quote:
quote:
Ik zit vrijwel tegenover die drukkerij te werken nu. Kun jij vanavond kijken of er interessante bindingen staan. Flow... Burton... Anders... Dan rij ik misschien zaterdag even langs.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:02 schreef Rnej het volgende:
nice man... ik ga vnaaf naar de ripstar sale .. kijken of ik nog een setje bindingen kan scoren en een broekje
maar ik ben echt veel te jaloers op je nieuwe gear!!!!
Ze hebben wel redelijk wat merken nu dus wie weet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zit vrijwel tegenover die drukkerij te werken nu. Kun jij vanavond kijken of er interessante bindingen staan. Flow... Burton... Anders... Dan rij ik misschien zaterdag even langs.
Lengte zou ik ongeveer 154 pakkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:16 schreef mash_ het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje.. ik ben nu 2x op wintersport geweest en ga redelijk vaak naar snowworld in zoetermeer. Maar nu word ik er gek van om steeds spullen te moeten huren dus ik wil mijn eigen board kopen. Waarschijnlijk wel 2e hands omdat ik te weinig ga om nieuwe spullen tekopen.
Alleen nu is mijn vraag hoe groot moet mijn board zijn? ik ben 1.78 ongeveer 60 kilo en heb maat 45.
Ik wil gewoon een allround board.
Dus mijn vraag welkte lengte heb ik nodig? en iemand nog tips over het merk board?
en meet je voet eens kritisch op... een voet met maat 45 weegt op zichzelf al 60 kg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:16 schreef mash_ het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje.. ik ben nu 2x op wintersport geweest en ga redelijk vaak naar snowworld in zoetermeer. Maar nu word ik er gek van om steeds spullen te moeten huren dus ik wil mijn eigen board kopen. Waarschijnlijk wel 2e hands omdat ik te weinig ga om nieuwe spullen tekopen.
Alleen nu is mijn vraag hoe groot moet mijn board zijn? ik ben 1.78 ongeveer 60 kilo en heb maat 45.
Dus mijn vraag welkte lengte heb ik nodig? en iemand nog tips over het merk board?
Het merk is redelijk afhankelijk van je stijl en je gevoel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:16 schreef mash_ het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |