en het liefst Over Amanda haar jurkquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Het zou wel kicken zijn, als Naad tijdens de shoot gaat projectielbraken
I love itquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:55 schreef avonne het volgende:
Isn't it FUN ?????
Heeft Naad al haar jurk ondergekotst zodat ze er mee weg komt?
Ik vind Liekes ogen juist erg dicht bij elkaar staan...quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef cindy10 het volgende:
ondanks dat ik lieke een wat hoekig gezicht vind hebben en haar ogen wat ver uitelkaar staan....vind ik haar wel het meest natuurlijke schoonheid hebben![]()
daarbij is haar figuur ook toppie!![]()
hier nog één, vreselijk irritant de laatste dagen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
Naad ! Je linker tiet hangt !!!
(ik wordt schijtziek van die ongelijke streams, trouwens)
bedoelde zelf ook dicht bij elkaar....maar zie nu pas mn tikfoutje!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:57 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik vind Liekes ogen juist erg dicht bij elkaar staan...
Maar ze is idd de mooiste. Veruit!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:57 schreef Marietje_34 het volgende:
wedden dat die trut zwanger is!
gesmoes met haar en Dennix, ze gaan na de shoot 'even praten'.
Ik lach me kapot als dat zo is, wordt Dennis dan de pleegvader van het kind van Luc?![]()
Naast dat vieze haar van 'r hoop ik ook deze jurk in een brandende kaars terecht komt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:59 schreef Kaleddis het volgende:
Die jurk van Amanda is echt zoooo charmant als ze zit![]()
Tegen de kapper zegt hij net dat Naad echt niet kan. De keuze is tussen Amanda of Lieke. De kapper is por Lieke, ze heeft de looks en het loopje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
Nu vindt Jan de jurk van Naad weer het mooist. Kan die jongen ooit oprecht zijn of lult hij 24/7 met mensen mee?
mooi hequote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Gesprekje buiten tussen Janice en kapper
J "wat vindt jij? Amanda's haar kan echt niet"
k "maar LIE-KE..... wat dacht je dááár van??? Die lóópt al zo mooi!"
J "ja, het is Lieke of Amanda"
k "Nadia kan echt niet. Die zeikt zo"
quote:
Ik blijf haar een omgebouwde vent vinden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:00 schreef mazaru het volgende:
Hand er onder, anders vallen ze op je derde naven
[ afbeelding ]
Dit soort gesprekjes maken mijn dag....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Gesprekje buiten tussen Janice en kapper
J "wat vindt jij? Amanda's haar kan echt niet"
k "maar LIE-KE..... wat dacht je dááár van??? Die lóópt al zo mooi!"
J "ja, het is Lieke of Amanda"
k "Nadia kan echt niet. Die zeikt zo"
Arme Luc. Stel je voor zeg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
maar daar werd de pleegvader onwetend gehouden, lullie dennix weet gelijk dat het niet van hem kan zijn
![]()
ik durf er wat onder te verwedden, die domme doos is zwanger![]()
Inclusief lolliequote:Op zaterdag 17 november 2007 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda nu als Lolita-hoertje op de foto....
Het is Janice zijn werk, dus hij doet het zichzelf aan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:07 schreef Nostalgist het volgende:
Ik hoop zó dat Lieke wint.....
Mijn god ik heb nog nooit zoiets ordinairs gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda nu als Lolita-hoertje op de foto....
Nadia zeikt ALTIJD.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:03 schreef Varen het volgende:
nadia zeikt te veel
OMGquote:
voor luc zou dat wel lullig zijn ja, kan me niet voorstellen dat ie daar op zit te wachtenquote:
hoerenschoenen ik geloofde mijn ogen niet toen ik het las... op het dgk forum zie je dan ****enschoenenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
En VV liegt er weer vrolijk op los.
19:44 - "In volle glorie!"
Inmiddels is het avondeten gearriveerd en Dennis besluit om zijn avondmaal bij Nadia in de kapsalon te nuttigen. De donkere schone is als laatste aan de beurt voor de fotoshoot en heeft dus nog alle tijd om te genieten van de overheerlijke pizza. In de woonkamer is de fotoshoot ondertussen in volle gang. Amanda mag het spits afbijten en doet dat in volle glorie. Als Lieke aan de buurt is voor de shoot mag zij gelukkig plaatsnemenen op de sofa zodat zij niet te lang op haar hoerenschoenen hoeft te staan.
En de fotografe is erg goed.... dat been strak in de jurk was een héél mooie vondst....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is Janice zijn werk, dus hij doet het zichzelf aan.
De kapper en fotografe zijn duidelijk
Lieke, in de war met de 11e van de 11e.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:11 schreef coldstar het volgende:
Wie was nou degene die dacht dat het nou carnaval was?
Daar doelde ik niet op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:11 schreef akveor het volgende:
[..]
hoerenschoenen ik geloofde mijn ogen niet toen ik het las... op het dgk forum zie je dan ****enschoenen
Fok is traag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nadia zeikt ALTIJD.![]()
Ligt het aan mijn pc, maar Fok reageert niet of hij reageert heel traag.![]()
Mayday schijnt niet te komenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef neehe het volgende:
Voor model is Amandel veel te klein, Naad valt af dus wordt het Lieke.
Alleen zit morgen die Mayday in de jury, en die zal wel voor Amandel zijn.
Of Palma moet hem omgeluld hebben.
Fok reageerde bij mij ook heel traag. En ik maar hard op m'n Entertoets drukken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nadia zeikt ALTIJD.![]()
Ligt het aan mijn pc, maar Fok reageert niet of hij reageert heel traag.![]()
Nóg ordinairder is het dat ze er nog trots op is ook.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Mijn god ik heb nog nooit zoiets ordinairs gezien.![]()
Soms......quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Huub nou weer het snode plan om met Nadia aan te pappen?![]()
Moet hij maar niet op die bimbo klimmen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
voor luc zou dat wel lullig zijn ja, kan me niet voorstellen dat ie daar op zit te wachten![]()
huub reageert zijn frustratie nu even op lieke af. gatverdamme wat doet hij arrogant tegen lieke.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:15 schreef Starlie het volgende:
pfff wat doet Huub fel tegen Lieke...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Huub nou weer het snode plan om met Nadia aan te pappen?![]()
Yepquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:16 schreef Starlie het volgende:
Die jurk van Nadia doet me denken aan die van Pebles van de Flinstones
eenschquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Moet hij maar niet op die bimbo klimmen.
Soms..........quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Ik steek ze allemaal dood......"
Ja dat helpt.... hij krijgt zijn zin zeker niet..quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Ik steek ze allemaal dood......"
Vergeet vooral haar breedbeeld hoofd niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef neehe het volgende:
Voor model is Amandel veel te klein, Naad valt af dus wordt het Lieke.
Alleen zit morgen die Mayday in de jury, en die zal wel voor Amandel zijn.
Of Palma moet hem omgeluld hebben.
Dat die Lieke dit toch steeds blijft pikken van hem, begrijp ik echt helemaal niets van. Dit zet toch geen zode aan de dijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
huub reageert zijn frustratie nu even op lieke af. gatverdamme wat doet hij arrogant tegen lieke.
en smijt nu het één en ander door het kantoor.
Gelukkig, was al bang dat mijn pc het begaf.quote:
Lieke vond dat Nadia gisteren heel oprecht was tijdens de stemming en volgens Huub was het alleen maar met voorbedachte rade. Daarbij vond Lieke de reden van Dennis om te blokken redelijker dan de reden van Brian, ook daar was Huub het niet mee eens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef avonne het volgende:
waar is Lieke het niet mee eens?
Jaap gaat achter Huub aan
Misschien lust Huub geen pammetjes.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef mazaru het volgende:
Als Huub Brian was geweet, dan was die al lang naar achteren geroepen.
Waarom heeft Jan die jurken niet gemaakt zoals het hoort; MET model en een fatsoenlijke sluiting?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Waarom Doet Naad die jurk niet gewoon aan zoals het hoort, schouders omhoog en een veiligheidsspeld op haar rug.
Inderdaad onbegrijpelijk omdat ze op deze manier ook nog eens de nadruk legt op haar minder fraaie kant: haar megaschouders.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Waarom Doet Naad die jurk niet gewoon aan zoals het hoort, schouders omhoog en een veiligheidsspeld op haar rug.
Langzaam richting exit...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub kraamt er wel weer lekkere teksten uit.....![]()
Topgozertje.......![]()
Dit niet alleen dit moment, dit is de "altijd Huub" als niet iedereen naar z'n pijpen danst en "ja en amen" zegt. Een min misselijk waardeloos kut ventje....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Clank het volgende:
Huub weet op dit moment gewoon niet waar hij met zijn woede en frustratie naar toe moet.
Liever niet zeg..... ben Sylvia een beetje beu.... (maar oke, als ze er nog zou zitten zou ze er 100% voor Huub zijn...)quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Sonique het volgende:
Ik kan Huub heel goed begrijpen....
En dit zijn momenten dat Sylvia er moet zijn voor Huub.
Hoi ramptoeristjequote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub kraamt er wel weer lekkere teksten uit.....![]()
Topgozertje.......![]()
Kan mij niet snel genoeg gaan....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Langzaam richting exit...
Is er al een Zwaai hier Huub uit topic?
Ik kan heel goed begrijpen dat huub zich ontzettend klote voelt nu, maar ik vind het zo onredelijk dat lieke het dan moet ontgelden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Sonique het volgende:
Hear ! Hear !quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Sonique het volgende:
Hoe kan je nou een model maken als iemand geen model heeft?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Waarom heeft Jan die jurken niet gemaakt zoals het hoort; MET model en een fatsoenlijke sluiting?![]()
Bij mij reageert ie amper, ik blijf maar klikken en drukken. Ik word er een beetje sjagerijnig van.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Fok reageerde bij mij ook heel traag. En ik maar hard op m'n Entertoets drukken.
En alléén maar trailer trash in DGK ???quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg gaan....
Dat komt omdat hij zo`n groot ego heeft: dat hij niet meer kan relativeren, of gewoonweg zijn verlies pakken en op een positieve manier doorgaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Clank het volgende:
Huub weet op dit moment gewoon niet waar hij met zijn woede en frustratie naar toe moet.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
bedoelde zelf ook dicht bij elkaar....maar zie nu pas mn tikfoutje!![]()
Als er 1 voor hem klaar staat sinds Huub het bericht van zijn coach heeft gehoord,is het Lieke wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Liever niet zeg..... ben Sylvia een beetje beu.... (maar oke, als ze er nog zou zitten zou ze er 100% voor Huub zijn...)
Nee, nee..quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan heel goed begrijpen dat huub zich ontzettend klote voelt nu, maar ik vind het zo onredelijk dat lieke het dan moet ontgelden.
I know...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef kybe het volgende:
[..]
Als er 1 voor hem klaar staat sinds Huub het bericht van zijn coach heeft gehoord,is het Lieke wel.
Is bij Nadia onmogelijk idd, maar bij die andere twee kon dat wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een model maken als iemand geen model heeft?
![]()
Idd. Groningen toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Huub zit vol haat.... Hij doet weer een oproep aan de streamers....
Precies, dus zie niet in waarom zweverige Sylvia hem hierin beter zou kunnen steunen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef kybe het volgende:
[..]
Als er 1 voor hem klaar staat sinds Huub het bericht van zijn coach heeft gehoord,is het Lieke wel.
Dan heb je de arrogante grote bek van huub denk ik niet gehoord zojuist in het kantoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, nee..
Hij reageerd het niet af op lieke. Lieke trekt het zich aan (zoals altijd)...
Er is een verschil...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, nee..
Hij reageerd het niet af op lieke. Lieke trekt het zich aan (zoals altijd)...
Er is een verschil...
Die hele aanname dat hij fysiek sterker is dan Brian is behoorlijk lachwekkend, idd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:28 schreef coldstar het volgende:
Arogantie ten top bij die Huub. Als Brain hem een tik buiten geeft ligt hij gestrekt volgens mij
Dat is ook ontzettende bullshit, Lieke staat precies even veel voor hem klaar. Sylvia heeft zich ook gestoord aan Huub hoor, maar veel mensen hier zien het echt niet meer helder, die willen graag dat Huub heilig verklaard wordt. Of hij is het al, in hun ogen. Is echt vreemd om te zien, voer voor psychs, lijkt me.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dus zie niet in waarom zweverige Sylvia hem hierin beter zou kunnen steunen.
Jawel, maar als je woorden zo letterlijk gaat opnemen die net aan het verkondigen is dat hij nog nooit in z'n leven zo agressief is geweest, dan moet je de woorden die uit Huub komt ook niet zo letterlijk aantrekken. Hij is irrationeel van woede, ga dan ook niet in discussie met Huub.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je de arrogante grote bek van huub denk ik niet gehoord zojuist in het kantoor.
COS=Commentaal op streamsquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Blijf geloven dat ie heilig is hoor. De rest doet het allemaal fout.
Natuurlijk doen ze dat niet...als Huub ontploft levert dat mooie kijkcijfers op....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:30 schreef Clank het volgende:
Huub geeft zelf aan dat hij zich zó agressief voelt.. hij praat ook agressief. Als Brian één keer een zenuwtrekje heeft wordt hij naar achteren geroepen en mag tot rust komen en krijgt pammetjes.
'k Vind dat achter Huub nu ook wel even naar achteren mag halen om hem een beetje te kalmeren.
Huub is niet radeloos, huub heeft twee persoonlijkheden en is enger als meniggeen hier denkt. Inderdaad Jaap speelt het spel zoals het hoort. Ik hoop echt dat Jaap dit alles mag winnenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
Huub komt radeloos op me over.....
"Ik ben zo aggresief"
Hoezo...het is toch Huub's villa.. hij is toch oevrtuigd dat hij wint..... krijgt een stemminkje niet en hij is helemaal van de kaart.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:28 schreef Meganog het volgende:
Huub: "Wat er ook gebeurt Brian wint DGK niet. Dan zorg ik ervoor dat het programma naar zijn grootje gaat. Dan ben ik de beroemdste gevangene van Nederland".
huub was het gewoon niet eens met lieke, dat kan natuurlijk, maar de manier waarop hij daarover met haar in discussie gaat vind ik nogal "disrespectvol"quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jawel, maar als je woorden zo letterlijk gaat opnemen die net aan het verkondigen is dat hij nog nooit in z'n leven zo agressief is geweest, dan moet je de woorden die uit Huub komt ook niet zo letterlijk aantrekken. Hij is irrationeel van woede, ga dan ook niet in discussie met Huub.
Maar goed, das mijn mening.
Nou, nou om het een stemminkje te noemen vind ik nogal bagatelliserend.........quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo...het is toch Huub's villa.. hij is toch oevrtuigd dat hij wint..... krijgt een stemminkje niet en hij is helemaal van de kaart.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo...het is toch Huub's villa.. hij is toch oevrtuigd dat hij wint..... krijgt een stemminkje niet en hij is helemaal van de kaart.
Ach kom nou, ik ken je niet, als je je persoonlijk aangevallen voelt is dat jouw issue. Ik heb het over Huub, en op een forum wordt volgens mij niet zomaar kansloos gechat maar ook gediscussieerd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
COS=Commentaal op streams
en niet
commentaar op Sonique
dank je![]()
En een nieuwe miljonair....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat niet...als Huub ontploft levert dat mooie kijkcijfers op....![]()
ze laten hem liever uit zijn dak gaan.
Mooi gezegd.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
Huub wil seks met Nadia.... het zijden draadje waar het zwaard van Damocles aanhangt wil ie gebruiken als reddingslijn.....
Achter praat hem alleen maar leugens aan.Amanda en Nadia zouden grote ruzie hebben om gisteravond.En die klojo Huub geloofd het weer en pakt Nadia.Als Huub een echte kerel was,had hij dikke vinger gemaakt naar het hokje en was gegaan.Heel Nederland had hem dan begrepen en nu kan hij alleen maar meer verliezen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:30 schreef Clank het volgende:
Huub geeft zelf aan dat hij zich zó agressief voelt.. hij praat ook agressief. Als Brian één keer een zenuwtrekje heeft wordt hij naar achteren geroepen en mag tot rust komen en krijgt pammetjes.
'k Vind dat achter Huub nu ook wel even naar achteren mag halen om hem een beetje te kalmeren.
mijne ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jawel, maar als je woorden zo letterlijk gaat opnemen die net aan het verkondigen is dat hij nog nooit in z'n leven zo agressief is geweest, dan moet je de woorden die uit Huub komt ook niet zo letterlijk aantrekken. Hij is irrationeel van woede, ga dan ook niet in discussie met Huub.
Maar goed, das mijn mening.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gebruikt het woord 'teringhond'.
Respectloos voor alle honden in Nederland, en ook voor alle mensen en familieleden daarvan met 'tering'.
Zou het niet zo kunnen zijn dat hij van de kaart is omdat hij door die lowlives geen afscheid kon nemen van een dierbaar iemand?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Een diep treurig mannetje, dat is het.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat zou je van de kanker zeggen, dat spreekt hij uit of dat het, het normaalste woord is van de wereld.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die hele aanname dat hij fysiek sterker is dan Brian is behoorlijk lachwekkend, idd.
Je kunt het zo groot of zo klein maken als je wilt. Feit is dat hij kon weten dat hij deze stemming niet zou krijgen. Ik snap zijn gevoel.... maar om z'n mede spelers zelfs te min vinden voor de gaskamer? Owww nee... dat zegt Huub uit z'n emotie en dan mag het.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, nou om het een stemminkje te noemen vind ik nogal bagatelliserend.........
Dat is verder ook een heel normaal woord. Tenzij je zo iemand bent die het "K" of "die enge ziekte" noemt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat zou je van de kanker zeggen, dat spreekt hij uit of dat het, het normaalste woord is van de wereld.
ach, laten we nu niet doen alsof de rest in DGK allemaal 'goodie two shoes' zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is verder ook een heel normaal woord. Tenzij je zo iemand bent die het "K" of "die enge ziekte" noemt.![]()
Volgens mij is het ook een normaal woord hoorrrrr.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Precies.....!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is verder ook een heel normaal woord. Tenzij je zo iemand bent die het "K" of "die enge ziekte" noemt.![]()
Ja pffffffff....die brrrrrian heeft het niet gemakkelijk in de kooi.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef mazaru het volgende:
Als Huub Brian was geweet, dan was die al lang naar achteren geroepen.
Bagetaliseer jij het maar weer. die klootzak moet er gewoon uit weg wezen met dat soort vuilnis.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:32 schreef Darklight het volgende:
lol Huub
Maar natuurlijk meent die het niet allemaal wat die zegt
Zou het niet zo kunnen zijn dat Huub alle credits heeft verspeeld door alles wat ie geflikt heeft? Tja en nu ineens wordt het hem allemaal te persoonlijk. Sorry hoor....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat hij van de kaart is omdat hij door die lowlives geen afscheid kon nemen van een dierbaar iemand?
wat ik allemaal wel niet zeg tegen mijn vriendje in emotie als ik woedend ben...je wilt het niet weten...herken ik mezelf niet maar het moet eruit ....wat ik dan allemaal roep zou ik normaal nooit zeggen maar mijn woede moet eruit en dan roep ik van allesquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kunt het zo groot of zo klein maken als je wilt. Feit is dat hij kon weten dat hij deze stemming niet zou krijgen. Ik snap zijn gevoel.... maar om z'n mede spelers zelfs te min vinden voor de gaskamer? Owww nee... dat zegt Huub uit z'n emotie en dan mag het.
Inderdaad, en als het je niet bevalt: ga je maar lekker naar huis. Simple as that. Ze zijn er vrijwillig in gestapt, en kunnen vrijwillig weer vertrekken, al is het voor 'n splinter in hun grote teen, laat stáán voor de dood van een dierbare.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat Huub alle credits heeft verspeeld door alles wat ie geflikt heeft? Tja en nu ineens wordt het hem allemaal te persoonlijk. Sorry hoor....![]()
Keihard willen spelen is niet lopen mekkeren... Relativeren, draad oppakken, geen uitspaken doen die ie niet waarkan maken... maar keihard in de tegen aanval.... Waar ik ondertussen al maanden op zit te wachten.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
COS=Commentaal op streams
en niet
commentaar op Sonique
dank je![]()
Schelden is dus erger dan je vriendin de een douche schjmecken?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Bagetaliseer jij het maar weer. die klootzak moet er gewoon uit weg wezen met dat soort vuilnis.
Nee, spelling is voor mietjes...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
jij ook al van de spellingcontrole?![]()
![]()
Ja een kut ventje maar beter te pruimen dan para brrrrian die er gelijk op los ramt als het niet naar zijn zin is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit niet alleen dit moment, dit is de "altijd Huub" als niet iedereen naar z'n pijpen danst en "ja en amen" zegt. Een min misselijk waardeloos kut ventje....
En een blowtje helpt ook niet in de stemming waar die in isquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien lust Huub geen pammetjes.![]()
I'm off, see you later and keep me posted.
Normaal kan je grappig uit de hoek komen en lees ik je posts met plezier, maar dat juist jij niet door zijn verdriet en woede heen kan prikken valt me tegen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:46 schreef DrsH het volgende:
H v B is niet meer en niet minder als een aso in een net kloffie met toevallig een vlotte babbel, maar voor mij heeft deze lilliputter volkomen afgedaan. Kortom oprotten met die dwerg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dit de mooiste post tot nu toe....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Normaal kan je grappig uit de hoek komen en lees ik je posts met plezier, maar dat juist jij niet door zijn verdriet en woede heen kan prikken valt me tegen.
Ik zie een jongen die niet weet waar hij met zijn woede en frustratie naartoe moet, een klap in zijn gezicht heeft gekregen door de ontdekking dat anderen niet meer met een spel bezig zijn waar hij van alles riep in het kader van 'ik maak tv en doe maar wat' was het voor de anderen bittere ernst.
Ik snap Huub volkomen en vind het jammer dat achter niet de moeite doet hem op te vangen en hem te laten praten zodat hij het een plaats kan geven.
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Normaal kan je grappig uit de hoek komen en lees ik je posts met plezier, maar dat juist jij niet door zijn verdriet en woede heen kan prikken valt me tegen.
Ik zie een jongen die niet weet waar hij met zijn woede en frustratie naartoe moet, een klap in zijn gezicht heeft gekregen door de ontdekking dat anderen niet meer met een spel bezig zijn waar hij van alles riep in het kader van 'ik maak tv en doe maar wat' was het voor de anderen bittere ernst.
Ik snap Huub volkomen en vind het jammer dat achter niet de moeite doet hem op te vangen en hem te laten praten zodat hij het een plaats kan geven.
Ach gut, en de rest doet het lekker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zo`n groot ego heeft: dat hij niet meer kan relativeren, of gewoonweg zijn verlies pakken en op een positieve manier doorgaan.
Huub is een loser.
Ik denk dat Jaap het scherp ziet en zijn analytische wijze van reageren op deze kwestie kalmeertquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:46 schreef Py het volgende:
J: 'Hoe zei jij dat zelf ook weer? Ik doe alles om deze villa te winnen'
H: 'Ja, maar dit is persoonlijk, dit gaat te ver'
J: 'Maar dan bij jij dus de Hemelse Rechter die bepaalt wat wel en niet mag?'
Hey, Brian en consorten zijn degene geweest die buiten naar binnen halen. Zij zijn degene die 'prive' in het spel halen. (derde niveau)quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lekkere gore oproep van Huub...zes man security is ook maar zes man secerity en oproepen voor zoveel mogelijk anti Brian fans te Hengelo.....Dat is simpelweg geweld uitlokken...
Ik snap Huub ook.....hij is zo verdrietig om een overleden vriend dat hij een oproep doet tot geweld, hij mensen aan het mes wil steken, hun kop wil inslaan, tegelijkertijd bezig is hoe hij Nadia kan neuken en nog een paar van die dingen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Juistem, ze moeten Brainless als dicobal gebruiken, hem door de hele disco heenschoppen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lekkere gore oproep van Huub...zes man security is ook maar zes man secerity en oproepen voor zoveel mogelijk anti Brian fans te Hengelo.....Dat is simpelweg geweld uitlokken...
Snap ik ook niet van DrsH......beetje ordinair gaan zitten roepen...had ik niet van hem verwacht...maar ja...ik schrik nergens meer vanquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jups, tijd voor oude koeien, daar gaan we weer.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hey, Brian en consorten zijn degene geweest die buiten naar binnen halen. Zij zijn degene die 'prive' in het spel halen. (derde niveau)
Dan kan je zulke dingen toch gewoon zeggen, en al zeker als je door diezelfde gasten bedreigd wordt dat ze buiten de kooi je te grazen zullen nemen.
Maar dat wordt even voor het gemak vergeten...
Tis fraai hè.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:50 schreef coldstar het volgende:
Dit is nou het gemene van Huub. Zegt datum en discotheek waar ze op moeten treden en roep tegenstanders vanb Brain op, hoe gemeen ben je dan. Ik hoop dat RTL optreed en hem lekker thuis laat. Zoniet, dan hoop ik dat er veel Brain fans zullen zijn en Huub eens op zijn nummer zetten.
wat een hypocriet ben jij zegquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat mij ook te ver.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef coldstar het volgende:
Ik vind toch dat RTL Huub hier eens over aan moet spreken. Dit heeft niets met een spel te maken. Al dat smerige gevloek en nu weer, de gaskamers zijn nog te min voor ze.
Precies, dat is wat Huub nu doet, 'wat jullie kunnen kan ik ook'. Heel begrijpelijk gezien zijn gemoedstoestand op dit moment.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hey, Brian en consorten zijn degene geweest die buiten naar binnen halen. Zij zijn degene die 'prive' in het spel halen. (derde niveau)
Dan kan je zulke dingen toch gewoon zeggen, en al zeker als je door diezelfde gasten bedreigd wordt dat ze buiten de kooi je te grazen zullen nemen.
Payback's a bitch...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Huub geeft toe het is 83 tegen 4...
Wat zeikt die gozer dan?
Arme Huubje... bijna een jaar in de villa en toch nog zo onschuldig en naief....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jaapie ziet t vlijmscherpquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het scherp ziet en zijn analytische wijze van reageren op deze kwestie kalmeert
Prima, jij ben heilig, gefeliquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik snap Huub ook.....hij is zo verdrietig om een overleden vriend dat hij een oproep doet tot geweld, hij mensen aan het mes wil steken, hun kop wil inslaan, tegelijkertijd bezig is hoe hij Nadia kan neuken en nog een paar van die dingen.
Kijk, als ik verdriet heb, dan ben ik met andere dingen bezig....dan mensen oproepen tot gewelddadigheid.
Jups, er zijn veel n00bs die het niet begrijpen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, tijd voor oude koeien, daar gaan we weer.......![]()
Kan mij de broer van Brian, Kenneth, nog herinneren die Huub in de Zebra Lounge voor zijn bek wilde slaan toen Brian daar was en Huub zijn 'weekje vakantie' had.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:53 schreef Py het volgende:
[..]
Tis fraai hè.
Maar Brian fans lijken me daar niet toe in staat.![]()
Als zijn familie een beetje om m geeft dan staan ze vanavond bij zijn optreden en geven ze hem een schop onder zijn kloten.
Nee. We negeren de streams en fantaseren er hier lekker op los over Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:54 schreef ericahysterica het volgende:
btw is er nog iemand die de streams volgt ipv huubafzeikertje spelen?
Groningen????quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd. Groningen toch?
Rotte eieren mee
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
Nee. We negeren de streams en fantaseren er hier lekker op los over Huub![]()
Van wie zal hij dat afgekeken hebben.Ik denk dat hij zo Brian de schuld gaat gevenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:54 schreef coldstar het volgende:
Let op: nou wordt hij weer Huub. Ineens haat hij die agressie van hem zelf. Nou gaat dit wereldwonder weer na denken. Als je het mij vraagt......een beetje laat.
Kijk ik heb de moeite genomen mij in het daadwerkrlijke onrecht in deze wereld te verdiepen, dat betekent dat ik Dachau, Treblinka en Sobibor en Buchenwald gezien heb, waar haal je de gore moed vandaan om termen als gaskamer, kankerverwensingen en dergelijke te bezigen, dit stuk grof huisvuil dient gewoon van de buis en streams verwijdert te worden EEN AANDACHTS GEILE PUBER IS HET MET EEN VEEL TE GROTE BEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Er is toch nog niks gebeurd? Alleen wat woorden, net als Brian die van de week liep te kleppen dat hij iemand zou gaan vermoorden. Gewoon woorden, niks aan het handje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:54 schreef coldstar het volgende:
Let op: nou wordt hij weer Huub. Ineens haat hij die agressie van hem zelf. Nou gaat dit wereldwonder weer na denken. Als je het mij vraagt......een beetje laat.
Redelijkheid en onredelijkheid wisselen elkaar in rap tempo af als je emotioneel ff helemaal stuk zit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:54 schreef coldstar het volgende:
De homofiele huistravestiet... die z'n snikkel recht probeert te leggen op de veter die door z'n bilspleet loopt.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
niks menselijks is ons Huupje vreemd dit zakt wel weer en dan gaat hij ons weer vermaken met zijn spelquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is toch nog niks gebeurd? Alleen wat woorden, net als Brian die van de week liep te kleppen dat hij iemand zou gaan vermoorden. Gewoon woorden, niks aan het handje.
Nou hopelijk hou je IRL wel werk en prive gescheiden zeg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kijk ik heb de moeite genomen mij in het daadwerkrlijke onrecht in deze wereld te verdiepen, dat betekent dat ik Dachau, Treblinka en Sobibor en Buchenwald gezien heb, waar haal je de gore moed vandaan om termen als gaskamer, kankerverwensingen en dergelijke te bezigen, dit stuk grof huisvuil dient gewoon van de buis en streams verwijdert te worden EEN AANDACHTS GEILE PUBER IS HET MET EEN VEEL TE GROTE BEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kijk dan niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kijk ik heb de moeite genomen mij in het daadwerkrlijke onrecht in deze wereld te verdiepen, dat betekent dat ik Dachau, Treblinka en Sobibor en Buchenwald gezien heb, waar haal je de gore moed vandaan om termen als gaskamer, kankerverwensingen en dergelijke te bezigen, dit stuk grof huisvuil dient gewoon van de buis en streams verwijdert te worden EEN AANDACHTS GEILE PUBER IS HET MET EEN VEEL TE GROTE BEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou jij heb ook maar een grote bek.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Haha jij zit nu zeker apart in een kamertje te typen.anders moet je heftig in discussie met manliefquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
niks menselijks is ons Huupje vreemd dit zakt wel weer en dan gaat hij ons weer vermaken met zijn spel![]()
![]()
Heeft niks te maken met het feit dat Huub voor heilig wordt gezien maar meer met het feit dat de rest ook niet deugt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Blijf geloven dat ie heilig is hoor. De rest doet het allemaal fout.
Ik heb de boekenkast inmiddels tussen onze buro s geschovenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha jij zit nu zeker apart in een kamertje te typen.anders moet je heftig in discussie met manlief![]()
Meneer de psycholoog heeft gezegdquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.Zal wel met de wedstrijd te maken hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:04 schreef Starlie het volgende:
Ik zal wel iets gemist hebben hoor, maar waarom moeten de "dames" eigenlijk op de foto's in de votjes van Janice??!
Pak de volgende keer even de Dikke van Dale erbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:02 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou jij heb ook maar een grote bek.
Je kan wel zeggen dat je DrsH bent, maar ik geloof niet alles wat iemand hier neerpent.
Bovendien zit er aan de meeste pshychologen en pshyciaters zelf een steekje los.![]()
Goed idee.Was net ook al in discussie met me man.Die is anti Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb de boekenkast inmiddels tussen onze buro s geschoven![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Goed plan voor Nadiaquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef noucky het volgende:
Ik had gehoopt dat Huub er van had geleerd, eens eindelijk naar zijn eigen gedrag zou gaan kijken, maar niks is minder waar, hij gedraagt zich als een klein kind die zijn zin niet krijgt.
Ik heb zin aan een kotskaartactie.
hahahahahahahahahahahquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goed idee.Was net ook al in discussie met me man.Die is anti Huub![]()
Als dit de manier is waarop je reageert dan heb je mi geen moer van je bezoek aan Dachau, Treblinka en Sobibor begrepen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik wacht op de daadwerkelijke clash lees mijn stukje van vanmorgen maar evenquote:
Tuurlijk is het ook maar een mens, maar hij noet niet de mensen die van hem houden en hem steunen afzeiken... hij slaat een beetje door in zijn emoties..quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Varen het volgende:
Gesellie hier![]()
Veel Huub haters![]()
Huub is niet volmaakt hoor, het is een mens!
Dat geldt zowel voor de huubhaters als de huublovers.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Varen het volgende:
Gesellie hier![]()
Veel Huub haters![]()
Heb ik niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
Pak de volgende keer even de Dikke van Dale erbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pas op voor een DGK echtscheidingquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goed idee.Was net ook al in discussie met me man.Die is anti Huub![]()
NS en dit keer geen vertragingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Amanda zag anders gisteren de duivel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Varen het volgende:
Gesellie hier![]()
Veel Huub haters![]()
hoe je het ook neerzet(taalfouten of niet...) er zit wel wat in...!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
Pak de volgende keer even de Dikke van Dale erbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee dat vindt jij!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een diep treurig mannetje, dat is het.
Joden staan bekent om hun zelfspotquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is zelf half-joods,
volgens mij heeft hij het daarom nogal vaak over gaskamers e.d.
als ik half joods was had ik ook niet geweten wat ik met de geschiedenis aan had gemoeten,
zit volgens mij veel woede bij huub over de oorlog, niet te snel oordelen zou ik zeggen,
dit komt van erg diep........
In week 56 heb ik tijd voor jequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:10 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoe je het ook neerzet(taalfouten of niet...) er zit wel wat in...!!
een zichzelf respecterend psycholoog zou niet zoveel uitlatingen doen op een forum!
sterker nog...zou alleen meelezen,totaal in staat van euforie om te zien wat dit soort projecten doen met de menselijk geest!(zowel in het huis,als op een forum bv).
![]()
ja ik ben een huub fan , nog steeds, daarom ben ik ook gestopt met de streams en hier kom ik ook niet meerquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Varen het volgende:
Gesellie hier![]()
Veel Huub haters![]()
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef DrsH het volgende:
[..]
NS en dit keer geen vertragingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Oh....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
De homofiele huistravestiet... die z'n snikkel recht probeert te leggen op de veter die door z'n bilspleet loopt.
Gezellig met zijn allen Idols kijken, kunnen we vanzelf weer lachen!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind dat hier vanavond een donkere sfeer hangt....Huub heeft blijkbaar veel invloed op dit forum terwijl er toch echt meer mensen aan het spel deelnemen
Geleerd waarvan? Van het niet naar een begrafenis kunnen door de rancune en haat van Amanda en Brian?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef noucky het volgende:
Ik had gehoopt dat Huub er van had geleerd, eens eindelijk naar zijn eigen gedrag zou gaan kijken, maar niks is minder waar, hij gedraagt zich als een klein kind die zijn zin niet krijgt.
Ik heb zin aan een kotskaartactie.
Neem eens kontakt op met ROVER RIKUS en verder ga ik nietquote:
Opvallend ja...als er iets met Huub is komt iedereen weer zijn hol uitgekropen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind dat hier vanavond een donkere sfeer hangt....Huub heeft blijkbaar veel invloed op dit forum terwijl er toch echt meer mensen aan het spel deelnemen
andere woordkeuze graag...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef Heathen het volgende:
Wat een kankeravond zeg.
Nou, dat geldt voor ieder mens, dus ook voor Brian. Maar daar hoor ik dat soort opmerkingen meestal niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Varen het volgende:
Gesellie hier![]()
Veel Huub haters![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |