De moffen verloren met opzet de wedstrijd van Oost-Duitsland in 74. Dan ontliepen ze de poule met Nederland Argentinië en Brazilië. Resultaat ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Poule des doods is een lachertje.
Wat zegt dat genoegquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat je een voorbeeld van meer dan 30 jaar geleden erbij moet halen zegt al genoeg?
Zo klopt dat cliche natuurlijk niet he. Je speelt niet tegen iedereen, dus hoef je niet van iedereen te winnen. En dan kan je maar beter tegen de minderen spelen natuurlijk. Als je stelt dat je van iedereen moet kunnen winnen, dan kom je wat dichter in de buurtquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:06 schreef rubbereend het volgende:
vraag is wat je wil bereiken, zo ver mogelijk komen of winnen. Als je gaat om de cup te winnen moet je van iedereen winnen dan maakt de poule niet uit.
Zwitserland is niet zwakker dan Roemenie, Turkije, Polen...Nederlandquote:Op maandag 19 november 2007 23:39 schreef pfaf het volgende:
Ik reageerde op de lijst die in de post boven me...
Tuurlijk wel, dat zijn juist de leuke tegenstanders.quote:Op maandag 19 november 2007 06:57 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Conclusie: Je kan maar beter niet in poule 1 belanden.
?quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:40 schreef DrDentz het volgende:
lol, moffen![]()
ik hoop dat we ze loten zodat het sterrenensemble van Van Basten hun oren kan wassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |