Zie mijn tweede voetnoot en verder EDquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik gebruik wil maken van een kansloze pyscholoog?![]()
Dat is nou jammerquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Neem eens kontakt op met ROVER RIKUS en verder ga ik niet
je eerste voetnoot was al een ramp....de tweede wil ik niet eens zien?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Zie mijn tweede voetnoot en verder ED
je hebt gelijk avonne....let`s go onnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
Ho, stop!
Niet elkaar aanvallen, mensen.
Daarnaast zijn denk ik alle argumenten van beide zijden betreffende Huubs gemoedstoestand nu wel een aantal keren herhaald.
Move on, people... enjoy the streams !
hoezo ik zit te genieten van die goddelijke Nadia in het avondlicht in een prachtige ivoorkleurige creatie van een fenomeen genaamd JANquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef Heathen het volgende:
Wat een teringavond zeg.
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is zelf half-joods,
volgens mij heeft hij het daarom nogal vaak over gaskamers e.d.
als ik half joods was had ik ook niet geweten wat ik met de geschiedenis aan had gemoeten,
zit volgens mij veel woede bij huub over de oorlog, niet te snel oordelen zou ik zeggen,
dit komt van erg diep........
Nee hoor 1-0quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef Heathen het volgende:
Wat een teringavond zeg.
je let toch wel op het subtiele gebruik van veiligheidsspelden he??quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hoezo ik zit te genieten van die goddelijke Nadia in het avondlicht in een prachtige ivoorkleurige creatie van een fenomeen genaamd JAN
Ericahysterica zeg het eens, zit er aan je man een steekje los ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:20 schreef neehe het volgende:
quote]Op zaterdag 17 november 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind dat hier vanavond een donkere sfeer hangt....Huub heeft blijkbaar veel invloed op dit forum terwijl er toch echt meer mensen aan het spel deelnemen
kappen, alsjeblieft !quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:20 schreef neehe het volgende:
Ericahysterica zeg het eens, zit er aan je man een steekje los ?
Heeft hij je deze naan (ericahysterica ) gegeven ?
Hij gaat hier steeds harder schreeuwen, misschien tijd voor een consult bij een geachte collega ?![]()
Goed verwoord Marky, heb zelf kanker en vind het niet zo\'n probleem als mensen dat als scheldwoord gebruiken. Ik vind het een gebrek aan beschaving, hetzelfde als iemand voor hoer uitschelden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:07 schreef marky het volgende:
[..]
Als dit de manier is waarop je reageert dan heb je mi geen moer van je bezoek aan Dachau, Treblinka en Sobibor begrepen.
Ik heb heel wat familieleden aan de kanker kapot zien gaan maar kan het scheldwoord altijd nog los zien van de ziekte. Het heeft namelijk niets met elkaar te maken.
Dat Huub gewoon heel veel frustraties heeft op dit moment is niet meer dan een menselijke reaktie. Je gaat bijna hopen dat een van die andere straks een twaalf uur nodig hebben.
Sorry was net te laat, maar ik maak maar een geintje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
Ho, stop!
Niet elkaar aanvallen, mensen.
Daarnaast zijn denk ik alle argumenten van beide zijden betreffende Huubs gemoedstoestand nu wel een aantal keren herhaald.
Move on, people... enjoy the streams !
Ik bedoel eerder hier op het forum. Mensjes die hier nogal zuigen en andere mensjes die niet echt tegen het zuigen kunnen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hoezo ik zit te genieten van die goddelijke Nadia in het avondlicht in een prachtige ivoorkleurige creatie van een fenomeen genaamd JAN
Lieke was de enige die op eigen merites kon poseren. De andere twee hebben er een vent ter compensatie bij nodig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef avonne het volgende:
het ziet er niet uit, zeg.
Nadia heeft een gezicht als een oorwurm
En Dennis heeft een domme grijns op zijn gezicht terwijl hij erbij zit als een zoutzak.
Ach, Jeroen heeft uiteindelijk ook BB6 gewonnenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me beter voor Huub iets simpels te gaan doen wat hij kan winnen (bijvoorbeeld 4 op een rij spelen met Amanda). Schaken met Jaap geeft alleen maar nog meer deuken in zijn ego.
Paar dagen geleden had Huub gewonnen van Jaap met schakenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me beter voor Huub iets simpels te gaan doen wat hij kan winnen (bijvoorbeeld 4 op een rij spelen met Amanda). Schaken met Jaap geeft alleen maar nog meer deuken in zijn ego.
Bedenkt wel, het leven van modellen gaat niet over rozen. Kotsen, in de kou staan en je tieten zakken dan ook nog af. En dennis moet meer open kijken van de kapper dus zijn voorhoofd wordt steeds hoger en hij kijkt steeds debieler. Dennis kan nu ook niet eten en dat valt ook al niet mee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef avonne het volgende:
het ziet er niet uit, zeg.
Nadia heeft een gezicht als een oorwurm
En Dennis heeft een domme grijns op zijn gezicht terwijl hij erbij zit als een zoutzak.
Hij heeft p[as geleden nog gewonnen van Jaap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
leg uit wat is dat in vredesnaam een defecte emotieregulatie?
volgens mij ook, het maakt nogal wat los bij sommigenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef cindy10 het volgende:
effe serieus,de beweging in het huis en ook op de forums zijn toch voer voor ECHTE psychologen?
volgens mij kan hier best iemand op afstuderen??![]()
Als jij dat nou ook is ging doen. Met kansloos je eigen frustraties lopen verkondigen op een forum schiet je ook niet veel op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Met dat handje tegen zn kin....... konden ze niet een nog afgezaagdere pose vinden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef avonne het volgende:
Dat vest van Dennis![]()
geef die ouwe man nog een bord eten
Ik dacht dat Huub katholiek was maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is zelf half-joods,
volgens mij heeft hij het daarom nogal vaak over gaskamers e.d.
als ik half joods was had ik ook niet geweten wat ik met de geschiedenis aan had gemoeten,
zit volgens mij veel woede bij huub over de oorlog, niet te snel oordelen zou ik zeggen,
dit komt van erg diep........
En Ja, dat had nooit de winnaar mogen zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:23 schreef NS het volgende:
[..]
Ach, Jeroen heeft uiteindelijk ook BB6 gewonnen![]()
Zou mij zomaar niets verbazen of iets van communicatiewetenschappen of sociologie ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef cindy10 het volgende:
effe serieus,de beweging in het huis en ook op de forums zijn toch voer voor ECHTE psychologen?
auw...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als jij dat nou ook is ging doen. Met kansloos je eigen frustraties lopen verkondigen op een forum schiet je ook niet veel op.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als jij dat nou ook is ging doen. Met kansloos je eigen frustraties lopen verkondigen op een forum schiet je ook niet veel op.
mensen, laten we kalm blijven, en anders een voorbeeld nemen aan dit hondje:quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. Snap ook niet wat voor show ze moeten lopen met die in 1 uurtje in elkaar gefrotte jurkjes.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:28 schreef avonne het volgende:
Ik verbaas me werkelijk over het gedrag van Janice.
Nog steeds geen spoor van irritatie, stress of wanhoop. Nu is hij druk en komisch aan het doen om (denk ik) te voorkomen dat Nadia weer ergens over begint te zeuren.
Maar dat gebrek aan stress bijv.... net alsof het niet belangrijk voor hem is.
Waar zijn die foto''s dan voor?
Geen idee misschien voor zijn fotoboek voor klanten ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:28 schreef avonne het volgende:
Nog steeds geen spoor van irritatie, stress of wanhoop. Nu is hij druk en komisch aan het doen om (denk ik) te voorkomen dat Nadia weer ergens over begint te zeuren.
Om zijn ego op te krikken...niets meer en niets minder...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:28 schreef avonne het volgende:
Maar is het toch geworden en dat is en blijft een feitquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:29 schreef blomst het volgende:
[..]
En Ja, dat had nooit de winnaar mogen zijn![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Das een goeie, nu gaan we allemaal weer gezellig doen tegen elkaar, goed
![]()
Dennis: Nadia je tiet zit heerlijk
Ooohhhhh slim.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef cindy10 het volgende:
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die linkervoet van Huub.....![]()
als variant op het vest van Dennis
Je hoeft het ook niet te kunnen rijmen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:29 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub katholiek was maar dat terzijde.
Als hij half-joods is zou zeker Huub moeten weten hoeveel verdriet dat vele mensen heeft aangedaan. Datzelfde verdriet gunt Huub de bewoners, nou sorry dit kan ik niet rijmen.
zelf doe ik geen studie in 1 van die richtingen,maar anders zou ik er serieus over nadenken of ik iets kon met dit gekken gesticht!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zou mij zomaar niets verbazen of iets van communicatiewetenschappen of sociologie ofzo
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, ik heb de shoot met Lieke gezien. Helemaal geen probleem gemerkt, was gewoon op de sofa en Lieke volgde de aanwijzingen heel goed op. Het enige was dat haar 'jurk' soms moeilijk te plooien was (gladde stof, gleed weg).quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
Fotografe "Amanda was makkelijk en Nadia was makkelijk"
Lieke niet? Heeft iemand het gevolgd?
ja het hangt er eigenlijk van af wat ze met makkelijk bedoelen.........snel klaar omdat het een stel lelijke meiden zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
Fotografe "Amanda was makkelijk en Nadia was makkelijk"
Lieke niet? Heeft iemand het gevolgd?
Is Hans Klok langs geweest?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, Naad! Je ziet zo niks van je buik !quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen waarschuwing gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef EdAtTheBar het volgende:
----------------------------> ik heb genoeg gewaarschuwd
zo lijkt het bijna nog wat.... jammer dat we allen weten,dat ze zich leegkotst,houd van frambozen sperma,en daarbij 3 buiken en navels heeft.quote:
en zijn fokforum momentje thx dreamboy!quote:
Toch nog iemand met humor....quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is wel origineel, iemand in 3-en zagen.
Vergeet ff niet dat brrrrrian heel makkelijk met het prive adres van Cora over de balk kwam. -----------------------quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:50 schreef coldstar het volgende:
Dit is nou het gemene van Huub. Zegt datum en discotheek waar ze op moeten treden en roep tegenstanders vanb Brain op, hoe gemeen ben je dan. Ik hoop dat RTL optreed en hem lekker thuis laat. Zoniet, dan hoop ik dat er veel Brain fans zullen zijn en Huub eens op zijn nummer zetten.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:20 schreef Py het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt![]()
Ik wil deze argumenten nog graag een keer langs laten komen
Ik heb idd ook veel woede gemerkt over de oorlog bij Huub. En het feit dat je halfjoods bent maakt het niet makkelijker.
![]()
Morgen nog zo n dag met de jury en weer die jurkenkwesties en haren en make upquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:41 schreef noucky het volgende:
Wanneer houden die fotoshoots eens op, de hele week is het al bijna zo.
Het ene met het andere vergelijken slaat nergens op.... Huub moet bij zichzelf blijven. Dat onderscheid hem van trash.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vergeet ff niet dat brrrrrian heel makkelijk met het prive adres van Cora over de balk kwam. Heb je je daar ook zo aan gestoord vraag ik me dan af.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |