Waar haal ik dat goedje en hoeveel kost het? Is het natuurlijk eigenlijk, wil eigenlijk geen troep in/op me?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:59 schreef pluizemuis het volgende:
Hallo daar,
Ik heb ook extreem haaruitval gehad.En vooral de contourlijn en de inhammen.
Uiteindelijk heb ik van de dermataloog MINOXIDIL voorgeschreven gekregen(wordt niet vergoed)en na een paar maanden intensief gebruik heb ik al weer een paar centimeter haar terug.
Probeer het ook eens.Je gaat er baat bij krijgen.
Successss ermee
Ja als ik zo'nquote:Op maandag 17 december 2007 20:05 schreef TeChNo2 het volgende:
Goh, ik heb precies het tegenovergestelde: ik scheer het al tijden kaal, gewoon omdat me dat prima bevalt![]()
Toch kan het me wel voorstellen dat je er van baalt, maar het klinkt ook wel alsof je het erger maakt dan het is... maar ja dat zal voor iedereen wel weer anders zijn..
Een vriend van me had alopecia (toen ie 12 was) maar dat had met stress te maken (ouders gingen scheiden met veel "gedoe"), en toen de stress voorbij was, groeide zijn haar gewoon weer "terug".
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:29 schreef capibara het volgende:
[..]
Ja als ik zo'nslee had zou ik ook de stroomlijn niet willen verstoren! Ruil ik zo me coupe voor in.
Volgens mij ga je er inderdaad zelf ook al iets makkelijker over denkenquote:Buiten dat, ik scheer het dus nooit kaal en ben dus gewend aan een volle bos haar. Wat mij betreft blijft ie ook nog ff. Wel lekker ontnuchterend deze 'thread' lijkt wel of niemand het echt een issue zou vinden.
Bij vrienden heb ik het nooit een issue gevonden, al heb ik ze er wel flink mee gepest toen (juist omdat ik toen helemaal geen idee had dat het een issue zou kunnen zijn).quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:01 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Volgens mij ga je er inderdaad zelf ook al iets makkelijker over denkenenne: draai de rollen eens om, stel dat een goede vriend van je kaal zou worden (al dan niet vrijwillig), zou jij dat dan een issue vinden ?
Tuurlijk, we zijn allemaal ooit geschrokken. Kaal is cool, alleen je moet eerst zelf kaal worden om dat in te zien natuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 00:05 schreef capibara het volgende:
Het lijkt ook wel of kale mannen het direct opvalt als je haar dunner wordt. kijken ze met zo'n vreedzame glimlach je kapsel in, de rukkers! Wellicht dat iemand die tot die groep behoort dit voorgevoel kan bevestigen..............
Nou wordt het toch wel tijd voor een fotootje voodat ik het echt geloof hoor... maar je ziet er vast stoer :quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef capibara het volgende:
Alcohol, O&N en een grote bek maken meer kapot dan je lief is. Na het verlies van een potje poker hebben een paar maten me haar eraf geschoren. dubbele kater dus op de eerste en moet ik volgende week als 'kale' naar dat voetbal-reunietje. Wordt zwaar in het stof bijten denk ik.
Respectquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef capibara het volgende:
Alcohol, O&N en een grote bek maken meer kapot dan je lief is. Na het verlies van een potje poker hebben een paar maten me haar eraf geschoren. dubbele kater dus op de eerste en moet ik volgende week als 'kale' naar dat voetbal-reunietje. Wordt zwaar in het stof bijten denk ik.
Ja dat lijkt me nou net niet zo'n goed idee. Dan weet me omgeving ook gelijk dat ik er zo lekker hysterischquote:[b]
[..]
Nou wordt het toch wel tijd voor een fotootje voodat ik het echt geloof hoor... maar je ziet er vast stoer :uit
Kom maar op.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh Dr. Oz had hier iets over te vertellen. Alleen weer vergeten wat ook weer...
Jij hebt makkelijk praten, jij bent kaal "by choice". Dat zou ik ook wel willen. Vind kaal worden vernederend en STOM! Ik begin ook een hekel te krijgen aan mannen met een volle bos haar. Snap niet dat dit mij moet overkomen. IK WIL HAAR!!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:56 schreef TeChNo2 het volgende:
"doen alsof scoort altijd"![]()
(en "jouw omgeving" stalkt je op fok, dat is pas echt erg...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |