quote:Op zondag 18 november 2007 16:04 schreef blomst het volgende:
Thema van de modeshow is barbie?
Amanda:Barbie naar balletles
Lieke: Barbie in avondgala
Nadia: Ken verkleed als Barbie
quote:Op zondag 18 november 2007 16:05 schreef Kinga het volgende:
Jezus Christus... Nadia loopt als een houten klaas !!! LMAO
quote:Op zondag 18 november 2007 16:04 schreef blomst het volgende:
Thema van de modeshow is barbie?
Amanda:Barbie naar balletles
Lieke: Barbie in avondgala
Nadia: Ken verkleed als Barbie
Misschien toch naar t playboy feestje geweest gisterquote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Brian denkt dat het spel harder gespeelt gaat worden, er is info gelekt.![]()
een toffee in kadoverpakkingquote:
Goh.. waar zou dat nou vandaan komenquote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef BuffyJan het volgende:Bra zegt dat er al is doorgelekt dat Huub zn spel harder gaat spelen.
Ik zit er helemaal klaar voor.quote:Op zondag 18 november 2007 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft "killeropmerkingen"
Jaap heeft het dus altijd in de gaten of hij "on cam" is....
Zat er net aan te denken, lijkt wel of ze een paard nadoetquote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
zie die nadia lopen ............Fries loopt mooier
Met die poten zo omhoog trekkenquote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
Naad in galop.quote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
Je bent me net voor...quote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
hier ook sigaretje glaasje erbij.............het feest kan beginnen!quote:
Jeej hier ookquote:Op zondag 18 november 2007 16:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hier ook sigaretje glaasje erbij.............het feest kan beginnen!
Brian en Dennis zijn er iig al voorbereid en zullen hun liefjes wel intstructies geven om zich er niets van aan te trekken. 'k Verwacht er niet zoveel van.quote:
Waar heb je dat uit op gemaakt?quote:Op zondag 18 november 2007 16:14 schreef neehe het volgende:
Achter heeft weer informatie gelekt naar Jan, Brian of Amandel ,de klootzakken.
Bij uitgescholden en gekleineerd worden lijkt negeren mij idd de beste methode.quote:Op zondag 18 november 2007 16:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian en Dennis zijn er iig al voorbereid en zullen hun liefjes wel intstructies geven om zich er niets van aan te trekken. 'k Verwacht er niet zoveel van.
Dat zei Brian.quote:
quote:
Gelekt? Alsof dat geheim is, of alsof dat niet obvious is..quote:Op zondag 18 november 2007 16:18 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Brian zei dat er gelekt was dat Huub t spel harder gaat spelen
quote:Op zondag 18 november 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia en Amanda zien er leuk uit.
Lieke mi iets minder, die bruine jurk staat haar niet geweldig.
Volgens mij moet je die stront even uit je ogen wrijven. Dr jurk is namelijk blauwquote:Op zondag 18 november 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Hij kwam net van achter voor een interview. Daar hadden ze gevraagd of het spel nu harder gespeeld gaat worden. Door deze vraag was dit Brian z'n conclusiequote:Op zondag 18 november 2007 16:18 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Brian zei dat er gelekt was dat Huub t spel harder gaat spelen
Ik ga er zomaar van uit dat de travo in een bruine jurk loopt.quote:Op zondag 18 november 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verwarde haar met die mevrouw op de stoel, die heeft een soort theedoek om.quote:Op zondag 18 november 2007 16:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die stront even uit je ogen wrijven. Dr jurk is namelijk blauw![]()
smaken verschillen gelukkig maar.....quote:Op zondag 18 november 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Die hele jury moet toch kunnen zien dat dit verreweg het mooiste is voor een catwalk barbie stijlquote:
Jij houdt wel van kleine meisjes in zuurstokjurkjesquote:Op zondag 18 november 2007 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Amanda er het mooiste uitzien.
wat zeiden ze.......ik heb geen streams...................vertelquote:Op zondag 18 november 2007 16:25 schreef BuffyJan het volgende:
Oeh die was bot. Ze skippen door naar Nadia
Hij provoceert alléén maar..... dat is het enige dat hij kan.....quote:Op zondag 18 november 2007 16:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jij houdt wel van kleine meisjes in zuurstokjurkjes![]()
Brrr
ja .het toch om gek van te worden ....quote:Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef Clank het volgende:
Barbie is het thema van Jan z'n modeshow.. en Amanda is Barbie.
De uitslag lijkt me voorspelbaar...
Klopt!quote:Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef RTM1988 het volgende:
amanda wint toch wel! is allang vantevoren beslist!
quote:Op zondag 18 november 2007 16:30 schreef BuffyJan het volgende:
Windy 2 favo: sowieso Amanda, door de jurk. Jan: ze maakt m fashion, ze maakt er geen carnaval van.
Ik denk dat Jan t niet ver gaat schoppen als designer
Lijkt mij niet. Ze heeft geen vrouwlijke vormen volgens de juryleden.quote:Op zondag 18 november 2007 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat Nadia (ondanks dat ze het niet wordt), wel de positieve respons van de jury te horen krijgt. Dat lijkt me goed voor haar zelfvertrouwen.
Precies! Hij geeft dus commentaar op zichzelf ipv op het modelquote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef Nomrc2 het volgende:
waarom heeft hij niet een jurk voor lieke gemaak die in z'n collectie past ????
Hij heeft nu zn ding gedaan tijd om te gaan !! Oprotten nu met die JaniXquote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef akveor het volgende:
Nou Jan wat mij betreft mag je je bek wel houden.
Met andere woorden, alleen bruikbaar als haar dikke lijf niet in beeld is.quote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef BsJanssen het volgende:
de uitslag volgens de jury:
Amanda wordt het omdat het een Barbie show is,
Lieke zou het geworden zijn als het een algemene fashion show geweest zou zijn,
Nadia is 'te mooi' waardoor ze de aandacht van de jurk wegneemt en is dus meer een gezicht voor lippenstift/parfums en andere dure artikelen
Te triest die gast......quote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef Kinga het volgende:
Je hebt klasse, je hebt stijl....
PARDON?!?!?!?!
NL mist een vrouw als jijquote:Op zondag 18 november 2007 16:34 schreef BuffyJan het volgende:
Jan over man: je bent de meest verzorgde van t huis. Je bent de barbie van nu. Nl mist een vrouw als jij. Mensen kunnen wat van je leren
Lieke je bent gewoon glamour, met gezicht ben je t meest fotomodel van nu, Parijs, Milaan
Je bent vrouweljik, elegant, je jruk is een lap[ stof en nog mooi
Wie is er hier nu blind, de jury of wij?quote:
En daarom gaat t Janice nooit lukken in de fashion scene. Hij heeft nu one minute of fame gehad in de Kooi. En daarna sterft t langzaam af. Daaag Janice!quote:Op zondag 18 november 2007 16:34 schreef ruby het volgende:
Amanda heeft klasse en stijl...... hoe komen ze erbij?![]()
en terecht, hij snapt er echt niks vanquote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En daarom gaat t Janice nooit lukken in de fashion scene. Hij heeft nu one minute of fame gehad in de Kooi. En daarna sterft t langzaam af. Daaag Janice!![]()
Wij missen een vrouw als Amandaquote:Op zondag 18 november 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie is er hier nu blind, de jury of wij?![]()
zou de febo hem bij den kloten hebben ?quote:
chantage van de feboquote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef Peter6000 het volgende:
Het fysieke en verbale geweld van Huub valt mee.
Hij klapt netjes mee in de maat van de muziek.
Waarom denk je dat hij uit Project Catwalk gejast is?quote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en terecht, hij snapt er echt niks van
quote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef rooie3 het volgende:
Snap er echt niks van.Onderwerp is Barbie en alleen Amanda verkleden ze als Barbie.Is hetzelfde als iemand naar een verkiezing gaat voor een nieuwe spiderman en er komt iemand als zorro dan.
Ik heb nog nooit zo'n smerige ordinaire snol meegemaakt.quote:Op zondag 18 november 2007 16:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
GVD, Jantje zegt over Amanda, : je hebt klasse, je hebt stijl.![]()
valt mee??? Het is Huub-nix!quote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef Peter6000 het volgende:
Het fysieke en verbale geweld van Huub valt mee.
Hij klapt netjes mee in de maat van de muziek.
Ja verdorie hey! Ik ga nu naar Amsterdam om ook zo'n jurk te kopen! Kijken wat ze morgen op mn werk zeggenquote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef ericahysterica het volgende:
nou meisjes en oudere meisjes van Nederland ik hoor net dat wij van Amanda wat kunnen leren
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH sorry moest er even uit....
Een keer raden.quote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat Huub in de tweede ronde los? Of heeft het hokje het verboden ?
Precies... het was al duidelijk dat Amanda moest winnen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef rooie3 het volgende:
Snap er echt niks van.Onderwerp is Barbie en alleen Amanda verkleden ze als Barbie.Is hetzelfde als iemand naar een verkiezing gaat voor een nieuwe spiderman en er komt iemand als zorro dan.
quote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef rooie3 het volgende:
Zeker weten, alsof iemand met echt talent zich zou laten gebruiken als gastspeler in DGK, tussen al die Tokkies. Misschien dat hij af en toe nog eens een afzichtelijke jurk in elkaar mag flansen voor een nicht in de Gay-parade, als-ie mazzel heeft.quote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En daarom gaat t Janice nooit lukken in de fashion scene. Hij heeft nu one minute of fame gehad in de Kooi. En daarna sterft t langzaam af. Daaag Janice!![]()
Dus ik moet nu aan de slag met roze stof en tule, mijn haar flink in de fik steken, zodat ik er net zo'n roze haarband in kan zetten om de stekels te verdoezelen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef ericahysterica het volgende:
nou meisjes en oudere meisjes van Nederland ik hoor net dat wij van Amanda wat kunnen leren
Je kunt ze ook online bestellenquote:Op zondag 18 november 2007 16:38 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja verdorie hey! Ik ga nu naar Amsterdam om ook zo'n jurk te kopen! Kijken wat ze morgen op mn werk zeggen![]()
Ik vind dit in en in triest,lekker voorbeeld voor tienermeisjes.quote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef ericahysterica het volgende:
Heeft Huub het zich laten verbieden? Hij moet gewoon voor zichzelf opkomen... van de febo hoeft hij weinig tot niets te verwachten.quote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef Nostalgist het volgende:
Weer een bewijs dat Jan maar beter een ander beroep kan zoeken.quote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef rooie3 het volgende:
nogmaalsquote:
Het hokje heeft het niet verboden want hij zei nog tegen Jaap net voor de show dat ie het ging verzieken en er is geen tussentijds telefoontje geweestquote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef Nostalgist het volgende:
Ja en we kunnen ook leren van Mannie hoe we in onze kont geneukt kunnen worden! Tekst van mn vriendjequote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ik moet nu aan de slag met roze stof en tule, mijn haar flink in de fik steken, zodat ik er net zo'n roze haarband in kan zetten om de stekels te verdoezelen.![]()
Je bent al aardig aan de slag geweest als ik je avatar zo eens bekijk...quote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ik moet nu aan de slag met roze stof en tule, mijn haar flink in de fik steken, zodat ik er net zo'n roze haarband in kan zetten om de stekels te verdoezelen.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 16:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja en we kunnen ook leren van Mannie hoe we in onze kont geneukt kunnen worden! Tekst van mn vriendje
quote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2007 16:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja en we kunnen ook leren van Mannie hoe we in onze kont geneukt kunnen worden! Tekst van mn vriendje
Er was wel een telefoontje.Huub liep toen naar buiten met de telefoon.quote:Op zondag 18 november 2007 16:40 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Het hokje heeft het niet verboden want hij zei nog tegen Jaap net voor de show dat ie het ging verzieken en er is geen tussentijds telefoontje geweest
Nadiaquote:
Ik wilde het net typen, inderdaad, en ik denk er hetzelfde over..quote:Op zondag 18 november 2007 16:43 schreef Sonique het volgende:
Huub zit erbij zo van:
"wat een vertoning dit"
Alleen heb ik gekozen voor de strik, aar kunnen de vrouwen van nederland nog van lerenquote:Op zondag 18 november 2007 16:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bent al aardig aan de slag geweest als ik je avatar zo eens bekijk...![]()
![]()
Tuuuuuuuuuuurlijk en de andere 2 geef je gewoon een nietbarbieoutfit............dan heb je een eerlijke contestquote:Op zondag 18 november 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Amanda is ook gewoon het meest Barbie...Als dat zijn thema is, dan begrijp ik het wel
Ja, zo had hij het van te voren al gepland en daarom was dit geen verkiezing maar zo maar een 'showtje'.quote:Op zondag 18 november 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Amanda is ook gewoon het meest Barbie...Als dat zijn thema is, dan begrijp ik het wel
Onzin, Barbie is romantisch en een beetje tuttig.Amanda is ordinair en goedkoop.quote:Op zondag 18 november 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor een alcoholist een hele prestatie.quote:
Als dat het thema was, had ie iedereen een barbiejurk moeten aantrekken................ en niet 1 barbiejurk, 1 tent en 1 glamourjurk!quote:Op zondag 18 november 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Inderdaad, en die Janice optiefen, en een beetje snel !!quote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef Kaleddis het volgende:
Nou kap maar met dit modegezeik, heb er schoon genoeg van![]()
Goffer de goffer, hij heeft ze zelf gemaakt die eikel.quote:Op zondag 18 november 2007 16:45 schreef ericahysterica het volgende:
janice wil de anderen niet afrekenen op hun jurk![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef loisie het volgende:
[..]
Als dat het thema was, had ie iedereen een barbiejurk moeten aantrekken................ en niet 1 barbiejurk, 1 tent en 1 glamourjurk!
Je kunt ook gewoon naar alle drie personen kijken en dan Amanda het meest Barbie vinden toch?quote:Op zondag 18 november 2007 16:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuurlijk en de andere 2 geef je gewoon een nietbarbieoutfit............dan heb je een eerlijke contest![]()
hij zet zichzelf idd zwaar voor lulquote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef akveor het volgende:
Wat overdrijft die Jan. Doet alsof hij een topontwerper is vergelijkt Nadia, Amanda en Lieke met topmodellen. Slaat compleet de plank mis.
nee hoor barbie is juist een beetje stijf dus wat dat betreft had Lieke zeker met die haren in een anderen outfit prima in het concept kunnen passen. Amanda is een trol met touwhaar.quote:Op zondag 18 november 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar alle drie personen kijken en dan Amanda het meest Barbie vinden toch?
Vorige pagina heb ik plaatjes gepost.... lijkt me wel duidelijk. Jan is een beetje in de war met Cindy en Barbie.quote:Op zondag 18 november 2007 16:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor barbie is juist een beetje stijf dus wat dat betreft had Lieke zeker met die haren in een anderen outfit prima in het concept kunnen passen. Amanda is een trol met touwhaar.
Geweldig!quote:Op zondag 18 november 2007 16:50 schreef Varen het volgende:
Gastenboek
Geplaatste berichten
Zoek berichten - Schrijf bericht
Toont # 5 10 15 20 25 30 50
Mira
18-11-2007
amanda????
Hoe kun je amanda nou laten winnen? iedereen moet zich een voorbeeld aan dr nemen?? PUHPLEASE ZEG..! Wat een hoer..!
nasty girl
18-11-2007
be carefull
Fout gekozen Janice, errug fout gekozen! We moeten die sloerie uit de sloppen niet en 10 euro om haar op jouw podium te kakken te zetten is zeer welbesteed!
Gast
18-11-2007
Snol
goed gedaan je heb de goedkoopste centraal hoer van amsterdam gekozen voor je show
Daarom is het toch ook duidelijk, dat dit een voorgekauwd script is?quote:Op zondag 18 november 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar alle drie personen kijken en dan Amanda het meest Barbie vinden toch?
Jullie hebben gewoon een pesthekel aan Amanda en ze kan dus gewoon niets goed doen....persoonlijk vind ik het wel een goede keuze...quote:Op zondag 18 november 2007 16:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor barbie is juist een beetje stijf dus wat dat betreft had Lieke zeker met die haren in een anderen outfit prima in het concept kunnen passen. Amanda is een trol met touwhaar.
Dat is waar, maar er moet gewoon tv gemaakt worden. misschien beseffen dat velen niet zo...quote:Op zondag 18 november 2007 16:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Daarom is het toch ook duidelijk, dat dit een voorgekauwd script is?
Is niet erg, maar het ligt er zoooooooo dik bovenop!
barbie lang en dunquote:Op zondag 18 november 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wel goed is achter het station, dus spreek niet over julliequote:Op zondag 18 november 2007 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een pesthekel aan Amanda en ze kan dus gewoon niets goed doen....persoonlijk vind ik het wel een goede keuze...
jij bent zoals gewoonlijk tegendraads, dat zal wel in je zitten.quote:Op zondag 18 november 2007 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een pesthekel aan Amanda en ze kan dus gewoon niets goed doen....persoonlijk vind ik het wel een goede keuze...
Ik NeemDitNietSerieus......quote:Op zondag 18 november 2007 16:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wel goed is achter het station, dus spreek niet over jullie
Met de nadruk op ramt........mèn wat een rotzooi, op de jurk van Lieke na maar dat is eigenlijk een lap stof vastgezet met veiligheidsspelden. Dat het mooi staat bij Lieke zegt meer over Lieke dan Jan.quote:Op zondag 18 november 2007 16:53 schreef Varen het volgende:
Janiche ramt er in 3 dagen 3 jurken uit
Tís Valentino hoorquote:Op zondag 18 november 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met de nadruk op ramt........mèn wat een rotzooi, op de jurk van Lieke na maar dat is eigenlijk een lap stof vastgezet met veiligheidsspelden. Dat het mooi staat bij Lieke zegt meer over Lieke dan Jan.
Die moet je er los bij kopen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef kybe het volgende:
Zo'n jurk als die van lieke komt op 300 of 400 euro.Zou dat inclusief veiligheidspelden zijn???
Janus hoopt dat Huub een jurk verrot maakt, dan heeft die er tenminste nog aan 1 geld verdiend.quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef kybe het volgende:
Zo'n jurk als die van lieke komt op 300 of 400 euro.Zou dat inclusief veiligheidsspelden zijn???
ja hoorquote:Op zondag 18 november 2007 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er moet gewoon tv gemaakt worden. misschien beseffen dat velen niet zo...
Precies. En daar heeft t feit dat ik een teringhekel aan Amanda heb nix mee te maken nmnsquote:Op zondag 18 november 2007 16:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
barbie lang en dun
amanda klein en fatsig
yep amnda een tipische barbie
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_jambook&Itemid=26&task=list&sort=createddesc&limit=3&limitstart=15quote:Op zondag 18 november 2007 16:59 schreef SHE het volgende:
link naar agsteboek?
Hear, hear !quote:Op zondag 18 november 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met de nadruk op ramt........mèn wat een rotzooi, op de jurk van Lieke na maar dat is eigenlijk een lap stof vastgezet met veiligheidsspelden. Dat het mooi staat bij Lieke zegt meer over Lieke dan Jan.
Zelfs foundation, hij stond zich heel knus samen met Slettie op te maken.quote:Op zondag 18 november 2007 16:59 schreef Sonique het volgende:
ohhhh, Denixx heeft weer mascara op?
Walgelijke reactiesquote:Op zondag 18 november 2007 16:59 schreef Varen het volgende:
[..]
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_jambook&Itemid=26&task=list&sort=createddesc&limit=3&limitstart=15
Rustig aan he![]()
Nou, ik denk dat de FEBO leukere tv had gehad als ze Lieke hadden laten winnen, maar dat beseffen zij niet zoquote:Op zondag 18 november 2007 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er moet gewoon tv gemaakt worden. misschien beseffen dat velen niet zo...
Gelukkig, ik dacht even dat hij hetero was na vanochtend...quote:Op zondag 18 november 2007 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs foundation, hij stond zich heel knus samen met Slettie op te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |