slecht allemaal
Misschien LL weer? Pinkpop was vorig jaar al.quote:Op maandag 10 december 2007 23:12 schreef Leonos het volgende:
Heb maar even een eigen account gemaakt.
Klinkt zwaar goed
Is er nog kans dat Muse naar de Nederlandse festivals komt van de zomer?
Lowlands staat sowieso al op mijn planning. Dus zal mooi wezenquote:Op maandag 10 december 2007 23:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Misschien LL weer? Pinkpop was vorig jaar al.
Dikke kans dat Radiohead er ook staat, kan de eeuwige vergelijking eens live worden vergeleken!quote:Op maandag 10 december 2007 23:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lowlands staat sowieso al op mijn planning. Dus zal mooi wezen
Muse > Radiohead.quote:Op maandag 10 december 2007 23:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dikke kans dat Radiohead er ook staat, kan de eeuwige vergelijking eens live worden vergeleken!
Het is niet te vergelijken.quote:
Kun je erg goed zien op de Kroq videos.quote:Op maandag 10 december 2007 23:42 schreef kweek89 het volgende:
als onderbouwing geef , stonden ze 2 jaar geleden al, voor deze zomer toch geen nieuw materiaal.
de mannetjes zijn moe kapot en op...
nee ik geloof dat het na zuid-afrika mooi is geweest voor de komende tijd.
valt mee vind ik, hebben zich beter kunnen opladen hé...in Denemarken zaten ze midden in hun drukke tour en daar was het zooo erg te zien, niet te geloven...heb met de jochies te doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Kun je erg goed zien op de Kroq videos.
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |