quote:Op zondag 25 november 2007 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
écht wel!
nu ja, die ene keer dan [afbeelding]
afscheidje van werk, en daar zat die Tinus, en hij kwam me zo bekend voor, dus stapte ik op hem af [afbeelding]
Ja, daarzo idd, op de hoek iig vd Damlaanquote:Op zondag 25 november 2007 12:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
In Geiten Peter / Kolenmijn of ergens anders
Inderdaad. Jammer voor die kerel, want zingen kan hij wel. En z'n nieuwe kapsel was ook wel goed.quote:Op zondag 25 november 2007 11:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hij zong ook wel goed, maar ik hoorde Rene weer
Dat zegt mij al genoeg.quote:Op zondag 25 november 2007 15:17 schreef ginger05 het volgende:
Jammer jammer... wat doen we weer negatief...
Voor de mensen die het willen weten, Hij staat iedere week op de bar in de skihut
Nou ja, blijkbaar ís dat dan gewoon z'n eigen sound. Helaas voor hem heeft iemand anders daar al succes mee gehad.quote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef J-net het volgende:
Ze hadden hem al opdracht gegeven om proberen met een eigen sound te komen, maar met ogen dicht hoorde k nog steeds Rene Froger daar staan. dat was wel jammer.
oe ! vertel eensquote:Op zondag 25 november 2007 16:11 schreef ginger05 het volgende:
welnee....
gewoon niet aan Rene denken als hij zingt, hij heeft nog voldoende anders dan Froger
dacht ik zo!
Gaat een beetje moeilijk als hij zingt dan hoor je Renequote:Op zondag 25 november 2007 16:11 schreef ginger05 het volgende:
welnee....
gewoon niet aan Rene denken als hij zingt, hij heeft nog voldoende anders dan Froger
dacht ik zo!
dit meen je toch niet?quote:Op zondag 25 november 2007 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik moet nog een keer kwijt dat het echt héél erg zonde is dat hij niet is doorgegaan. Hij heeft zelfs nog een warmer geluid dan René vind ik. Doodzonde, schande voor het programma.
Ik ben het met je eens, die twee zinnen klonken erg goed.quote:Op zondag 25 november 2007 11:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Neeeeee. HHij zong in dat ene kleine stukje echt super vond ik, echt iemand die ik wel in de liveshows wilde zien. GVD
.
Laat iedereen eens zijn eigen mening hebben.quote:Op maandag 26 november 2007 08:46 schreef marlonelvis het volgende:
Er zijn echt een paar mensen lekker negatief.
Snap echt niet dat je iemand een verschikking kan noemen als ie gewoon een mooie stem heeft.
Kan ook je ding niet zijn maar waarom moet je iemand dan zo de grond inboren.
Echt heel jammer vind ik dat kan er niet over uit.
Daarbij snap ik ook niet dat ie door is.
Helaas maar die jongen komt er wel.
Neem dat maar van mij aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |