quote:Op zondag 18 november 2007 15:06 schreef Gabry het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn niet onderdanig genoeg om het op te kunnen nemen tegen de buitenlandse broedmachines. We are losing the war on numbers.
Het is geen waardeoordeel, het is een constatering.quote:Op zondag 18 november 2007 14:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
So what? Hun keuze.
Daar komt bij dat de wereldbevolking al te hard groeit.
En niet eens geneukt?quote:Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef PJORourke het volgende:
Die avatar van JohnDope
Morgen. Drank. Drama. Kater.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oswald_Spenglerquote:Op zondag 18 november 2007 15:15 schreef Gabry het volgende:
Ieder persoon (y) produceert (x) in zijn leven. Als er meer y is dan hoeft een land minder x per persoon te produceren om het Westen bij te houden. Er komt een dag dat Afrikanen en Aziaten zich voldoende gaan organiseren om het Westen in te halen door simpelweg meer te produceren door in grotere getallen aanwezig te zijn.
Ik zal het demonstreren in de volgende grafiek:
[ afbeelding ]
hehe, hij is goed heh (ik werd geïnspireerd door dat topic, waarin hij pleitte dat de Burger nog langer moet door werken) Van dat soort berichten word ik niet vrolijkquote:Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef PJORourke het volgende:
Die avatar van JohnDope
Morgen. Drank. Drama. Kater.
Waar zie je welk statement?quote:Op zondag 18 november 2007 15:25 schreef Floripas het volgende:
Ik kan 'm geloof ik niet zien, JD. Ik zie je oude plethora van politieke statements.
Kok heeft helemaal niets vervelends gezegd over Fortuyn. Allerlei Anne Frank vergelijkingen liet hij achterwege, dat maakt(e) hem alweer zo goed.quote:Op zondag 18 november 2007 15:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
hehe, hij is goed heh (ik werd geïnspireerd door dat topic, waarin hij pleitte dat de Burger nog langer moet door werken) Van dat soort berichten word ik niet vrolijk
Ik geef toe deze avatar balanceert op het randje 'van kunnen en niet kunnen'. Maar laten we eerlijk wezen over Fortuyn is ook het meest afschuwelijke gezegd door o.a. deze persoon.
Daarbij vergeleken is deze Avatar ludiek
Nee, had geen zin.quote:Op zondag 18 november 2007 15:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
En niet eens geneukt?
Het lijkt wel een heilige sint voor je...quote:Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kok heeft helemaal niets vervelends gezegd over Fortuyn. Allerlei Anne Frank vergelijkingen liet hij achterwege, dat maakt(e) hem alweer zo goed.
Een sint als altijd heilig.quote:Op zondag 18 november 2007 15:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het lijkt wel een heilige sint voor je...
Anders maak je er toch "molenaar" van?quote:Op zondag 18 november 2007 15:22 schreef JohnDope het volgende:
hehe, hij is goed heh (ik werd geïnspireerd door dat topic, waarin hij pleitte dat de Burger nog langer moet door werken) Van dat soort berichten word ik niet vrolijk
Ik geef toe deze avatar balanceert op het randje 'van kunnen en niet kunnen'. Maar laten we eerlijk wezen over Fortuyn is ook het meest afschuwelijke gezegd door o.a. deze persoon.
Daarbij vergeleken is deze Avatar ludiek
Apart.quote:
Ik lachte.quote:Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Anders maak je er toch "molenaar" van?
quote:Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Anders maak je er toch "molenaar" van?
Mogelijk. Ik gooi het zelf maar op een hang naar kwaliteit.quote:Op zondag 18 november 2007 15:34 schreef Floripas het volgende:
Geriatrisch?
Een Brabander hoort dit soort statements correct te stellen.quote:Op zondag 18 november 2007 15:34 schreef Autodidact het volgende:
Het lijkt wel een heilige sint voor je...
Maar geef eens antwoord? Waarom is kok een moordenaar?quote:Op zondag 18 november 2007 15:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]dat was ik inderdaad ook van plan als er (onterecht) gezeik over komt. Ik kan het in no-time aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |