quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:35 schreef sombie het volgende:
Stickers en gelpennen doen het vaak goed tot en met groep 8, dus dat kan lang aan.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:31 schreef Ynske het volgende:
kijk anders eens bij de speelgoedwinkel bij die 2 euro bakken>
Dvd's bij de witte boekhandel of bij bartsmit buiten
kleinigheidje om te knutselen van bij de euroland
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:38 schreef chacama het volgende:
Knutselspullen bij de Zeeman. Stickers, puzels, bouwpakketjes
En het schokkende zaterdagavond nieuws van m@x en Loenaquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:18 schreef poemojn het volgende:
Yoni, waarschijnlijk omdat de energieprijzen volgend jaar (weer) omhoog gaan. http://www.volkskrant.nl/(...)en,_gas_toch_duurder
Misschien het lijstje algemeen maken? Bijv hij houdt van dinosaurussen, ferrari's, pokemon? Dan kunnen ze zelf een cadeautje zoeken in zo'n thema.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef m@x het volgende:
Wij zijn teut en gaan de kroeg in.
was getekend: Loen-a-tik en m@x
quote:Op zondag 18 november 2007 04:04 schreef m@x het volgende:Het was leuk
en we liggen nog goed in de markt
quote:Op zondag 18 november 2007 04:04 schreef m@x het volgende:Het was leuk
en we liggen nog goed in de markt
Daar moet je bij zijn geweestquote:
Heb ik al. Nu alleen de vette trek nog stillenquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 18:41 schreef Saffier het volgende:
BE ik ben helemaalop jouw buik, schitterend is'tie!
Ik ben aan de pil, begin altijd op woensdag, na 21 pillen dan donderdag de laatste en dan de maandag daarop ongesteld.quote:Op maandag 19 november 2007 15:17 schreef Pruk het volgende:
1 dag te laat ten opzichte van je normale cyclus of vanaf die dag te vroeg van vorige maand?
Heeft je lijf zich van schrik ook nog eens verdraaid!quote:Op maandag 19 november 2007 15:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben aan de pil, begin altijd op woensdag, na 21 pillen dan donderdag de laatste en dan de maandag daarop ongesteld.
Vorige keer werd ik het al op zondag en deze keer dus (nog) niks op maandag.
Overigens wel knetterende hoofdpijn en enorme rugpijn. Dat laatste is wel nieuw, dat is normaal buikpijndus ik verwacht dat er wel wat aan zit te komen.
Als ik zometeen een hartslag voel tussen mijn schouderbladen ga ik naar de HAP hoorquote:Op maandag 19 november 2007 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heeft je lijf zich van schrik ook nog eens verdraaid!![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 16:14 schreef MeNicole het volgende:
Het sneeuwt, het sneeuwt
Vieze natte sneeuw
maar dat mag de pret niet drukken
Oh ik wilde het nog zo heel vriendelijk richting Den Haag blazen. Tsss dan laten we het lekker hier. Ik hoef de deur toch niet meer uitquote:Op maandag 19 november 2007 16:29 schreef p_iglet het volgende:
* p_iglet kijkt in MeNicole's profiel en leest Almelo
Ver weg van den haag gelukkig.
Ik heb dus echte échte krullen. Maar ja, ik verzin wel weer eens iets. Kan best zo zijn dat ik volgende week nog een lengte van 5 cm haar op mn hoofd heb staan hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
Moussy, mijn haar krult niet, maar zitten allemaal slagen in... ik doe het 's-morgens met de steiltang om het steil te krijgen....
Mooi hoor... dit model kan trouwens ook wel met krullen. Ik heb laatst iemand gezien die had het aan de zijkanten lang en krullend dus en vanachter kort. Stond ook erg mooi.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb dus echte échte krullen. Maar ja, ik verzin wel weer eens iets. Kan best zo zijn dat ik volgende week nog een lengte van 5 cm haar op mn hoofd heb staan hoor.![]()
ik krijg dan een kakhoofd en kan zo bij de EO gaan werken, dat kan ik je nu al vertellen. Ook dat ik een strijkijzer regelmatig door mijn haar heen haalquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi hoor... dit model kan trouwens ook wel met krullen. Ik heb laatst iemand gezien die had het aan de zijkanten lang en krullend dus en vanachter kort. Stond ook erg mooi.
Er zijn trouwens mensen die hun echte krullen ook steilen, vind ik zo zonde.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:09 schreef moussy het volgende:
[..]
ik krijg dan een kakhoofd en kan zo bij de EO gaan werken, dat kan ik je nu al vertellen. Ook dat ik een strijkijzer regelmatig door mijn haar heen haal![]()
Bedankt voor de tip. Waar koop je dat dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Luchtbel, wat ik voor Sterre ook koop, is van die maillots zonder voet, dus eigenlijk leggings van maillotspul. En dan sokjes er onder, daar zie je niks van in laarzen.Je hoeft dan niet meer zo te hijsen en sjorren om dat ding hoog genoeg te krijgen, en de tenen komen dan niet klem van dat getrek aan een te kleine maillot. En als je 'm dan wat groter koopt, dan zijn die voeten nooit te groot in verhouding.
Action, H&M daar haal ik de leggings weg en we hebben ze in allerlei kleuren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Waar koop je dat dan?
Ik heb dat alleen gezien bij de Hema maar daar hadden ze alleen donkere kleuren. Ik wil dat even niet meer voor Jolie want ze ziet er zo groot uit steeds. Stom misschien maar ja. Leuke gekleurde maillots zie ik trouwens ook bijna nergens. Behalve bij H&M maar die zakken van d'r billen.
Het is voor mijn doen ook vrij lang. Ik zal zo vragen of ze even een foto van mn achterkant (hoofd) willen maken, die zal ik dan ook nog wel posten. Wordt vanavond dan denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:59 schreef Belana het volgende:
diaan, zo zie ik nog niks hoor, tis net of je lang haar hebt
Ow dat heb ik dus ook, ik drink echt megaveel cola(light) en als het dan een keer op is, of wat dan ook, krijg ik hoofdpijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:56 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ja goed idee. Daar kom ik bijna iedere donderdagavond om te eetdaten met twee vriendinnen maar ik had niet bedacht dat ze dat daar misschien zouden verkopen
Overigens Spuug, medecolafreak. Ik drink al een half jaar alleen nog maar een klein flesje cola light per week. En sinds twee weken ook geen koffie meer. Ik kreeg steeds koppijn als ik er te weinig van dronk.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:26 schreef PM-girl het volgende:
Snoop beterschap!
Ik droomde vannacht overigens dat je weer zwanger was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |