Zie mijn tweede voetnoot en verder EDquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik gebruik wil maken van een kansloze pyscholoog?![]()
Dat is nou jammerquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Neem eens kontakt op met ROVER RIKUS en verder ga ik niet
je eerste voetnoot was al een ramp....de tweede wil ik niet eens zien?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Zie mijn tweede voetnoot en verder ED
je hebt gelijk avonne....let`s go onnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
Ho, stop!
Niet elkaar aanvallen, mensen.
Daarnaast zijn denk ik alle argumenten van beide zijden betreffende Huubs gemoedstoestand nu wel een aantal keren herhaald.
Move on, people... enjoy the streams !
hoezo ik zit te genieten van die goddelijke Nadia in het avondlicht in een prachtige ivoorkleurige creatie van een fenomeen genaamd JANquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef Heathen het volgende:
Wat een teringavond zeg.
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is zelf half-joods,
volgens mij heeft hij het daarom nogal vaak over gaskamers e.d.
als ik half joods was had ik ook niet geweten wat ik met de geschiedenis aan had gemoeten,
zit volgens mij veel woede bij huub over de oorlog, niet te snel oordelen zou ik zeggen,
dit komt van erg diep........
Nee hoor 1-0quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef Heathen het volgende:
Wat een teringavond zeg.
je let toch wel op het subtiele gebruik van veiligheidsspelden he??quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hoezo ik zit te genieten van die goddelijke Nadia in het avondlicht in een prachtige ivoorkleurige creatie van een fenomeen genaamd JAN
Ericahysterica zeg het eens, zit er aan je man een steekje los ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:20 schreef neehe het volgende:
quote]Op zaterdag 17 november 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind dat hier vanavond een donkere sfeer hangt....Huub heeft blijkbaar veel invloed op dit forum terwijl er toch echt meer mensen aan het spel deelnemen
kappen, alsjeblieft !quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:20 schreef neehe het volgende:
Ericahysterica zeg het eens, zit er aan je man een steekje los ?
Heeft hij je deze naan (ericahysterica ) gegeven ?
Hij gaat hier steeds harder schreeuwen, misschien tijd voor een consult bij een geachte collega ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |