Was ik maar zo iets tegengekomen. Is het nog wat geworden?quote:Op zondag 18 november 2007 15:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik sprak gisteren een leuk Belginnetje. Toen ze lachte waren alle problemen verdwenen.
Mocht je met je piel in haar poep?quote:Op zondag 18 november 2007 15:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik sprak gisteren een leuk Belginnetje. Toen ze lachte waren alle problemen verdwenen.
Srebrenica.quote:Op zondag 18 november 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
Maar geef eens antwoord? Waarom is kok een moordenaar?
Uhhh Molenaar?quote:Op zondag 18 november 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord? Waarom is kok een moordenaar?
Oh wacht, Belgische uitdrukking.quote:Op zondag 18 november 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mocht je met je piel in haar poep?
We kunnen het hebben dat scheelt nogal. Maar goed je hebt elders ook wel van die orkanenjagers enzo.quote:Op zondag 18 november 2007 13:28 schreef Gabry het volgende:
Nederland is het enige land op Aarde waar de mensen enthousiast worden als er een superstorm verwacht wordt.
Het werd best wel geil, maar ze wilde niet verder dan tongen.quote:Op zondag 18 november 2007 15:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was ik maar zo iets tegengekomen. Is het nog wat geworden?
Een statement correct stellen. Wat is dat dan?quote:Op zondag 18 november 2007 15:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een Brabander hoort dit soort statements correct te stellen.
Ik kan me totaal niet voorstellen dat JD ook maar ene reet geeft om Srebrenica. Maar goed, dit is POLquote:
Vraag je dit nu aan mij?quote:Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een sint als altijd heilig.
Ik ben niet zo weg van Kok (al was-ie wel oneindig veel minder erg dan Melkert), maar wat heeft-ie voor ergs gezegd over Fortuyn?
En wat mis ik in die avatar?
Je hebt vast ook geen idee wat er in de burger om gaat. Jij moet de politiek in Mister (Ebay) Terminalquote:Op zondag 18 november 2007 15:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik kan me totaal niet voorstellen dat JD ook maar ene reet geeft om Srebrenica. Maar goed, dit is POL
Piel is ook Limburgs.quote:Op zondag 18 november 2007 15:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Oh wacht, Belgische uitdrukking.
Zijn we op hetzelfde niveau blijven steken.quote:Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het werd best wel geil, maar ze wilde niet verder dan tongen.
Ik vrees dat ik dat maar al te goed besef. Bij jou en sommige van je maatjes zie ik een blinde haat tegen alles wat politiek is, en waarbij op oud-hollandsche wijze moet worden afgerekend met politici die niet voldoen aan het beeld van het volk. Waarbij 'politici' een soort van ontmenselijkte demonen zijn, die buiten de wereld staan.quote:Op zondag 18 november 2007 16:00 schreef JohnDope het volgende:
Je hebt vast ook geen idee wat er in de burger om gaat.
Flori is alweer een tijdje niet in de Belgische kloosters geweest.quote:Op zondag 18 november 2007 16:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Piel is ook Limburgs.
Ik denk dat Flory wat minder vaak in die Belgische kloosters moet komen.
Maar het s dus waar? Je noemt Kok een moordenaar omdat hij politiek verantwoordelijk was voor de dood van duizenden moslims?quote:Op zondag 18 november 2007 16:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt vast ook geen idee wat er in de burger om gaat. Jij moet de politiek in Mister (Ebay) Terminal
Ik haat het niet hoor, ook Wim K niet. Ik neem dat volk alleen met een hele grote schep zout en ik hou me precies aan de regels waaraan zij zich ook houden.quote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat maar al te goed besef. Bij jou en sommige van je maatjes zie ik een blinde haat tegen alles wat politiek is, en waarbij op oud-hollandsche wijze moet worden afgerekend met politici die niet voldoen aan het beeld van het volk. Waarbij 'politici' een soort van ontmenselijkte demonen zijn, die buiten de wereld staan.
Ik zou d'r geen enkel bezwaar tegen hebben als iemand JD voor de rechter zou dagen. Die avatar is je reinste haatzaaijerij.quote:Op zondag 18 november 2007 16:10 schreef Gabry het volgende:
Wie met modder gooit verliest terrein, gronk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |