abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54974844
TVP

Ik heb overigens sinds mijn 16e ´aardig flinke´ inhammen kan ik zelf wel zeggen. Het goede is echter dat het niet erger is geworden, hoogstends een paar millimeter en ben nu 21 en heb nu lang haar (daardoor lijkt het altijd ietsie erger)

Ben ter preventie wel aan de Nisim shampoo gegaan welke claimt DHT op de hoofdhuid te verminderen -> een bijproduct van testosteron dat kaalheid veroorzaakt

Ik wil ook ABSOLUUT mijn haardos behouden maar als er niks anders opzit dan finasteride slikken dan vrees ik dat het toch maar de tondeuse wordt. Mijn gezondheid is belangrijker dan mijn looks.

Ik hoop dat het bij mijn inhammen blijft voor een goed lange tijd. Er zijn namelijk mannen die alleen kaal worden op de inhammen en voor de rest nog een mooie bos haar hebben.
Pulease!
pi_55025538
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 10:40 schreef Slarioux het volgende:
Nee, jij zit gewoon nog in fase 1 .
In welke fase zit jij gast!?!

Fuck wat gaat het snel!
pi_55035364
Hallo daar,

Ik heb ook extreem haaruitval gehad.En vooral de contourlijn en de inhammen.
Uiteindelijk heb ik van de dermataloog MINOXIDIL voorgeschreven gekregen(wordt niet vergoed)en na een paar maanden intensief gebruik heb ik al weer een paar centimeter haar terug.
Probeer het ook eens.Je gaat er baat bij krijgen.
Successss ermee
pi_55343729
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:59 schreef pluizemuis het volgende:
Hallo daar,

Ik heb ook extreem haaruitval gehad.En vooral de contourlijn en de inhammen.
Uiteindelijk heb ik van de dermataloog MINOXIDIL voorgeschreven gekregen(wordt niet vergoed)en na een paar maanden intensief gebruik heb ik al weer een paar centimeter haar terug.
Probeer het ook eens.Je gaat er baat bij krijgen.
Successss ermee
Waar haal ik dat goedje en hoeveel kost het? Is het natuurlijk eigenlijk, wil eigenlijk geen troep in/op me?
Fuck wat gaat het snel!
pi_55344093
Goh, ik heb precies het tegenovergestelde: ik scheer het al tijden kaal, gewoon omdat me dat prima bevalt

Toch kan het me wel voorstellen dat je er van baalt, maar het klinkt ook wel alsof je het erger maakt dan het is... maar ja dat zal voor iedereen wel weer anders zijn..

Een vriend van me had alopecia (toen ie 12 was) maar dat had met stress te maken (ouders gingen scheiden met veel "gedoe"), en toen de stress voorbij was, groeide zijn haar gewoon weer "terug".
Gelukkig zonder haar
pi_55432635
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:05 schreef TeChNo2 het volgende:
Goh, ik heb precies het tegenovergestelde: ik scheer het al tijden kaal, gewoon omdat me dat prima bevalt

Toch kan het me wel voorstellen dat je er van baalt, maar het klinkt ook wel alsof je het erger maakt dan het is... maar ja dat zal voor iedereen wel weer anders zijn..

Een vriend van me had alopecia (toen ie 12 was) maar dat had met stress te maken (ouders gingen scheiden met veel "gedoe"), en toen de stress voorbij was, groeide zijn haar gewoon weer "terug".
Ja als ik zo'n slee had zou ik ook de stroomlijn niet willen verstoren! Ruil ik zo me coupe voor in.

Buiten dat, ik scheer het dus nooit kaal en ben dus gewend aan een volle bos haar. Wat mij betreft blijft ie ook nog ff. Wel lekker ontnuchterend deze 'thread' lijkt wel of niemand het echt een issue zou vinden.
Fuck wat gaat het snel!
pi_55443066
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 01:29 schreef capibara het volgende:

[..]

Ja als ik zo'n slee had zou ik ook de stroomlijn niet willen verstoren! Ruil ik zo me coupe voor in.

(maarre toen ik nog in een corsa reed had ik ook al die coupe biljartbal )
quote:
Buiten dat, ik scheer het dus nooit kaal en ben dus gewend aan een volle bos haar. Wat mij betreft blijft ie ook nog ff. Wel lekker ontnuchterend deze 'thread' lijkt wel of niemand het echt een issue zou vinden.
Volgens mij ga je er inderdaad zelf ook al iets makkelijker over denken enne: draai de rollen eens om, stel dat een goede vriend van je kaal zou worden (al dan niet vrijwillig), zou jij dat dan een issue vinden ?

edit: kijk ook eens hier (allemaal mensen die 't zeker geen probleem vinden) ... Hoofd kaalscheren #5

[ Bericht 12% gewijzigd door TeChNo2 op 21-12-2007 16:25:40 ]
Gelukkig zonder haar
pi_55486902
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 15:01 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Volgens mij ga je er inderdaad zelf ook al iets makkelijker over denken enne: draai de rollen eens om, stel dat een goede vriend van je kaal zou worden (al dan niet vrijwillig), zou jij dat dan een issue vinden ?
Bij vrienden heb ik het nooit een issue gevonden, al heb ik ze er wel flink mee gepest toen (juist omdat ik toen helemaal geen idee had dat het een issue zou kunnen zijn).

Vorige week na het zaalvoetbal zei een maat van me uit het team: "volgend jaar ben je een van 'ons', je houdt het toch niet tegen" . Dat zei tie wijzend naar ze kale hoofd. Dat vond ik wel RUK en als het zo doorgaat moet ik binnen het jaar me halflange haar kortknippen. Dat trek ik niet en vind dat best wel een issue , tikkie vernederend zelfs .
Fuck wat gaat het snel!
  Vis een optie? zondag 23 december 2007 @ 13:55:11 #59
70532 loveli
N
pi_55488927
Minoxidil helpt wel, maar het pakt de oorzaak niet aan. De groeicyclus van je haar wordt langer zodat er meer haren tegelijk aan het groeien zijn. Het proces van alopecia androgenetica (mannekijke haaruitval) wordt niet geremd. Alleen finasteride en vergelijkbare middelen pakken de oorzaak aan.
Er zijn ook middelen om je haar voller te laten lijken om zo de haaruitval te camoufleren. Het simpelste is andrelon volumecreme, maar er zijn ook producten met vezeltjes die je in je haar kunt strooien zodat het dikker oogt. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, zorg er wel voor dat het je leven niet te veel beinvloedt
crap in = crap out
  zondag 23 december 2007 @ 14:14:37 #60
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_55489477
Lubbers gaat toch al richting de 70? Ook nog wel wat haar. En Dries van Agt. En Balkenende. Hmm. Ik heb het door. Je moet gewoon partijleider van 't CDA zijn, dan heeft God medelijden met je.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 23 december 2007 @ 14:18:51 #61
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_55489606
quote:
Op zondag 18 november 2007 00:05 schreef capibara het volgende:
Het lijkt ook wel of kale mannen het direct opvalt als je haar dunner wordt. kijken ze met zo'n vreedzame glimlach je kapsel in, de rukkers! Wellicht dat iemand die tot die groep behoort dit voorgevoel kan bevestigen..............
Tuurlijk, we zijn allemaal ooit geschrokken. Kaal is cool, alleen je moet eerst zelf kaal worden om dat in te zien natuurlijk.
.

-edit- En ik heb ook iedereen altijd uitgelachen, tot vervelens aan toe, je ziet wat er van komt. Ik zou me nog even drukker maken, dan gaat het proces nóg sneller. Btw mensen die kaal worden krijgen ook een groter geslachtsorgaan.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_55524051
Hmmmm, dan wordt het sociaal onacceptabel vrees ik. Heb nu al niks te klagen namelijk.

Bovendien heb jij er wel een kop voor, dan hebbie makkelijk praten. Ik heb meer een kop voor een volle haardos. Buiten dat blijf ik liever pesten eigenlijk. Past beter bij me dan andersom.

p.s. loveli; camouflage middelen?!?! Dat trek ik niet hoor, het moet gewoon stoppen!
Fuck wat gaat het snel!
pi_55637724
Ik wist ook niet wat voor schedel er onder mijn haar vandaan kwam hoor. Maar ik vind het verdoezelen van kaalheid zo ... zo . Dus ik ben naar millimeters gegaan en toen was de stap naar glad ook zo gemaakt. Overigens draag ik nu weer stoppels, want 2 millmeter is aanmerkelijk warmer dan glad kaal.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_55718402
Alcohol, O&N en een grote bek maken meer kapot dan je lief is. Na het verlies van een potje poker hebben een paar maten me haar eraf geschoren. dubbele kater dus op de eerste en moet ik volgende week als 'kale' naar dat voetbal-reunietje. Wordt zwaar in het stof bijten denk ik.
Fuck wat gaat het snel!
pi_55718524
Haha je zit nou al in acceptance dus!

Maar het is alleen je hoofdhaar? Mijn tante is op haar 14e (!) al (!) haar haar kwijtgeraakt. Dat schijnt ook een of andere aandoening te zijn. Zelf haar wenkbrouwen en wimpers heeft ze niet meer...
pi_55718864
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef capibara het volgende:
Alcohol, O&N en een grote bek maken meer kapot dan je lief is. Na het verlies van een potje poker hebben een paar maten me haar eraf geschoren. dubbele kater dus op de eerste en moet ik volgende week als 'kale' naar dat voetbal-reunietje. Wordt zwaar in het stof bijten denk ik.
Nou wordt het toch wel tijd voor een fotootje voodat ik het echt geloof hoor... maar je ziet er vast stoer : uit
Gelukkig zonder haar
pi_55719423
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef capibara het volgende:
Respect
Al die haargroei middelen kosten een hoop geld, en zodra je stopt met het gebruik ben je binnen de kortste keren weer zo kaal als dat je zou zijn zonder die middelen. Uitstel, maar geen afstel dus.

Vraag voor de anderen; zijn er nog trucjes om een kale knar er zo toonbaar mogelijk uit te laten zien?
pi_55719516
Scheermes. Zo kaal mogelijk = imo zo toonbaar mogelijk
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_55729055
Dat is natuurlijk vervelend voor je. capibara, maar bekijk het positief. Nu kun je beter dan ooit zien in hoeverre de kaalheid al gevorderd is, en je kunt kijken hoe het je staat. Het is nu natuurlijk niet leuk, maar misschien staat het je wel helemaal niet slecht. (zolang je geen lelijke littekens op je hoofdhuis hebt, valt het vast enorm mee...ik weet waar ik het over heb helaas.)

@ zatoichi: waar jouw tante aan lijdt heet Alopecia Areata Totalis. Hierbij valt al het haar uit. Dit lijkt me een nog vervelendere aandoening dan waar ik last van heb, Scarring Alopecia.
pi_55786011
quote:
[b]

[..]

Nou wordt het toch wel tijd voor een fotootje voodat ik het echt geloof hoor... maar je ziet er vast stoer : uit
Ja dat lijkt me nou net niet zo'n goed idee. Dan weet me omgeving ook gelijk dat ik er zo lekker hysterisch op reageer. Dan maken ze me helemaal af volgend weekend .

Kan nu beter net doen alsof ik het de normaalste zaak van de wereld vind en het totaal geen issue is . Vet een Potje liegen dus. Dan moet ik zeker niet met me 'kale' kop in dit lijntje gaan staan.!!

Kaal worden is STOM!
Fuck wat gaat het snel!
pi_55792109
"doen alsof scoort altijd"

(en "jouw omgeving" stalkt je op fok, dat is pas echt erg... )
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:16:44 #72
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_55796800
[doom scenario]
Een van de meest voorkomende typen van kaalheid bij mannen is haarverlies dat wordt veroorzaakt door het mannelijk hormoon androgen. Dit soort haarverlies wordt gekenmerkt door verschillende karakteristieke haarpatronen die geleidelijk aan zichtbaar worden.

Het begint met een algemeen terugwijken van de haarlijn op het voorhoofd.
Vervolgens zien we een sterk terugwijkende haarlijn aan beide zijden van de voorkant van de schedel
(de inhammen) en tot slot zien we dat het haar op de kruin steeds dunner wordt.

Sommige mannen maken zich bezorgd over dunner wordend haar en haaruitval.
[/doomsecenario]

[droomscenario]
Adenogen is een zeer intensieve, versterkende behandeling voor het haar, zorgt voor een vollere haardos, geeft vitaliteit aan de haarwortel en zorgt voor een gezonde hoofdhuid en haargroeicyclus.

Bijvoorbeeld van Shiseido.

Volgens Shiseido zien 9 van de 10 mannen na een half jaar gebruik duidelijk resultaat. [/droomscenario]

[realist]
Drie maal daags in masseren. Succes, en toon discipline.
Kost maar 32~50 euro per flesje van 150 ml, en dat ben je ook maandelijks wel kwijt. [/realist]

Sterkte.
pi_55797012
Oooooh Dr. Oz had hier iets over te vertellen. Alleen weer vergeten wat ook weer...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 6 januari 2008 @ 16:09:02 #74
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_55825109
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh Dr. Oz had hier iets over te vertellen. Alleen weer vergeten wat ook weer...
Kom maar op.
pi_55863863
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:56 schreef TeChNo2 het volgende:
"doen alsof scoort altijd"

(en "jouw omgeving" stalkt je op fok, dat is pas echt erg... )
Jij hebt makkelijk praten, jij bent kaal "by choice". Dat zou ik ook wel willen. Vind kaal worden vernederend en STOM! Ik begin ook een hekel te krijgen aan mannen met een volle bos haar. Snap niet dat dit mij moet overkomen. IK WIL HAAR!!!!
Fuck wat gaat het snel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')