abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2007 @ 21:02:20 #181
71115 Rnej
I walk the line
pi_54854910
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:12 schreef Flaccid het volgende:

Weet niet waar je die onzin vandaan tovert

over funparks gesproken

knappe jongen als je voor half januari ergens een funpark vindt, behalve op de gletsjers.....

als er weinig sneeuw ligt gaan ze daar echt geen kickers van bouwen
  maandag 26 november 2007 @ 21:05:08 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54854993
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:19 schreef XL het volgende:

[..]

In Les Sybelles hebben ze alle snowparks afgebroken (ze hadden er twee). Bovendien verbieden ze er sindskort snowboards in stoeltjesliften. Je mag alleen nog met gondels en sleepertjes.
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:06 schreef unioz het volgende:

[..]

Ben je daar heel zeker van? Anders moet ik mijn reisbestemming eens veranderen
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:12 schreef Flaccid het volgende:

[..]

lijkt me stug. Ga er al 10 jaar heen, geen een gondel gezien, en je mag gewoon met je board erin. Sinds de verbinding er is tussen de dorpjes, heb ik geen snowpark gezien in Saint Sorlin, La Toussuire, Le Corbier etc. Wel staat er op de planning dat er 3 komen. Eentje in ssa, eentje bovenaan bij la toussuire en saint sorlin ( dat is eingeiljk nog van saint sorlin) en eentje daar in de buurt.

Weet niet waar je die onzin vandaan tovert
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 26 november 2007 @ 21:06:59 #183
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54855033
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gondels zijn relaxed en ik heb het nooit zo op sleepliften, vooral niet die "ankers" waar je normaal gesproken twee skiers op hebt zitten.
Sleepliften moet je leren.
Iets waar veel mensen geen zin in hebben omdat het in het begin wat pijnlijk kan zijn en omdat veel mensen liever lui dan moe zijn en dus liever in een gondel/stoeltjeslift zitten.

Ankers zijn iig wel 10x relaxter dan die schijtdingen in Frankrijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 26 november 2007 @ 21:07:50 #184
71115 Rnej
I walk the line
pi_54855045
enne, ik heb 2 funparks en een boarderX baan gezien vorig jaar februari hoor.... ? (niet dat het wat voorstelde... )
  maandag 26 november 2007 @ 21:13:49 #185
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_54855228
Ik heb tot nu toe altijd materiaal gehuurd maar het wordt eens tijd dat ik mijn eigen spullen ga kopen.
Ik ben 182 lang en weeg ongeveer 75 kg. Normale schoenmaat 43-44.

Nou twijfel ik tussen volgende opties;

Optie 1:(bij een Webshop dus bestellen en terugsturen indien niet goed)
MAXX Snowman 162 cm + bindingen voor 139 euro, boots voor 49 euro (diverse).

Optie 2:
http://bodu-active-shop.nl/bdart.php?hoofdcat=WINTERSPORT&categorie=Snowboards
Site ziet er een beetje amateuristisch uit maar grote voordeel is dat ik daar langs kan komen om alles te passen, alles wordt gemonteerd en gewaxt. Voor Board+bindingen+schoenen ben ik dan 230 kwijt wat ook niet duur is maar is het echt troep wat je op de site ziet staan of valt het mee?

Ik ben geen pro en hoef geen merk spullen maar wil gewoon niet van die bindingen die na een paar dagen verkloot zijn of schoenen die crap zijn..

Optie 3:
http://www.oldskooltrading.nl/
Wat vinden jullie van de spullen die daar te koop staan. Redelijke boards voor 99 euro (gebruikt)? En wat betreft bindingen en schoenen, any recommendations?

Alvast bedankt :-)
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  maandag 26 november 2007 @ 21:16:39 #186
71115 Rnej
I walk the line
pi_54855340
optie 1 klinkt echt heel brak, optie 2 is voor een ultieme beginner nog wel leuk, maar daarna niet zo boeiend...

je wil wel heeeeel low-budget spullen kopen.. tzelfde spul dat je voor 100 euro per week huurt kost gewoon minimaal 3x zoveel.. dus wat voor kwaliteit zoek je?

optie 3 ziet er prima uit edit: hou er wel rekening mee dat sommige spullen daar ook niet echt top zijn, en dat is soms niet aan de prijs te zien

voor jouw lengte en gewicht.... minimaal een snowboard van 155 ... 158-160 voor het scheurwerk, 155 voor freestylen... denk in die termen
  maandag 26 november 2007 @ 21:21:08 #187
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54855492
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jaja.... maar je moest wel lachen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_54858649
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Sleepliften moet je leren.
Iets waar veel mensen geen zin in hebben omdat het in het begin wat pijnlijk kan zijn en omdat veel mensen liever lui dan moe zijn en dus liever in een gondel/stoeltjeslift zitten.

Ankers zijn iig wel 10x relaxter dan die schijtdingen in Frankrijk
Ik houd een anker altijd maar gwn in onder mijn linkerarm/oksel. De eerste keer dat ik zo'n anker tussen mijn benen deed, Nou ja je kan het denk ik wel voorstellen. Ik vind een gondel gewoon relaxed omdat je in 1 keer naar de top gaat. Daarbij vallen zo enorm veel mensen wanneer ze een sleeplift nemen moet je ze weer ontwijken of helpen. De sleeplift die wel relaxed is is zo'n schotel. Het probleem is vaak dat je niet met beide bindingen vast in de lift mag stappen, en ik vergeet vaak die pads op mijn board te plakken.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 26 november 2007 @ 23:09:50 #189
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_54858820
Nee maar kom op guys, ik board 1 weekje per jaar en misschien nog 2 keer een dagje... niet 4 keer 10 dagen zoals sommigen van jullie dat ongetwijfeld doen.. Daarom vind ik het onzin om hele dure spullen te kopen.

Stel dat ik voor rond 250 euro een setje koop waar kan ik dan beste op letten, schoenen zo goedkoop mogelijk of juist gaan besparen op een board? Of bindingen? Kortom waarop kan ik meeste besparen zonder dat overall beleving/kwaliteit extreem achteruitgaat?

Als een board moet komen tot aan je neus (of je kin) dan zit ik op max 162. Onder 158 wil ik eigenlijk liever niet gaan.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_54859681
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:07 schreef Rnej het volgende:
enne, ik heb 2 funparks en een boarderX baan gezien vorig jaar februari hoor.... ? (niet dat het wat voorstelde... )
Ik ga met kerst. Ik denk dat dat het is dan . 05/06 moest het jaar zijn, heel veel sneeuw toen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 00:02:51 #191
71115 Rnej
I walk the line
pi_54860568
veel sneeuw? gelul.. ik heb meer geschaatsd dan geboard die week ... :-(

sowieso is les-sybelles een prima mensenslalom gebied... damn wat een hoop klotetoeristen heb je daar zeg....
pi_54862138
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 00:02 schreef Rnej het volgende:

sowieso is les-sybelles een prima mensenslalom gebied... damn wat een hoop klotetoeristen heb je daar zeg....
Is dat zo erg? Ik ga daar ook heen op 28 dec (Sorlin).

Ben vorig jaar de week voor kerst geweest in corbier, de eerste week dat het open was dus, toen was het wel rustig. De sneeuw was zelfs beter dan met kerst dat jaar. De eerste dagen stonden er alleen geen piste markeringen e.d. en alles in de dorpjes was dicht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schuifpui op 27-11-2007 01:37:10 ]
pi_54863585
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:09 schreef spooky1234 het volgende:
Nee maar kom op guys, ik board 1 weekje per jaar en misschien nog 2 keer een dagje... niet 4 keer 10 dagen zoals sommigen van jullie dat ongetwijfeld doen.. Daarom vind ik het onzin om hele dure spullen te kopen.

Stel dat ik voor rond 250 euro een setje koop waar kan ik dan beste op letten, schoenen zo goedkoop mogelijk of juist gaan besparen op een board? Of bindingen? Kortom waarop kan ik meeste besparen zonder dat overall beleving/kwaliteit extreem achteruitgaat?

Als een board moet komen tot aan je neus (of je kin) dan zit ik op max 162. Onder 158 wil ik eigenlijk liever niet gaan.
Je kunt beter huren
pi_54864058
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:31 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Je kunt beter huren
Jup, ga lekker nog 1 jaar wat geld opzij leggen zodat je ¤500 hebt. Daar kan je dan een mooi model van het het vorige seizoen board op zetten met dito bindingen en een mooi paar nieuwe schoenen.

Zoals Rnej al zei, het spul dat je huurt is van een veel hogere kwaliteit dan de optie's die jij hebt gegeven.

Wat ik je wel aan kan raden is om zelf al schoenen te kopen. Het is fijn om eigen snowboardschoenen te hebben, en die zijn vaak wel erg afgeboard als je ze huurd (stijfheid eruit, zijn nog nat van het zweet van diegene van vorige week ).

Houdt hier rond de ¤200 voor apart, dan ben je verzekerd van een paar super mooie boots. En ga daarvoor niet naar de intersport/perry maar na een snowboard winkel. Zie de OP voor een lijstje !
Fingerspitzgefühl
pi_54864733
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:09 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Jup, ga lekker nog 1 jaar wat geld opzij leggen zodat je ¤500 hebt. Daar kan je dan een mooi model van het het vorige seizoen board op zetten met dito bindingen en een mooi paar nieuwe schoenen.

Zoals Rnej al zei, het spul dat je huurt is van een veel hogere kwaliteit dan de optie's die jij hebt gegeven.

Wat ik je wel aan kan raden is om zelf al schoenen te kopen. Het is fijn om eigen snowboardschoenen te hebben, en die zijn vaak wel erg afgeboard als je ze huurd (stijfheid eruit, zijn nog nat van het zweet van diegene van vorige week ).

Houdt hier rond de ¤200 voor apart, dan ben je verzekerd van een paar super mooie boots. En ga daarvoor niet naar de intersport/perry maar na een snowboard winkel. Zie de OP voor een lijstje !
Voor minder dan 200 heb je ook wel mooie schoenen. Zeker als je ff wacht tot de uitverkoop.
pi_54865983
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 00:02 schreef Rnej het volgende:

JIj bent gewoon anti-lessybelles ofnie?
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:05:26 #197
71115 Rnej
I walk the line
pi_54866192
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 01:27 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Is dat zo erg? Ik ga daar ook heen op 28 dec (Sorlin).

Ben vorig jaar de week voor kerst geweest in corbier, de eerste week dat het open was dus, toen was het wel rustig. De sneeuw was zelfs beter dan met kerst dat jaar. De eerste dagen stonden er alleen geen piste markeringen e.d. en alles in de dorpjes was dicht.

sybelles is het ultieme toeristen-low-budget-stinkstudenten gebied... maakt niet uit in welke kroeg je zit, er is altijd een feestende dronken massa vlakbij... en op de piste ben je CONSTANT aan t remmen voor stilstaande mensen.... (en dan kan je nagaan dat ik r t weekend voor de hollandse vakanties er was.. dus er waren niet eens zoveel zuipende hollanders, maar gewoon een heleboel franse prutsers )

maar daar staat tegenover dat je in t hoogseizoen voor 250 euro daar 10 dagen inclusief pas en vervoer kan zitten

edit: ja ik ben anti, is ook niet zo gek bij zo'n schijtgebied ... ik ben zeker te weten niet de enige die die mening heeft hoor
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:30:10 #198
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_54866576
quote:

Ga zo gauw mogelijk ergens snowboardschoenen kopen van vorig modeljaar (moet je nu nog wel erg goed zoeken) of koop gewoon een stel van dit jaar voor pak 'm beet 130 euro. Je eigen schoenen hebben is haast een must al ga je maar 1 keer per jaar.
Vervolgens gewoon je board in Nederland bij een speciaalzaak of op je wintersportbestemming huren.
Ga alsjeblieft niets kopen voor het budget dat jij opgeeft want dan sta je binnen een week geheid met een kapotte binding bovenaan de piste.

Maar als je dan toch echt wél persé iets wil kopen voor weinig geld: ga eens naar de Makro kijken naar die set van Generic (wordt gemaakt door Head) voor 99 euro ex BTW. Een beginner kan daar wel 2 en met geluk 3 weken mee vooruit denk ik en dan ben je toch goedkoper uit dan met huren. (Beoordelinkje)

Ow en een board hoeft echt niet persé helemaal tot aan je kin te komen hoor, net daaronder is ook prima. Ik ben zelf 1,85 en heb een board van 159.

[ Bericht 1% gewijzigd door FlowDesign op 27-11-2007 11:53:20 ]
Age of fruity enlightenment!
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:54:32 #199
71115 Rnej
I walk the line
pi_54867046
dat generic board is alsnog een ultiem beginnersding, dus als jij al een leuk potje kan snowboarden is zo'n generic board veel te saai en slap.... wat flow zegt is voor de rest wel waar, en als je PERSE je eigen spul voor weinig wil is die generic wel een goeie optie.... beter dan de opties die je zelf gaf...
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:54:41 #200
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_54875726
Vandaag wezen testen en het is iets heel anders geworden. Het is de Salomon Burner 166 geworden i.c.m. Burton Triad bindingen. De Custom heb ik niet eens getest.
Begon met die Burner en meteen in mijn eerste bocht op mijn plaat. Stuurt even heel wat anders dan een huur boardje.. Daarna werd het rondje naar rondje beter. Enorm veel kantengrip. Enige waar ik bang voor was dat ik met die boardje alleen maar ga lopen knallen, maar dat zal wel meevallen.

De K2 Zeppelin daarna getest, maar vanaf rondje 1 heeft me dat niet kunnen boeien. Misschien wel te pittig voor me, maar ik krijg achterop maar geen grip waar ik dat met de Burner wel had. Voor mijn gevoel zat er in de Burner ook veel meer pop.

Overigens had ik als test bindingen de Burton Triad Lounge.. daar krijg je wel aandacht mee. Is ook niet zo gek met van die Gordon en Joling bindingen.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:14:17 #201
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54879970
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:13 schreef spooky1234 het volgende:
Ik heb tot nu toe altijd materiaal gehuurd maar het wordt eens tijd dat ik mijn eigen spullen ga kopen.
Ik ben 182 lang en weeg ongeveer 75 kg. Normale schoenmaat 43-44.

Nou twijfel ik tussen volgende opties;

Optie 1:(bij een Webshop dus bestellen en terugsturen indien niet goed)
MAXX Snowman 162 cm + bindingen voor 139 euro, boots voor 49 euro (diverse).

Optie 2:
http://bodu-active-shop.nl/bdart.php?hoofdcat=WINTERSPORT&categorie=Snowboards
Site ziet er een beetje amateuristisch uit maar grote voordeel is dat ik daar langs kan komen om alles te passen, alles wordt gemonteerd en gewaxt. Voor Board+bindingen+schoenen ben ik dan 230 kwijt wat ook niet duur is maar is het echt troep wat je op de site ziet staan of valt het mee?

Ik ben geen pro en hoef geen merk spullen maar wil gewoon niet van die bindingen die na een paar dagen verkloot zijn of schoenen die crap zijn..

Optie 3:
http://www.oldskooltrading.nl/
Wat vinden jullie van de spullen die daar te koop staan. Redelijke boards voor 99 euro (gebruikt)? En wat betreft bindingen en schoenen, any recommendations?

Alvast bedankt :-)
Het is alle 3 ruk
Optie 3 is nog wel te doen, maar ook niet echt geweldig.

Optie 1 en 2 moet je sowieso niet doen. Bij optie 3 moet je heel goed uitkijken wat je koopt. En de fatsoenlijke boards die er staan zijn ook al minimaal 200 euro.
quote:

Wat jij wil kan gewoon niet. Zeker niet als je al een klein beetje kan boarden.
De spullen die je aangeeft zijn gewoon rotzooi dat na een week kapot is en waar je daarna dan niets meer mee kunt. Garantie oid zal er niet op zitten en ik denk dat als je de gemiddelde shop in komt lopen ze onder de tafel liggen als je die spullen tevoorschijn haalt. Als je een week met crap rond hebt gelopen en na een paar dagen boarden is het stuk, had je net zo goed goeie spullen kunnen huren. Was je net zo duur uit geweest en had je ook nog beter spul onder je poten.

Je moet het ook zien als een investering. Hoe duur ben je uit als je een weekje gaat huren? Zit je al minimaal boven de 100 euro. Kortom, als je een setje in de uitverkoop van een echt merk koopt voor 350 euro. Heb je goed spul en na 3 jaar heb je het er al weer uit. Daarnaast kun je gaan en staan waar je wilt zonder dat je altijd weer spullen moet huren.

Je hebt duidelijk nog geen idee van wat je moet hebben en wat belangrijk is om op te letten. Dat is niet erg want dat hebben wel meer mensen niet. Maar ga dan niet op de gok rotzooi kopen omdat je geen geld uit wilt/kunt geven. Ga dan gewoon huren.

Je moet nergens echt op besparen met snowboarden. Ja, met je kleding kun je natuurlijk wel het nodige doen. Maar board/schoenen/bindingen... niet handig. Goede schoenen zijn sowieso essentieel. Besparen op schoenen is het domste wat je kunt doen. Als jij met een paar klote schoenen boven op de berg staat en je hebt pijn in je poten gaat je hele snowboarddag naar de kloten (ohw wat rijmt dat mooi )

Maar nogmaals, als je geen geld uit wilt geven. Ga gewoon huren!!!
Als je serieus wat wilt kopen zul je gewoon dieper in je buideltje moeten tasten. Doen wij hier allemaal ook en het is echt niet zo dat iedereen ik weet niet hoeveel weken per jaar in de sneeuw zit.
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:19:10 #202
71115 Rnej
I walk the line
pi_54880142
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:54 schreef WaSTeiL het volgende:
Vandaag wezen testen en het is iets heel anders geworden. Het is de Salomon Burner 166 geworden i.c.m. Burton Triad bindingen. De Custom heb ik niet eens getest.
Begon met die Burner en meteen in mijn eerste bocht op mijn plaat. Stuurt even heel wat anders dan een huur boardje.. Daarna werd het rondje naar rondje beter. Enorm veel kantengrip. Enige waar ik bang voor was dat ik met die boardje alleen maar ga lopen knallen, maar dat zal wel meevallen.

De K2 Zeppelin daarna getest, maar vanaf rondje 1 heeft me dat niet kunnen boeien. Misschien wel te pittig voor me, maar ik krijg achterop maar geen grip waar ik dat met de Burner wel had. Voor mijn gevoel zat er in de Burner ook veel meer pop.

Overigens had ik als test bindingen de Burton Triad Lounge.. daar krijg je wel aandacht mee. Is ook niet zo gek met van die Gordon en Joling bindingen.
de zeppelin heeft een hele stijve tail.. veel kracht en techniek nodig om die bitch in t gareel te houden... overall is de burner een leuker plankje goeie koop kerel
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:20:14 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54880175
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ik houd een anker altijd maar gwn in onder mijn linkerarm/oksel. De eerste keer dat ik zo'n anker tussen mijn benen deed, Nou ja je kan het denk ik wel voorstellen. Ik vind een gondel gewoon relaxed omdat je in 1 keer naar de top gaat. Daarbij vallen zo enorm veel mensen wanneer ze een sleeplift nemen moet je ze weer ontwijken of helpen. De sleeplift die wel relaxed is is zo'n schotel. Het probleem is vaak dat je niet met beide bindingen vast in de lift mag stappen, en ik vergeet vaak die pads op mijn board te plakken.
Daar wordt je niet echt gelukkig van denk ik (dat onder de oksel houden)

Schotels zijn juist ruk. Je kunt veel beter recht staan in een ankellift dan scheef op zo'n rare schotel.

"enorm veel mensen" is maar waar je de norm legt. Ja er valt wel eens iemand uit een sleeplift maar ik zie ze er nooit met bosjes tegelijk uit vallen. Of het moet een beginnersklasje zijn.

Dat een gondel relaxt is ben ik het ook wel mee eens. Maar een goede oude sleeplift is ook nooit weg

Zoals ik al zei, sleepliften moet je leren. Daarna is het geen probleem meer. Het doet in het begin idd vaak een beetje pijn maar dat komt omdat je er niet goed in staat. Kwestie van oefenen.

Btw ff voor de duidelijkheid. Beide bindingen vast in de lift is echt not done
Dat je dat in de kiddiekoelkasten doet is tot daar aan toe, maar in de echte wereld hoort dat gewoon niet. Moet je maar je padjes op je board plakken (iets wat ik trouwens niet zou doen omdat het de graphics op je board verknalt. Gewoon diehard zonder pads met 1 voet los )
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:21:53 #204
71115 Rnej
I walk the line
pi_54880221
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Daar wordt je niet echt gelukkig van denk ik (dat onder de oksel houden)

Schotels zijn juist ruk. Je kunt veel beter recht staan in een ankellift dan scheef op zo'n rare schotel.

"enorm veel mensen" is maar waar je de norm legt. Ja er valt wel eens iemand uit een sleeplift maar ik zie ze er nooit met bosjes tegelijk uit vallen. Of het moet een beginnersklasje zijn.

Dat een gondel relaxt is ben ik het ook wel mee eens. Maar een goede oude sleeplift is ook nooit weg

Zoals ik al zei, sleepliften moet je leren. Daarna is het geen probleem meer. Het doet in het begin idd vaak een beetje pijn maar dat komt omdat je er niet goed in staat. Kwestie van oefenen.

Btw ff voor de duidelijkheid. Beide bindingen vast in de lift is echt not done
Dat je dat in de kiddiekoelkasten doet is tot daar aan toe, maar in de echte wereld hoort dat gewoon niet. Moet je maar je padjes op je board plakken (iets wat ik trouwens niet zou doen omdat het de graphics op je board verknalt. Gewoon diehard zonder pads met 1 voet los )

heerlijk om lekker in een ankertje van 1,5 km te stappen met je licht gevorderdengroepje en dan op t stukje van 40% helling zo achterom kijken en ze een voor een met een moeilijk gezicht, bibberend naar boven te zien gaan
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:22:48 #205
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54880245
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:49 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Voor minder dan 200 heb je ook wel mooie schoenen. Zeker als je ff wacht tot de uitverkoop.
In de uitverkoop misschien wel maar heel veel goede boots voor veel minder dan 200 euro zijn er niet. Over het algemeen is het slappe hap spul dat je zo dubbel kunt vouwen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:24:08 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54880285
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:21 schreef Rnej het volgende:

[..]

heerlijk om lekker in een ankertje van 1,5 km te stappen met je licht gevorderdengroepje en dan op t stukje van 40% helling zo achterom kijken en ze een voor een met een moeilijk gezicht, bibberend naar boven te zien gaan
Ach zo lang ze bibberend met moeilijk gezicht boven komen heb ik er niet zo'n problemen mee.
Ik word er minder blij van als ze bibberend met een moeilijk gezicht op hun muil liggen op dat 40% stuk
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:27:21 #207
71115 Rnej
I walk the line
pi_54880389
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach zo lang ze bibberend met moeilijk gezicht boven komen heb ik er niet zo'n problemen mee.
Ik word er minder blij van als ze bibberend met een moeilijk gezicht op hun muil liggen op dat 40% stuk
en dan nog, dan vallen ze ... gratis rondje bier en ik kan ff lekker op mn reet zitten terwijl ze naar boven sjokken

maar meestal stap ik niet in liften die ze niet aankunnen, minder relaxed enzo... soms een twijfelgevalletje, maar meestal pest ik ze niet te erg
pi_54884607
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:14 schreef Komakie het volgende:

Goede schoenen zijn sowieso essentieel. Besparen op schoenen is het domste wat je kunt doen. Als jij met een paar klote schoenen boven op de berg staat en je hebt pijn in je poten gaat je hele snowboarddag naar de kloten (ohw wat rijmt dat mooi )
Dat dacht ik ook ja, weet ik hoeveel schoenen aangehad. Uiteindelijke 32's gekocht voor flink wat geld maar nog steeds pijn aan mn poten hoor

Ik vind dat zo kut he, zeker als ik een tijdje niet heb geboard is t na een uur ofzo amper te doen. Volgens mij komt t gewoon doordat mn voeten de bewegingen te weinig maken en gaan verkrampen op t moment dat ze dat wel moeten doen. Maar kan moeilijk iedere ochtend oefeningen gaan doen. Kan wel maar daar heb ik geen zin in. Echt irritatie nummer 1 wat snowboarden betreft...
  woensdag 28 november 2007 @ 09:22:15 #209
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_54885239
Sleepliftjes omhoog zijn niet zo erg. Leer je ook enorm veel van. Erger is het als je plotseling omlaag gaat in de sleeplift om daarna weer omhoog te gaan. Ik weet niet meer in welk gebied het was, maar ik heb nog nooit zoveel snowboarders op dat punt op hun bek zien gaan.. verwacht je ook helemaal niet.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  woensdag 28 november 2007 @ 09:27:38 #210
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54885344
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:34 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja, weet ik hoeveel schoenen aangehad. Uiteindelijke 32's gekocht voor flink wat geld maar nog steeds pijn aan mn poten hoor

Ik vind dat zo kut he, zeker als ik een tijdje niet heb geboard is t na een uur ofzo amper te doen. Volgens mij komt t gewoon doordat mn voeten de bewegingen te weinig maken en gaan verkrampen op t moment dat ze dat wel moeten doen. Maar kan moeilijk iedere ochtend oefeningen gaan doen. Kan wel maar daar heb ik geen zin in. Echt irritatie nummer 1 wat snowboarden betreft...
Dat is niet normaal hoor. Snowboarden moet pijnvrij kunnen. Naar verloop van tijd zou je spierpijn kunnen krijgen in je bovenbenen, maar dat is alleen voor ongetrainde mietjes.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')