quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
...
Kunnen we het hier nu voortaan weer gewoon alleen over Marco van Basten hebben?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:08 schreef Tennessee het volgende:
Kunnen we het erover eens worden dat opgestoken middelvingers provocerend zijn en dat Marco van Basten niét ontslagen moet worden?
zitten jullie ergens op te wachten of zo? en zijn 2 moderators dan wel genoeg denk je?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:13 schreef dndiek het volgende:
Zet die jankmodus eens een keer uit, Tennessee
Alleen win je het daarmee nog niet van de Italianen zelf, die daar natuurlijk veel meer ervaring mee hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:19 schreef Beschouw het volgende:
Marco kan nog steeds op mijn stem rekenen. Ik wil eigenlijk wel op zijn Italiaans Europees kampioen worden.
Net stond er bangen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:20 schreef RayMania het volgende:
En nu kappen met dat strontvervelende gejank van je. Als je nog één keer zeurt, jankt of whatever over de TT, OP of gewoon überhaupt de klojo uithangt laat ik je bannen. Succes ermee.
Als je door Ray gebangt wordt, kom je nooit meer uit de WAO.quote:
Als Clarence een paar van die grote Surinaamse bosjesmannen op T. afstuurt speelt hij zeker niet op het ek. Jammer, want als hij dat doet dan ga ik hem nog meer waarderen.quote:
Waarom zou Marco van Basten niet ontslagen moeten worden dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:08 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Kunnen we het erover eens worden dat opgestoken middelvingers provocerend zijn en dat Marco van Basten niét ontslagen moet worden?
Zodat hij niet naar Ajax kan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom zou Marco van Basten niet ontslagen moeten worden dan?
Gewoon zorgen dat Ajax nu al rond is met een andere trainer, dan kan MvB lekker naar AC Milan of Barca toe.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zodat hij niet naar Ajax kan.
Hoop toch echt dat men bij Ajax ook wel inziet dat Marco van Basten niet de juiste man is?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zodat hij niet naar Ajax kan.
Of anders Sparta, kijken of hij ze in de eredivisie weet te houden!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat Ajax nu al rond is met een andere trainer, dan kan MvB lekker naar AC Milan of Barca toe.
Is ook wel een aardig opstapje naar een CL-winnaar.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of anders Sparta, kijken of hij ze in de eredivisie weet te houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |