abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 december 2007 @ 19:57:20 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55580383
Leuk als je dat krijgt van je lover en dat ie je daarna dan wreed dumpt .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55580472
Dit jaar: met surprise én de losse cadeau's hetzelfde boekje gekregen (Fokke en Sukke, het afzien van 2007), kwestie van verkeerde improvisatie door degene die mijn surprise maakte, maar ik kan het nog ruilen.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_55580473
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:57 schreef Vivi het volgende:
Leuk als je dat krijgt van je lover en dat ie je daarna dan wreed dumpt .
nou, een lover die dat geeft, krijgt de kans niet om me te dumpen, hoor

het was van een soort van schoonzus, zeg maar
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55580950
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:59 schreef Vivi het volgende:
Dat zijn leuke cadeau's hoor
als je zelden of nooit koffie en wijn drinkt is het echt een heel raar cadeau

ként iemand je uberhaupt wel dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55581268
God, the memories die terugkomen bij het lezen van dit topic... Vroeger rende er altijd wel iemand jankend weg op Sinterklaasavond, hetzij door een net iets te scherp gedicht hetzij door een compleet misplaatst cadeau.
Mijn ouders hadden een nogal rare manier van opvoeden, en met Sinterklaas kreeg je soms speelgoed terug dat ze dan jaren eerder van je afgepakt hadden als straf. Nou, als dat niet sfeerverhogend werkt, dan weet ik het ook niet meer

Maar het ging eerder over die cadeaus hier, dus hier gaan we:
-(nep-)barbies waar ik nooit mee speelde (99% van de wereld wist niet eens dat ik geen jongetje was)
-sokken
-sokken
-sokken
-een prullenbak (jottem! feest! dank je mam! mijn neef kreeg een stereoinstallatie, dus ik had op zijn minst sokken verwacht, maar een prullenbak!!! DAT HAD JE NOU NIET HOEVEN DOEN!!! *tranen wegveegt*)
-prullen van riet met pluimen om op je kamer te hangen (ja tuurlijk, ik haal die voetbalposters wel weg, Ruud Gullit is natuurlijk veel minder interessant dan een gevlochten rieten hart met roze strikjes)
-een halve kantoorinventaris (mijn tante was ontslagen en had haar baas blijkbaar goed te pakken gehad, resultaat als kadootje voor een kind van 8: smiley-koelkastmagneten, een clipboard, een typelint, postbakje en een stempel met de handtekening van de burgemeester)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 27 december 2007 @ 20:29:28 #231
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_55581466
Dit jaar in mn kerstpakket, een bon voor de staatsloterij (dacht ik), dat je een gratis lot krijgt als je een bepaald telefoon nummer belt. Wat er niet bij staat is dat je gelijk voor een jaar lid wordt van die toko.
Verder de gangbare kerstpakket zooi, niets wat ook maar enigzins bruikbaar is.

Een echte dathadjenounooitmoetendoener.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  donderdag 27 december 2007 @ 20:40:53 #232
3185 Adelante
To let it go now
pi_55581867
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:54 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zijn overduidelijk 'doorgeefkadootjes' ,geweest, en gaan het nu weer worden... heb je die van iemand gekregen die jou slecht of niet kent?

ik zou er ook niets mee hebben, en zou het 'apart' vinden ze te krijgen van een bekende, omdat ik geen wijn drink en zelden koffie.

maar een gegeven paard, hè, het gaat om de gedachte....al was ik wel eens met stomheid geslagen over een ingepakt pakje tissues, let wel, 1 pakje tissues, hè, letterlijk ja, uuh geef dan niets, dat is niet erg, maar zoiets
ik heb ze van m'n schoonmoeder gehad

de boeken zaten wel ingeseald, dus eerst gelezen en nu doorgeven is het niet geweest, maar dat kan het bij mij misschien wel gaan worden. ik weet nu in elk geval wel wat de favoriete champagne van guus meeuwis is toch handig zo'n wijnboek, ach het leest lekker weg...

dat koffieboek zal ze wel met een reden hebben gegeven, want ze vind m'n koffie niet te zuipen, maar ik zet het dan ook alleen voor anderen omdat ik het zelf niet vaak drink
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55582073
die gele gehaakte jurk , dat had mijn tante destijds niet hoeven doen.

die gipsen hond, als decoratie, had op zich ook niet gehoeven, maar omdat het van mijn broer afkwam en hij er beretrots op was, ik het kado in de vorm van verbale teasertrailers dagen van te voren aangekondigd kreeg, maakte het weer goed, al is het me een raadsel waarom hij dacht dat ik dat leuk zou vinden

een aansteker, een hele mooie, die ik van een vriendje ooit kreeg, had met terugwerkende kracht niet gehoeven, was er blij mee, tot ik bij hem thuis kwam en zag dat zijn hele familie exact zo een ding had , ik gok een van de vrachtwagen gevallen partij onverwachte meevallers of zo

eigenlijk heb ik niet zoveel missers gekregen, van onbekenden maakt het me niet zoveel uit, en van bekenden kennen de meeste me goed genoeg om te weten waar ze mee geen plezier mee doen, wijn, kookboeken, opzichtige sieraden met glimmende stenen, romantisch geneuzel van welke aard ook, badzout, badparels, al was het maar omdat ik geen bad heb
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 27 december 2007 @ 22:08:27 #234
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55585175
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Misschien kan JIJ dan een wilgetakken Ernie knutselen?
Maak er dan een Bert van, Ernie hebben we nu een duo van.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 28 december 2007 @ 17:41:10 #235
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55605162
Als mensen nog hun best doen, kan ik overal mee leven, maar als ik verdomme 3 boeken vraag, kom dan niet aankakken met een cadeaubon van die winkel, en ja de boeken waren goed leverbaar
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:50:08 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55607967
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef Mwanatabu het volgende:
God, the memories die terugkomen bij het lezen van dit topic... Vroeger rende er altijd wel iemand jankend weg op Sinterklaasavond, hetzij door een net iets te scherp gedicht hetzij door een compleet misplaatst cadeau.
Mijn ouders hadden een nogal rare manier van opvoeden, en met Sinterklaas kreeg je soms speelgoed terug dat ze dan jaren eerder van je afgepakt hadden als straf. Nou, als dat niet sfeerverhogend werkt, dan weet ik het ook niet meer
Best ernstig ja
Kan je er nu wel om lachen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_55608499
Lang geleden, toen ik nog een klein meisje was en de spice girls (nog) helemaal hot waren kwam er ook een sinterklaasavond

Ik had gevraagd om een cd van spice girls, en kreeg een kadootje wat wel verdacht leek op een cd

Dus ik uitpakken, en uitpakken en uitpakken....

is het een cd van: jantje smit!!!

En keer op school met sinterklaas, iedereen kreeg vet leuke kadootjes enzo, ik pakte mijn kado uit, een doodgewone saaie chocoladeletter (en nogwel puur ), hoezo we deden aan 5 gulden?
pi_55683286
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef Mwanatabu het volgende:(...)
Jij was echt het lievelingstkind in de familie, maar niet heus, of niet?
  maandag 31 december 2007 @ 16:15:50 #239
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_55685331
quote:

-knip-
Je moet je naam veranderen in Dave Pelzer
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_55793400
* anisubs ha dat vroeger vaak.

Nu is het geld zo op met uitgaan enzo
Amstelveen de beste
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:34:59 #241
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55794085
- kleding die je toch nooit aandoet.
Huilen dan.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:43:48 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55794326
quote:
Mijn ouders hadden een nogal rare manier van opvoeden, en met Sinterklaas kreeg je soms speelgoed terug dat ze dan jaren eerder van je afgepakt hadden als straf. Nou, als dat niet sfeerverhogend werkt, dan weet ik het ook niet meer [afbeelding]

Maar het ging eerder over die cadeaus hier, dus hier gaan we:
-(nep-)barbies waar ik nooit mee speelde (99% van de wereld wist niet eens dat ik geen jongetje was)
-sokken
-sokken
-sokken
-een prullenbak (jottem! feest! dank je mam! mijn neef kreeg een stereoinstallatie, dus ik had op zijn minst sokken verwacht, maar een prullenbak!!! DAT HAD JE NOU NIET HOEVEN DOEN!!! *tranen wegveegt*)
-prullen van riet met pluimen om op je kamer te hangen (ja tuurlijk, ik haal die voetbalposters wel weg, Ruud Gullit is natuurlijk veel minder interessant dan een gevlochten rieten hart met roze strikjes)
-een halve kantoorinventaris (mijn tante was ontslagen en had haar baas blijkbaar goed te pakken gehad, resultaat als kadootje voor een kind van 8: smiley-koelkastmagneten, een clipboard, een typelint, postbakje en een stempel met de handtekening van de burgemeester)
Arm ding
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')