nou, een lover die dat geeft, krijgt de kans niet om me te dumpen, hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 19:57 schreef Vivi het volgende:
Leuk als je dat krijgt van je lover en dat ie je daarna dan wreed dumpt.
als je zelden of nooit koffie en wijn drinkt is het echt een heel raar cadeauquote:
ik heb ze van m'n schoonmoeder gehadquote:Op donderdag 27 december 2007 19:54 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zijn overduidelijk 'doorgeefkadootjes' ,geweest, en gaan het nu weer worden... heb je die van iemand gekregen die jou slecht of niet kent?
ik zou er ook niets mee hebben, en zou het 'apart' vinden ze te krijgen van een bekende, omdat ik geen wijn drink en zelden koffie.
maar een gegeven paard, hè, het gaat om de gedachte....al was ik wel eens met stomheid geslagen over een ingepakt pakje tissues, let wel, 1 pakje tissues, hè, letterlijk![]()
ja, uuh geef dan niets, dat is niet erg, maar zoiets
Maak er dan een Bert van, Ernie hebben we nu een duo van.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien kan JIJ dan een wilgetakken Ernie knutselen?
Best ernstig jaquote:Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef Mwanatabu het volgende:
God, the memories die terugkomen bij het lezen van dit topic... Vroeger rende er altijd wel iemand jankend weg op Sinterklaasavond, hetzij door een net iets te scherp gedicht hetzij door een compleet misplaatst cadeau.
Mijn ouders hadden een nogal rare manier van opvoeden, en met Sinterklaas kreeg je soms speelgoed terug dat ze dan jaren eerder van je afgepakt hadden als straf. Nou, als dat niet sfeerverhogend werkt, dan weet ik het ook niet meer
Jij was echt het lievelingstkind in de familie, maar niet heus, of niet?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef Mwanatabu het volgende:(...)
Arm dingquote:Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef Mwanatabu het volgende:
God, the memories die terugkomen bij het lezen van dit topic... Vroeger rende er altijd wel iemand jankend weg op Sinterklaasavond, hetzij door een net iets te scherp gedicht hetzij door een compleet misplaatst cadeau.
Mijn ouders hadden een nogal rare manier van opvoeden, en met Sinterklaas kreeg je soms speelgoed terug dat ze dan jaren eerder van je afgepakt hadden als straf. Nou, als dat niet sfeerverhogend werkt, dan weet ik het ook niet meer [afbeelding]
Maar het ging eerder over die cadeaus hier, dus hier gaan we:
-(nep-)barbies waar ik nooit mee speelde (99% van de wereld wist niet eens dat ik geen jongetje was)
-sokken
-sokken
-sokken
-een prullenbak (jottem! feest! dank je mam! mijn neef kreeg een stereoinstallatie, dus ik had op zijn minst sokken verwacht, maar een prullenbak!!! DAT HAD JE NOU NIET HOEVEN DOEN!!! *tranen wegveegt*)
-prullen van riet met pluimen om op je kamer te hangen (ja tuurlijk, ik haal die voetbalposters wel weg, Ruud Gullit is natuurlijk veel minder interessant dan een gevlochten rieten hart met roze strikjes)
-een halve kantoorinventaris (mijn tante was ontslagen en had haar baas blijkbaar goed te pakken gehad, resultaat als kadootje voor een kind van 8: smiley-koelkastmagneten, een clipboard, een typelint, postbakje en een stempel met de handtekening van de burgemeester)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |