Das wel matig van jequote:Op zondag 18 november 2007 19:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ben nog slechter: ik ga zelfs langzamer rijden. Laatst reed ik 45 op een 80-kilometerweg. Lekker druk in de spits, dus die achter mij had geen enkele mogelijkheid om er voorbij te gaan.
Of met je linkervoet beetje remmen en met je rechter gas blijven geven, werkt ook altijdquote:Op maandag 19 november 2007 14:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
Gewoon even je mistlamp achter aan en weer uit doen. Werkt ALTIJD, meestal denken ze dat je 1 defect remlicht hebt. Moet je die ogen op het moment supreme eens groot zien worden....
Dat, of je rempedaal aaien. Met mazzel doet je remlicht het als voordat je auto daadwerkelijk remt.
Of te langzaam gaan rijden, halen ze je meteen in. Problem solved.
Gewoon de rollen omdraaien, zegmaar.
EDIT: Met je voorste ruitenwisser sproeier gewoon 20 seconden sproeien is ook ERG succesvol. Krijgt ie alles op zn voorruit wat er bij jou overheen schiet.
Bumperklever gesingaleerd!! Sterf zelf, triest stuk vuil.quote:Op maandag 19 november 2007 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een keer in de sloot rijdt en verzuipt.
Beide met 1 voet gaat beterquote:Op maandag 19 november 2007 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of met je linkervoet beetje remmen en met je rechter gas blijven geven, werkt ook altijd![]()
Er was de mogelijkheid tot 'speelruimte'.quote:Op maandag 19 november 2007 15:03 schreef Étoile het volgende:
Wildesuggestie:
Je zou je natuurlijk ook niet kunnen laten opnaaien door zo'n idioot en gewoon normaal blijven rijden of van mijn part ruimte maken om hem te laten inhalen.
Op deze manier geef je hem zijn lolletje en let je ook nog eens amper op het overige verkeer. Er zijn nou eenmaal een hoop idioten en die begeven zich helaas ook op de weg. Als zo'n gast zich echt laat opfokken kan je ruzie en gevaarlijke situaties krijgen en schade (ookal is het zijn schuld) is natuurlijk helemaal rot. Liever de verstandigste zijn
Niet bij iedereen, de die-hard bumperkleverts kennen dat geintje allang. Ik ga echt even vol in de ankersquote:Op maandag 19 november 2007 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of met je linkervoet beetje remmen en met je rechter gas blijven geven, werkt ook altijd![]()
Gewoon de handrem gebruiken. Dat schrikt harder af.quote:Op maandag 19 november 2007 17:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Niet bij iedereen, de die-hard bumperkleverts kennen dat geintje allang. Ik ga echt even vol in de ankers
Maar toch blijft het jammer dat jij dan schuldig bent als die bumperklevert je aantikt.quote:Op maandag 19 november 2007 17:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Niet bij iedereen, de die-hard bumperkleverts kennen dat geintje allang. Ik ga echt even vol in de ankers
Niet als je de handrem gebruikt, je remlicht zal dan ook niet branden. Dus niet na te gaan of je geremd hebt op het moment van impact.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar toch blijft het jammer dat jij dan schuldig bent als die bumperklevert je aantikt.
Helaas is je handrem niet berekend op een noodstopquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:12 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Niet als je de handrem gebruikt, je remlicht zal dan ook niet branden. Dus niet na te gaan of je geremd hebt op het moment van impact.
remsporen ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:12 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Niet als je de handrem gebruikt, je remlicht zal dan ook niet branden. Dus niet na te gaan of je geremd hebt op het moment van impact.
Idd en met een beetje vaart lig je dan zelf op de kop in de berm gezien het feit dat de handrem GEEN abs heeftquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas is je handrem niet berekend op een noodstop![]()
En maar op 2 wielen werkt, en in de meeste auto's op je voorwielenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd en met een beetje vaart lig je dan zelf op de kop in de berm gezien het feit dat de handrem GEEN abs heeft.
Op de voorwielen? Niet idereen rijdt in een Citroën BX.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En maar op 2 wielen werkt, en in de meeste auto's op je voorwielen![]()
Succes met sturen![]()
![]()
In mijn c4 zit de handrem op de voorwielen, zal wel iets van Citroën zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op de voorwielen? Niet idereen rijdt in een Citroën BX.
De meeste auto's hebben de handrem op de achterwielen.
Je bent zelf zeker ook zo'n figuur he!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:35 schreef deepart het volgende:
Mensen die vol in de ankers gaan. Je krijgt echt nooit genoeg terug van de verzekering als dat je auto waard isEn bewijs maar eens dat je moest remmen voor dat "konijntje" dat overstak
Een tijd terug had ik op tv een reportage gezien van een gozer die in amerika vast zat, omdat hij ook vol op de rem ging omdat ze ruzie hadden. De gozer achter hem wijkt uit en rijd zichzelf tegen de boom dood. Daar zit je dan als 20 jarig broekie 10 jaar vast.
Ik wil niet zeggen dat het in nederland zo extreem is dat je gelijk 10 jaar vast zit, maar als je schuldig bevonden word mag je wel een poosje je zonden overdenken in een celletje. En anders hebben we nog altijd het schuldgevoel wat je voor je leven lang bij je draagt. En dat alleen maar omdat die jongen achter jou zijn wilde haren nog niet kwijt is en een beetje te dicht achter jou rijd. Boeiend, ga je druk maken om andere dingen. Dit is een luxe probleem, mensen in afrika zouden jaloers zijn op je, die willen maar al te graag gebumperkleeft worden.
Kansloze jostiquote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je bent zelf zeker ook zo'n figuur he!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |