Kopenhagen is heel erg tof, ja. Lekker rustig, mooi en schoon. Iedereen spreekt Engels, ze hebben er een attractiepark midden in de stad dat met alleen maar gloeilampen wordt verlicht, er is vanalles te doen rondom Hans Christian Andersenquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
kopenhagen lijkt me wel heel erg tof
vorig jaar ben ik naar Noorwegen geweest en zijn we vlak langs denemarken gevaren. Ben wel benieuwd naar dat land eigenlijk.
Stiekem wil ik gewoon heel scandinavië nog zien
Ben ik nooit geweestquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:47 schreef Tezz het volgende:
Barcelona!!!!!!! Parc guel, la sagrada famila, playa de la catalunia etc. etc.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
vorig jaar ben ik naar Noorwegen geweest en zijn we vlak langs denemarken gevaren. Ben wel benieuwd naar dat land eigenlijk.
oeh! dat klinkt helemaal als iets wat ik geweldig ga vindenquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kopenhagen is heel erg tof, ja. Lekker rustig, mooi en schoon. Iedereen spreekt Engels, ze hebben er een attractiepark midden in de stad dat met alleen maar gloeilampen wordt verlicht, er is vanalles te doen rondom Hans Christian Andersenen er zijn heel veel leuke winkeltjes, o.a. met kekke design(keuken)spullen.
En ik vond het Louisiana echt ge-wel-dig!
ook nog nooit geweest...quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben ik nooit geweestWel in Madrid, waar je prachtige musea hebt, o.a. Reina Sofia met Picasso's Guernica, en ontzettend veel Velasquez en Goya enzo in het Prado.
Mijn zwager en schoonzus en uberschattige neefje wonen daar.
Ik wil heel erg graag nog eens terug naar Scandinavië, maar Kopenhagen kan me gestolen worden. Na 5 dagen had ik echt het idee dat ik alles wel had gezien. Beetje een kruising tussen Amsterdam en Antwerpen imho. Weinig speciaals aan als je t mij vraagt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit jaar Oostenrijk, was mn beste kampeervakantie ooit, we hadden in Sölden de tent ingeruild voor een appartementquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou 't liefst weer naar Schotland gaan, maar vakantiebestemming dit jaar is Alpen, en een![]()
tentje
![]()
![]()
nah kijk, als jij het zegt, kan ik er wel vanuit gaan dat ik het ermee eens benquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil heel erg graag nog eens terug naar Scandinavië, maar Kopenhagen kan me gestolen worden. Na 5 dagen had ik echt het idee dat ik alles wel had gezien. Beetje een kruising tussen Amsterdam en Antwerpen imho. Weinig speciaals aan als je t mij vraagt.
Oh wacht ja, daar moest ik ook nog op reageren. Kamperen in de Alpen SUCKS. Als je een beetje pech hebt, is het 's nachts zo stervenskoud dat je bevriest in je slaapzak. En zo lig je dan wakker, te luisteren naar het kabbelen van een beekje... En dan moet je natuurlijk acuut naar de WC, bij stervenskou, in je pyjama over de campingquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou 't liefst weer naar Schotland gaan, maar vakantiebestemming dit jaar is Alpen, en een![]()
tentje
![]()
![]()
Zweden, Noorwegen, of allebei?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:56 schreef Muck het volgende:
[..]
nah kijk, als jij het zegt, kan ik er wel vanuit gaan dat ik het ermee eens ben
wat wil je gaan doen dan?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Zweden, Noorwegen, of allebei?
Of Ierland? Schotland?
Weekje Barcelona?
Wil nog zoveel
ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat dat wel goed gaat komen
ooit
bedanktquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh wacht ja, daar moest ik ook nog op reageren. Kamperen in de Alpen SUCKS. Als je een beetje pech hebt, is het 's nachts zo stervenskoud dat je bevriest in je slaapzak. En zo lig je dan wakker, te luisteren naar het kabbelen van een beekje... En dan moet je natuurlijk acuut naar de WC, bij stervenskou, in je pyjama over de camping![]()
Sterkte![]()
In de zomer zijn de appartementjes en hotels er goedkoopquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bedankt
nu kijk ik er nķg meer naar uit
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bedankt
nu kijk ik er nķg meer naar uit
wij gaan met de motorquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Wacht maar totdat je de wandel- en kampeervakantie hebt overleefd, dan piep je wel anders. Mijn vent moet zich als ie daar zin in heeft vooral lekker uitleven met 30-kilometer-wandelingen met zware schoenen en een idiote korte broek. Maar ik doe niet mee aan die onzin
Ik ga lekker met een vriendin stedentripjes maken, als hij weg is. Ik ben met haar naar Berlijn en Kopenhagen geweest, en dat waren van die reisjes waar manlief dan weer niet dol op is.
Dat vond ik ook grappig, maar nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoel het museum in Humlebaek .quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Coldfeet bedoel je Christiania? Dat was erg tof
Ben je ook op Peres la cheche, excuse mijn uitspraak ik heb niks met fransgeweest?
oeh tofquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:15 schreef Tezz het volgende:
Ik heb trouwens vandaag het Italie boek van Jamie Oliver in huis gehaald....................![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan niet wachten om te beginnen met al die mooie recepten.....![]()
![]()
Ohh dat is ff heel wat anders iddquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:09 schreef ColdFeet het volgende:
Dat vond ik ook grappig, maar nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoel het museum in Humlebaek .
Damn zeg.quote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef Tezz het volgende:
Ik ben gvd 1.90 lang,
Ik heb ook een hekel aan kamperen, maar vond het tripje naar Zermatt (naast de Matterhorn in Zwitserland) met het tentje toch wel leuk. Behalve dat ons tentje op een helling gepitched werd waardoor je telkens naar beneden rolde in je slaap.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh wacht ja, daar moest ik ook nog op reageren. Kamperen in de Alpen SUCKS. Als je een beetje pech hebt, is het 's nachts zo stervenskoud dat je bevriest in je slaapzak. En zo lig je dan wakker, te luisteren naar het kabbelen van een beekje... En dan moet je natuurlijk acuut naar de WC, bij stervenskou, in je pyjama over de camping![]()
Sterkte![]()
Verschrikkelijk vind ik dat, campingsquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:08 schreef Tezz het volgende:
Ooooooooooh wat een mooie reizen allemaal.
Ik ga gewoon ieder jaar naar de camping in Renesse sinds ik een kind heb. Ook gezellig, maar net even iets anders, hhihi.
En kamperen in Renesse is me toch leuk, zie hier een foto van afgelopen jaar:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
Mevrouw met nogal wat overgangsverschijnselen, maar nu ff niet, zit op haar piek qua eisprong.
Hebben jullie nog tips om haar af te remmen voor mij?
Hellup, ze bespringt me bijna.![]()
Ik heb haar nog steeds van mij afgeslagen tot nu toe.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
hou haar op afstand met een tang!
of de deegroller
of euh, een spatel,
ghewoon je hele keuken uitzet
quote:Op zondag 18 november 2007 17:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Zozo, bij jullie wil ik ook wel eens aanschuiven!![]()
Die cocktail was echt heerlijk, zeker ook door de rucola die er doorheen zat. De verhoudingen zou ik niet weten aangezien ik 'm niet had klaargemaakt en als ik het HEM zou vragen dan weet hij het vast ook niet meer aangezien hij alles op gevoel doet.quote:Op zondag 18 november 2007 16:59 schreef Bluezz het volgende:
SOL, n.a.v. je foto's, hoe smaakte de cocktail van framboosjes, wodka en rucola, en wat zijn ong. de verhoudingen?
En wáár komen die mooie zwart/witte schaaltjes vandaan
Als ik heeeel groot ben idd. Echt samenwonen behoort niet echt tot de mogelijkheden aangezien Milou in Delft op school zitquote:Op zondag 18 november 2007 13:27 schreef Bluezz het volgende:
Sodemieters
Wanneer trek je definitief bij hem in dan SOL, als je later groot bent ?![]()
Mogen je ouders dat niet weten dan??
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Voor 5 volwasenen, 2 pubers en een kleuter (die bijna net zoveel kan eten als een volwassenequote:Op woensdag 21 november 2007 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
Is supermakkelijk. Maar sommige gerechten wel een dag van te voren maken. Is toch altijd meer werk dan je denkt. Of is het enkele voor 2? (laatste keer dat ik tapas maakte was het weer voor 40 personen)
Valt te doen dus. Maar begin echt op tijdquote:Op woensdag 21 november 2007 10:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor 5 volwasenen, 2 pubers en een kleuter (die bijna net zoveel kan eten als een volwassene) Dus dat valt mee.
Ben net in het tapas-topic aan het neuzen, en ga zo maar even copy-pasten in een word-bestandje. Ik wil heulveul en liefste ook niet al te moeilijk eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |