Leukquote:Op zondag 18 november 2007 17:02 schreef DrsH het volgende:
Dit is mijn commentaar op Janice zijn site
Goede keuze Janice, het model Amanda past geheel bij jouw stijl en collectie, karakterloos, ordinair, vormloos en niet gehindert door enige vorm van klasse. Amanda met een stokje in haar pruim is net een suikerspin, Nadia kun je zo in Ben Hur zetten als Romeinse soldaat en Lieke had verreweg de meest geschikte creatie aan alhoewel die ook door de gemiddelde huisvrouw in elkaar geflanst kan worden. Kortom schrijf eens een open sollicitatie naar de Gemeente Reiniging van Den Bosch want voor wat jij ontwerpt is de titel grof huisvuil nog te veel eer>
Good for youquote:Op zondag 18 november 2007 17:08 schreef SHE het volgende:
Ik heb me voor het eerst in mijn internet geschiedenis echt kwaad gemaakt en een gastenboek bezoedeld.
Bah! Bah! Bah!
De absolute domheid regeert.....quote:Op zondag 18 november 2007 17:08 schreef Varen het volgende:
Gaat hard in het gastenboek van Jan
leuk he dat dgk circus kan ik zo van genieten......quote:Op zondag 18 november 2007 17:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een mooi reactie in Janice zijn gastenboek van Esther:
Hallo Janice, Ik wil het graag netjes houden, hoewel ik je keuze totaal niet begrijp,heb ik geen behoefte om je uit te schelden. Maar wat bezielde je om amanda als voorbeeld te stellen en te zeggen dat heel Nederland zo wil zijn???????? Ik heb een dochter van 16 en de eerste de beste keer dat ze er zo als amanda bij loopt,zal ik haar voor
straf een maand in een vuilniszak laten rondlopen... Je hebt vrouwelijk Nederland erg beledigd om zo'n ongecontroleerd,smerig,ordinair en keihard meisje als voorbeeld te stellen, je hebt ons daar flink mee beledigd....
De volgende keer als je een show over de raamprostituees hebt,dan vindt ik het prima dat je Amanda kiest,
maar nu heb je een grote fout gemaakt.
Dat gastenboek wordt effe helemaal volgeplempt![]()
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_jambook&Itemid=26
Neeee, dat is haute couture.quote:Op zondag 18 november 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
Damn nu zie ik het pas goed. Dat is niet eens een jurk wat Lieke aan heeft... is gewoon een 5 meter lange lap, vastgezet met een veiligheidsspeld..
Heb jij er dan ook in geschreven?quote:Op zondag 18 november 2007 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De absolute domheid regeert.....![]()
heb ik wel hoor, maar ik vind dit ook wel leuk mag dat van jou?quote:Op zondag 18 november 2007 17:09 schreef Sonique het volgende:
Best wel triest dat mensen in dat gastenboek schrijven..
Get a life...
quote:Op zondag 18 november 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
Damn nu zie ik het pas goed. Dat is niet eens een jurk wat Lieke aan heeft... is gewoon een 5 meter lange lap, vastgezet met een veiligheidsspeld..
Er slaat nu iemand helemaal op tilt over Brr en zijn slettie in het gastenboekquote:Op zondag 18 november 2007 17:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
leuk he dat dgk circus kan ik zo van genieten......![]()
Ach, de één vind anoniem afzeiken van iemand leuk, de ander niet...quote:Op zondag 18 november 2007 17:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heb ik wel hoor, maar ik vind dit ook wel leuk mag dat van jou?
welke pagina het zijn er al meer dan 20quote:Op zondag 18 november 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
Holy Moses, dat bericht over Brian in het gastenboek van Jan.![]()
ik zag hetquote:Op zondag 18 november 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
Holy Moses, dat bericht over Brian in het gastenboek van Jan.![]()
Ach, van je fouten moet je leren.quote:Op zondag 18 november 2007 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn enige "fout" is dat ik hier af en toe wat schrijf...![]()
Volgens mij heeft Janice GEEN modevormgeving gestudeerd aan een academie!quote:Op zondag 18 november 2007 17:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch grappig dat iedereen het hier beter weet dan iemand die er een opleiding voor gevolgd heeft....![]()
Deze.quote:Op zondag 18 november 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
welke pagina het zijn er al meer dan 20![]()
Iemand die dringend hulp nodig heeft geloof ik.quote:Op zondag 18 november 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er slaat nu iemand helemaal op tilt over Brr en zijn slettie in het gastenboek![]()
Heulemaal niet doorzichtig hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 17:16 schreef kybe het volgende:
Janice zegt dat hij het zo sneu vond dat Amanda niet mee mocht met de extensionshow van DOB.
Lieke had daar toch al mee gewonnen.
Zo Janice, hier bewijs je mee dat je al van te voren had bedacht dat Amanda moest winnen.![]()
Ik lig in een deuk om die reacties.quote:Op zondag 18 november 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er slaat nu iemand helemaal op tilt over Brr en zijn slettie in het gastenboek![]()
Typisch een reactie van iemand die er niet tegen kan dat er kritiek van de andere hoek komt, iedereen is vrij om te reageren hoe en wanneer hij wil, als het maar fatsoenlijk blijft, dat kan ik hier niet altijd zeggen doodsverwensingen en kutwijf en storephoer zijn dagelijkse kost.quote:Op zondag 18 november 2007 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, van je fouten moet je leren.
Ban Fok gewoon uit je gedachten en je favorieten![]()
ik noem mijn naam en ja gelukkig maak ik dat zelf nog uit en mensen die daar een oordeel over hebben maken dat gelukkig ook zelf uit.......kan allemaal bij de Fokquote:Op zondag 18 november 2007 17:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, de één vind anoniem afzeiken van iemand leuk, de ander niet...
De keuze ligt bij je zelf...
In ieder geval een paar pammetjesquote:Op zondag 18 november 2007 17:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Iemand die dringend hulp nodig heeft geloof ik.
En je punt is precies?quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik noem mijn naam en ja gelukkig maak ik dat zelf nog uit en mensen die daar een oordeel over hebben maken dat gelukkig ook zelf uit.......kan allemaal bij de Fok![]()
zelf wordt iig niet meer serieus genomenquote:Op zondag 18 november 2007 17:18 schreef Dreamboy het volgende:
Hij heeft er zelf ook maar wat in gezet.
[ afbeelding ]
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_jambook&Itemid=26
thx sommige mensen zijn wel erg grof jeetjequote:Op zondag 18 november 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze.
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_jambook&Itemid=26&task=list
Janice heeft heel wat na te lezen straksquote:Op zondag 18 november 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze.
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_jambook&Itemid=26&task=list
die heeft er nog steeds de smoor in of hij zit weer achter om geindoctrineerd te worden oftewel aan zijn contract herinnerd te wordenquote:Op zondag 18 november 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Huub doet niet mee?
te laat ik keek even nietquote:Op zondag 18 november 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
DB, een gifje graag van Jaap en Brian.![]()
Een echte vormgever wandelt altijd buiten geijkte paden!quote:Op zondag 18 november 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Als het thema van de show Barbie is zouden Lieke en Nadia er toch ook als een Barbie eruit moeten zienEn dan wie de mooiste Barbie ofzo is. Duh dat Amanda nu dan wint.
hahahahahahahhah dit is tuh leukquote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef Marietje_34 het volgende:
En deze reactie in z'n gastenboek:![]()
'annulering bestelling
Hoi Janice, Die Jurk die we 3 wkn geleden op maat hadden gemaakt voor mij zal volgende week klaar zijn. Bij deze wil ik de bestelling annuleren nu ik zie wat jij aan je nwe lijn wilt associeren, walgelijk! Ik bel je morgen nog wel even Tina Bokheauven'
Ik lig echt helemaal dubbel om die commentaren in dat gastenboekquote:Op zondag 18 november 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hahahahahahahhah dit is tuh leuk
worden aardig wat bestellingen gecancelledquote:Op zondag 18 november 2007 17:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Janice heeft heel wat na te lezen straks
Als al die klanten af gaan zeggen hoeft die straks geen modeshow meer te gevenquote:Op zondag 18 november 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hahahahahahahhah dit is tuh leuk
quote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zeik dan niet iemand af op een gastenboek.... let him be...![]()
Ben je gek, gewoon laten staan.quote:Op zondag 18 november 2007 17:24 schreef akveor het volgende:
KNIP... vernaggelt
Verstand?quote:Op zondag 18 november 2007 17:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
moet ie het maar op slot doen, hier kan je op wachten natuurlijk!
Had hij een carriere dan? Ik dacht dat hij DGK juist wilde gebruiken als opstapje. Nou, dat is hem gelukt...quote:Op zondag 18 november 2007 17:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
worden aardig wat bestellingen gecancelled
einde carriere jan ?
zo gaat dat nu eenmaal op Internet schat, als jij dat niet snapt ben jij degene die een beetje naief isquote:
MODE ontwerper is zijn beroepquote:Op zondag 18 november 2007 17:26 schreef SiRojK het volgende:
Janice had de keuze al lang gemaakt voordat hij de kooi in kwam.. Dus snap al die heisa niet zo
Zou zomaar kunnen, of crimineel broertje Ken........die past goed bij Barbie.quote:Op zondag 18 november 2007 17:27 schreef ericahysterica het volgende:
Zit mamanetty met heur elleboog op de capslock?
meer een afstapjequote:Op zondag 18 november 2007 17:28 schreef Dragline het volgende:
[..]
Had hij een carriere dan? Ik dacht dat hij DGK juist wilde gebruiken als opstapje. Nou, dat is hem gelukt...![]()
misschien kunnen beide broers...........quote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, of crimineel broertje Ken........die past goed bij Barbie.![]()
Wat heeft Jaap een leuk aapje! Lust-ie ook druiven?quote:Op zondag 18 november 2007 17:28 schreef akveor het volgende:
Nou vooruit dan... sorry maar ik heb hem verknalt
[ afbeelding ]
Naief ben ik zeker niet.quote:Op zondag 18 november 2007 17:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zo gaat dat nu eenmaal op Internet schat, als jij dat niet snapt ben jij degene die een beetje naief is![]()
Of hij mag naar zijn fam. bellen dat wij niet mogen weten.quote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef chufi het volgende:
Huub naar achteren ?? Er zal wel weer geen terror ,mogen komen dus
Hij heeft ook echt gewerkt vandaag en een hoop calorietjes verbruikt ..quote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
En Dennix eet en eet en eet.
Hij is inmiddels gewend aan een platte reet, vandaar dat hij Wicawdo niet wil....opgespoten weet je.quote:
100%quote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef chufi het volgende:
Zit die aap zn bilspleet af te dekkenquote:Op zondag 18 november 2007 17:28 schreef akveor het volgende:
Nou vooruit dan... sorry maar ik heb hem verknalt
[ afbeelding ]
denk erger nogquote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef chufi het volgende:
welkom in de wondere wereld van Inernet, waar iedere randdebiel lekker anoniem z'n zegje kan doenquote:Op zondag 18 november 2007 17:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naief ben ik zeker niet.
Dat mensen hun gebrag laten bepalen door anderen is te sneu voor woorden en eigenlijk eerder naief...
Vooral niet zelf nadenken... gewoon impulsief handelen...
Let op je woorden, a%# mag hier niet.quote:
Ja dus?quote:Op zondag 18 november 2007 17:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
welkom in de wondere wereld van Inernet, waar iedere randdebiel lekker anoniem z'n zegje kan doen![]()
Ik heb geen streams, en vind de foto's tussendoor erg leukquote:Op zondag 18 november 2007 17:34 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor
Kan er niet zoveel foto's geplaatst worden? FOK is al zo lekker snel, en het moeten wachten totdat alles geladen is voodat ik de pagina kan scrollen is zeer irritant!
Waarom foto's plaatsen als we naar de streams zitten te kijken?
Haar armband.....janken kreng.quote:Op zondag 18 november 2007 17:33 schreef ruby het volgende:
Wat is er nou weer stuk bij die bouwvakker?
Voor de teruglezers....quote:Op zondag 18 november 2007 17:34 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor
Kan er niet zoveel foto's geplaatst worden? FOK is al zo lekker snel, en het moeten wachten totdat alles geladen is voodat ik de pagina kan scrollen is zeer irritant!
Voor users die geen streams kijken misschien?quote:Op zondag 18 november 2007 17:34 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor
O, was het haar armband? Whatever.quote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar armband.....janken kreng.
Huub is terug, ik hoor de piano.![]()
Zal ze zo wel weer moeten kotsen.quote:
Heb je al je geld stukgeslagen of je computertje??quote:Op zondag 18 november 2007 17:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, en vind de foto's tussendoor erg leuk![]()
Er zijn 4 streams en daarnaast zijn er sommige mensen die het zonder moeten doen , dan is een platje op sn tijd wel leuk.quote:Op zondag 18 november 2007 17:34 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor
Dat zal het zijn, ze moeten allemaal tig keer naar achteren, maar op dit moment is Huub stiekum zijn familie aan het bellen.quote:Op zondag 18 november 2007 17:32 schreef maril het volgende:
[..]
Of hij mag naar zijn fam. bellen dat wij niet mogen weten.
niks dus, zo gaat dat dusquote:
He. Als je zelf een aap bent mag t welquote:Op zondag 18 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let op je woorden, a%# mag hier niet.![]()
Heb momenteel geen streams, dus ik stel de foto's erg op prijs.quote:Op zondag 18 november 2007 17:34 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor
Dat had de voering moeten worden van Lieke haar jurkquote:Op zondag 18 november 2007 17:24 schreef 2live het volgende:
Heeft Jan nu van de restanten van Lieke's lapje ook nog een topje gemaakt? Cool.![]()
Die hebben de update thread om te lezen, zijn ze helemaal weer op peil. Gooi die foto's dan daarbij ofzo.quote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor users die geen streams kijken misschien?![]()
Alleen als je een domme aap bentquote:
Owkeeeeej, maar ik weet niet of de mods daar ook zo over denken.quote:
Dat is wel zo, maar als Fok geladen is, kan ik nog eens seconden gaan wachten op de layout omdat al die foto's nog eens geladen moeten worden.quote:Op zondag 18 november 2007 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn 4 streams en daarnaast zijn er sommige mensen die het zonder moeten doen , dan is een platje op sn tijd wel leuk.
Trouwens die plaatjes worden niet op FOK geplaats maar op andere sites (alleen de link staat op FOK) dus het zou niets te maken mogen hebben met de snelheid van Fok
Cos politiequote:Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die hebben de update thread om te lezen, zijn ze helemaal weer op peil. Gooi die foto's dan daarbij ofzo.
dit is COS, we geven hier commentaar op streams niet commentaar op foto's toch?
misschien doet Huub net alsof?quote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Huub kwam net naar me toe, hij wil geen ruzie.
Brian: Dat komt omdat hij echt wat met ons heeft.
FEBO bedankt weer en Huub , je bent een lul dat je je weer hebt laten ompraten.![]()
Als hij weer geen actie onderneemt ga ik voortaan anti Huub posten. Ook daar heb ik meer dan genoeg van.quote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
FEBO bedankt weer en Huub , je bent een lul dat je je weer hebt laten ompraten.![]()
Nog steeds het idee dat hij tot haar door kan dringen, niet kunnen geloven dat een mens zo intens kan haten.quote:Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef Rotterdammert het volgende:
huub wil met amanda praten
ik dacht dat die nu echt klaar met haar was
Twas te verwachten iid .. Altijd hetzelfde liedje. Daarnaast verbaas ik me dat er in de weekeinden nooit capabele mensen aanwezig zijn... Juist dan gebeurern er dingen ... Maar ja Flens wil natuurlijk gewoon een ma-vrij 9-5 job en verder geen gezeur aan dr kopquote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Lieve Sonique. Dat FOK traag is heeft niks te maken met gifs of caps en af en toe een cap is toch leuk?quote:Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef Sonique het volgende:
dit is COS, we geven hier commentaar op streams niet commentaar op foto's toch?
Huub is gewoon een zielig mannetje...quote:Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef Rotterdammert het volgende:
huub wil met amanda praten
ik dacht dat die nu echt klaar met haar was
Moet je gewoon een snellere verbinding nemen :-)quote:Op zondag 18 november 2007 17:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als Fok geladen is, kan ik nog eens seconden gaan wachten op de layout omdat al die foto's nog eens geladen moeten worden.
Heel irritant..
Probeer eens een breedband abonnementje....quote:Op zondag 18 november 2007 17:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als Fok geladen is, kan ik nog eens seconden gaan wachten op de layout omdat al die foto's nog eens geladen moeten worden.
Heel irritant..
ik denk dat hij geen kant uit kanquote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Omdat er mensen meecossen die niet streamen?quote:Op zondag 18 november 2007 17:34 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor
Wat heeft Huub dan met hen?quote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Jawel, maar wat ik zeg. de host van de fotosa is duidelijk trager dan Fok. De layout wordt bij het laden van de pagina steeds verandert om de foto's in de passen.quote:Op zondag 18 november 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve Sonique. Dat FOK traag is heeft niks te maken met gifs of caps en af en toe een cap is toch leuk?
Niet alleen in het weekend hoor, het zijn prutsers in het hokje. Incompetente nono's.quote:Op zondag 18 november 2007 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Twas te verwachten iid .. Altijd hetzelfde liedje. Daarnaast verbaas ik me dat er in de weekeinden nooit capabele mensen aanwezig zijn... Juist dan gebeurern er dingen ... Maar ja Flens wil natuurlijk gewoon een ma-vrij 9-5 job en verder geen gezeur aan dr kop
hoezo vortaan. je was toch allang een anti-huub poster?quote:Op zondag 18 november 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Als hij weer geen actie onderneemt ga ik voortaan anti Huub posten. Ook daar heb ik meer dan genoeg van.
Dat vraag ik me ook af. Huub is al 2 dagen zo pissed op Brian en Amanda dus het hokje heeft zijn best gedaan.quote:Op zondag 18 november 2007 17:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat heeft Huub dan met hen?Heb ik iets gemist?
Tuurlijk niet. Nena kijkt wel linker uit, die volt DGK allang niet meer. Zielig dat iemand zich al Nena voordoet (en nog strafbaar ook).quote:Op zondag 18 november 2007 17:42 schreef ruby het volgende:
Dit bericht in Janice z'n gastenboek zou van Nena afkomen. Zou het?![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:42 schreef ruby het volgende:
noujaaaaaaa
Weet je Janice, ik was vroeger een vriendin van Amanda, en dat was niet altijd makkelijk! Ik hield het vol omdat ik medelijden met haar had. Een vader die van ellende zelfmoord pleegt, een moeder die de dure hoer uithangt en Amanda en haar zusjes kunnen dus niet anders. Maar door Deborah Flens is Amanda ingezet als neukpoppetje van Brian. Dat wilde ze ook met mij doen, maar ik trok dat niet en schopte van me af. Waar ik de kooi voor uit werd gezet wordt Brian voor beloond. Maar waarom werk jij daar nu aan mee, ik vind het zoooooooo stom!!!!!!! Op de dag van je show gaat ze misselijk zijn, zenuwachtig en allerlei middeltjes nodig hebben. Waarschijnlijk komt Brian ook mee naar je show en dan heb je die hele crimninele familie en vrienden clan van hem daar ook. En geloof mij maar, dat wil je niet, echt niet! Voor degenen die Huub een aanrander noemen, jullie hebben het mis! De echte aanrander daar is Brian, die is gefrustreerd door zijn moeder en kent het woordje nee niet.
Sorry... maar ik heb een 3 MB verbinding 1 stream aan en e-mule die stevig aan het downloaden is en dat werkt prima... Misschien heb je 4 streams aan staan? Want dat vreet ook bandbreedte.quote:Op zondag 18 november 2007 17:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jawel, maar wat ik zeg. de host van de fotosa is duidelijk trager dan Fok. De layout wordt bij het laden van de pagina steeds verandert om de foto's in de passen.
Als de pagina steeds langer wordt en je scrolled naar de onderkant, dan moet je steeds wachten totdat die foto's geladen zijn omdat de onderkant steeds verder naar beneden springt.
je kan dat kind ook alles wijsmakenquote:Op zondag 18 november 2007 17:45 schreef ruby het volgende:
Amanda begint weer te mekkeren dat Huub met 'r wilde praten.
Amanda is in de veronderstelling dat Huub gek op 'r is.
Niks bijzonders...hij zou liever zien dat ze dood waren.quote:Op zondag 18 november 2007 17:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat heeft Huub dan met hen?Heb ik iets gemist?
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 18 november 2007 17:44 schreef miesy het volgende:
[..]
hoezo vortaan. je was toch allang een anti-huub poster?![]()
Ik hoop het geloven , want dan bewijst Nena toch ff dat ze meer klasse heeft dan zowel een Aman en een Brianquote:Op zondag 18 november 2007 17:42 schreef ruby het volgende:
noujaaaaaaa
Weet je Janice, ik was vroeger een vriendin van Amanda, en dat was niet altijd makkelijk! Ik hield het vol omdat ik medelijden met haar had. Een vader die van ellende zelfmoord pleegt, een moeder die de dure hoer uithangt en Amanda en haar zusjes kunnen dus niet anders. Maar door Deborah Flens is Amanda ingezet als neukpoppetje van Brian. Dat wilde ze ook met mij doen, maar ik trok dat niet en schopte van me af. Waar ik de kooi voor uit werd gezet wordt Brian voor beloond. Maar waarom werk jij daar nu aan mee, ik vind het zoooooooo stom!!!!!!! Op de dag van je show gaat ze misselijk zijn, zenuwachtig en allerlei middeltjes nodig hebben. Waarschijnlijk komt Brian ook mee naar je show en dan heb je die hele crimninele familie en vrienden clan van hem daar ook. En geloof mij maar, dat wil je niet, echt niet! Voor degenen die Huub een aanrander noemen, jullie hebben het mis! De echte aanrander daar is Brian, die is gefrustreerd door zijn moeder en kent het woordje nee niet.
Wow, dat kan alleen maar Nena zijn toch?quote:
Weet niet wat hij zei, maar bij Blvd ging het over het scripten en ze lieten een stukje telefoongesprek zien met Cora, met een getypt stuk 'script' erbij.quote:Op zondag 18 november 2007 17:46 schreef BuffyJan het volgende:
Was Cora bij Blvd?
Het gaat niet om de bandbreedte, maar dat de foto's langzamer laden dan de layout van Fok.quote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry... maar ik heb een 3 MB verbinding 1 stream aan en e-mule die stevig aan het downloaden is en dat werkt prima... Misschien heb je 4 streams aan staan? Want dat vreet ook bandbreedte.
Jan kan er toch niets aan doen dat hij een mail van z'n moeder krijgt?quote:Op zondag 18 november 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Huub is al 2 dagen zo pissed op Brian en Amanda dus het hokje heeft zijn best gedaan.
Aha: De moeder van Jan heeft dus in een mail geschreven dat Huub de modeshow wilde verpesten. Nu kennen we het lek...................KLOOTZAK JAN.![]()
Ah thanxquote:Op zondag 18 november 2007 17:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Weet niet wat hij zei, maar bij Blvd ging het over het scripten en ze lieten een stukje telefoongesprek zien met Cora, met een getypt stuk 'script' erbij.
Uhh.. daar staat niets nieuws in. Nena heeft wel leukere dingen te doen dan in zo'n gastenboek te schrijven. Gewoon een zielig persoon die zich voordoet als Nena.quote:Op zondag 18 november 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, dat kan alleen maar Nena zijn toch?![]()
wat dacht je van de onpartijdige feboquote:Op zondag 18 november 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Huub is al 2 dagen zo pissed op Brian en Amanda dus het hokje heeft zijn best gedaan.
Aha: De moeder van Jan heeft dus in een mail geschreven dat Huub de modeshow wilde verpesten. Nu kennen we het lek...................KLOOTZAK JAN.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?![]()
Wel heb ik mijn eigen kijk op de dingen en weiger slaafs alles goed te keuren wat Huub doet.
Je zegt nu iets heel zinnigs.... en heeft idd weinig met bandbreedte te maken. Dat heeft te maken dat de poster van de foto zich niet aan de maten houdt die binnen de layout passen... zelf gebruik ik MAXIMAAL 570 PIXELS.quote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het gaat niet om de bandbreedte, maar dat de foto's langzamer laden dan de layout van Fok.
Dat heeft niet met bandbreedte te maken, maar meer met het achteraf toevoegen van de foto's die de layout up-fucken totdat de foto's geladen zijn.
Laat trouwens ook maar...
Daar kan Jan idd niks aan doen maar de FEBO laat toch ook plannetjes van Brian en Amanda doorgaan, ook al zeggen ze het van te voren. Waarom van Huub dan niet?quote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Jan kan er toch niets aan doen dat hij een mail van z'n moeder krijgt?![]()
Huub heeft in z'n emoties waarschijnlijk teveel gezegd op de streams en da's gewoon niet slim.
dus dat..quote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zegt nu iets heel zinnigs.... en heeft idd weinig met bandbreedte te maken. Dat heeft te maken dat de poster van de foto zich niet aan de maten houdt die binnen de layout passen... zelf gebruik ik MAXIMAAL 570 PIXELS.
Dus eigenlijk is je verzoek om de foto's te bewerken zodat ze binnen de layout passen.en een redelijk verzoek.
alsof dat nu nog wat uitmaakt...quote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef Kaleddis het volgende:
Huub heeft dus een gesprek gehad met achter over de 12 uur en heeft ze flink de waarheid verteld ...
Dat zal ze lerenquote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef Kaleddis het volgende:
Huub heeft dus een gesprek gehad met achter over de 12 uur en heeft ze flink de waarheid verteld ...
Hoe bedoel je? Huub zit weer slaafs achter zijn piano en wil een gesprek met Amanda.quote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef Kaleddis het volgende:
'Vroeger' kon je dat zien aan een rode geblokte lijn om de foto's heen...quote:
Kan ik 'foto's dan niet uitzetten ofzo?quote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef akveor het volgende:
[..]
'Vroeger' kon je dat zien aan een rode geblokte lijn om de foto's heen...
Die zie ik nu nog steeds.quote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef akveor het volgende:
[..]
'Vroeger' kon je dat zien aan een rode geblokte lijn om de foto's heen...
Eerlijk gezegd denk ik dat Huub niet gevangen zit in de gouden kooi maar in een wurgcontract. Ik denk niet dat zijn boosheid en onderliggend de pijn gespeeld was gisteren.quote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Ze zei natuurlijk "ja"?, en ze weet wat dat is?quote:Op zondag 18 november 2007 18:02 schreef Dark het volgende:
Naad zegt dat Amanda goed moet gaan netwerken tijdens de show van Janice.
Echt waar? Ik niet, vreemd.quote:
nee......quote:Op zondag 18 november 2007 17:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Opzich zou het wel een stunt zijn als in de laatste aflevering Natasia ineens binnenkomt, Lieke in de armen vliegt en blijkt dat die twee super goed bevriend zijn... dat werkelijk allés gespeeld was van die haat en nijd. Idem dito voor Amanda en Lieke enzo...
Denken jullie dat een bepaalde 'haat' gespeeld is?
Dan hebben Amanda en Brian misschien ook wel een soort wurgcontract voorwat de seks betreftquote:Op zondag 18 november 2007 18:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Huub niet gevangen zit in de gouden kooi maar in een wurgcontract. Ik denk niet dat zijn boosheid en onderliggend de pijn gespeeld was gisteren.
Ja hoor.... In IE6 ga je naarquote:Op zondag 18 november 2007 18:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan ik 'foto's dan niet uitzetten ofzo?
Hier zijn ze ook nauwelijks te groot maar ik kwam er vanmorgen nog één tegen op Fok!.quote:
Kan zijn dat het met de layout te maken heeft... zelf gebruik ik weer baggerprofiel...quote:
Hier bovenaan de pagina staat de keuze 'opties' daar kun je hem ook op txt only zetten.quote:Op zondag 18 november 2007 18:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan ik 'foto's dan niet uitzetten ofzo?
Ik ook. Ze zijn hier echt nauwelijks hoor, te grote caps of foto's.quote:Op zondag 18 november 2007 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan zijn dat het met de layout te maken heeft... zelf gebruik ik weer baggerprofiel...
Erger nog, hij is ervan overtuigd dat hij dat al is.quote:Op zondag 18 november 2007 18:14 schreef Kaleddis het volgende:
Brian wil nu ook songwriter worden zeker![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Ik heb een aversie tegen caps/petjes, met een rechte klep![]()
Waarom laat hij de dames dan ook niets alleen doen? Met die columns zit hij ook steeds z'n mening door te drijven...quote:Op zondag 18 november 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
Amanda baalt dat Brian de tekst voor hun liedje heeft geschreven. Naad is enthousiast.![]()
Ik meer tegen de figuren die vinden dat ze zo'n petje op kunnen zetten.quote:Op zondag 18 november 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Ik heb een aversie tegen caps/petjes, met een rechte klep![]()
Die zwarte balken kun je verwijderen als je dat wilt. Ik doe dat in Paint.quote:
Brian wil overal controle over hebben en dus zal hij alles willen weten van wat amanda uitvreet, denkt, voelt.quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom laat hij de dames dan ook niets alleen doen? Met die columns zit hij ook steeds z'n mening door te drijven...
Ik weet alleen dat voor mij geld dat 570 mooi binnen de layout past... Ik heb ook een paar gezien die 600 pixels breed zijn en dan moet je idd wachten op de layout die zich aan past aan de plaatjes.quote:Op zondag 18 november 2007 18:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook. Ze zijn hier echt nauwelijks hoor, te grote caps of foto's.
zeker als ze 25+ zijnquote:Op zondag 18 november 2007 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik meer tegen de figuren die vinden dat ze zo'n petje op kunnen zetten.![]()
Die meiden moeten toch een tekst schrijven? Waarom doet die lamlul dat dan.quote:Op zondag 18 november 2007 18:12 schreef ericahysterica het volgende:
ohjee dellie en rat weer ruzie.............
1 colunm per week zouden toch afleveren ??? Het vervolg op deel 1 is nog niet in zicht en die columniste is ook niet meer geweest voor training afgelopen week..quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom laat hij de dames dan ook niets alleen doen? Met die columns zit hij ook steeds z'n mening door te drijven...
Nu nog een Golfje erbij en het beeld is compleetquote:Op zondag 18 november 2007 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik meer tegen de figuren die vinden dat ze zo'n petje op kunnen zetten.![]()
Zo is het, en als zijn vriendinneke het gore lef heeft om er een beetje anders over te denken dan komt ie op het randje van flippen.quote:Op zondag 18 november 2007 18:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Brian wil overal controle over hebben en dus zal hij alles willen weten van wat amanda uitvreet, denkt, voelt.
Ik heb een Golfje zonder petje ! Mag dat ?quote:Op zondag 18 november 2007 18:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nu nog een Golfje erbij en het beeld is compleet
Hmm, kan het niet echt vinden... Er is alleen een skin die text only is, maar die laadt wel gewoon de gepostte foto'squote:Op zondag 18 november 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier bovenaan de pagina staat de keuze 'opties' daar kun je hem ook op txt only zetten.
Dat schijnt een stuk sneller te laden, en zonder plaatjes
Dat weet ik wel zeker dat dat niet gaat plaatsvinden Huub heeft DS (Dennix Syndroom)quote:Op zondag 18 november 2007 18:20 schreef Ziet het volgende:
ik denk niet dat huub nog gaat knallen...
Geen probleemquote:Op zondag 18 november 2007 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een Golfje zonder petje ! Mag dat ?
quote:Op zondag 18 november 2007 18:22 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker dat dat niet gaat plaatsvinden Huub heeft DS (Dennix Syndroom)
Geen opleiding nodig om te zien dat zijn jurken ordi en simpel zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 17:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch grappig dat iedereen het hier beter weet dan iemand die er een opleiding voor gevolgd heeft....![]()
hij gunt ze hun momentje niet.quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb mn pic-size inmiddels verkleind, Size doesn't matter anyway !quote:Op zondag 18 november 2007 18:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hmm, kan het niet echt vinden... Er is alleen een skin die text only is, maar die laadt wel gewoon de gepostte foto's
Naja, laat maar...
quote:Op zondag 18 november 2007 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb mn pic-size inmiddels verkleind, Size doesn't matter anyway !
quote:Op zondag 18 november 2007 18:20 schreef Ziet het volgende:
ik denk niet dat huub nog gaat knallen...
Herschrijven bedoel jequote:Op zondag 18 november 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
De 2e Girltalkcolumn van N en A laat wel erg lang op zich wachten. Ze hebben die column 3 dagen geleden ingeleverd, beetje veel werk om het te redigeren?![]()
Nee hoor, ik lees gezellig mee.quote:Op zondag 18 november 2007 18:32 schreef ericahysterica het volgende:
btw zit ik hier alleen?
quote:Op zondag 18 november 2007 18:32 schreef ericahysterica het volgende:
btw zit ik hier alleen?
nee ik zit naast je maar heb geen reden om te cossenquote:Op zondag 18 november 2007 18:32 schreef ericahysterica het volgende:
btw zit ik hier alleen?
Dat weet ik niet. Is je ventje er stiekem tussen uit geknepen?quote:Op zondag 18 november 2007 18:32 schreef ericahysterica het volgende:
btw zit ik hier alleen?
Mag ook, daar zal het uiteindelijk wel op neerkomen.quote:
Owquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 18:34 schreef DrsH het volgende:
[..]
nee ik zit naast je maar heb geen reden om te cossen
nope, maar ik ben een beetje huishoudelijk aan het doen tussendoorquote:Op zondag 18 november 2007 18:32 schreef ericahysterica het volgende:
btw zit ik hier alleen?
Ik had de boekenkast er weer tussengeschovenquote:
Ruud daar zouden wij het niet over hebbenquote:Op zondag 18 november 2007 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Is je ventje er stiekem tussen uit geknepen?![]()
Niet echt.quote:Op zondag 18 november 2007 18:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Owik heb jouw commentaren gisteravond wel gemist was het gezellig? Een cosser had het over dansen met de buurman en een plakje leverworst enzo...klopte dat een beetje?
geweldig planquote:Op zondag 18 november 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil Luc bellen en hem uitnodigen, ik zeg........go for it Jaap.![]()
Ik vermoed dat ze het 1 keer hebben geprobeerd, ze hadden ook een poll lopen op de DGK-site en daar kwam uit als resultaat : Nee laat maar of zoiets 65%quote:Op zondag 18 november 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ook, daar zal het uiteindelijk wel op neerkomen.
En geeft hem vriendschappelijk doch streng op zijn donder.quote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef ericahysterica het volgende:
huub informeert naar het dieet van japio
Ik dacht : "het leed van anderen ..." Mooie TT voor de volgende COSquote:Op zondag 18 november 2007 18:41 schreef Sonique het volgende:
"Mensen worden beesten als ze worden afgesloten van leiding van anderen"
Lieg niet. Dat heb je me zelf zitten sms-en. Hoeveel shotjes zijn het geworden want bij 12 ben je opgehouden met sms-en.quote:
mensen worden beesten als zij zich afsluiten voor het lijden van anderen.quote:Op zondag 18 november 2007 18:41 schreef Sonique het volgende:
"Mensen worden beesten als ze worden afgesloten van leiding van anderen"
de Feboquote:Op zondag 18 november 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Huub wil dus het volgende optreden van Brian gaan verknallen. Wie houdt hem tegen?![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 18:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieg niet. Dat heb je me zelf zitten sms-en. Hoeveel shotjes zijn het geworden want bij 12 ben je opgehouden met sms-en.![]()
dat zei hij ookquote:Op zondag 18 november 2007 18:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht : "het leed van anderen ..." Mooie TT voor de volgende COS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |