quote:
*ook aanzetquote:Op zondag 18 november 2007 14:38 schreef eer-ik het volgende:
* zet aan
geen pics, dat uitzicht houd ik lekker voor mezelf. in het kort: lekkere indonesische dames met lang haar in een strak zwart shirtje en een lichte strakke broek eronder... een deel is bediening overigens, dus kan ik hier best nog eens aan komen waaienquote:Op zondag 18 november 2007 14:38 schreef JortK het volgende:
[..]
PICS!
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
Zondag gaat de laatste tijd wel snel hoor [afbeelding]
hey hounietquote:
mssquote:
OAquote:Op zondag 18 november 2007 14:41 schreef OA het volgende:
BX, MPG, Muck, Jort, Indah, eer [afbeelding] [afbeelding]
houwnieeeeequote:
jechquote:
heb je toevallig ook de engelse gelezen?quote:Op zondag 18 november 2007 14:42 schreef Mss het volgende:
Ik ben trouwens ook Harry Potter aan het lezen
Niks mit met pitten!quote:
Zeg dat wel...quote:
whehe..quote:Op zondag 18 november 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
veel te druk voor op zondag ! [afbeelding]
Neh, ik ben bij deel 1 in het nederlands begonnen, dus toen ik 5 in het engels wilde lezen vond ik dat te wazigquote:Op zondag 18 november 2007 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je toevallig ook de engelse gelezen?
Slaapkopquote:
ik ben van mijn avond aan het genieten. En genieten doe ikquote:Op zondag 18 november 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dat wel... [afbeelding]
Waar is jullie leven? [afbeelding]
Ik slaap niet veel hoor. Hooguit 6 tot 7 uur per dag.quote:
Waar is het jouwequote:
wat moet je op zondag doen danquote:
't is hier ook prachtig weer.quote:Op zondag 18 november 2007 14:47 schreef BrandX het volgende:
mijn strand, wat doe je
heel scheveningen aan gort!mar ze treffen het wel met het weer! Tis hier fantastisch weer gewoon! Bijna windstil en stralende zon
![]()
weg strand ja?quote:Op zondag 18 november 2007 14:47 schreef BrandX het volgende:
mijn strand, wat doe je [afbeelding]
heel scheveningen aan gort! [afbeelding] mar ze treffen het wel met het weer! Tis hier fantastisch weer gewoon! Bijna windstil en stralende zon [afbeelding]
ja kloptquote:Op zondag 18 november 2007 14:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Neh, ik ben bij deel 1 in het nederlands begonnen, dus toen ik 5 in het engels wilde lezen vond ik dat te wazig.
Ik wil ooit nog wel de reeks in het engels gaan lezen, want ik merk nu al dat sommige dingen ws erg slecht vertaald zijn. De oor-grappen van de tweeling bijvoorbeeld.
Tis anders naaiend koudquote:Op zondag 18 november 2007 14:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is hier ook prachtig weer.
als ik klaar ben met wakker worden en ontbijten etcm ga ik ook mooi naar bhuiten
jah, op tijd naar bed, morgen een dag-motor-tocht makenquote:Op zondag 18 november 2007 14:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat moet je op zondag doen dan [afbeelding]
Ja, maar dat doet me nooit zoveel.quote:Op zondag 18 november 2007 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tis anders naaiend koud
Vanmorgen moest ik ijs van mn ruiten krabben![]()
Ik wil wel weten hoe die oorgrap in het engels is ja. Als zijn oor er dus net af is.quote:Op zondag 18 november 2007 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja klopt
mag ik spoileren hoe de grappen in het engels zijn? of ga je dan heel hard slaan?
de namen zijn ook ontzettend kut vertaald vind ik
Ik ben zieliger, ik moest altijd fietsen op zondagmorgenquote:Op zondag 18 november 2007 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tis anders naaiend koud
Whehe, daar heb je ook weer een punt .quote:Op zondag 18 november 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet me nooit zoveel.
Heb voldoende fatsoenlijke kleren hier, komt wel goed
Kan ook wel de hele dag in m'n bed blijven liggen, maar daar word ik ook niet veel beter van
Ik heb ook jarenlang gefietst hoorquote:Op zondag 18 november 2007 14:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben zieliger, ik moest altijd fietsen op zondagmorgen
Jij of ik?quote:Op zondag 18 november 2007 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ook jarenlang gefietst hoor
EN besides, kon ook wel eens met MAt meerijden, toen die nog in velden woonde
ik ben ook maar diep onder de deken gekropen toen ik wakker wasquote:Op zondag 18 november 2007 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tis anders naaiend koud
quote:Op zondag 18 november 2007 14:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoe die oorgrap in het engels is ja. Als zijn oor er dus net af is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Kon je met MyAT meerijden?quote:Op zondag 18 november 2007 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ook jarenlang gefietst hoor
EN besides, kon ook wel eens met MAt meerijden, toen die nog in velden woonde
jij natuurlijkquote:
Nee, Mssquote:
Heb ik niet.quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 14:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben ook maar diep onder de deken gekropen toen ik wakker was
[..]In het engels is het wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
quote:
Das waar jaquote:Op zondag 18 november 2007 14:58 schreef Mss het volgende:
Ik moest wel 2x zover fietsen, vanuit Velden
vond ik ookquote:
/madquote:
whehe..quote:Op zondag 18 november 2007 14:59 schreef Muck het volgende:
[..]
vond ik ook [afbeelding]
heb zitten grinniken in de trein [afbeelding]
al die mensen zo van: [afbeelding]
Ik heb een keer Friends gekeken in de trein, in de spits, was erg leuk jaquote:Op zondag 18 november 2007 14:59 schreef Muck het volgende:
[..]
vond ik ook
heb zitten grinniken in de trein
al die mensen zo van:
nieuwe maken?quote:Op zondag 18 november 2007 15:03 schreef Houniet het volgende:
me koffie is niet te drinken [afbeelding]
dit is me tweede al. het zijn nog pads van senseo ookquote:
dat is het, die padsquote:Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
dit is me tweede al. het zijn nog pads van senseo ook [afbeelding] ?
whehe.. ook niet slecht.quote:Op zondag 18 november 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
hier ben ik gister geweest. 21+ [afbeelding]
mooie vrouwen [afbeelding]
eer! liepen twee zussen rond, brunettes met krullen! dacht dat ik scheel keek van de cola maar het waren er echt twee [afbeelding] donders
ik lees heel vaak grappige boeken in de trein en het gebeurt regelmatig dat ik zit te lachenquote:Op zondag 18 november 2007 15:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een keer Friends gekeken in de trein, in de spits, was erg leuk ja
Ik zit nu bijna nooit meer in de trein, en nu slaap ik meestalquote:Op zondag 18 november 2007 15:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik lees heel vaak grappige boeken in de trein en het gebeurt regelmatig dat ik zit te lachen
probeer maar een terry pratchett te lezen zonder te grinniken
en laat die anderen maar lekker denken, jij hebt het naar je zin, toch?quote:Op zondag 18 november 2007 15:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik lees heel vaak grappige boeken in de trein en het gebeurt regelmatig dat ik zit te lachen [afbeelding]
probeer maar een terry pratchett te lezen zonder te grinniken [afbeelding]
je hebt je poes toch?quote:Op zondag 18 november 2007 15:22 schreef Mss het volgende:
Mijn muis wil ook maar niet dood [afbeelding]
ik bijna elke dagquote:Op zondag 18 november 2007 15:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zit nu bijna nooit meer in de trein, en nu slaap ik meestal
absoluut!quote:Op zondag 18 november 2007 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en laat die anderen maar lekker denken, jij hebt het naar je zin, toch?
wat een geweldig land is het tochquote:Op zondag 18 november 2007 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
als ik met de trein ga moet ik me als een sardientje gedragen (zo vol idd) of ik moet de kakkerlakken en muizen verdrijven. Dat laatste is dan in de dure klass
quote:Op zondag 18 november 2007 15:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik lees heel vaak grappige boeken in de trein en het gebeurt regelmatig dat ik zit te lachen
probeer maar een terry pratchett te lezen zonder te grinniken
ga er dan op staanquote:
Deze quote bewijst dat maar weerquote:
Heb je er geen meegenomen?quote:Op zondag 18 november 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
hier ben ik gister geweest. 21+
mooie vrouwen![]()
eer! liepen twee zussen rond, brunettes met krullen! dacht dat ik scheel keek van de cola maar het waren er echt tweedonders
dan had drie gasten achter mij aan gehadquote:
Wacht effe...quote:Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan had drie gasten achter mij aan gehad
@ JortK: lekker geknalled?
Zie me verslag in het Qlmiax topicquote:Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan had drie gasten achter mij aan gehad
@ JortK: lekker geknalled?
gelezen though. wou gewoon wat tegen je posten omdat je je verveeldequote:
Ja, nee, ok. Maar wat moeten 2! meiden met 3! gastenquote:Op zondag 18 november 2007 15:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
gelezen though. wou gewoon wat tegen je posten omdat je je verveelde
@ MPG: die drie gasten hoorden bij die twee zussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |