quote:Op zondag 18 november 2007 16:04 schreef blomst het volgende:
Thema van de modeshow is barbie?
Amanda:Barbie naar balletles
Lieke: Barbie in avondgala
Nadia: Ken verkleed als Barbie
quote:Op zondag 18 november 2007 16:05 schreef Kinga het volgende:
Jezus Christus... Nadia loopt als een houten klaas !!! LMAO
quote:Op zondag 18 november 2007 16:04 schreef blomst het volgende:
Thema van de modeshow is barbie?
Amanda:Barbie naar balletles
Lieke: Barbie in avondgala
Nadia: Ken verkleed als Barbie
Misschien toch naar t playboy feestje geweest gisterquote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Brian denkt dat het spel harder gespeelt gaat worden, er is info gelekt.![]()
een toffee in kadoverpakkingquote:
Goh.. waar zou dat nou vandaan komenquote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef BuffyJan het volgende:Bra zegt dat er al is doorgelekt dat Huub zn spel harder gaat spelen.
Ik zit er helemaal klaar voor.quote:Op zondag 18 november 2007 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft "killeropmerkingen"
Jaap heeft het dus altijd in de gaten of hij "on cam" is....
Zat er net aan te denken, lijkt wel of ze een paard nadoetquote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
zie die nadia lopen ............Fries loopt mooier
Met die poten zo omhoog trekkenquote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
Naad in galop.quote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
Je bent me net voor...quote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
hier ook sigaretje glaasje erbij.............het feest kan beginnen!quote:
Jeej hier ookquote:Op zondag 18 november 2007 16:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hier ook sigaretje glaasje erbij.............het feest kan beginnen!
Brian en Dennis zijn er iig al voorbereid en zullen hun liefjes wel intstructies geven om zich er niets van aan te trekken. 'k Verwacht er niet zoveel van.quote:
Waar heb je dat uit op gemaakt?quote:Op zondag 18 november 2007 16:14 schreef neehe het volgende:
Achter heeft weer informatie gelekt naar Jan, Brian of Amandel ,de klootzakken.
Bij uitgescholden en gekleineerd worden lijkt negeren mij idd de beste methode.quote:Op zondag 18 november 2007 16:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian en Dennis zijn er iig al voorbereid en zullen hun liefjes wel intstructies geven om zich er niets van aan te trekken. 'k Verwacht er niet zoveel van.
Dat zei Brian.quote:
quote:
Gelekt? Alsof dat geheim is, of alsof dat niet obvious is..quote:Op zondag 18 november 2007 16:18 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Brian zei dat er gelekt was dat Huub t spel harder gaat spelen
quote:Op zondag 18 november 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia en Amanda zien er leuk uit.
Lieke mi iets minder, die bruine jurk staat haar niet geweldig.
Volgens mij moet je die stront even uit je ogen wrijven. Dr jurk is namelijk blauwquote:Op zondag 18 november 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Hij kwam net van achter voor een interview. Daar hadden ze gevraagd of het spel nu harder gespeeld gaat worden. Door deze vraag was dit Brian z'n conclusiequote:Op zondag 18 november 2007 16:18 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Brian zei dat er gelekt was dat Huub t spel harder gaat spelen
Ik ga er zomaar van uit dat de travo in een bruine jurk loopt.quote:Op zondag 18 november 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verwarde haar met die mevrouw op de stoel, die heeft een soort theedoek om.quote:Op zondag 18 november 2007 16:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die stront even uit je ogen wrijven. Dr jurk is namelijk blauw![]()
smaken verschillen gelukkig maar.....quote:Op zondag 18 november 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Die hele jury moet toch kunnen zien dat dit verreweg het mooiste is voor een catwalk barbie stijlquote:
Jij houdt wel van kleine meisjes in zuurstokjurkjesquote:Op zondag 18 november 2007 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Amanda er het mooiste uitzien.
wat zeiden ze.......ik heb geen streams...................vertelquote:Op zondag 18 november 2007 16:25 schreef BuffyJan het volgende:
Oeh die was bot. Ze skippen door naar Nadia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |