abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2007 @ 21:02:35 #126
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_54768494
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:57 schreef Stefanovich het volgende:
Waar is TS? Heeft verder nog niks gepost ofwel?
laatste stuk niet nee idd
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 21 november 2007 @ 21:07:55 #127
190186 hierissieweer
pi_54768616
Mag ik hier ook neerzetten dat ik een leuke gozer tussen de 25 en 35 zoek voor een gezellige relatie?
  donderdag 22 november 2007 @ 01:00:28 #128
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_54774766
Heb een beste vriendin aan wie ik bijna alles kan vertellen en een handvol mensen die ik ook als goede vrienden beschouw en vaak genoeg zie. De rest zie of chat ik heel af en toe wel eens mee, staan op mijn msn-lijst of hyves, maar horen niet (meer) tot mijn vaste kern. Het zijn meestal oud-collega's of vrienden waarvan het contact verwaterd is geweest. Mensen hebben andere interesses gekregen, gingen settelen of andere dingen doen.
Verder kan of durf ik me in RL niet zo goed te uiten, deels door verlegenheid en het gebrek aan een grote of vlotte bek, iets waar ik op een toetsenbord minder moeite mee heb.
Heb dus niet veel echte vrienden of een grote kennissenkring, heb een hekel aan het verplicht uitgaan naar de discotheek oid elk weekend en ga alleen op uitnodiging een kroegje pakken, lekker uit eten of een film doen. En om de zoveel maanden een spelletjesweekend met een vast groepje vrienden. Vind het niet erg om vaak alleen te zijn, af en toe is het wel eenzaam, maar ben het wel gewend; je hoeft geen rekening te houden met een ander en die vorm van vrijheid is wel prettig.
The Internets, I needs it..
  donderdag 22 november 2007 @ 11:10:51 #129
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54778653
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:07 schreef hierissieweer het volgende:
Mag ik hier ook neerzetten dat ik een leuke gozer tussen de 25 en 35 zoek voor een gezellige relatie?
Ehm ?
There is no rehab for stupidity.
pi_54785210
Ik heb zelf geen vrienden, eigenlijk nooit echt gehad. De weinige mensen die ik ken ziie ik maar hooguit 1 of 2 keer per jaar, maar dan hebben we tenminste ook weer watl te bespreken. Een relatie of samenwonen zou ik al helemaal nooit willen omdat de interesses, belevingswereld en ambities van de meeste vrouwen gewoon niet aansluit van wat ik wil.

Voel mij als ik alleen ben eigenlijk op z'n best.
  vrijdag 23 november 2007 @ 00:32:57 #131
190186 hierissieweer
pi_54793037
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:46 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik heb zelf geen vrienden, eigenlijk nooit echt gehad. De weinige mensen die ik ken ziie ik maar hooguit 1 of 2 keer per jaar, maar dan hebben we tenminste ook weer watl te bespreken. Een relatie of samenwonen zou ik al helemaal nooit willen omdat de interesses, belevingswereld en ambities van de meeste vrouwen gewoon niet aansluit van wat ik wil.

tussen de 25 en 35, word dan homo! Gezelli
pi_54793490
Ik denk dat het voor veel mensen ook erg met leeftijd te maken heeft.
Toen ik rond de 20 was, had ik ook wel een vriendengroep van een man of 25, waarmee we bv. gingen stappen, op vakantie etc. etc.
Maar als iedereen ouder wordt, mensen relaties krijgen en verder weg gaan wonen verwatert dat toch heel snel.
Tegenwoordig (ga nu richting de 30) zou ik misschien nog 1 persoon een echte vriend noemen en heb ik voor de rest alleen maar kennissen eigenlijk.
Zelf heb ik ook niet echt vaak behoefte aan contact met mensen, vind het leuk om op zijn tijd eens iets af te spreken maar kan ook heel goed alleen zijn.
Aan een relatie heb ik ook nooit echt behoefte gehad, heb wel een aantal keer de "kans" gehad als ik gewild had, maar iets hield me altijd tegen.
Denk eigenlijk dat ik ook niet geschikt ben voor een relatie, hou totaal niet van verplichtingen en mensen met wie ik echt elke dag intensief contact heb gaan me op den duur eigenlijk altijd vervelen/irriteren.
pi_54797945
Ik heb niet veel vriendinnen/vrienden.. Maar ik zou toch echt niet zonder ze kunnen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:47:12 #134
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_54803400
Echte vrienden heb ik maar weinig. Maar vrienden waarmee ik regelmatig iets mee doe heb ik soms meer en soms minder. Komt ook, omdat iedereen andere paden inslaat in het leven. De laatste tijd bijvoorbeeld heb ik vaak iets te doen. I just go with the flow

Ik heb ook totaal geen probleem om in mijn eentje dingen te doen of thuis te zitten. Soms prefereer ik dit zelfs. Lekker doen waar ik zelf zin in heb en op de tijd wanneer ik het wil.

Echte vrienden zijn trouwens moeilijk te vinden. Het afgelopen jaar ben ik bijvoorbeeld van gedachten veranderd over 2 "echte" vrienden. Zij zijn niet in staat om een compleet vertrouwensband met iemand op te bouwen. Dit komt door hun eigen beperkingen. Soms heb je dit snel door, maar soms kan het ook jaren duren voordat je erachter komt. Dan moet er iets gebeuren voordat je weet wat je aan een ander hebt.
Horrible Cunt!
  vrijdag 23 november 2007 @ 18:59:15 #135
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_54806893
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:58 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Vrienden?

Nou vooruit Of nee toch maar niet...
Die zoute stokjes...
  vrijdag 23 november 2007 @ 19:01:22 #136
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_54806934
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:46 schreef Fusionfreak het volgende:

Vooral dat punt kan ik me in vinden, ben blij dat ik geen vrouw ben
Die zoute stokjes...
pi_54807038
Ik heb denk ik 6 echte vrienden waar ik vrijwel alles mee deel. Daarnaast zijn er nog een stuk of 12 mensen waarvan ik gedurende periodes denk dat ze tot deze groep kunnen gaan behoren. Dan is er altijd nog de grote groep kennissen die je vooral in groepen ziet.

Ik had vroeger ook moeite met vrienden maken. De mens is echter een veel socialer wezen dan ik dacht en ik ben gewoon een veel interessanter en leuker persoon geworden.
pi_54812845
Over dit soort dingen kun je vaak moeilijk discussiëren, omdat iedereen het op z'n eigen situatie betrekt. Kan ik niet zonder vrienden, dan kan niemand zonder vrienden. Maar niet iedereen is hetzelfde.
pi_54871607
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef F04 het volgende:
Heb jij vrienden?? en met vrienden bedoel ik mensen met wie je geheimen deelt en ook buiten het werk om regelmatig mee omgaat. Wat vind jij van vrienden, een noodzakelijk kwaad, of niet nodig??

Zelf heb ik geen vrienden en ik heb ook geen vrienden nodig. Het enige dat ik wel eens onhandig vind is dat je altijd alles alleen moet doen en nooit eens iets leuks met iemand kunt doen. Zelf heb ik eigenlijk ook bijna geen kennissen, ook omdat ik nogal verlegen ben.

Een vriendin heb ik nog nooit gehad, ook al ben ik al 20+.

Ik heb zoiets dat je, zolang je werkt, je geen vrienden nodig hebt, omdat je op je werk al genoeg afleiding hebt.
Ik heb meer vijanden dan vrienden, ook al zijn die er niet.
Dit is ook allemaal weer zó herkenbaar. Toch wel grappig om te zien dat ik niet helemaal alleen sta met mijn problemen en dat er meer mensen, die net als ik, met hun ziel onder hun arm rondlopen.
Jammer van al die negatieve reacties.
pi_54871883
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:03 schreef StilteStilte het volgende:

[..]

Dit is ook allemaal weer zó herkenbaar. Toch wel grappig om te zien dat ik niet helemaal alleen sta met mijn problemen en dat er meer mensen, die net als ik, met hun ziel onder hun arm rondlopen.
Jammer van al die negatieve reacties.
Waarom spreek je niets af met de ts. Misschien is het wel leuk.
A little bit hateful
pi_54871954
vroegah toen ik nog geen vrienden had zei ik ook tegen mezelf dat het zo prima was en dat ik geen vrienden nodig had. Ik denk dat men dat doet om zichzelf tevreden te houden want geen vrienden hebben en doorhebben wat je mist is ook niet echt geweldig. Nu ik vrienden heb zou ik echt niet zonder kunnen desnoods zou ik mensen van dit forum gaan ontmoeten ( wat waarschijnlijk hilarische scenes oplevert )
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:24:21 #142
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54871962
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:19 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54873209
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:19 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dan spreek ik toch liever af met iemand anders, iemand in het bijzonder...
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:32:32 #144
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_54873896
ik zou niet weten hoeveel vrienden ik heb eigenlijk, hoe definieer ik dat. Er zijn mensen met wie ik elke dag omga maar nooit echt iets speciaals zouden doen en er zijn mensen die ik niet vaak spreek maar me positief verrassen op een manier zoals ik dat verwacht van vrienden.

Ik heb wel een paar vrienden met wie ik vaak dronken word, dat schept wel een goede band
pi_54883277
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:48 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dan heb je wel 200.000 virtuele vrienden
Daar is ook iets voor te zeggen!~

Vond een leuk gedichtje in deze!

Gebed voor internet!

Elke avond als ik lig in mijn bed

Prevel ik met gesloten mond

dit kort en vragend gebed

God waak over al mijn bekenden

waar ze ook mogen zijn

Hou ze ver van alle ellende

Ver van narigheid en pijn

En Heer dan is nog iets

k hoop dat U dat voor mij doet

Een lastige vraag 't is niet niets

Maar zorg aub dat mijn pc

niet stuk gaat en het morgen weer doet

Ik weet het mijn vraag is een vreemde

maar noodzakelijk wat ik U zweer

En als ik het niet echt meende

Dan vroeg ik U het niet ,hoor Heer

Maar dat kleine computerkastje

verbergt meer dan odd en end

Daar zitten al mijn vrienden

in dat kleine compartiment

Ik heb ze goed leren kennen

Ook door de dingen die ik van ze kreeg

en Heer ..het zou wel moeten wennen

Als mijn computertje in enen zweeg

Met vertrouwen kwamen ze bij me binnen

t is eigenlijk hetzelfde net als bij U

We sturen elkaar vertrouwelijke dingen

en onze vriedschap is groot nu

Wanneer U UW hemelse lijst gaat laden

op UW eigen cd rom

Zegen dan al mijn computervrienden

'k zend dit gebed aan @ GOD .com

Bron onbekend
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54883282
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:48 schreef StilteStilte het volgende:

[..]

Dan spreek ik toch liever af met iemand anders, iemand in het bijzonder...
Ook nog eens kieskeurig zijn
A little bit hateful
pi_54886416
Ik kan me echt geen leven voorstellen zonder vrienden. Nu heb ik niet echt veel vrienden, 3 echt goede vrienden, en ook nog een stuk of 5 in de ring daar buiten waar ik erg goed mee overweg kan. En verder daarnaast nog een stuk of 20 kennis/vrienden die ik ken via via en we dus maar aardig tegen elkaar doen omdat het een vriend van een vriend is en ik andersom dus ook de vriend van die vriend ben. Werkt opzich aardig, op die manier bouw je netwerken op. Als je 0 vrienden hebt dan vind ik toch wel dat je in een sociaal isolement zit en een probleem hebt.

Vrienden maken is zo moeilijk als je het zelf maakt, afhankelijk van wanneer jij iemand als vriend beschouwd.
Lambo of Rekt
pi_54886610
Hey, was er niet eens exact zo'n BHFH-topic?
  woensdag 28 november 2007 @ 10:37:51 #149
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_54886770
Niet iedereen is er voor gemaakt om vrienden te hebben inderdaad. Ik voel me alleen ook meer op men gemak! Je moet doen waar je je het fijnst bij voelt!
pi_54886890
Mja, als ik een dag gewerkt heb, tussen collega's zit... dan heb ik 's avonds eigenlijk niet zo'n behoefte om weer tussen de mensen te zitten. Rust aan de kop is wel lekker .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')