quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die Tino he die net bij Idols was, heeft iemand zijn hyves of andere info, zijn echt naam is trouwens Tinus Kattenberg (Tino is zijn "artiestennaam) en hij komt oorspronkelijk uit Leidschendam
http://www.partynet.nl/zangers/tino_t.html
Door mij getypt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:54 schreef --Globe-- het volgende:
Rene krijg je echt niet uit Tino. Hij is wel een aardige gozer.
Idd, met z'n handen in z'n zakquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:59 schreef Fir3fly het volgende:
Onbegrijpelijk dat hij doorging.
Dat vind veel te hoog gegrepen.quote:Op zondag 18 november 2007 14:58 schreef Bos81 het volgende:
MIsschien komt hij tot de eerste liveshow, maar niet veel verder.
inderdaad, voor je het weet komen ze aan met een gezette homojongen met grote bril, dat kán toch nooit idool van Nederland worden. Nee, laten we maar normaal doen en een zwangere negerin idoliseren zodat die na één gegarandeerd hitje van het toneel verdwijnt.quote:Op zondag 18 november 2007 15:02 schreef Together het volgende:
Misschien een leuke zanger voor in de kroeg, maar kom op zeg, jonge mensen gaan toch niet op dit figuur stemmen als nieuw idool van Nederland.
Je kunt veel over ze zeggen, maar Jamai en Raffaëla hadden wél een eigen sound en vooral een eigen persoonlijkheid. Dat ontbreekt nogal bij deze matige René Froger-imitator.quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, voor je het weet komen ze aan met een gezette homojongen met grote bril, dat kán toch nooit idool van Nederland worden. Nee, laten we maar normaal doen en een zwangere negerin idoliseren zodat die na één gegarandeerd hitje van het toneel verdwijnt.
Mee eens al zou ik hem wel verder willen zien, aangezien je je vandaag heb aangemeld neem ik aan dat je een bekende bent van hem....?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:01 schreef Ruby1980 het volgende:
Tino is ontzettend muzikaal en heeft een super stem... het is alleen jammer dat hij waarschijnlijk nooit van zijn Rene Froger imago af zal komen... zijn stem lijkt er nou eenmaal op en dat is niet iets wat is aangeleerd! Afgelopen zaterdag was niet zijn beste performance... hij was heel zenuwachtig en zijn stem was idd niet top... maar geloof me ik hoor Tino vaak zingen en hij kan het wel! Ik ben het eens met het feit dat hij niet het idool is wat gezocht wordt bij Idols.... er wordt een eigen geluid gezocht en dat heeft Tino helaas niet! En dat gaat hem heel snel de kop kosten... bij Idols dan...
Ik niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind hem tof. Hou van Rene's sound dus ook van de zijne.
een enge vieze uitstraling. En lelijk. Mag zo snel mogelijk afvallenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet.
En ik vind dat hij een algemeen (ver)moeie(nde) uitstraling heeft.
quote:Op zondag 25 november 2007 11:11 schreef sbientje het volgende:
ja hij is afgevallen ja
Hij zong ook wel goed, maar ik hoorde Rene weerquote:Op zondag 25 november 2007 11:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Neeeeee. HHij zong in dat ene kleine stukje echt super vond ik, echt iemand die ik wel in de liveshows wilde zien. GVD
.
quote:Op zondag 25 november 2007 11:55 schreef milagro het volgende:
hey, die ken ik [afbeelding]
ik volg Idols niet, maar ik denk terecht dat hij niet door is, goede zanger, maar teveel Froger
lijkt me ook lastig kwijt raken als dat al tijden je 'act' is.
heb hem nooit gevolgdquote:Op zondag 25 november 2007 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem al tijden niet meer volgt want hij is er wel meebegonnen maar tis nooit zijn act gebleven
quote:Op zondag 25 november 2007 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ol heb hem nooit gevolgd [afbeelding]
ik zeg enkel dat ik hem (her)ken, uit de kroeg ooit (waar hij gewoon een biertje of zo stond te drinken)
zijn stem is té veel Froger gewoon, act of niet, en dat werkt tegen he, althans om echt door te breken , of dat nu via Idols is of niet.
écht wel!quote:Op zondag 25 november 2007 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij kwam toch niet in Leidschendam in de kroeg toch
quote:Op zondag 25 november 2007 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
écht wel!
nu ja, die ene keer dan [afbeelding]
afscheidje van werk, en daar zat die Tinus, en hij kwam me zo bekend voor, dus stapte ik op hem af [afbeelding]
Ja, daarzo idd, op de hoek iig vd Damlaanquote:Op zondag 25 november 2007 12:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
In Geiten Peter / Kolenmijn of ergens anders
Inderdaad. Jammer voor die kerel, want zingen kan hij wel. En z'n nieuwe kapsel was ook wel goed.quote:Op zondag 25 november 2007 11:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hij zong ook wel goed, maar ik hoorde Rene weer
Dat zegt mij al genoeg.quote:Op zondag 25 november 2007 15:17 schreef ginger05 het volgende:
Jammer jammer... wat doen we weer negatief...
Voor de mensen die het willen weten, Hij staat iedere week op de bar in de skihut
Nou ja, blijkbaar ís dat dan gewoon z'n eigen sound. Helaas voor hem heeft iemand anders daar al succes mee gehad.quote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef J-net het volgende:
Ze hadden hem al opdracht gegeven om proberen met een eigen sound te komen, maar met ogen dicht hoorde k nog steeds Rene Froger daar staan. dat was wel jammer.
oe ! vertel eensquote:Op zondag 25 november 2007 16:11 schreef ginger05 het volgende:
welnee....
gewoon niet aan Rene denken als hij zingt, hij heeft nog voldoende anders dan Froger
dacht ik zo!
Gaat een beetje moeilijk als hij zingt dan hoor je Renequote:Op zondag 25 november 2007 16:11 schreef ginger05 het volgende:
welnee....
gewoon niet aan Rene denken als hij zingt, hij heeft nog voldoende anders dan Froger
dacht ik zo!
dit meen je toch niet?quote:Op zondag 25 november 2007 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik moet nog een keer kwijt dat het echt héél erg zonde is dat hij niet is doorgegaan. Hij heeft zelfs nog een warmer geluid dan René vind ik. Doodzonde, schande voor het programma.
Ik ben het met je eens, die twee zinnen klonken erg goed.quote:Op zondag 25 november 2007 11:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Neeeeee. HHij zong in dat ene kleine stukje echt super vond ik, echt iemand die ik wel in de liveshows wilde zien. GVD
.
Laat iedereen eens zijn eigen mening hebben.quote:Op maandag 26 november 2007 08:46 schreef marlonelvis het volgende:
Er zijn echt een paar mensen lekker negatief.
Snap echt niet dat je iemand een verschikking kan noemen als ie gewoon een mooie stem heeft.
Kan ook je ding niet zijn maar waarom moet je iemand dan zo de grond inboren.
Echt heel jammer vind ik dat kan er niet over uit.
Daarbij snap ik ook niet dat ie door is.
Helaas maar die jongen komt er wel.
Neem dat maar van mij aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |