Het is een man.quote:Op maandag 19 november 2007 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Leuk... maar ze zang was minder
is hij die man met de gitaar?quote:Op zondag 25 november 2007 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
In de preview van vorige week. Stomme vent. Die jongen die over hem klaagde was trouwens wel
.
Ja, hij had een gitaar bij zich (niet alleen hij overigens). Maar je zag hem met gitaar in de preview voor volgende week.quote:Op zondag 25 november 2007 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is hij die man met de gitaar?
ow... die.. Die was irritant...quote:Op zondag 25 november 2007 11:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hij had een gitaar bij zich (niet alleen hij overigens). Maar je zag hem met gitaar in de preview voor volgende week.
ok logisch... maar dat beslis je niet alleen... je heb toch samenwerking nodig, als je anderen iets wil laten doen, heb je kans dat mensen het er niet mee eens zijn. Dat moet je gewoon samen besprekenquote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef livelink het volgende:
Ik denk niet dat hij achterbaks is, maar dat hij helemaal in zijn hoofd heeft hoe hij dat trio wil doen en dat aan de anderen op wil leggen. Hij leek me meer enthousiast dan kwaadwillend.
ja ben ik mee eens... ik vond hem een beetje op robin lijken... uit idols 2quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
Hij had er meteen uit gemoeten, slechtste van alle mannen die we gezien hebben in de uitzending.
Haha.. dat vond me moeder ookquote:Op zondag 25 november 2007 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ben ik mee eens... ik vond hem een beetje op robin lijken... uit idols 2
Ik had ook niet het idee dat hij het goed aanpakt, hoor. Dat wordt natuurlijk een ramp straks met dat trio. Ik vond alleen de term achterbaks niet helemaal kloppen, want hij was volgens mij heel open in wat hij deed.quote:Op zondag 25 november 2007 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok logisch... maar dat beslis je niet alleen... je heb toch samenwerking nodig, als je anderen iets wil laten doen, heb je kans dat mensen het er niet mee eens zijn. Dat moet je gewoon samen besprekenVind ik dan
en daarbij komt ook nog dat ik hem zeker neit goed vond. Ik snap niet dat hij door is.. in de chorisline was hij gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 25 november 2007 14:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had ook niet het idee dat hij het goed aanpakt, hoor. Dat wordt natuurlijk een ramp straks met dat trio. Ik vond alleen de term achterbaks niet helemaal kloppen, want hij was volgens mij heel open in wat hij deed.
Maar kennelijk mist hij het vermogen om in een groep te werken.
Hij deed me meer aan Frank (ook uit Idols 2) denken. Het zal de nonchalante houding wel zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ben ik mee eens... ik vond hem een beetje op robin lijken... uit idols 2
Ja precies. Lekker heldhaftig, achter zijn rug om!quote:Op zondag 25 november 2007 17:52 schreef TheVulture het volgende:
En dan die blonde gast die achter de rug gaat zitten bitchen over Mark's aanpak, spreek hem er dan gewoon op aan eikel
quote:Op zondag 25 november 2007 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Ah deze gast zocht ik... ik vond hem geweldig in de chorusline, hij heeft een hele eigen draai aan dat liedje van Queen gegeven en een hele aparte stem. Mag van mij zo de liveshows in
ik dacht het, en jij zegt hetquote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Hij durft die hoge uithaal niet eens te nemen. Beetje zwak. Voor de rest geen sterke stem, verbazend dat hij door is
.
hoe oud is die knul dan?quote:Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestel voor mij ook zo'n pasje, als je toch bezig bent!
Je weet natuurlijk niet wat hij allemaal wel of niet tegen Mark heeft gezegd en wat Mark zich daar wel of niet van aantrok.quote:Op zondag 25 november 2007 17:52 schreef TheVulture het volgende:
En dan die blonde gast die achter de rug gaat zitten bitchen over Mark's aanpak, spreek hem er dan gewoon op aan eikel
Tha_Erikquote:Op zondag 25 november 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat hij allemaal wel of niet tegen Mark heeft gezegd en wat Mark zich daar wel of niet van aantrok.
Jah duh... hij is Mark de Zwerverquote:Op zondag 2 december 2007 00:21 schreef sbientje het volgende:
hij ziet er wel iedere keer hetzelfde uit, heeft ie maar 1 muts en 1 jasje ofzo?
dat laatste denk ik idd ookquote:Op zondag 2 december 2007 20:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had hij jeuk aan zn knieen ofzo. Maar zn stemgeluid klinkt goed, hij heeft alleen volgens mij totaal geen kracht in zn stem..
Dat was inderdaad even. Jammer, vind z'n stemgeluid heel fijn.quote:Op zondag 2 december 2007 22:53 schreef soylent het volgende:
Hij mag Insomaniac inderdaad nog wel even entertainen.
Ja, ik had hem wel bij de laatste 18 verwacht. Maar echt erg vind ik het ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:42 schreef Together het volgende:
Toch wel onverwacht.
Ja als ik eerlijk ben vond ik hem ook qua uitstraling steeds minder wordenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond hem niet zo leuk eigenlijk meer... Maar stukken leuker dan een Neil bijvoorbeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |