quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
Nieuwe COS, nieuwe kansen
Wel: commentaren op de streams en op de bewoners (al hebben we al héél veel analyses van Huubs gemoedstoestand gehad, dus beperk dat een beetje tot actuele observaties of nieuwe inzichten)
Niet: commentaren op mede users!
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan heel vaak heel boos zijn op akties van Huub maar juist in deze niet omdat je niet kan voelen wat hij voelt. Ik geef het je te doen. hij wil er het programma niet voor uit maar zit daar wel met een klote gevoel. Hij wist dat hij de 12 uur niet zou krijgen maar de bevestiging was toch harder dan hij waarschijnlijk zelf dacht.
Het was ook meer een reactie op een reactie waarop jij reageerde want, 'oeh, hij sloeg zomaar in één keer een glas achterover!!' Boe-fucking-hoe..Stoute boze Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Psycho-analyse? Ik kijk wel link uit, ik zeg alleen dat ik het een mooie actie vond.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
En dan gaan ze nu zeker film kijken?
Strak plan !quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
ja anders word t knokkuhhhhquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
eerst tangen !quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
Of het gesprek met Nadia en nixquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
en die benen! fap fap..quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:40 schreef arneaux het volgende:
Wat een lekker wijf die helemaal in t zwart is en naast Lieke staat.
Da's Ricardo de butlerquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:40 schreef arneaux het volgende:
bedoel je Rachel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:40 schreef arneaux het volgende:
hallo, het is 3 graden onder nul, hoor !quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
Lieke houdt weer krampachtig iemand vast.
[ afbeelding ]
Die van onder de houten hamer van gisteren middagquote:
blijft toch een man hèquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef avonne het volgende:
[..]
bedoel je Rachel?
You're in luck... ze zit steeds haar onderbroekje goed te doen, zonder gene
Ik denk dan gelijk: de alcoholverslaafde heeft geen maat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was ook meer een reactie op een reactie waarop jij reageerde want, 'oeh, hij sloeg zomaar in één keer een glas achterover!!' Boe-fucking-hoe..Stoute boze Huub![]()
Ik dacht alleen maar,' hmmm, lekker.'
Dus niet tegen jou. Dat had ik beter gelijk kunnen zeggen.![]()
Nee hoor, hoorde Amanda vanmiddag zeggen dat ze er waarschijnlijk maandag weer een kregen.quote:
hoe voorspelbaarquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:46 schreef BuffyJan het volgende:
Fuck ze gaan toch film kijken.
ok ik ga call of duty spelen, toedeloe
Mag niet van de burenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
Huub gaat de jurk van Amanda aan stukken knippen en incassert de boete....
Ik word er zo moe van ... alles via de febo....quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef BuffyJan het volgende:
Huub heeft de baas gebeld om te vragen of hij de jurk van mannie mocht kapotmaken. Dat mocht niet. Hij had er n boete voor over. Jaap zegt: dat doe je toch niet voor n ton? Doe niet zo achterlijk. 'Ze'ws Flens had gezegd dat dat lullig zou zijn voor Janice
Wel hoor, Melissa heeft er gisteren één meegenomen. Maandag krijgen ze een Chi. Nu hebben ze geen Chi.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee hoor, hoorde Amanda vanmiddag zeggen dat ze er waarschijnlijk maandag weer een kregen.
Ellende is met al die fotoshoots dat er natuurlijk altijd wel iemand zo'n ding bij zich heeft. Dus heul veul hebben ze er nog niet van gemerkt...
Film kijken![]()
Uhmmzzz.. da's heul normoal in 't Oastenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk dan gelijk: de alcoholverslaafde heeft geen maat.
Bij TMF ook niet normaal drinken maar hoppa ineens het glas achterover.
Vind ik niet normaal zo een glas leeg te drinken.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:46 schreef riri het volgende:
Huub komt al met nieuwe plannen...deze is afgewezen maar ze komen eraan dus....
hij gaat echt keihard spelen
kom, er zijn toch wel dingen te verzinnen die niet persoonlijk bezit zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
Dat is ook niet normaal, dat is abnormaal, dat is niet te geleeeeuveeee http://www.youtube.com/watch?v=be_WPeNyxz8quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Niet dus, mag niet van achterquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
De alcoholist die al maanden nauwelijks drinkt. Als je toch iemand alcoholist wilt noemen, begin dan maar eens bij Amanda en Nadia, die zijn echt elke dag aangeschoten als ze de kans krijgen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Die twee mogen zich van mij elke dag lam zuipen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
De alcoholist die al maanden nauwelijks drinkt. Als je toch iemand alcoholist wilt noemen, begin dan maar eens bij Amanda en Nadia, die zijn echt elke dag aangeschoten als ze de kans krijgen.
Ja maar dat ziet ze niet, tis namelijk allemaal Huub zn schuldquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
De alcoholist die al maanden nauwelijks drinkt. Als je toch iemand alcoholist wilt noemen, begin dan maar eens bij Amanda en Nadia, die zijn echt elke dag aangeschoten als ze de kans krijgen.
Jep Rammstein it isquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Ich will" Kenelijk wil hij moedwillig de regels breken
Nummer van Rammstein ?
Zal hij weinig kans voor krijgen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:52 schreef avonne het volgende:
Volgens Huub is de stijltang niet van Melisa, maar van de Febo,
Huub wil alleen nog maar asociale gore plannen.
TerrorHuub?
Denk het.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Ich will" Kenelijk wil hij moedwillig de regels breken
Nummer van Rammstein ?
In het westen ook..quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhmmzzz.. da's heul normoal in 't Oasten
zegt genoeg over zijn "mindset"quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:52 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jep Rammstein it is
Buck dich is wel een goed nummer voor amanda
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:52 schreef Nostalgist het volgende:
Huub gaat zijn frustratie stoppen in "gore plannen die in de telegraaf komen".....
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was ook meer een reactie op een reactie waarop jij reageerde want, 'oeh, hij sloeg zomaar in één keer een glas achterover!!' Boe-fucking-hoe..Stoute boze Huub![]()
Ik dacht alleen maar,' hmmm, lekker.'
Dus niet tegen jou. Dat had ik beter gelijk kunnen zeggen.![]()
Precies. Ik heb dat ook hoor, als ik heel pissig ben dan hele harde muziek opzetten en meebrullen. Heerlijk! Dat lucht altijd wel op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
zegt genoeg over zijn "mindset"![]()
![]()
Nou inderdaad, het is oersaaiquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alles voor TV olé olééé..
Even wat heibel op mijn saaie zaterdagavond please![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alles voor TV olé olééé..
Even wat heibel op mijn saaie zaterdagavond please![]()
![]()
"Beter uitdoven dan opbranden" - Jules Deelder... Huub gaat ervoor, denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Denk het.
Hij heeft gezegt dat hij desnoods de show zou opblazen als één van 'hun' dreigde te winnen.
En ik geloof hem ook. De jackpot nog lever maken zodat er niks meer te winnen valt dat een uitgeleefde villa die niemand toch wilt hebben...
Amanda en BRian stonden toch al op het punt van vertrek verleden week na het 'vrijdag incident'
Nee joh, lekker in Almere, staat een mooie TBS kliniek, vlakbij mama Netty. Kan ze mooi elke dag op bezoek komen bij zequote:Op zaterdag 17 november 2007 22:54 schreef blomst het volgende:
Ik vind dat Brian en Amanda vanavond niet de zelfde ruimte mogen slapen als Huub, en dus Moeten Brian en Amanda maar in een tentje buiten slapen
Denk het ook.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Beter uitdoven dan opbranden" - Jules Deelder... Huub gaat ervoor, denk ik.
Omdat hij bang was dat er allemaal camera shots kwamen enzo. Hij wilde geen mediacircus op die begravenis. Toen hij hoorde dat dat niet t geval zou zijn heeft ie m aangevraagd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp dus helemaal niets van die boosheid van Huub. hij krijg te horen dat er iemand overleden is. Is verdrietig, maar zegt, ik vraag geen 12 uur aan, ik wil die hele GK circus niet daar hebben. Vervolgens gaat hij gewoon met Brain mee om zijn op treden uit te voeren in een discotheek. Waar komt het vandaan dat hij ineens toch12uur wilden aanvragen?
Ik denk dat ie bluftquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij alleen een grote bek heeft en dat hij het niet durft.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:46 schreef riri het volgende:
Huub komt al met nieuwe plannen...deze is afgewezen maar ze komen eraan dus....
hij gaat echt keihard spelen
T'is niet een kwestie van durven, maar meer van contract, denk ik.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij alleen een grote bek heeft en dat hij het niet durft.
Mwah, ik vind Jaap en Lieke soms ook wel sterk samen. Trouwens, Huub en Lieke ook. Onzin dus IMO, perfecte driehoeksverhouding met wat deukjesquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:00 schreef Nostalgist het volgende:
Het wordt me duidelijker en duidelijker dat Lieke wanhopig probeert aan te klampen met Huub en Jaap... De laatste twee hebben er niet echt behoefte aan, geloof ik....
Het gaat er om dat je met zulke dingen mensen zelf de keuze geeft om te gaan of niet te gaan. de 12 uur zou geen issue moeten zijn voor zulke gevallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp dus helemaal niets van die boosheid van Huub. hij krijg te horen dat er iemand overleden is. Is verdrietig, maar zegt, ik vraag geen 12 uur aan, ik wil die hele GK circus niet daar hebben. Vervolgens gaat hij gewoon met Brain mee om zijn op treden uit te voeren in een discotheek. Waar komt het vandaan dat hij ineens toch12uur wilden aanvragen?
Ik heb vroeger zelf in het oosten gewoond en er ook vaak uitging. Degenen die het glas in 1 keer achterover sloegen waren irritante en zichzelf hatstikke stoer vindende jongens. Dus eigenlijk watjes die dachten op deze manier nog iets voor te kunnen gaan stellen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhmmzzz.. da's heul normoal in 't Oasten
Dat is nog beter .quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee joh, lekker in Almere, staat een mooie TBS kliniek, vlakbij mama Netty. Kan ze mooi elke dag op bezoek komen bij ze![]()
Oke bedankt voor je reactie. ja ik heb nou eenmaal niet de tijsd en de zin om 24 uur achter de steams te zitten kijken naar DGK.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Omdat hij bang was dat er allemaal camera shots kwamen enzo. Hij wilde geen mediacircus op die begravenis. Toen hij hoorde dat dat niet t geval zou zijn heeft ie m aangevraagd.
goh soms steek ik er wel wat van op als ik meelees in de COS
De sfeer mag best wat grimmiger.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:00 schreef Nostalgist het volgende:
Het wordt me duidelijker en duidelijker dat Lieke wanhopig probeert aan te klampen met Huub en Jaap... De laatste twee hebben er niet echt behoefte aan, geloof ik....
fear and loathing in las vegasquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:05 schreef Katewalker het volgende:
Welke film gaan ze kijken?
Ik kijk ook niet 24 uur en heb ook niet altijd zin, is diequote:Op zaterdag 17 november 2007 23:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je reactie. ja ik heb nou eenmaal niet de tijsd en de zin om 24 uur achter de steams te zitten kijken naar DGK.het moest anders zijn
Wat denk je van Dennis en Nadia ??? Nadia heeft nog geen druk van enige naam mogen ontvangen....quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
De sfeer mag best wat grimmiger.
Zet Brian en Amanda maar onder druk. Die zijn de eerste die er aan onderdoor zullen gaan.
Toedeloee! Film duurt tot 1 uurquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
De film begint. Dan haak ik even af, ik ben moe, kan zijn van de kooi, kan ook zijn van de lange werkdag.![]()
Tot later.(zwaaiding
)
![]()
![]()
Wat zit Rachel er lekker vrouwelijk bijquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
De film begint. Dan haak ik even af, ik ben moe, kan zijn van de kooi, kan ook zijn van de lange werkdag.![]()
Tot later.(zwaaiding
)
![]()
![]()
Als je A zegt moet je ook B zeggen en dat hapert er nog wel eens aan bij Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
T'is niet een kwestie van durven, maar meer van contract, denk ik.....![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Ik ben bang dat de minder 'slimme' mensen in de kooi deze film niet leuk gaan vinden...
Sjees Ruud, wat het ook isquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tot later.(zwaaiding
)
![]()
![]()
Nou, gisteren was ze anders wel haar stijltang kwijt!quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat denk je van Dennis en Nadia ??? Nadia heeft nog geen druk van enige naam mogen ontvangen....![]()
huub en "niet durven" gaat niet samen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij alleen een grote bek heeft en dat hij het niet durft.
ow, te kekquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:06 schreef Sylar het volgende:
Fear and Loathing in Las Vegas
Okee.. wie heeft die uitgekozen? Brian?quote:
Yep.... Ze zou meer van dat soort acties moeten krijgen.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou, gisteren was ze anders wel haar stijltang kwijt!
Die knakt dus ook bij het minste of geringste.
Huub is een blaffend keffertje en een kuitenbijter..irritant maar volkomen ongevaarlijk....quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als je A zegt moet je ook B zeggen en dat hapert er nog wel eens aan bij Huub![]()
Zo jij met vragen zit, zo zit ik ook met vragen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef coldstar het volgende:
Ik denk niet dat een honkbalclub aan zo'n morbide grap mee zou doen. En het staat ook op hen site.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:27 schreef noucky het volgende:
[..]
Zo jij met vragen zit, zo zit ik ook met vragen.
Waarom werd het telefoongesprek na verloop van tijd weggedraaid van de streams?
Is het wel allemaal waar wat Huub zegt dat een "vriend" van hem is overleden?
Ik ben namelijk niet vergeten dat hij een smoes wilde gaan ophangen om 12 uur de villa uit te willen gaan.
Was het zijn drang naar drank om er even uit te willen en dit nu geblokt is? Dit klinkt cru maar zou zo maar kunnen.
De waarheid komt misschien boven tafel als we het stukje telefoongesprek op tv zien/horen.
De film gaat haar boven de pet, ze heeft het nog lang volgehoudenquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda slaapt al..
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:19 schreef Katewalker het volgende:
Vlak voordat de film begon zei Huub tegen Jaap en Lieke dat hij blij met ze was.. Jaap zei idem en Lieke kroop tegen hem aan..![]()
Waar heb jij het nou over? Lees jij geen cossen ofzo?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:27 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben namelijk niet vergeten dat hij een smoes wilde gaan ophangen om 12 uur de villa uit te willen gaan.
Was het zijn drang naar drank om er even uit te willen en dit nu geblokt is? Dit klinkt cru maar zou zo maar kunnen.
De waarheid komt misschien boven tafel als we het stukje telefoongesprek op tv zien/horen.
Ik dacht het eerst ook.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Het is net of Dennis Janice aan het kielen is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:33 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik dacht het eerst ook. Met zijn uitschuifarm.
Go go Gadget long armsquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:33 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik dacht het eerst ook. Met zijn uitschuifarm
Kim is Klassequote:Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Wat een toevoegingen voor het programma die Janice. Oprotten en snel.![]()
Gooi Kim erin als gastspeler. Dan krijgt JHL eindelijk versterking. Ik denk trouwens dat Huub binnenkort iets doms gaat doen richting B&A en dat hij eruit wordt gegooid, aangezien de FEBO daar al maanden op aast. Ik word er echt gek van dat het spel al maanden vast zit. Wanneer donderen die tokkies van een BAND eindelijk eens op? Vooral B en A zijn rotte appels.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Vinden ze de film niet leuk? Hoe verrassend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
B&A gaan ook maar te bed....
Volgende film die Amanda verplicht moet uitzitten "Requiem for a Dream" - Gezelligquote:Op zondag 18 november 2007 00:00 schreef Nostalgist het volgende:
Huub en Jaap zijn de enigen die de film nog echt volgen.... de rest is afgehaakt.....
quote:Op zondag 18 november 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgende film die Amanda verplicht moet uitzitten "Requiem for a Dream" - Gezellig![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 00:03 schreef 2live het volgende:
Wat zijn die ogen van Nadia eng zwart in het donker.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:56 schreef Verida het volgende:
Moesten huub en brian niet optreden vanavond? Jaap zou toch ook mee gaan?Heeft Huub dan inderdaad de optredens gecancelled of is er een andere reden opgegeven.
Ik heb het niet helemaal gevolgd....
Ik kom nog even binnensluipen.....lief van Jaapquote:Op zondag 18 november 2007 00:11 schreef Nostalgist het volgende:
H & L slapen vannacht in de MB....
Leuke avond gehad?quote:Op zondag 18 november 2007 00:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom nog even binnensluipen.....lief van Jaap![]()
De band is heel sterk nu, idd... He met his matesquote:Op zondag 18 november 2007 00:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom nog even binnensluipen.....lief van Jaap![]()
Is geen reden voor gegeven vlgs mij, ik hoorde het Brian zeggen.quote:Op zondag 18 november 2007 00:13 schreef Ziet het volgende:
[..]
dit wil ik ook wel weten,
heb het ook gemist
Yep, was gezellig.quote:
keequote:Op zondag 18 november 2007 00:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Is geen reden voor gegeven vlgs mij, ik hoorde het Brian zeggen.
Zijn wel caps van zn dochters hoor, dus zo incognito was dat nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:02 schreef Nostalgist het volgende:
De kinderen van Nicolaas kwamen incognito de kooi in.... Jaap wil hetzelfde met zijn vader doen....
Morgen BQ, thanks.quote:Op zondag 18 november 2007 00:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, was gezellig.
Hoe is het met je man, PM graag.
ja, ja, ja... iemand die je goed ken is, is net overleden en begravenquote:Op zondag 18 november 2007 00:22 schreef Darklight het volgende:
maar Huub stelt zich wel een beetje aan hoor
Had Huub ook wel hoog zitten, maar hij laat zich wel heel erg kennen nu
quote:Op zondag 18 november 2007 00:20 schreef Darklight het volgende:
keiharde acties van Huub? Hij is doodsbang voor de FEBO, dus die acties zullen wel meevallen
Breek me de bek niet open......ramptoerisme ten top vanmiddag. Ik duik ook mijn mand in. Trusten voor de naar bed gaanders, strekte voor de nachtploeg en tot morgen.quote:Op zondag 18 november 2007 00:27 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, ja, ja... iemand die je goed ken is, is net overleden en begraven
geef hem de kans om tot zichzelf te komen zeg.
Er zitten hier ook een stel hardgevoelige lui ....![]()
En truste
quote:Op zondag 18 november 2007 00:30 schreef Darklight het volgende:
Is wel erg dat er iemand overleden is, ik bedoel die keiharde acties van hem
Hij had die jurk gelijk kapot moeten maken, en niet eerst op de FEBO wachten, zo zullen al zn acties in rook opgaan, want geen enkele wordt er goedgekeurd
Of er komt weer zo'n tafel tegenactie, lekker zinloss
Ik ga voor zwak.quote:Op zondag 18 november 2007 00:35 schreef avonne het volgende:
wat ik me afvroeg...
Gisteren werd Nadia geteisterd door de stukke stijltang... 's avonds kotsen.
Vandaag werd Nadia geplaagd door een lelijke jurk.... weer kotsen.
Zou ze zo zwak zijn, of is het toeval?
Hoezo? Ik wil die keiharde acties van Huub weleens zienquote:
Swankert? Misselijk? Aan de lijn? Boulimia?quote:Op zondag 18 november 2007 00:35 schreef avonne het volgende:
wat ik me afvroeg...
Gewoon niet meer doen. Argumenten zijn sterker.quote:Op zondag 18 november 2007 00:37 schreef kissa het volgende:
Oh jee, ik heb kritiek op een mede-user![]()
Dan maar een ban![]()
hij moet gewoon iets verzinnen wat binnen de regels valt.quote:Op zondag 18 november 2007 00:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wil die keiharde acties van Huub weleens zien
Ik durf te wedden dat er weinig van terecht komt als die eerst toestemming gaat vragen
Ik hoop stressquote:Op zondag 18 november 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
[..]
Swankert? Misselijk? Aan de lijn? Boulimia?
Wait and see!quote:Op zondag 18 november 2007 00:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wil die keiharde acties van Huub weleens zien
Ik durf te wedden dat er weinig van terecht komt als die eerst toestemming gaat vragen
Ik ga voor: "De angst om te worden aangepakt door Huub en Jaap....."quote:Op zondag 18 november 2007 00:35 schreef avonne het volgende:
wat ik me afvroeg...
Als Lieke een ton boete krijgt voor het gebruiken van een oogpotlood en Huub voor het gooien van een oorbel, waar blijf je dan?quote:Op zondag 18 november 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
[..]
hij moet gewoon iets verzinnen wat binnen de regels valt.
Zo moeilijk is het niet om Amanda over de zeik te krijgen. Daarvoor hoeft ie niet een boete op te lopen.
En dan? Verwacht je echt nog vuurwerk?quote:Op zondag 18 november 2007 00:44 schreef Nostalgist het volgende:
Nog een kwartier geloof ik, voor de film klaar is.....
Het is DGK.... Je weet het nooit .....quote:Op zondag 18 november 2007 00:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan? Verwacht je echt nog vuurwerk?
Ik zie Huub in staat om zo los te gaan... hij is zo opgefokt....quote:Op zondag 18 november 2007 00:50 schreef beequeen het volgende:
Eng en enger.
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk Nostalgist.![]()
Echt he, omgquote:Op zondag 18 november 2007 00:54 schreef beequeen het volgende:
Just for the fun, luister naar de pepermuntgeluidjes van Naad en Nix.![]()
![]()
Mijn hemel.... dat klinkt eng....quote:Op zondag 18 november 2007 00:54 schreef beequeen het volgende:
Just for the fun, luister naar de pepermuntgeluidjes van Naad en Nix.![]()
![]()
En maar zuigen en Dennix kijkt film......Jiskefet ten voeten uit.quote:Op zondag 18 november 2007 00:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mijn hemel.... dat klinkt eng....![]()
truth is stranger than fiction....quote:Op zondag 18 november 2007 00:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En maar zuigen en Dennix kijkt film......Jiskefet ten voeten uit.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 00:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En maar zuigen en Dennix kijkt film......Jiskefet ten voeten uit.![]()
Fiction voor Dennix is klaarkomen.quote:Op zondag 18 november 2007 00:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
truth is stranger than fiction....![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 01:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fiction voor Dennix is klaarkomen.![]()
Kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op zondag 18 november 2007 01:02 schreef chufi het volgende:
Naad probeert hem klaar te rukken , maar Nix wil toch liever de film uitkijken.
De sukkel....quote:
Mooi !quote:Op zondag 18 november 2007 01:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten, OT.
http://www.youtube.com/watch?v=PbUtL_0vAJk
Valt voor mij ook niet echt in de categorie 'man', maar ik kan me voorstellen dat pubers dat wel aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 18 november 2007 01:06 schreef Lady-night het volgende:
Onbegrijpelijk dat er dames zijn die Dennis leuk vinden....ik heb zelden in mijn leven zo'n lachwekkende man gezien
Ja vooral hoe ie naar Tanner rende na zn 17% in de popo. Tanner brother, 17%quote:Op zondag 18 november 2007 01:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Valt voor mij ook niet echt in de categorie 'man', maar ik kan me voorstellen dat pubers dat wel aantrekkelijk vinden.
Lachwekkend?? Bedroevenswaardig bedoel jequote:Op zondag 18 november 2007 01:06 schreef Lady-night het volgende:
Onbegrijpelijk dat er dames zijn die Dennis leuk vinden....ik heb zelden in mijn leven zo'n lachwekkende man gezien
Pubers in de zin van meisjes die nodig naar Pearle moeten?quote:Op zondag 18 november 2007 01:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Valt voor mij ook niet echt in de categorie 'man', maar ik kan me voorstellen dat pubers dat wel aantrekkelijk vinden.
Lieve Noucky, ik denk dat jij echt para aan t worden bentquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:27 schreef noucky het volgende:
[..]
Was het zijn drang naar drank om er even uit te willen en dit nu geblokt is? Dit klinkt cru maar zou zo maar kunnen. De dood als smoes vind ik namelijk wel erg ver gaan.
err. jongetjes in de kast denk ikquote:Op zondag 18 november 2007 01:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pubers in de zin van meisjes die nodig naar Pearle moeten?![]()
Dat was echt knallen 100%quote:Op zondag 18 november 2007 01:10 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja vooral hoe ie naar Tanner rende na zn 17% in de popo. Tanner brother, 17%![]()
![]()
Wat is actie? Huub hoeft Amanda maar een hoer te noemen (zoals zij Lieke ook in d'r gezicht noemt) en dikke kans dat ze naar huis moet door haar opvolgende acties.quote:Op zondag 18 november 2007 01:12 schreef Nostalgist het volgende:
en de film is afgelopen...... Nu actie ?
Als puber doe je allemaal dingen waar je je later voor schaamt.quote:Op zondag 18 november 2007 01:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pubers in de zin van meisjes die nodig naar Pearle moeten?![]()
Mag vast niet.....quote:Op zondag 18 november 2007 01:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat is actie? Huub hoeft Amanda maar een hoer te noemen (zoals zij Lieke ook in d'r gezicht noemt) en dikke kans dat ze naar huis moet door haar opvolgende acties.![]()
Nou dan ook maar een OT youtubertje van mijn kantquote:Op zondag 18 november 2007 01:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten, OT.
http://www.youtube.com/watch?v=PbUtL_0vAJk
Schat, duik nu maar lekker je mand in, de FEBO heeft besloten....geen actie vanavond.quote:Op zondag 18 november 2007 01:12 schreef Nostalgist het volgende:
en de film is afgelopen...... Nu actie ?
Pubertje is al volwassen maar zoekt nog steeds de juiste kastquote:Op zondag 18 november 2007 01:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Als puber doe je allemaal dingen waar je je later voor schaamt.![]()
Als dat zo is ga ik ook ! trustenquote:Op zondag 18 november 2007 01:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, duik nu maar lekker je mand in, de FEBO heeft besloten....geen actie vanavond.![]()
Heerlijk en hartverwarmend op dit uur.quote:Op zondag 18 november 2007 01:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou dan ook maar een OT youtubertje van mijn kant
http://www.youtube.com/watch?v=kHIVBHtazJ4
quote:Op zondag 18 november 2007 01:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou dan ook maar een OT youtubertje van mijn kant
http://www.youtube.com/watch?v=kHIVBHtazJ4
Zat me vanmiddag te vervelen en wilde kijken in hoeverre Herman Van Veenquote:Op zondag 18 november 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk en hartverwarmend op dit uur.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=QObZCmp46eY&feature=relatedquote:Op zondag 18 november 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk en hartverwarmend op dit uur.![]()
Me love tipsch.quote:Op zondag 18 november 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=QObZCmp46eY&feature=related
* tipsch toverde Brian met Amanda "plop" naar huis![]()
Frappant !!quote:Op zondag 18 november 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=QObZCmp46eY&feature=related
Is dat niet altijd zo?quote:Op zondag 18 november 2007 01:28 schreef Nostalgist het volgende:
Mensen veranderen in beesten als ze de mens in hun loslaten; het motto van de film......
En ze gaat later weer naar hem terug, en dan wordt ze doodgeslagen.quote:Op zondag 18 november 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
Hurmen van Vien![]()
![]()
![]()
Lieke doet Huub het idee aan de hand met Jaap Deborah en haar vriendje na te spelen. Jaap slaapt Huub dan van de trap. Briljant idee volgens Huub.
omdat we in de SC toch niet echt welkom zijn, deze nog voor jou:quote:
Buffy, ik ben nog nooit Brianfan geweest en ook zeker niet een fan ben van iemand. Een fan zijn betekent idolaat zijn van iemand die je adoreert, of hij/zij nu slecht of goed is.quote:Op zondag 18 november 2007 01:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Lieve Noucky, ik denk dat jij echt para aan t worden bent![]()
![]()
Je was toch Brian fan eerst?
bijgelezen maar kon t niet laten hierop te reageren, sorry
Dromen magquote:Op zondag 18 november 2007 01:34 schreef neehe het volgende:
[..]
En ze gaat later weer naar hem terug, en dan wordt ze doodgeslagen.
Goed idee, het moet nu keihard gespeeltt worden.
HLJ trekken ten strijde totdat Sloerie Amandel weer op haar afwerkplek achter het CS staat. ( dit verzin ik erbij )![]()
Klopt...quote:
Je maakt me aan het huilen en iid, dit is de SC niet maar de gevoelens van Huub die je ziet op de streams sluiten hiet prima op aan.quote:Op zondag 18 november 2007 01:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
omdat we in de SC toch niet echt welkom zijn, deze nog voor jou:
http://www.youtube.com/watch?v=wO7_tp0rD7c
http://www.youtube.com/watch?v=mVMv4RPSOko
http://www.youtube.com/watch?v=rU3i8QwmljI
![]()
![]()
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zondag 18 november 2007 01:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt...
Maar Huub ziet het duidelijk als een omen voor de dingen die gaan gebeuren.....![]()
Dan krijgt hij het ook weer harder terug, maar ja harder dan gisteravond lijkt me moeilijk.. de negatieve spiraal daar word steeds hoger en hoger..quote:Op zondag 18 november 2007 01:43 schreef Nostalgist het volgende:
Huub zit er momenteel goed doorheen.... Maar hij gaat niet weg. Harder dan hard wil hij ze pakken....
Ik dacht 1 of 2 december.quote:Op zondag 18 november 2007 01:47 schreef Donnie29 het volgende:
Wanneer is trouwens het volgende optreden van Huub en Brian?
Zeg het maar.......waar is Brian?quote:Op zondag 18 november 2007 01:49 schreef Nostalgist het volgende:
Zoooo stevige taal van Huub...
Past helaas prima in het beleid vande FEBO om hem weg te krijgen ...quote:Op zondag 18 november 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
Huub staat echt stijf van de stress....... en nu?
Dennis aanpakken ?quote:Op zondag 18 november 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
Huub staat echt stijf van de stress....... en nu?
Boeien maar bedankt voor je post.quote:Op zondag 18 november 2007 01:51 schreef BsJanssen het volgende:
Nadia maakt even duidelijk aan Dennis dat ook al zijn ze geen stelletje, hij toch echt niet met een andere vrouw iets mag doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |