herkenbaar. Ik ga dan als zo'n idioot aan de gang blijft terwijl uber duidelijk is dat die gast voor mij niet echt doorrijdt, in eens heeeel keurig 40 rijden. Van mijn bumpertje afblijven!quote:Op zondag 18 november 2007 15:21 schreef Renesite het volgende:
Bwoapik reed netjes 60 50 door de stad heen met een vriend op de bijrijdersstoel. Opeens word ik door een seat cordoba in de uitlaatpijp gekieteld
Zijn voorbumper vond mijn achterbumper wel lief ofzo
Dus ik trek iets sneller op bij de stoplichten om hem kwijt te raken. En jawel: Daar reed hij weer.
Hmpf... een dubbele doorgetrokken streepMet een fiat cinquento voor mij. En hij maar duwen en ronken met zijn auto
![]()
Na de rotonde genomen te hebben trek ik weer weg. En hij reed gezellig mee. What the heck? Hij nog steeds duwen, en ik reed al 70 waar ik 60 mochtEn maar duwen, en maar duwen
!
Ik keek eens beter in de binnenspiegel, en zag een petje op, schuin achter het stuur. Tokkie gast![]()
Hij haalde mij in en ging demonstratief met zijn achterruiterwisser heen en weer bewegen. Ja da-moe-je-nie-doen-dan![]()
2 dingen kon ik doen: Hem hard inhalen en toeteren, of netjes blijven rijden.
Optie 1 vond ik leuker, want terwijl hij nog moest accelereren naar de 80 was ik hem al bijna voorbij!
Sukkelpaupert
denken dat je snel kan met je kut seatje
Ksssssst!
Disclaimer: Het was een rustige lange rechte weg op zondag middag...
quote:Op zondag 18 november 2007 15:25 schreef titaan het volgende:
Dus die panda van je moeder heeft zijn seat uberhard gepwned?![]()
Toyota corolla 1.6 met 110pkquote:Op zondag 18 november 2007 15:25 schreef Cageon het volgende:
wat voor auto zat jij in dan?
Blijkbaar niet noemenswaardig
kom opquote:Op zondag 18 november 2007 15:27 schreef Beauregard het volgende:
Je bent gewoon een knuppel die net zijn rijbewijs heeft en werkelijk elke verkeerssituatie die niet-standaard is fantastisch vindt en een harde drang voelt om dit direct met zijn vriendjes op een forum te delen.
Gaat vanzelf over, hoop ik voor je.
en dan zelf als een slak rijdenquote:
Leuk trouwens, dat mensen schijnbaar klakkeloos er vanuit gaan dat mensen altijd liegen in KLB-topics (quote:Op zondag 18 november 2007 15:28 schreef Beauregard het volgende:
Leuk trouwens, dat verzonnen element van een vriend () op de bijrijdersstoel. Stel je voor!
Ehm, KLB is altijd saai. En met name door mensen zoals jij, die een topic openen om elke ruft die ze laten, terwijl er daarnaast eigenlijk weinig spectaculairs te melden is.quote:Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
kom ophet is zondag enzo... KLB is zelfs saai
Hallooohooo.quote:Op zondag 18 november 2007 15:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ehm, KLB is altijd saai. En met name door mensen zoals jij, die een topic openen om elke ruft die ze laten, terwijl er daarnaast eigenlijk weinig spectaculairs te melden is.
Maar ik snap dat het allemaal nog erg spannend is, zo alleen op de grote weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs mijn 2 cillinder trekt er meer peekaas uitquote:
PK'squote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zelfs mijn 2 cillinders trekt er meer peekaas uit![]()
700mm brede banden gèk.quote:Op zondag 18 november 2007 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PK's![]()
't Gaat erom wat je op de weg krijgt...![]()
Als hij er nou normaal omheen was gegaan was alles tof. Maar dan nog met je ruitenwisser zwaaien enzo. Ja, dan kan je mij best geïrriteerd krijgenquote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
Dat je je daar aan kan ergeren.![]()
![]()
Gewoon aan het snelheidslimiet houden met zulke sjonnies achter je.
Motorrijdennnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zelfs mijn 2 cillinder trekt er meer peekaas uit![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 15:27 schreef Beauregard het volgende:
Je bent gewoon een knuppel die net zijn rijbewijs heeft en werkelijk elke verkeerssituatie die niet-standaard is fantastisch vindt en een harde drang voelt om dit direct met zijn vriendjes op een forum te delen.
Gaat vanzelf over, hoop ik voor je.
Niks gewend.quote:Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als hij er nou normaal omheen was gegaan was alles tof. Maar dan nog met je ruitenwisser zwaaien enzo. Ja, dan kan je mij best geïrriteerd krijgen![]()
Dus je beweerd dat zijn 110peekaa's sneller op de weg komen?quote:Op zondag 18 november 2007 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PK's![]()
't Gaat erom wat je op de weg krijgt...![]()
Nee, waar zie je dat staan dan?quote:Op zondag 18 november 2007 16:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dus je beweerd dat zijn 110peekaa's sneller op de weg komen?
Nah, normaal is het niet ergquote:
Echte sjonnies denken niet aan een whiplash!quote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die whiplash vergeten we voor het gemak even
Ik schiet dan altijd in de lach.quote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, normaal is het niet ergmaar als het zo'n ongelooflijke sjonnie is
![]()
En je weet zeker dat Sjonnie niet was vergeten dat ding uit te zetten?quote:Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als hij er nou normaal omheen was gegaan was alles tof. Maar dan nog met je ruitenwisser zwaaien enzo. Ja, dan kan je mij best geïrriteerd krijgen![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 16:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik schiet dan altijd in de lach.![]()
Vorig waren we op weg naar Metallica. Opeens zo'n sjonnie die uiteraard in een volkwagen reed met rioolpijp eronder voor het matchende schijtgeluid haalt ons in.
Voelde zich schijnbaar getrijderd door ons en terwijl hij voor ons rijd begint hij met z'n ruitenwisser vloeistof.![]()
![]()
Wij hem inhalen, met 5 man die gast aankijken en half in de lach schieten als je ziet waar hij in zat.
Nog nooit iemand zo snel de snelweg af zien rijden.![]()
Ochja, leuke dagen.
Het was droogquote:Op zondag 18 november 2007 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En je weet zeker dat Sjonnie niet was vergeten dat ding uit te zetten?Ik heb me persoonlijk nog nooit gek laten maken door een ruitenwisser.
Wat ik altijd doe is langzaam rijden. Ze willen namelijk dat je sneller gaat rijden dus ga ik langzamer. uiteraard op plekken waar ze niet kunnen inhalen.
Het was iig een Seatquote:Op zondag 18 november 2007 17:32 schreef Bob-B het volgende:
een seat cordoba heeft geeneens een achteruitwissert :S
Jaquote:Op zondag 18 november 2007 17:42 schreef Tahiti het volgende:
TS is net 18en begint nu al te klagen over mede weggebruikers
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 15:21 schreef Renesite het volgende:
Bwoapik reed netjes 60 50 door de stad heen met een vriend op de bijrijdersstoel. Opeens word ik door een seat cordoba in de uitlaatpijp gekieteld
Zijn voorbumper vond mijn achterbumper wel lief ofzo
Dus ik trek iets sneller op bij de stoplichten om hem kwijt te raken. En jawel: Daar reed hij weer.
Hmpf... een dubbele doorgetrokken streepMet een fiat cinquento voor mij. En hij maar duwen en ronken met zijn auto
![]()
Na de rotonde genomen te hebben trek ik weer weg. En hij reed gezellig mee. What the heck? Hij nog steeds duwen, en ik reed al 70 waar ik 60 mochtEn maar duwen, en maar duwen
!
Ik keek eens beter in de binnenspiegel, en zag een petje op, schuin achter het stuur. Tokkie gast![]()
Hij haalde mij in en ging demonstratief met zijn achterruiterwisser heen en weer bewegen. Ja da-moe-je-nie-doen-dan![]()
2 dingen kon ik doen: Hem hard inhalen en toeteren, of netjes blijven rijden.
Optie 1 vond ik leuker, want terwijl hij nog moest accelereren naar de 80 was ik hem al bijna voorbij!
Sukkelpaupert
denken dat je snel kan met je kut seatje
Ksssssst!
Disclaimer: Het was een rustige lange rechte weg op zondag middag...
wat is nu de meerwaarde van het verhaal,seat/vw rijders dragen meestal een petje,(schamen zich misschien),zitten vaak schuin in de auto(seat/vw stoelen zijn eenmaal hard,staan daarom vaak in de ligstand).
Het comfort in deze auto,s is dusdanig dat je snel naar huis wil,en dan mot je geen slome sukkel zoals jij voor je hebben.
Je moet je reactie buiten de [/quote] tags zetten.quote:
Ik ben nog slechter: ik ga zelfs langzamer rijden. Laatst reed ik 45 op een 80-kilometerweg. Lekker druk in de spits, dus die achter mij had geen enkele mogelijkheid om er voorbij te gaan.quote:Op zondag 18 november 2007 19:33 schreef Metro2005 het volgende:
bumperkleversik ga er geen km harder om rijden en al helemaal niet in de bebouwde kom.
Maar daarna kwam ik op een weg waar je wel mocht inhalenquote:Op zondag 18 november 2007 19:53 schreef OldJeller het volgende:
Als het op weggetjes zijn (dus niet de snelweg) waar je niet kan inhalen, er een doorgetrokken streep zit en dán gaat iemand bumperkleven, dan ga ik me juist aan de maximum snelheid houden of nog minder.
Net zoals iemand in een oud golfje naast me komt staan om te racen, dan trek ik uiteindelijk heel langzaam weg of blijf gewoon stilstaan bij groen.
Das wel matig van jequote:Op zondag 18 november 2007 19:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ben nog slechter: ik ga zelfs langzamer rijden. Laatst reed ik 45 op een 80-kilometerweg. Lekker druk in de spits, dus die achter mij had geen enkele mogelijkheid om er voorbij te gaan.
Of met je linkervoet beetje remmen en met je rechter gas blijven geven, werkt ook altijdquote:Op maandag 19 november 2007 14:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
Gewoon even je mistlamp achter aan en weer uit doen. Werkt ALTIJD, meestal denken ze dat je 1 defect remlicht hebt. Moet je die ogen op het moment supreme eens groot zien worden....
Dat, of je rempedaal aaien. Met mazzel doet je remlicht het als voordat je auto daadwerkelijk remt.
Of te langzaam gaan rijden, halen ze je meteen in. Problem solved.
Gewoon de rollen omdraaien, zegmaar.
EDIT: Met je voorste ruitenwisser sproeier gewoon 20 seconden sproeien is ook ERG succesvol. Krijgt ie alles op zn voorruit wat er bij jou overheen schiet.
Bumperklever gesingaleerd!! Sterf zelf, triest stuk vuil.quote:Op maandag 19 november 2007 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een keer in de sloot rijdt en verzuipt.
Beide met 1 voet gaat beterquote:Op maandag 19 november 2007 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of met je linkervoet beetje remmen en met je rechter gas blijven geven, werkt ook altijd![]()
Er was de mogelijkheid tot 'speelruimte'.quote:Op maandag 19 november 2007 15:03 schreef Étoile het volgende:
Wildesuggestie:
Je zou je natuurlijk ook niet kunnen laten opnaaien door zo'n idioot en gewoon normaal blijven rijden of van mijn part ruimte maken om hem te laten inhalen.
Op deze manier geef je hem zijn lolletje en let je ook nog eens amper op het overige verkeer. Er zijn nou eenmaal een hoop idioten en die begeven zich helaas ook op de weg. Als zo'n gast zich echt laat opfokken kan je ruzie en gevaarlijke situaties krijgen en schade (ookal is het zijn schuld) is natuurlijk helemaal rot. Liever de verstandigste zijn
Niet bij iedereen, de die-hard bumperkleverts kennen dat geintje allang. Ik ga echt even vol in de ankersquote:Op maandag 19 november 2007 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of met je linkervoet beetje remmen en met je rechter gas blijven geven, werkt ook altijd![]()
Gewoon de handrem gebruiken. Dat schrikt harder af.quote:Op maandag 19 november 2007 17:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Niet bij iedereen, de die-hard bumperkleverts kennen dat geintje allang. Ik ga echt even vol in de ankers
Maar toch blijft het jammer dat jij dan schuldig bent als die bumperklevert je aantikt.quote:Op maandag 19 november 2007 17:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Niet bij iedereen, de die-hard bumperkleverts kennen dat geintje allang. Ik ga echt even vol in de ankers
Niet als je de handrem gebruikt, je remlicht zal dan ook niet branden. Dus niet na te gaan of je geremd hebt op het moment van impact.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar toch blijft het jammer dat jij dan schuldig bent als die bumperklevert je aantikt.
Helaas is je handrem niet berekend op een noodstopquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:12 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Niet als je de handrem gebruikt, je remlicht zal dan ook niet branden. Dus niet na te gaan of je geremd hebt op het moment van impact.
remsporen ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:12 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Niet als je de handrem gebruikt, je remlicht zal dan ook niet branden. Dus niet na te gaan of je geremd hebt op het moment van impact.
Idd en met een beetje vaart lig je dan zelf op de kop in de berm gezien het feit dat de handrem GEEN abs heeftquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas is je handrem niet berekend op een noodstop![]()
En maar op 2 wielen werkt, en in de meeste auto's op je voorwielenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd en met een beetje vaart lig je dan zelf op de kop in de berm gezien het feit dat de handrem GEEN abs heeft.
Op de voorwielen? Niet idereen rijdt in een Citroën BX.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En maar op 2 wielen werkt, en in de meeste auto's op je voorwielen![]()
Succes met sturen![]()
![]()
In mijn c4 zit de handrem op de voorwielen, zal wel iets van Citroën zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op de voorwielen? Niet idereen rijdt in een Citroën BX.
De meeste auto's hebben de handrem op de achterwielen.
Je bent zelf zeker ook zo'n figuur he!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:35 schreef deepart het volgende:
Mensen die vol in de ankers gaan. Je krijgt echt nooit genoeg terug van de verzekering als dat je auto waard isEn bewijs maar eens dat je moest remmen voor dat "konijntje" dat overstak
Een tijd terug had ik op tv een reportage gezien van een gozer die in amerika vast zat, omdat hij ook vol op de rem ging omdat ze ruzie hadden. De gozer achter hem wijkt uit en rijd zichzelf tegen de boom dood. Daar zit je dan als 20 jarig broekie 10 jaar vast.
Ik wil niet zeggen dat het in nederland zo extreem is dat je gelijk 10 jaar vast zit, maar als je schuldig bevonden word mag je wel een poosje je zonden overdenken in een celletje. En anders hebben we nog altijd het schuldgevoel wat je voor je leven lang bij je draagt. En dat alleen maar omdat die jongen achter jou zijn wilde haren nog niet kwijt is en een beetje te dicht achter jou rijd. Boeiend, ga je druk maken om andere dingen. Dit is een luxe probleem, mensen in afrika zouden jaloers zijn op je, die willen maar al te graag gebumperkleeft worden.
Kansloze jostiquote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je bent zelf zeker ook zo'n figuur he!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |