abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54831041
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:35 schreef Komakie het volgende:
bla bla veel nieuwe gear enzo
Komakie dat linken naar de B site werkt niet, kun je het topic niet opvrolijken met een paar eigen foto's vj gear?
  zondag 25 november 2007 @ 18:55:02 #152
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54831057
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:51 schreef Kentaro het volgende:

[..]

XL aan de strap bindingen. Ik dacht dat Jake Burton nog eerder ging skieen dan dat dat ooit zou gebeuren
Hij is vorige week begonnen, niet gelezen?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 25 november 2007 @ 18:56:01 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54831082
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:55 schreef XL het volgende:

[..]

Hij is vorige week begonnen, niet gelezen?
Hij heeft een paar mooie funski's van Elan
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_54832303
In een vorig deel van dit topic stond er iets over nieuwe funparks in les sybelles. Iemand meer info?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  zondag 25 november 2007 @ 20:55:31 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54834177
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:56 schreef ForumGek het volgende:
Komakie: Hotlinken vanaf de burton site kan niet. Kan je niet zelf foto's maken? Da's veel toffer !

Kan je ook gelijk een fotoshoot doen met je skilerares, kunnen wij beoordelen of die Feelgood + escapades d'r wel staan. En kan je daarna boemsen!
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:54 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Komakie dat linken naar de B site werkt niet, kun je het topic niet opvrolijken met een paar eigen foto's vj gear?
Bij mij werkt het allemaal prima en bij XL ook dus ik snap niet wat het probleem bij jullie is?
Heb niet zo veel tijd en zin om alles te gaan aantrekken en foto's te gaan lopen maken. Ben geen f*ckin fotomodel

Anders zien jullie het zooitje wel een keer als er weer een paar vette powfoto's te schieten zijn

btw mijn gele broek is helemaal niet van Special Blend maar van Foursquare.

Deze: http://www.foursquare-outerwear.com/product.aspx?nvCl=C&collectionID=66&productID=27

En als het linkje niet werkt...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 25 november 2007 @ 22:32:26 #156
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_54836821
Ik zie de foto's ook niet

Vanmiddag even gaan kijken in Hulst bij de enige winkel waar ze snowboards hebben (Max Korting en Karwei even niet meegerekend ) om even naar een Custom te gaan kijken.. Hmmz, wel een mooi plankje, krijg er 50e korting op (nou ja, beter dan niets toch ) maar vraag me af of ik aan een Wide plank moet of niet.. M'n boardschoenen zijn maat 45, dus ik vrees van wel

En dan natuurlijk de vraag of het een 157 of een 162 moet worden.. of toch weer iets anders

Overigens heb ik deze week een lekker rustig weekje, morgen naar Rotterdam vertrekken voor een offshore cursus die een week gaat duren. Lekker in een hotel zitten daar, laptop en een hoop films mee, komt wel goed

En elke dag uit eten natuurlijk op kosten van de zaak

Edit: Typo 'Karwij'
Life's like music, get the rhythm..
pi_54838955
Een wide board is dan wel aan te raden ja. De lengte van je board zal vooral afhangen van je gewicht en lengte alsmede de ervaring die je hebt en wat je wil gaan doen. Zit je veel in het funpark of ben je veel op de piste te vinden.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_54841448
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

Bij mij werkt het allemaal prima en bij XL ook dus ik snap niet wat het probleem bij jullie is?
Heb niet zo veel tijd en zin om alles te gaan aantrekken en foto's te gaan lopen maken. Ben geen f*ckin fotomodel

Anders zien jullie het zooitje wel een keer als er weer een paar vette powfoto's te schieten zijn

btw mijn gele broek is helemaal niet van Special Blend maar van Foursquare.

Deze: http://www.foursquare-outerwear.com/product.aspx?nvCl=C&collectionID=66&productID=27

En als het linkje niet werkt...
[ afbeelding ]
Een gele broek is zo 2007
  maandag 26 november 2007 @ 09:39:16 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54841951
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:32 schreef NoComment het volgende:
Ik zie de foto's ook niet

Vanmiddag even gaan kijken in Hulst bij de enige winkel waar ze snowboards hebben (Max Korting en Karwei even niet meegerekend ) om even naar een Custom te gaan kijken.. Hmmz, wel een mooi plankje, krijg er 50e korting op (nou ja, beter dan niets toch ) maar vraag me af of ik aan een Wide plank moet of niet.. M'n boardschoenen zijn maat 45, dus ik vrees van wel

En dan natuurlijk de vraag of het een 157 of een 162 moet worden.. of toch weer iets anders

Overigens heb ik deze week een lekker rustig weekje, morgen naar Rotterdam vertrekken voor een offshore cursus die een week gaat duren. Lekker in een hotel zitten daar, laptop en een hoop films mee, komt wel goed

En elke dag uit eten natuurlijk op kosten van de zaak

Edit: Typo 'Karwij'
Gezien je ondertitel (of hoe dat ding ook heet) zou ik voor een langere versie gaan. In de poeder is het toch niet erg om een wat langer board te hebben.
Breder board is dan ook wel een aanbeveling. Zeker ook als je maatje 45 hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 26 november 2007 @ 09:42:39 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54842002
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:06 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Een gele broek is zo 2007
foursquare vind blijkbaar van niet
En ik doe niet aan mode. Ik wil gewoon hebben wat lekker zit en er vet uit ziet naar mening en dat is over het algemeen mode omdat ik elk jaar of om het jaar nieuwe spullen koop

btw de plaatjes werken bij mij in de ene browser wel en in de andere niet. Best vaag. IE7 pikt het bijvoorbeeld niet, maar MyIE2 (wat gewoon op de IE engine draait) doet het prima
Best ruk eigenlijk.
  maandag 26 november 2007 @ 10:42:16 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54843031
Ik wil jullie dit plaatje van de actuele condities bij de WilderKrimml wasserfallen niet onthouden.
Mooi gezicht

Zal trouwens wel 1 keer in de zoveel tijd worden vervangen dus het kan zijn dat het naar verloop van tijd een ander plaatje wordt
  maandag 26 november 2007 @ 12:08:09 #162
71115 Rnej
I walk the line
pi_54844622
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef unioz het volgende:
In een vorig deel van dit topic stond er iets over nieuwe funparks in les sybelles. Iemand meer info?
kijk op hun eigen website.. kom je een stuk verder mee
  maandag 26 november 2007 @ 12:11:44 #163
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_54844695
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:42 schreef Komakie het volgende:
Ik wil jullie dit plaatje van de actuele condities bij de WilderKrimml wasserfallen niet onthouden.
Mooi gezicht

[ afbeelding ]

Zal trouwens wel 1 keer in de zoveel tijd worden vervangen dus het kan zijn dat het naar verloop van tijd een ander plaatje wordt
Ik heb eens een schermafdruk van dit plaatje gemaild naar alle personen die meegingen op wintersport naar konigsleiten. Iets te enthousiast dat er een bok stond voor de webcam.
Wist ik veel dat het een beeld was.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 26 november 2007 @ 12:38:25 #164
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_54845250
Linken naar de site van Burton werkt wel, alleen moet je de eerste keer ff je regio/taal kiezen. Dus wel je koekjes aan hebben staan
Age of fruity enlightenment!
  maandag 26 november 2007 @ 13:49:43 #165
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_54846586
Zo'n beanie als deze, die heeft toch een beetje bescherming voor je kupke erin zitten ofnie?

http://www.burton.com/Gea(...)01?activeIcon=icon_0
  maandag 26 november 2007 @ 14:13:05 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54847058
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:38 schreef FlowDesign het volgende:
Linken naar de site van Burton werkt wel, alleen moet je de eerste keer ff je regio/taal kiezen. Dus wel je koekjes aan hebben staan
Cookies zijn altijd schijt Staat gewoon standaard uit in IE

Maar gelukkig ben ik niet gek en is het voor iedereen makkelijk aan te passen.

btw over dat plaatje. Kun je hem niet gewoon op je schijf opslaan en dan versturen
pi_54847220
geen flash op werk dus geen burton site
  maandag 26 november 2007 @ 14:34:47 #168
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_54847452
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Cookies zijn altijd schijt Staat gewoon standaard uit in IE

Maar gelukkig ben ik niet gek en is het voor iedereen makkelijk aan te passen.

btw over dat plaatje. Kun je hem niet gewoon op je schijf opslaan en dan versturen
Ik upload plaatjes eigenlijk altijd gewoon naar http://xs.to
Een kind kan de was doen
  maandag 26 november 2007 @ 15:17:01 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54848028
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:34 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik upload plaatjes eigenlijk altijd gewoon naar http://xs.to
Een kind kan de was doen
Mja dat kan ook maar dat is meer werk voor mij
pi_54851068
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef unioz het volgende:
  maandag 26 november 2007 @ 18:19:53 #171
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54851303
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:07 schreef unioz het volgende:

[..]
In Les Sybelles hebben ze alle snowparks afgebroken (ze hadden er twee). Bovendien verbieden ze er sindskort snowboards in stoeltjesliften. Je mag alleen nog met gondels en sleepertjes.
pi_54851349
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:08 schreef Rnej het volgende:

[..]

kijk op hun eigen website.. kom je een stuk verder mee
Fingerspitzgefühl
  maandag 26 november 2007 @ 19:17:13 #173
71115 Rnej
I walk the line
pi_54852459
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:19 schreef XL het volgende:

[..]

In Les Sybelles hebben ze alle snowparks afgebroken (ze hadden er twee). Bovendien verbieden ze er sindskort snowboards in stoeltjesliften. Je mag alleen nog met gondels en sleepertjes.
mja maar alleen met die sleepliften waarbij je eerst 20 meter door de lucht vliegt voordat je snelheid constant is.... houdt je wel wakker op zich...
  maandag 26 november 2007 @ 19:18:31 #174
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54852491
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:17 schreef Rnej het volgende:

[..]

mja maar alleen met die sleepliften waarbij je eerst 20 meter door de lucht vliegt voordat je snelheid constant is.... houdt je wel wakker op zich...
Het gaat op zich sneller dan die bejaarde stoeltjesliften die ze er hebben hangen, maar toch is het na enkele uren boarden wel fijn om een keertje te zitten.
pi_54853125
Gondels zijn relaxed en ik heb het nooit zo op sleepliften, vooral niet die "ankers" waar je normaal gesproken twee skiers op hebt zitten.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_54853417
quote:

[..]

Ben je daar heel zeker van? Anders moet ik mijn reisbestemming eens veranderen
  maandag 26 november 2007 @ 20:08:15 #177
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54853452
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gondels zijn relaxed en ik heb het nooit zo op sleepliften, vooral niet die "ankers" waar je normaal gesproken twee skiers op hebt zitten.
Gondels zijn de meest a-relaxte liften. Wat een ellende is dat toch elke keer weer.
pi_54853553
quote:

[..]

lijkt me stug. Ga er al 10 jaar heen, geen een gondel gezien, en je mag gewoon met je board erin. Sinds de verbinding er is tussen de dorpjes, heb ik geen snowpark gezien in Saint Sorlin, La Toussuire, Le Corbier etc. Wel staat er op de planning dat er 3 komen. Eentje in ssa, eentje bovenaan bij la toussuire en saint sorlin ( dat is eingeiljk nog van saint sorlin) en eentje daar in de buurt.

Weet niet waar je die onzin vandaan tovert
pi_54853702
Wanneer zouden die snowparks er dan komen?
pi_54853811
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:19 schreef unioz het volgende:
Wanneer zouden die snowparks er dan komen?
Dit jaar:
http://www.saintsorlindarves.com/detail_agenda.aspx?Id=29
alhoewel staat er 1 mai 2008.

misschien dus pas volgend jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')