Leukquote:Op zondag 18 november 2007 17:02 schreef DrsH het volgende:
Dit is mijn commentaar op Janice zijn site
Goede keuze Janice, het model Amanda past geheel bij jouw stijl en collectie, karakterloos, ordinair, vormloos en niet gehindert door enige vorm van klasse. Amanda met een stokje in haar pruim is net een suikerspin, Nadia kun je zo in Ben Hur zetten als Romeinse soldaat en Lieke had verreweg de meest geschikte creatie aan alhoewel die ook door de gemiddelde huisvrouw in elkaar geflanst kan worden. Kortom schrijf eens een open sollicitatie naar de Gemeente Reiniging van Den Bosch want voor wat jij ontwerpt is de titel grof huisvuil nog te veel eer>
Good for youquote:Op zondag 18 november 2007 17:08 schreef SHE het volgende:
Ik heb me voor het eerst in mijn internet geschiedenis echt kwaad gemaakt en een gastenboek bezoedeld.
Bah! Bah! Bah!
De absolute domheid regeert.....quote:Op zondag 18 november 2007 17:08 schreef Varen het volgende:
Gaat hard in het gastenboek van Jan
leuk he dat dgk circus kan ik zo van genieten......quote:Op zondag 18 november 2007 17:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een mooi reactie in Janice zijn gastenboek van Esther:
Hallo Janice, Ik wil het graag netjes houden, hoewel ik je keuze totaal niet begrijp,heb ik geen behoefte om je uit te schelden. Maar wat bezielde je om amanda als voorbeeld te stellen en te zeggen dat heel Nederland zo wil zijn???????? Ik heb een dochter van 16 en de eerste de beste keer dat ze er zo als amanda bij loopt,zal ik haar voor
straf een maand in een vuilniszak laten rondlopen... Je hebt vrouwelijk Nederland erg beledigd om zo'n ongecontroleerd,smerig,ordinair en keihard meisje als voorbeeld te stellen, je hebt ons daar flink mee beledigd....
De volgende keer als je een show over de raamprostituees hebt,dan vindt ik het prima dat je Amanda kiest,
maar nu heb je een grote fout gemaakt.
Dat gastenboek wordt effe helemaal volgeplempt![]()
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_jambook&Itemid=26
Neeee, dat is haute couture.quote:Op zondag 18 november 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
Damn nu zie ik het pas goed. Dat is niet eens een jurk wat Lieke aan heeft... is gewoon een 5 meter lange lap, vastgezet met een veiligheidsspeld..
Heb jij er dan ook in geschreven?quote:Op zondag 18 november 2007 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De absolute domheid regeert.....![]()
heb ik wel hoor, maar ik vind dit ook wel leuk mag dat van jou?quote:Op zondag 18 november 2007 17:09 schreef Sonique het volgende:
Best wel triest dat mensen in dat gastenboek schrijven..
Get a life...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |