Komakie dat linken naar de B site werkt niet, kun je het topic niet opvrolijken met een paar eigen foto's vj gear?quote:Op zondag 25 november 2007 14:35 schreef Komakie het volgende:
bla bla veel nieuwe gear enzo
Hij is vorige week begonnen, niet gelezen?quote:Op zondag 25 november 2007 18:51 schreef Kentaro het volgende:
[..]
XL aan de strap bindingen. Ik dacht dat Jake Burton nog eerder ging skieen dan dat dat ooit zou gebeuren
Hij heeft een paar mooie funski's van Elanquote:Op zondag 25 november 2007 18:55 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is vorige week begonnen, niet gelezen?
quote:Op zondag 25 november 2007 14:56 schreef ForumGek het volgende:
Komakie: Hotlinken vanaf de burton site kan niet. Kan je niet zelf foto's maken? Da's veel toffer !
Kan je ook gelijk een fotoshoot doen met je skilerares, kunnen wij beoordelen of die Feelgood + escapades d'r wel staan. En kan je daarna boemsen!
Bij mij werkt het allemaal prima en bij XL ook dus ik snap niet wat het probleem bij jullie is?quote:Op zondag 25 november 2007 18:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Komakie dat linken naar de B site werkt niet, kun je het topic niet opvrolijken met een paar eigen foto's vj gear?
Een gele broek is zo 2007quote:Op zondag 25 november 2007 20:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
[..]
Bij mij werkt het allemaal prima en bij XL ook dus ik snap niet wat het probleem bij jullie is?
Heb niet zo veel tijd en zin om alles te gaan aantrekken en foto's te gaan lopen maken. Ben geen f*ckin fotomodel
Anders zien jullie het zooitje wel een keer als er weer een paar vette powfoto's te schieten zijn
btw mijn gele broek is helemaal niet van Special Blend maar van Foursquare.
Deze: http://www.foursquare-outerwear.com/product.aspx?nvCl=C&collectionID=66&productID=27
En als het linkje niet werkt...
[ afbeelding ]
Gezien je ondertitel (of hoe dat ding ook heet) zou ik voor een langere versie gaan. In de poeder is het toch niet erg om een wat langer board te hebben.quote:Op zondag 25 november 2007 22:32 schreef NoComment het volgende:
Ik zie de foto's ook niet
Vanmiddag even gaan kijken in Hulst bij de enige winkel waar ze snowboards hebben (Max Korting en Karwei even niet meegerekend) om even naar een Custom te gaan kijken.. Hmmz, wel een mooi plankje, krijg er 50e korting op (nou ja, beter dan niets toch
) maar vraag me af of ik aan een Wide plank moet of niet.. M'n boardschoenen zijn maat 45, dus ik vrees van wel
En dan natuurlijk de vraag of het een 157 of een 162 moet worden.. of toch weer iets anders
Overigens heb ik deze week een lekker rustig weekje, morgen naar Rotterdam vertrekken voor een offshore cursus die een week gaat duren. Lekker in een hotel zitten daar, laptop en een hoop films mee, komt wel goed
En elke dag uit eten natuurlijk op kosten van de zaak
Edit: Typo 'Karwij'
foursquare vind blijkbaar van nietquote:
kijk op hun eigen website.. kom je een stuk verder meequote:Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef unioz het volgende:
In een vorig deel van dit topic stond er iets over nieuwe funparks in les sybelles. Iemand meer info?
Ik heb eens een schermafdruk van dit plaatje gemaild naar alle personen die meegingen op wintersport naar konigsleiten. Iets te enthousiast dat er een bok stond voor de webcam.quote:Op maandag 26 november 2007 10:42 schreef Komakie het volgende:
Ik wil jullie dit plaatje van de actuele condities bij de WilderKrimml wasserfallen niet onthouden.
Mooi gezicht
[ afbeelding ]
Zal trouwens wel 1 keer in de zoveel tijd worden vervangen dus het kan zijn dat het naar verloop van tijd een ander plaatje wordt
Cookies zijn altijd schijt Staat gewoon standaard uit in IEquote:Op maandag 26 november 2007 12:38 schreef FlowDesign het volgende:
Linken naar de site van Burton werkt wel, alleen moet je de eerste keer ff je regio/taal kiezen. Dus wel je koekjes aan hebben staan
Ik upload plaatjes eigenlijk altijd gewoon naar http://xs.toquote:Op maandag 26 november 2007 14:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Cookies zijn altijd schijt Staat gewoon standaard uit in IE
Maar gelukkig ben ik niet gek en is het voor iedereen makkelijk aan te passen.
btw over dat plaatje. Kun je hem niet gewoon op je schijf opslaan en dan versturen
Mja dat kan ook maar dat is meer werk voor mijquote:Op maandag 26 november 2007 14:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik upload plaatjes eigenlijk altijd gewoon naar http://xs.to
Een kind kan de was doen
quote:Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef unioz het volgende:
In een vorig deel van dit topic stond er iets over nieuwe funparks in les sybelles. Iemand meer info?
In Les Sybelles hebben ze alle snowparks afgebroken (ze hadden er twee). Bovendien verbieden ze er sindskort snowboards in stoeltjesliften. Je mag alleen nog met gondels en sleepertjes.quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 12:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
kijk op hun eigen website.. kom je een stuk verder mee
mja maar alleen met die sleepliften waarbij je eerst 20 meter door de lucht vliegt voordat je snelheid constant is.... houdt je wel wakker op zich...quote:Op maandag 26 november 2007 18:19 schreef XL het volgende:
[..]
In Les Sybelles hebben ze alle snowparks afgebroken (ze hadden er twee). Bovendien verbieden ze er sindskort snowboards in stoeltjesliften. Je mag alleen nog met gondels en sleepertjes.
Het gaat op zich sneller dan die bejaarde stoeltjesliften die ze er hebben hangen, maar toch is het na enkele uren boarden wel fijn om een keertje te zitten.quote:Op maandag 26 november 2007 19:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
mja maar alleen met die sleepliften waarbij je eerst 20 meter door de lucht vliegt voordat je snelheid constant is.... houdt je wel wakker op zich...
Ben je daar heel zeker van? Anders moet ik mijn reisbestemming eens veranderenquote:Op maandag 26 november 2007 18:19 schreef XL het volgende:
[..]
In Les Sybelles hebben ze alle snowparks afgebroken (ze hadden er twee). Bovendien verbieden ze er sindskort snowboards in stoeltjesliften. Je mag alleen nog met gondels en sleepertjes.
Gondels zijn de meest a-relaxte liften. Wat een ellende is dat toch elke keer weer.quote:Op maandag 26 november 2007 19:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gondels zijn relaxed en ik heb het nooit zo op sleepliften, vooral niet die "ankers" waar je normaal gesproken twee skiers op hebt zitten.
lijkt me stug. Ga er al 10 jaar heen, geen een gondel gezien, en je mag gewoon met je board erin. Sinds de verbinding er is tussen de dorpjes, heb ik geen snowpark gezien in Saint Sorlin, La Toussuire, Le Corbier etc. Wel staat er op de planning dat er 3 komen. Eentje in ssa, eentje bovenaan bij la toussuire en saint sorlin ( dat is eingeiljk nog van saint sorlin) en eentje daar in de buurt.quote:Op maandag 26 november 2007 18:19 schreef XL het volgende:
[..]
Dit jaar:quote:Op maandag 26 november 2007 20:19 schreef unioz het volgende:
Wanneer zouden die snowparks er dan komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |