en het liefst Over Amanda haar jurkquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Het zou wel kicken zijn, als Naad tijdens de shoot gaat projectielbraken
I love itquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:55 schreef avonne het volgende:
Isn't it FUN ?????
Heeft Naad al haar jurk ondergekotst zodat ze er mee weg komt?
Ik vind Liekes ogen juist erg dicht bij elkaar staan...quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef cindy10 het volgende:
ondanks dat ik lieke een wat hoekig gezicht vind hebben en haar ogen wat ver uitelkaar staan....vind ik haar wel het meest natuurlijke schoonheid hebben![]()
daarbij is haar figuur ook toppie!![]()
hier nog één, vreselijk irritant de laatste dagen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
Naad ! Je linker tiet hangt !!!
(ik wordt schijtziek van die ongelijke streams, trouwens)
bedoelde zelf ook dicht bij elkaar....maar zie nu pas mn tikfoutje!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:57 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik vind Liekes ogen juist erg dicht bij elkaar staan...
Maar ze is idd de mooiste. Veruit!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:57 schreef Marietje_34 het volgende:
wedden dat die trut zwanger is!
gesmoes met haar en Dennix, ze gaan na de shoot 'even praten'.
Ik lach me kapot als dat zo is, wordt Dennis dan de pleegvader van het kind van Luc?![]()
Naast dat vieze haar van 'r hoop ik ook deze jurk in een brandende kaars terecht komt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:59 schreef Kaleddis het volgende:
Die jurk van Amanda is echt zoooo charmant als ze zit![]()
Tegen de kapper zegt hij net dat Naad echt niet kan. De keuze is tussen Amanda of Lieke. De kapper is por Lieke, ze heeft de looks en het loopje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
Nu vindt Jan de jurk van Naad weer het mooist. Kan die jongen ooit oprecht zijn of lult hij 24/7 met mensen mee?
mooi hequote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Gesprekje buiten tussen Janice en kapper
J "wat vindt jij? Amanda's haar kan echt niet"
k "maar LIE-KE..... wat dacht je dááár van??? Die lóópt al zo mooi!"
J "ja, het is Lieke of Amanda"
k "Nadia kan echt niet. Die zeikt zo"
quote:
Ik blijf haar een omgebouwde vent vinden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:00 schreef mazaru het volgende:
Hand er onder, anders vallen ze op je derde naven
[ afbeelding ]
Dit soort gesprekjes maken mijn dag....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Gesprekje buiten tussen Janice en kapper
J "wat vindt jij? Amanda's haar kan echt niet"
k "maar LIE-KE..... wat dacht je dááár van??? Die lóópt al zo mooi!"
J "ja, het is Lieke of Amanda"
k "Nadia kan echt niet. Die zeikt zo"
Arme Luc. Stel je voor zeg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
maar daar werd de pleegvader onwetend gehouden, lullie dennix weet gelijk dat het niet van hem kan zijn
![]()
ik durf er wat onder te verwedden, die domme doos is zwanger![]()
Inclusief lolliequote:Op zaterdag 17 november 2007 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda nu als Lolita-hoertje op de foto....
Het is Janice zijn werk, dus hij doet het zichzelf aan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:07 schreef Nostalgist het volgende:
Ik hoop zó dat Lieke wint.....
Mijn god ik heb nog nooit zoiets ordinairs gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda nu als Lolita-hoertje op de foto....
Nadia zeikt ALTIJD.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:03 schreef Varen het volgende:
nadia zeikt te veel
OMGquote:
voor luc zou dat wel lullig zijn ja, kan me niet voorstellen dat ie daar op zit te wachtenquote:
hoerenschoenen ik geloofde mijn ogen niet toen ik het las... op het dgk forum zie je dan ****enschoenenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
En VV liegt er weer vrolijk op los.
19:44 - "In volle glorie!"
Inmiddels is het avondeten gearriveerd en Dennis besluit om zijn avondmaal bij Nadia in de kapsalon te nuttigen. De donkere schone is als laatste aan de beurt voor de fotoshoot en heeft dus nog alle tijd om te genieten van de overheerlijke pizza. In de woonkamer is de fotoshoot ondertussen in volle gang. Amanda mag het spits afbijten en doet dat in volle glorie. Als Lieke aan de buurt is voor de shoot mag zij gelukkig plaatsnemenen op de sofa zodat zij niet te lang op haar hoerenschoenen hoeft te staan.
En de fotografe is erg goed.... dat been strak in de jurk was een héél mooie vondst....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is Janice zijn werk, dus hij doet het zichzelf aan.
De kapper en fotografe zijn duidelijk
Lieke, in de war met de 11e van de 11e.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:11 schreef coldstar het volgende:
Wie was nou degene die dacht dat het nou carnaval was?
Daar doelde ik niet op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:11 schreef akveor het volgende:
[..]
hoerenschoenen ik geloofde mijn ogen niet toen ik het las... op het dgk forum zie je dan ****enschoenen
Fok is traag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nadia zeikt ALTIJD.![]()
Ligt het aan mijn pc, maar Fok reageert niet of hij reageert heel traag.![]()
Mayday schijnt niet te komenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef neehe het volgende:
Voor model is Amandel veel te klein, Naad valt af dus wordt het Lieke.
Alleen zit morgen die Mayday in de jury, en die zal wel voor Amandel zijn.
Of Palma moet hem omgeluld hebben.
Fok reageerde bij mij ook heel traag. En ik maar hard op m'n Entertoets drukken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nadia zeikt ALTIJD.![]()
Ligt het aan mijn pc, maar Fok reageert niet of hij reageert heel traag.![]()
Nóg ordinairder is het dat ze er nog trots op is ook.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Mijn god ik heb nog nooit zoiets ordinairs gezien.![]()
Soms......quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Huub nou weer het snode plan om met Nadia aan te pappen?![]()
Moet hij maar niet op die bimbo klimmen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
voor luc zou dat wel lullig zijn ja, kan me niet voorstellen dat ie daar op zit te wachten![]()
huub reageert zijn frustratie nu even op lieke af. gatverdamme wat doet hij arrogant tegen lieke.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:15 schreef Starlie het volgende:
pfff wat doet Huub fel tegen Lieke...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Huub nou weer het snode plan om met Nadia aan te pappen?![]()
Yepquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:16 schreef Starlie het volgende:
Die jurk van Nadia doet me denken aan die van Pebles van de Flinstones
eenschquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Moet hij maar niet op die bimbo klimmen.
Soms..........quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Ik steek ze allemaal dood......"
Ja dat helpt.... hij krijgt zijn zin zeker niet..quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Ik steek ze allemaal dood......"
Vergeet vooral haar breedbeeld hoofd niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef neehe het volgende:
Voor model is Amandel veel te klein, Naad valt af dus wordt het Lieke.
Alleen zit morgen die Mayday in de jury, en die zal wel voor Amandel zijn.
Of Palma moet hem omgeluld hebben.
Dat die Lieke dit toch steeds blijft pikken van hem, begrijp ik echt helemaal niets van. Dit zet toch geen zode aan de dijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
huub reageert zijn frustratie nu even op lieke af. gatverdamme wat doet hij arrogant tegen lieke.
en smijt nu het één en ander door het kantoor.
Gelukkig, was al bang dat mijn pc het begaf.quote:
Lieke vond dat Nadia gisteren heel oprecht was tijdens de stemming en volgens Huub was het alleen maar met voorbedachte rade. Daarbij vond Lieke de reden van Dennis om te blokken redelijker dan de reden van Brian, ook daar was Huub het niet mee eens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef avonne het volgende:
waar is Lieke het niet mee eens?
Jaap gaat achter Huub aan
Misschien lust Huub geen pammetjes.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef mazaru het volgende:
Als Huub Brian was geweet, dan was die al lang naar achteren geroepen.
Waarom heeft Jan die jurken niet gemaakt zoals het hoort; MET model en een fatsoenlijke sluiting?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Waarom Doet Naad die jurk niet gewoon aan zoals het hoort, schouders omhoog en een veiligheidsspeld op haar rug.
Inderdaad onbegrijpelijk omdat ze op deze manier ook nog eens de nadruk legt op haar minder fraaie kant: haar megaschouders.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Waarom Doet Naad die jurk niet gewoon aan zoals het hoort, schouders omhoog en een veiligheidsspeld op haar rug.
Langzaam richting exit...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub kraamt er wel weer lekkere teksten uit.....![]()
Topgozertje.......![]()
Dit niet alleen dit moment, dit is de "altijd Huub" als niet iedereen naar z'n pijpen danst en "ja en amen" zegt. Een min misselijk waardeloos kut ventje....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Clank het volgende:
Huub weet op dit moment gewoon niet waar hij met zijn woede en frustratie naar toe moet.
Liever niet zeg..... ben Sylvia een beetje beu.... (maar oke, als ze er nog zou zitten zou ze er 100% voor Huub zijn...)quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Sonique het volgende:
Ik kan Huub heel goed begrijpen....
En dit zijn momenten dat Sylvia er moet zijn voor Huub.
Hoi ramptoeristjequote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub kraamt er wel weer lekkere teksten uit.....![]()
Topgozertje.......![]()
Kan mij niet snel genoeg gaan....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Langzaam richting exit...
Is er al een Zwaai hier Huub uit topic?
Ik kan heel goed begrijpen dat huub zich ontzettend klote voelt nu, maar ik vind het zo onredelijk dat lieke het dan moet ontgelden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Sonique het volgende:
Hear ! Hear !quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Sonique het volgende:
Hoe kan je nou een model maken als iemand geen model heeft?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Waarom heeft Jan die jurken niet gemaakt zoals het hoort; MET model en een fatsoenlijke sluiting?![]()
Bij mij reageert ie amper, ik blijf maar klikken en drukken. Ik word er een beetje sjagerijnig van.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Fok reageerde bij mij ook heel traag. En ik maar hard op m'n Entertoets drukken.
En alléén maar trailer trash in DGK ???quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg gaan....
Dat komt omdat hij zo`n groot ego heeft: dat hij niet meer kan relativeren, of gewoonweg zijn verlies pakken en op een positieve manier doorgaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Clank het volgende:
Huub weet op dit moment gewoon niet waar hij met zijn woede en frustratie naar toe moet.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
bedoelde zelf ook dicht bij elkaar....maar zie nu pas mn tikfoutje!![]()
Als er 1 voor hem klaar staat sinds Huub het bericht van zijn coach heeft gehoord,is het Lieke wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Liever niet zeg..... ben Sylvia een beetje beu.... (maar oke, als ze er nog zou zitten zou ze er 100% voor Huub zijn...)
Nee, nee..quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan heel goed begrijpen dat huub zich ontzettend klote voelt nu, maar ik vind het zo onredelijk dat lieke het dan moet ontgelden.
I know...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef kybe het volgende:
[..]
Als er 1 voor hem klaar staat sinds Huub het bericht van zijn coach heeft gehoord,is het Lieke wel.
Is bij Nadia onmogelijk idd, maar bij die andere twee kon dat wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een model maken als iemand geen model heeft?
![]()
Idd. Groningen toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Huub zit vol haat.... Hij doet weer een oproep aan de streamers....
Precies, dus zie niet in waarom zweverige Sylvia hem hierin beter zou kunnen steunen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef kybe het volgende:
[..]
Als er 1 voor hem klaar staat sinds Huub het bericht van zijn coach heeft gehoord,is het Lieke wel.
Dan heb je de arrogante grote bek van huub denk ik niet gehoord zojuist in het kantoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, nee..
Hij reageerd het niet af op lieke. Lieke trekt het zich aan (zoals altijd)...
Er is een verschil...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, nee..
Hij reageerd het niet af op lieke. Lieke trekt het zich aan (zoals altijd)...
Er is een verschil...
Die hele aanname dat hij fysiek sterker is dan Brian is behoorlijk lachwekkend, idd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:28 schreef coldstar het volgende:
Arogantie ten top bij die Huub. Als Brain hem een tik buiten geeft ligt hij gestrekt volgens mij
Dat is ook ontzettende bullshit, Lieke staat precies even veel voor hem klaar. Sylvia heeft zich ook gestoord aan Huub hoor, maar veel mensen hier zien het echt niet meer helder, die willen graag dat Huub heilig verklaard wordt. Of hij is het al, in hun ogen. Is echt vreemd om te zien, voer voor psychs, lijkt me.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dus zie niet in waarom zweverige Sylvia hem hierin beter zou kunnen steunen.
Jawel, maar als je woorden zo letterlijk gaat opnemen die net aan het verkondigen is dat hij nog nooit in z'n leven zo agressief is geweest, dan moet je de woorden die uit Huub komt ook niet zo letterlijk aantrekken. Hij is irrationeel van woede, ga dan ook niet in discussie met Huub.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je de arrogante grote bek van huub denk ik niet gehoord zojuist in het kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |