Is in Eindhoven. Ik verwachtte ook niks hoor, maar wilde alleen zeggen dat jullie goede tips hadden voor de TS.quote:Op maandag 19 november 2007 23:00 schreef Delicieux het volgende:
[..]
Hmmm, moeilijk.... kenniknie.....sorry....
Maar biomedi-nogwat kun je dan ook niet in Delft studeren, toch?
Onderzoekssector en Spanje gaat niet echt samen... Helaas, maar waar...quote:Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef Bendoverp het volgende:
Als iemand me zo kon helpen in de biomedische onderzoekssector in Barcelona...yes please.
Ach... als je ambitie is om zoveel mogelijk belasting- of industriegeld te gebruiken voor zo ineffectief mogelijk onderzoek waar niemand klaagt indien er geen of slechte resultaten komen -als er al een keer resultaten komen-, dan zit je in Spanje goed.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:40 schreef Bramito het volgende:
[..]
Onderzoekssector en Spanje gaat niet echt samen... Helaas, maar waar...
Static, kom er maar in.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:14 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Iemand die nu in Dubai woont en werkt zegt dat de salarissen voor administratief/secretarieel personeel vrij hoog liggen. Weet weet hier meer van (denk aan 3000 euro per maand incl appartement en visum). Ik ben bereid erover na te denken voor een jaartje maar het lijkt me allemaal een beetje te rooskleurig. Voor je het weet beland je achter een raam ofzo.Wie weet meer.
Ik zal je eerlijk bekennen, ik ben nogal naief, geloof dingen erg snel. Zie het al helemaal voor me. Vandaar. Ik wil niet in een bordeel eindigen ofzo. Dus wie het weet mag het zeggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Static, kom er maar in.
Ik kan me voorstellen dat het uitgavepatroon, en 't levensonderhoud, op dat soort plekken dan ook wel conform is met het werk. Maar ik kan er naast zitten.
Dream on. Op welke planeet leef je?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:14 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Iemand die nu in Dubai woont en werkt zegt dat de salarissen voor administratief/secretarieel personeel vrij hoog liggen. Weet weet hier meer van (denk aan 3000 euro per maand incl appartement en visum). Ik ben bereid erover na te denken voor een jaartje maar het lijkt me allemaal een beetje te rooskleurig. Voor je het weet beland je achter een raam ofzo.Wie weet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |