laatste stuk niet nee iddquote:Op woensdag 21 november 2007 20:57 schreef Stefanovich het volgende:
Waar is TS? Heeft verder nog niks gepost ofwel?
Ehmquote:Op woensdag 21 november 2007 21:07 schreef hierissieweer het volgende:
Mag ik hier ook neerzetten dat ik een leuke gozer tussen de 25 en 35 zoek voor een gezellige relatie?
tussen de 25 en 35, word dan homo! Gezelliquote:Op donderdag 22 november 2007 17:46 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik heb zelf geen vrienden, eigenlijk nooit echt gehad. De weinige mensen die ik ken ziie ik maar hooguit 1 of 2 keer per jaar, maar dan hebben we tenminste ook weer watl te bespreken. Een relatie of samenwonen zou ik al helemaal nooit willen omdat de interesses, belevingswereld en ambities van de meeste vrouwen gewoon niet aansluit van wat ik wil.
Voel mij als ik alleen ben eigenlijk op z'n best.
Vooral dat punt kan ik me in vinden, ben blij dat ik geen vrouw benquote:Op donderdag 22 november 2007 17:46 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik heb zelf geen vrienden, eigenlijk nooit echt gehad. De weinige mensen die ik ken ziie ik maar hooguit 1 of 2 keer per jaar, maar dan hebben we tenminste ook weer watl te bespreken. Een relatie of samenwonen zou ik al helemaal nooit willen omdat de interesses, belevingswereld en ambities van de meeste vrouwen gewoon niet aansluit van wat ik wil.
Voel mij als ik alleen ben eigenlijk op z'n best.
Dit is ook allemaal weer zó herkenbaar. Toch wel grappig om te zien dat ik niet helemaal alleen sta met mijn problemen en dat er meer mensen, die net als ik, met hun ziel onder hun arm rondlopen.quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef F04 het volgende:
Heb jij vrienden?? en met vrienden bedoel ik mensen met wie je geheimen deelt en ook buiten het werk om regelmatig mee omgaat. Wat vind jij van vrienden, een noodzakelijk kwaad, of niet nodig??
Zelf heb ik geen vrienden en ik heb ook geen vrienden nodig. Het enige dat ik wel eens onhandig vind is dat je altijd alles alleen moet doen en nooit eens iets leuks met iemand kunt doen. Zelf heb ik eigenlijk ook bijna geen kennissen, ook omdat ik nogal verlegen ben.
Een vriendin heb ik nog nooit gehad, ook al ben ik al 20+.![]()
Ik heb zoiets dat je, zolang je werkt, je geen vrienden nodig hebt, omdat je op je werk al genoeg afleiding hebt.
Ik heb meer vijanden dan vrienden, ook al zijn die er niet.
Waarom spreek je niets af met de ts. Misschien is het wel leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:03 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Dit is ook allemaal weer zó herkenbaar. Toch wel grappig om te zien dat ik niet helemaal alleen sta met mijn problemen en dat er meer mensen, die net als ik, met hun ziel onder hun arm rondlopen.
Jammer van al die negatieve reacties.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom spreek je niets af met de ts. Misschien is het wel leuk.
Dan spreek ik toch liever af met iemand anders, iemand in het bijzonder...quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom spreek je niets af met de ts. Misschien is het wel leuk.
Daar is ook iets voor te zeggen!~quote:Op maandag 19 november 2007 14:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dan heb je wel 200.000 virtuele vrienden![]()
Ook nog eens kieskeurig zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:48 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Dan spreek ik toch liever af met iemand anders, iemand in het bijzonder...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |