Nee, want je schoonmoeder zat tegenover jequote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
Wij zaten vanavond naast Kader Abdollah, in het restaurant.![]()
Zijn jullie nu jaloers?![]()
Nee mijn iq lig er nog steedsquote:Op zondag 18 november 2007 22:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar VOL....
had je die rugzak nog?
Strooikaart gevraagd zeker......quote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
Wij zaten vanavond naast Kader Abdollah, in het restaurant.![]()
Zijn jullie nu jaloers?![]()
Da's prima hoor, maar ik zou graag mee willen lachen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke grap, sorry....![]()
NMNS, niet meer van die kutgrappen tegen Taatje!![]()
Ik ook niet !!!das wel verontrustendquote:
Hij vraagt of je Pal kent.....quote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's prima hoor, maar ik zou graag mee willen lachen.Ik snap de clou nog steeds niet.
![]()
Zie hierquote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's prima hoor, maar ik zou graag mee willen lachen.Ik snap de clou nog steeds niet.
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij vraagt of je Pal kent.....
Nou, dat kent niemand van ons....
en dan blijkt het Pedigree Pal te zijn...
Hilarisch....![]()
Zoals jij hem uitlegt is 'ie ook niet grappigquote:Op zondag 18 november 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je snapt er dus geen reet van....
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je hebt hem toch wel flink lastig gevallen en om een handtekening gevraagd?
Niet druk om maken, ik neem het morgen voor je mee, na er eerst zelf mijn voordeel mee gedaan te hebben...quote:Op zondag 18 november 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet !!!das wel verontrustend![]()
Neuh, dat zou een beginnersfout zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, want je schoonmoeder zat tegenover je![]()
Logisch..quote:Op zondag 18 november 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]Eerst een handtekening. En hem toen gecomplimenteerd, het was een Perzisch restaurant, dat "dat Iraanse vreten best wel door je strot te krijgen is". Hij keek niet echt trots.
![]()
Hum hum... dat moet je de volgende keer toch iets minder Hollands en iets bloemrijker brengen hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]Eerst een handtekening. En hem toen gecomplimenteerd, het was een Perzisch restaurant, dat "dat Iraanse vreten best wel door je strot te krijgen is". Hij keek niet echt trots.
![]()
Okeeeeeehquote:Op zondag 18 november 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij vraagt of je Pal kent.....
Nou, dat kent niemand van ons....
en dan blijkt het Pedigree Pal te zijn...
Hilarisch....![]()
Dat zei m'n vriendin al.quote:Op zondag 18 november 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hum hum... dat moet je de volgende keer toch iets minder Hollands en iets bloemrijker brengen hoor.
Knappe man trouwens. Misschien had je dat beter kunnen zeggen![]()
Hee, open de volgende gewoon.quote:Op zondag 18 november 2007 23:01 schreef beroepslurker het volgende:
Ian, nog bedankt voor hetgene je vanavond tegen me zei mbt mijn nieuwe SC-topic, dat ik er SC voor moest zetten...het is jammer dat het niet doorging, maar ja, it's all in the game.....
Ik voel mij hier onbegrepen, tijd voor een subforum.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn grap pakt beter uit dan de jouwe![]()
![]()
Geen goedmakertje van jouw kant...echt nietquote:Op zondag 18 november 2007 23:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeh.Ik vind je toch wel grappig hoor.
![]()
Mwah..,quote:Op zondag 18 november 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus je bent nu boos en jaloers.......
Ze is nu de rekening aan het betalenquote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah..,
Hoop wel dat ze zo thuis komt.![]()
Ik vat 'm niet nee.quote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen goedmakertje van jouw kant...echt niet![]()
Dat wordt een subforum op VOL voor je...quote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is nu de rekening aan het betalen![]()
Ik mag toch wel wat vragen n.a.v. een de opmerking van Gert dat hij hoopt dat ze wel snel thuis komtquote:Op zondag 18 november 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wordt een subforum op VOL voor je...![]()
Daar zitten een heleboel vrouwen om tegen te spreken.quote:Op zondag 18 november 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil me rugzak terugquote:Op zondag 18 november 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2007 23:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar zitten een heleboel vrouwen om tegen te spreken.![]()
Ik verhang mij nog liever dan dat ik daar een avond moet posten.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar zitten een heleboel vrouwen om tegen te spreken.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik verhang mij nog liever dan dat ik daar een avond moet posten.....
Je moeder ! Je moeder !quote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is nu de rekening aan het betalen![]()
Ik post er niet meer dagelijks, maar heb dat wel ooit gedaan. Prima forum, veel vriendelijke mensen, meer gezelligheid dan gevatheid. Niks mis mee vind ik.quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik verhang mij nog liever dan dat ik daar een avond moet posten.....
Ben bang dat ik dat niet ga trekken Gert, die jenever is killing me, softly weliswaar, maar toch, denk dat ik zometeen maar in mijn bed duik en het misschien morgen nog eens ga proberen, en ja, als secretaresse heb ik allerlei lekkers in huis, maar ja, dat kan je hier weer niet gebruiken, zo jammerquote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, open de volgende gewoon.
Jij hebt als medisch secretaresse vast wel wat lekkers in huis om het nog even vol te houden totdat dit topic vol is.![]()
Hij kan niet zoveel vrouwen aanquote:Op zondag 18 november 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
Ik post er niet meer dagelijks, maar heb dat wel ooit gedaan. Prima forum, veel vriendelijke mensen, meer gezelligheid dan gevatheid. Niks mis mee vind ik.![]()
Kom er voor de filpjes en de fakesquote:Op zondag 18 november 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik post er niet meer dagelijks, maar heb dat wel ooit gedaan. Prima forum, veel vriendelijke mensen, meer gezelligheid dan gevatheid. Niks mis mee vind ik.![]()
Heb er even gezeten in het DGK subforum, dat is de COS van hier in het kwadraat. Werd er helemaal niet vrolijk van.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, die ijzersterke van Natasja...Je moeder! Je moeder! Je moeder!quote:
Friesland.quote:
Oké, daar is het inderdaad wel eens minder gezellig.quote:Op zondag 18 november 2007 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb er even gezeten in het DGK subforum, dat is de COS van hier in het kwadraat. Werd er helemaal niet vrolijk van.....![]()
Wat een kánjer was het toch ook.quote:Op zondag 18 november 2007 23:27 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, die ijzersterke van Natasja...Je moeder! Je moeder! Je moeder!
En dan nog noemen ze vrouwen het zwakke geslachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |