Ernstig..quote:Op donderdag 6 december 2007 22:46 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik heb een keer een harig paars naveltruitje gekregen, echt het lelijkste ding wat ik ooit heb gezien en ik heb hem ook nooit gedragen.
Haha omg, stom volk zegquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:42 schreef Sessy het volgende:
Ik vind het trouwens altijd zo knap dat ondanks dat ik inmiddels echt iedereen zes keer heb verteld dat ik allergisch ben op zeep, ik nog altijd douchegels en dat soort dingen krijg.
Mja meestal geef ik dingen weg of zet ik ze op marktplaats.
omgquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb een keer iemand zeep gegeven, op de middelbare school was dat. Toen zeiden anderen tegen dat meisje 'Ze vindt dat je stinkt, anders geeft ze je geen zeep.' Meisje was helemaal in tranen, en ik heb nooit. nooit, meer iemand zeep cadeau gedaan.
Maar Augie staat er wel in!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:11 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb één keer de fout gemaakt door aan iemand het boek 'Guinness Book of Records' cadeau te vragen. Dat is op zich niet zo vreemd, het is een vermakelijk boek om door te lezen met leuke records en fraaie foto's. Maar vervolgens kreeg ik dus vier jaar lang ieder jaar van diezelfde persoon de nieuwe jaargang van dat boek, ook al vroeg ik er niet om! Alsof ik elk jaar weer ga controleren wie er nú weer het record 'knikkers in je linkerneusgat stoppen' of 'grootste tepels' heeft gebroken.
Ja, dat doen wij ook altijd, bij de surprise en de cadeautjes die we dan ook nog krijgen van onze ouders, een goed verlanglijstje maken.quote:Op maandag 10 december 2007 08:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer humor[ afbeelding ]
Wij doen al 100.000 jaar een aantal totaal afgezaagde standaardcadeautjes (chocoladeletter, zakje elitehaver) en voor de echte cadeautjes maakt iedereen gewoon een zeer gedetailleerd lijstje zodat je tenminste precies krijgt wat je wilt hebben
Niet echt spontaan enzo, maar dit topic bevestigt me weer in het idee dat het toch wel een heel verstandige manier is
Foto!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:11 schreef Sandra-33 het volgende:
Ik kreeg dit jaar met suprise bij de familie van m'n vriend een slipdress![]()
Al stond hij me best goed![]()
Een retourtje Action dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Lollifant het volgende:
Ik krijg ook zo vaak achterlijke kadoos.![]()
Vorig jaar van mijn zwager & schoonzusje een tas vol kadootjes! Echt leuk!!![]()
Maar naar mate het uitpakken vorderde verdween de vreugde ook wel. Achtereenvolgens kreeg ik een lichtroze lipliner (echt spuuglelijk, wie doet dat ooit op?!), een roze fotolijstje met baby's erop (ik vind baby's stom, dat is wereldwijd bekend), een kaars in een blik die vreselijk stonk, een cd 'hits voor onderweg!' (ik had toen geen auto en die cd hadden ze gratis gekregen) en een zak snoep. (ik lust geen snoep).![]()
Je zou bijna denken dat ze een hekel aan me hadden...
Verder dozen vol Vogue douchegel (vind ik zo vies stinken!), lelijke toilettasjes, één of ander groen/goud porseleinen ei op pootjes (?), en stomme knuffels.
Ik kreeg ook nooit de mooie tekenfilms, altijd van die lelijke varianten. Ja het verhaal is toch hetzelfde?!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
toen ik een jaar of 12 was kreeg ik van mijn duitse oma een 12-delige box met sprookjes in B-kwaliteit, echt de meest afschuwelijke nasynchronisatie
Misschien kan JIJ dan een wilgetakken Ernie knutselen?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap dat gedoe om dat wilgetakken boek niet helemaal. Dat is toch een ontzettend leuk en boeiend cadeau?
Ik weet niet wat het is, maar het ziet er uit alsof het elk moment kan gaan aanvallen.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:15 schreef femmeChantal het volgende:
Iets als dit, en dan met allerlei rare uitstulpingen en heel veel goud en weetikwat:
[ afbeelding ]
Ieuw.
dat zijn overduidelijk 'doorgeefkadootjes' ,geweest, en gaan het nu weer worden... heb je die van iemand gekregen die jou slecht of niet kent?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:17 schreef Adelante het volgende:
twee boeken gekregen:
[ afbeelding ]
Gek op wijn - T. Boer & A. Joosten
[ afbeelding ]
Koffie - Murray Banks, C. MacFadden & C. Atkinson
ik ben er nog niet uit wat er van te vinden, ik drink van allebei weinig, maar misschien is het wel leuk er meer over te weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |