quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
Nieuwe COS, nieuwe kansen
Wel: commentaren op de streams en op de bewoners (al hebben we al héél veel analyses van Huubs gemoedstoestand gehad, dus beperk dat een beetje tot actuele observaties of nieuwe inzichten)
Niet: commentaren op mede users!
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan heel vaak heel boos zijn op akties van Huub maar juist in deze niet omdat je niet kan voelen wat hij voelt. Ik geef het je te doen. hij wil er het programma niet voor uit maar zit daar wel met een klote gevoel. Hij wist dat hij de 12 uur niet zou krijgen maar de bevestiging was toch harder dan hij waarschijnlijk zelf dacht.
Het was ook meer een reactie op een reactie waarop jij reageerde want, 'oeh, hij sloeg zomaar in één keer een glas achterover!!' Boe-fucking-hoe..Stoute boze Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Psycho-analyse? Ik kijk wel link uit, ik zeg alleen dat ik het een mooie actie vond.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
En dan gaan ze nu zeker film kijken?
Strak plan !quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
ja anders word t knokkuhhhhquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
eerst tangen !quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
Of het gesprek met Nadia en nixquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
en die benen! fap fap..quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:40 schreef arneaux het volgende:
Wat een lekker wijf die helemaal in t zwart is en naast Lieke staat.
Da's Ricardo de butlerquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:40 schreef arneaux het volgende:
bedoel je Rachel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:40 schreef arneaux het volgende:
hallo, het is 3 graden onder nul, hoor !quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
Lieke houdt weer krampachtig iemand vast.
[ afbeelding ]
Die van onder de houten hamer van gisteren middagquote:
blijft toch een man hèquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef avonne het volgende:
[..]
bedoel je Rachel?
You're in luck... ze zit steeds haar onderbroekje goed te doen, zonder gene
Ik denk dan gelijk: de alcoholverslaafde heeft geen maat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was ook meer een reactie op een reactie waarop jij reageerde want, 'oeh, hij sloeg zomaar in één keer een glas achterover!!' Boe-fucking-hoe..Stoute boze Huub![]()
Ik dacht alleen maar,' hmmm, lekker.'
Dus niet tegen jou. Dat had ik beter gelijk kunnen zeggen.![]()
Nee hoor, hoorde Amanda vanmiddag zeggen dat ze er waarschijnlijk maandag weer een kregen.quote:
hoe voorspelbaarquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:46 schreef BuffyJan het volgende:
Fuck ze gaan toch film kijken.
ok ik ga call of duty spelen, toedeloe
Mag niet van de burenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
Huub gaat de jurk van Amanda aan stukken knippen en incassert de boete....
Ik word er zo moe van ... alles via de febo....quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef BuffyJan het volgende:
Huub heeft de baas gebeld om te vragen of hij de jurk van mannie mocht kapotmaken. Dat mocht niet. Hij had er n boete voor over. Jaap zegt: dat doe je toch niet voor n ton? Doe niet zo achterlijk. 'Ze'ws Flens had gezegd dat dat lullig zou zijn voor Janice
Wel hoor, Melissa heeft er gisteren één meegenomen. Maandag krijgen ze een Chi. Nu hebben ze geen Chi.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee hoor, hoorde Amanda vanmiddag zeggen dat ze er waarschijnlijk maandag weer een kregen.
Ellende is met al die fotoshoots dat er natuurlijk altijd wel iemand zo'n ding bij zich heeft. Dus heul veul hebben ze er nog niet van gemerkt...
Film kijken![]()
Uhmmzzz.. da's heul normoal in 't Oastenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk dan gelijk: de alcoholverslaafde heeft geen maat.
Bij TMF ook niet normaal drinken maar hoppa ineens het glas achterover.
Vind ik niet normaal zo een glas leeg te drinken.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:46 schreef riri het volgende:
Huub komt al met nieuwe plannen...deze is afgewezen maar ze komen eraan dus....
hij gaat echt keihard spelen
kom, er zijn toch wel dingen te verzinnen die niet persoonlijk bezit zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
Dat is ook niet normaal, dat is abnormaal, dat is niet te geleeeeuveeee http://www.youtube.com/watch?v=be_WPeNyxz8quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Niet dus, mag niet van achterquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
De alcoholist die al maanden nauwelijks drinkt. Als je toch iemand alcoholist wilt noemen, begin dan maar eens bij Amanda en Nadia, die zijn echt elke dag aangeschoten als ze de kans krijgen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Die twee mogen zich van mij elke dag lam zuipen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
De alcoholist die al maanden nauwelijks drinkt. Als je toch iemand alcoholist wilt noemen, begin dan maar eens bij Amanda en Nadia, die zijn echt elke dag aangeschoten als ze de kans krijgen.
Ja maar dat ziet ze niet, tis namelijk allemaal Huub zn schuldquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
De alcoholist die al maanden nauwelijks drinkt. Als je toch iemand alcoholist wilt noemen, begin dan maar eens bij Amanda en Nadia, die zijn echt elke dag aangeschoten als ze de kans krijgen.
Jep Rammstein it isquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Ich will" Kenelijk wil hij moedwillig de regels breken
Nummer van Rammstein ?
Zal hij weinig kans voor krijgen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:52 schreef avonne het volgende:
Volgens Huub is de stijltang niet van Melisa, maar van de Febo,
Huub wil alleen nog maar asociale gore plannen.
TerrorHuub?
Denk het.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Ich will" Kenelijk wil hij moedwillig de regels breken
Nummer van Rammstein ?
In het westen ook..quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhmmzzz.. da's heul normoal in 't Oasten
zegt genoeg over zijn "mindset"quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:52 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jep Rammstein it is
Buck dich is wel een goed nummer voor amanda
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:52 schreef Nostalgist het volgende:
Huub gaat zijn frustratie stoppen in "gore plannen die in de telegraaf komen".....
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was ook meer een reactie op een reactie waarop jij reageerde want, 'oeh, hij sloeg zomaar in één keer een glas achterover!!' Boe-fucking-hoe..Stoute boze Huub![]()
Ik dacht alleen maar,' hmmm, lekker.'
Dus niet tegen jou. Dat had ik beter gelijk kunnen zeggen.![]()
Precies. Ik heb dat ook hoor, als ik heel pissig ben dan hele harde muziek opzetten en meebrullen. Heerlijk! Dat lucht altijd wel op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
zegt genoeg over zijn "mindset"![]()
![]()
Nou inderdaad, het is oersaaiquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alles voor TV olé olééé..
Even wat heibel op mijn saaie zaterdagavond please![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alles voor TV olé olééé..
Even wat heibel op mijn saaie zaterdagavond please![]()
![]()
"Beter uitdoven dan opbranden" - Jules Deelder... Huub gaat ervoor, denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Denk het.
Hij heeft gezegt dat hij desnoods de show zou opblazen als één van 'hun' dreigde te winnen.
En ik geloof hem ook. De jackpot nog lever maken zodat er niks meer te winnen valt dat een uitgeleefde villa die niemand toch wilt hebben...
Amanda en BRian stonden toch al op het punt van vertrek verleden week na het 'vrijdag incident'
Nee joh, lekker in Almere, staat een mooie TBS kliniek, vlakbij mama Netty. Kan ze mooi elke dag op bezoek komen bij zequote:Op zaterdag 17 november 2007 22:54 schreef blomst het volgende:
Ik vind dat Brian en Amanda vanavond niet de zelfde ruimte mogen slapen als Huub, en dus Moeten Brian en Amanda maar in een tentje buiten slapen
Denk het ook.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Beter uitdoven dan opbranden" - Jules Deelder... Huub gaat ervoor, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |