There is only one real bitch in town and that is mequote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
lost case?
ze heeft een nieuw botje, daar maak je toch een kat niet om af!!!
BIATCH!
Bwhehe. Ja. Tuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
There is only one real bitch in town and that is me.
Darling ik heb 2 bitches en die maken je dan vervolgens af met woorden danquote:Op zondag 18 november 2007 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bwhehe. Ja. Tuurlijk.
Mens ik wals je plat! Niet fysiek, maar wel met woorden
Bring 'm on!quote:Op zondag 18 november 2007 18:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Darling ik heb 2 bitches en die maken je dan vervolgens af in woorden dan.
Klopt. Ik heb meerdere persoonlijkhedenquote:Mwa na jou gezien te hebben irl kom je toch helemaal niet sletterig en bitchig over.
ik noem je Bitch om je te pleazen, en dan nog is het niet goedquote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
I will, ik neem ze volgende keer mee tijdens uitgaan en je hebt mijn bitchy side tijdens uitgaan nog niet gezienquote:Op zondag 18 november 2007 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bring 'm on!
[..]
Klopt. Ik heb meerdere persoonlijkheden
Maar meestal voert de lieve de boventoon.
"The only bitch in the village"quote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kom aardig in de buurtquote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"The only bitch in the village"![]()
[ afbeelding ]
Het valt me nu pas op hoe eng die benen zijnquote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"The only bitch in the village"![]()
[ afbeelding ]
Alleen z'n benen vielen jou op?quote:Op zondag 18 november 2007 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op hoe eng die benen zijn
Dat de rest eng was wist ik alquote:
Doe mij eerder die linkerquote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maybe is het lost case.
[ afbeelding ]
wat een goddelijke jongen, nee niet de ouwe freak aan de linkerkant.
Hij bedoelde jou toch ook?!quote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mooi geregeld dan, dan neem jij de linker en ikke de rechterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |